Vrba.NET


|

Kalendář Příspěvků
January 2006
Sun Mon Tue Wed Thu Fri Sat
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
Search

JARNI VITR NAD BOTANY BAY
(7)
Archívy
March 2006
February 2006
January 2006
December 2005
November 2005
Main Page  »  Volná diskuse
Previous:  Poznámky v žákovských knížkách
Next:  Capitan opet osprchovan ?
Oznámení...
by Juchelka on Sat 28 Jan 2006 06:03 PM EST  |  Permanent Link
Keywords:  juchelka
Posted to: 
Volná diskuse
Comments
Post a comment
Re: Oznámení...
by ASTR on Sat 28 Jan 2006 06:23 PM EST |  Profile |  Permanent Link
nevim co ocekavas, ale
naval Internetoveho objimani bych neocekaval:-)
I nedokonaly maly Cesky jazyk ma na to krasne porekadlo o emocich,
ktere (u nekterych super Elit ) pry mohou jit az za hrob:-(
Bacha na to :-)
vlastne je to od Tebe, Tys mel kdesi kdysi nejakou poznamku, ze pri jistych konstelacich
neni nad zvuk varhan...
tak at je podle Tebe
preji Ti - radu milych prekvapeni.... , az nekonecnou :-)
Reply
Re: Re: Oznámení...
by Juchelka on Sat 28 Jan 2006 06:29 PM EST |  Profile |  Permanent Link
Udělal jsem to po zralé úvaze a pokud se mi to vymstí, mohu IP adresy opět zablokovat...
Reply
Re: Oznámení... UJISTUJI
by ASTR on Sat 28 Jan 2006 07:17 PM EST |  Profile |  Permanent Link
ujistuji Te, ze rozhodne neni mojim pranim, aby se Ti vstricny krok otevreni - VYMSTIL !!!
Naopak, verim zes to udelal ve snaze otevrit server vice lidem bez nutnosti registrace s ocekavanim,
ze na slusnost obdrzis i zpetne slusnost
a hlavne sirokou skalu rozdilnych SLYSNYCH vymen :-)
K tomu Ti dopomahej Buh :-)
Reply
Re: Re: Oznámení... UJISTUJI
by Karels on Sun 29 Jan 2006 01:47 AM EST |  Profile |  Permanent Link
amen
Reply
Na vedomost se dava
by RON on Mon 30 Jan 2006 02:15 AM EST |  Profile |  Permanent Link
Mame je za koule???

Kdyz takova nevinna podivana dokaze pobourit cela ministerstva a legislativy ...neslo by toto zacit manipulovat k
nasemu prospecgu??
Nezapomenme ze nasrany nepritel je jen nepritel... ale silene nasrany nepritel dela mnoho mnohdy velmi nerozvaznych chyb.

Libya Closes Denmark Embassy Over Drawings

TRIPOLI, Libya (AP) -- Libya said Sunday it was closing its embassy in Denmark to protest drawings of the prophet Muhammad in a Danish newspaper as anger over the controversy spread across the Middle East.

"Due to Danish authorities not taking a responsible stance in this concern, Libya has decided to close its (embassy) in Copenhagen," said a statement from Libya's Foreign Ministry. The statement said other measures would be taken but did not elaborate.

Islam bars any depiction of the prophet, even respectful ones, out of concern that such images could lead to idolatry.

Danish government officials have expressed regret for the furor caused by the 12 drawings but have refused to get involved, citing freedom of expression


The Jyllands-Posten newspaper has refused to apologize for publishing the drawings and has said it did not mean to insult Islam.

On Sunday, it printed a statement in Arabic addressed to Saudis who had initiated a boycott of Danish goods. It said the drawings were published as part of a Danish dialogue about freedom of expression but were misinterpreted "as if it were a campaign against Muslims in Denmark and in the Islamic world."

On Sunday, Jordanian Foreign Minister Abdul-Illah Khatib summoned the Danish ambassador to protest against what he said was an "intentional insult of Islam, its message and its honorable Prophet," the official Petra news agency reported. It said Khatib insisted that there must be measures taken to ensure no "recurrence of such violations."

Saudi Arabia recalled its ambassador to Denmark last week and Saudi citizens were boycotting Danish goods. Kuwait's state-supported supermarkets have announced a similar boycott and the government summoned a regional Danish ambassador to complain.

Egypt's parliament demanded that Egypt recall its ambassadors to Denmark and Norway, where a newspaper reprinted the cartoons. The opposition Muslim Brotherhood demanded a boycott of products from the two countries.

Syria's Foreign Ministry called on the Danish government to take the "necessary measures to punish the offenders so that such offenses may not be repeated in the future."

The Danish Embassy in Damascus tried to placate the anger, stressing that the drawings were not part of "a smear campaign" against Muslims.

"This is certainly not the case," an embassy statement said. "The Danish government respects Islam as one of the world's major religions."

In Lebanon, the militant group Hezbollah urged Denmark and Norway to apologize and "take serious steps to prevent a recurrence of these repulsive phenomena whose cultural, social and political consequences will be felt in more than one direction."

In two West Bank towns, Palestinians burned Danish flags to protest the caricatures and demanded an apology.

Danish Foreign Minister Per Stig Moeller said in a statement Sunday that he was "deeply worried" over the incidents in the Middle East.

The 12 drawings published last year in Jyllands-Posten included one showing Muhammad wearing a turban shaped as a bomb with a burning fuse. Another portrayed him with a bushy gray beard and a sword, his eyes covered by a black rectangle.

"We at Jyllands-Posten feel regret because the issue has reached this level and we reiterate that we did not mean to insult anybody," the newspaper said in its statement Sunday.

Reply
Re: Oznámení...
by ASTR on Mon 30 Jan 2006 03:47 AM EST |  Profile |  Permanent Link
SO SIMPLE?
jenom namalovat Mahameda s bombou na hlave a zrusi s nami diplomaticke styky?
A ze by se VETSINA mohamedanu co zacinaji okupovat Evropu i zbytek sveta odstehovala do ciste Islamskych zemi?

Uz jsem nekde slysel podobnou variantu,
na kazdem rohu vyvesit obrazky tohoto typu( v ramci svobody projevu) a na naslednou teroristickou odpoved,
odpovedet vystehovanim !!!

nedavno tu jeden kanal predvadel zabery skrytou kamerou,
jak v Saudi Arabia sekaji mecem hlavy odsouzencum !!!

osobne jsem nazoru, ze pokud se celosvetove stale zivi rasisticka ci presneji protirasisticka euforie,
tak prosim merit VSEM stejne !!!
Zatim se krmi celosvetove povedomi o rasismu belochu, jine rasismy nejsou politicky korektni !!!

Necht raci vsichni Korekt-nici jiti do P*DELE !!!
Reply
Oceňuji.
by Guy Peters on Mon 30 Jan 2006 09:37 AM EST |  Profile |  Permanent Link
Je to krok správným směrem.
Reply
Re: Oznámení...
by Anonymous on Wed 01 Feb 2006 03:18 AM EST  |  Permanent Link
Je to sice krok správným směrem, ale ještě to chce obnovit všechny cenzorem vynulované příspěvky!

M von S
Reply
racej si poslouzit
by RON on Wed 01 Feb 2006 07:07 AM EST |  Profile |  Permanent Link
ale na S,neni lepe zacit tam doma?
Reply
ráčej si nechat hloupé rady
by Anonymous on Wed 01 Feb 2006 07:26 AM EST  |  Permanent Link
1) Na S všechny příspěvky vidím.
2) Tady byly smazány slušné přispěvky jen proto, že cenzor tak rozhodl.
Reply
ráčej si nechat hloupé lzi
by RON on Wed 01 Feb 2006 07:49 AM EST |  Profile |  Permanent Link
jasnovidnosti
Reply
Re: ráčej si nechat hloupé lzi
by Anonymous on Wed 01 Feb 2006 07:53 AM EST  |  Permanent Link
To nejsou lži. Ty lžeš. Já na S VŠECHNY, opakuji VŠECHNY příspěvky vidím. Tady mé slušné příspěvky nevidím, protože jsou smazané. Tak se laskavě prober hošánku.
Reply
ráčej si nechat hloupé lzi,
by RON on Wed 01 Feb 2006 08:17 AM EST |  Profile |  Permanent Link
dyslexic??
Reply
Heleď Rone.
by Anonymous on Wed 01 Feb 2006 05:11 PM EST  |  Permanent Link
Heleď Rone. Pokud mi sem nejsi schopný dodat link na příspěvek, který bych na Sprše neviděl, a budeš blábolit nesmysly, tak slovo "dyslexic??" na mě opravdu neudělá dojem.

To hochu opravdu ne.

Rone, já ti sem dám text spousty mých naprosto slušných příspěvků, které zde nějaký mně neznámý cenzor (podle Peterse nenávratně) smazal i s reakcemi dalších zdejších čtenářů v celé větvi. Mám to dobře uchované. Takže Roníku, než začneš zase blábolit o dislexii, tak si nejdříve ověř, jaké máš argumenty. Zatím máš panáčku starou belu.

Aby to nakonec zase nebylo tak, jako jsi na Sprše blábolil, jak je správné zbouchat Irák a za rok si blábolil naprostý opak. Čímž si se Roníku můj americký sice zařadil mezi pomýlené a napravené, kteří jako po osumašedesátém přijali "Poučení z krizového vývoje", ale stejně jako oni jsi dojem zdravého rozumu neudělal. To tedy ne.

Max von Sprcha


Reply
uschovane
by RON on Thu 02 Feb 2006 01:47 AM EST |  Profile |  Permanent Link
zabalene v mastnym pairu a zakopane pod Nuselskym mostem.
Holt az prijde ta prava doba a Blanicti rytiri
nastartuji svou 3/4 kW dopravu,pak se jiste objevi Sebrane Spisy ktere jako ty predesle
vytvory velikanu zmeni ceskou,ne-li celosvetovou politickohospodarskou topografii.
Lidstvo se uz nemuze dockat:-))))
Reply
Re: uschovane
by Anonymous on Fri 03 Feb 2006 05:53 AM EST  |  Permanent Link
Co to tady zase blábolíš a mastném papíru, Nuselským mostě, Blanických rytířích a celosvětové politickohospodářské topografii? Rone, ty jsi asi zešílel a už kromě blábolu a COPY & PASTE nejsi schopen základní komunikace, natož stvořit vlastní myšlenku.

“Lidstvo se uz nemuze dockat:-))))“ HA HA HA, no ty jsi zase vtipný. HA HA HA.
Reply
Pes jitrnicku sezral
by RON on Fri 03 Feb 2006 07:38 AM EST |  Profile |  Permanent Link
docela malickou.......

Jinak na pochvalu a 5ku za slova moudrosti se musi jinde,pokud jsou tady omylem.
Reply
To nebyl nějaký neznámý censor,
by Guy Peters on Thu 02 Feb 2006 11:26 AM EST |  Profile |  Permanent Link
to byl provozovatel tohoto serveru. Má přirozené právo mazat, co se mu nelíbí.
Reply
Re: To nebyl nějaký neznámý censor,
by vodnik007 on Thu 02 Feb 2006 12:01 PM EST |  Profile |  Permanent Link
Vetsina publikaci ma jakesi meze a cenzuruje to co tam nepatri. Jinak to dopadne podobne co chat servery, kde si lidi melou co je napadne a sproste jeden druheho napadaji.
Urdzovat Vrbu na pratelske urovni neni zamerena cenzura.
Reply
Re: To nebyl nějaký neznámý censor,
by Anonymous on Fri 03 Feb 2006 06:16 AM EST  |  Permanent Link
Holt nejste odpůrce censury jakéhokoliv druhu, včetně zákonů proti rouhačství. A Vaším vzorem vzorem není Havelock Ellis (1859–1939).
Reply
Re: Re: To nebyl nějaký neznámý censor,
by ASTR on Fri 03 Feb 2006 07:10 AM EST |  Profile |  Permanent Link
Petersi nenechte se vyprovokovat:-)
Povazujte to za"podpasovku" na Vas
Patrne nekdo zkousi utocit na Vas feminismus, nebot ho povazuje za prilis vypjaty ?
nebo proste jen povazuje prave feminismus za Vasi slabinu?
Havelock Ellis (1859–1939).
Ellis became known as a champion of women's rights and of sex education,
Reply
Soukromník nemůže provozovat censuru.
by Guy Peters on Fri 03 Feb 2006 01:24 PM EST |  Profile |  Permanent Link
Je censura, když Váš e-mail hodím do koše?
Reply
Re: ráčej si nechat hloupé rady
by Juchelka on Wed 01 Feb 2006 07:53 AM EST |  Profile |  Permanent Link
Já myslím, že to je dobrá rada... A pokud by to jen trochu šlo, rád bych se vyhnul nekonečným diskusím o 'censuře', apd. Ničeho tím nedosáhnete, s obecnými názory na censuru jsem obeznámen, stejně tak jako s charaktery těch, kdo zde tradičně na censuru nejvíce poukazují a nepotřebuji v této oblasti žádnou další osvětu...

Reply
Re: Re: ráčej si nechat hloupé rady
by Anonymous on Wed 01 Feb 2006 08:05 AM EST  |  Permanent Link
Nejlépe jak se vyhnul nekonečným diskusím o 'censuře' je cenzuru zrušit. Prostě ať cenzor obnoví, co zcenzuroval a hotovo. Na S žádná cenzura není, tam je demokratické hlasování a známkování. Tady je cenzor a ten by měl napravit to co podělal.
Reply
Nevím, nevím...
by Juchelka on Wed 01 Feb 2006 09:15 AM EST |  Profile |  Permanent Link
'censuru' jsem zrušil, ale Vy zde pořád o censuře diskutujete. Tón Vašeho komentáře se dokonce dožaduje, to je od Vás milé... : )

Pro Vaši informaci, vymazané komentáře nemám k disposici (byly vymazány...) a nemůžu je tudíž obnovit, ani kdybych chtěl, což nechci. Mnohdy jsem ani nečetl jejich obsah, stačilo mi, abych se podíval na jméno a věděl jsem, že jakýkoliv komentář od takového zlého, pokryteckého a zlomyslného člověka zde nechci... Účelem Vrby není nějaká demokracie pro všechny hulváty světa, apd. Naopak, pokud bude zapotřebí se vrátit k předchozí metodě, nebudu váhat komentáře opět mazat...
Reply
Ty zmizely v nenávratnu,
by Guy Peters on Wed 01 Feb 2006 09:57 AM EST |  Profile |  Permanent Link
takže nechtějte nemožné.
Reply
Jak zmizely v nenávratnu?
by Anonymous on Wed 01 Feb 2006 04:52 PM EST  |  Permanent Link
To chcete říct Petersi, že moje slušné příspěvky zmizely i s Vašimi slušnými reakcemi, kterými jste mi tady odpovídal, že zmizely někde v cenzorském nenávratnu?

A to Vám připadne normální Petersi?

To jako akceptujete, že Vám nějaký cenzor smazal nenávratně Vaše reakce?

Nóóó, tomu se tedy říká mít dvojí metr.

Sakra dvojí.

Zklamal jste. Opět.

Max von Sprcha


Reply
Tak to chodí.
by Guy Peters on Thu 02 Feb 2006 11:32 AM EST |  Profile |  Permanent Link
Pokud se Vám to nelíbí, tak jsem nepřispívejte, to je snadná pomoc.

Ano, přijde mi normální, že pravidla serveru stanoví jeho provozovatel. Ono příliš velké hraní na formální demokracii se může zvrtnout na oligarchii - jako na Sprše či ještě více na české části Wikipedie.

Byl jsem předem varován, že o své příspěvky mohu přijít. Kdybych to neakceptoval, tak bych sem nepsal.

A zklamání si radši nechte pro sebe. Já na rozdíl od Vás nejsem překvapen, že na světě není mír a lidé se navzájem neobjímají. Zkušenosti ze Sprchy a české části Wikipedie mi to ukázaly na vlastní kůži.
Reply
Re: Tak to chodí.
by vodnik007 on Thu 02 Feb 2006 12:06 PM EST |  Profile |  Permanent Link
Myslim, ze se historicky prokazalo, ze demokracie ma slabost a postupne se rozplyva.
At zije kral a vladne pevnou rukou!
Reply
Ne, s tím nesouhlasím.
by Guy Peters on Thu 02 Feb 2006 12:30 PM EST |  Profile |  Permanent Link
Demokracie je to nelepší, co máme. Je ale k tomu třeba mít kritické množství demokratů.
Reply
Sprcha a Wikipedie...
by vodnik on Thu 02 Feb 2006 06:40 PM EST |  Profile |  Permanent Link
...jsou jen v malém ukázkou toho, jak to chodí ve velkém. Mohl byste mi, Petersi, jmenovat nějakou zemi, kde se "formální demokracie" nezvrhla v oligarchii?
Reply
Re: Sprcha a Wikipedie...
by ASTR on Thu 02 Feb 2006 08:10 PM EST |  Profile |  Permanent Link
Vodnicku- Ty divochu z Tulipanova:-)
Kdyz Wikipedie tak Wikipedie
o OLIGARCHII rika
zde

nevim jak Tvoje otazka byla myslena, zda mluvis jen o soucasnosti ci mluvis i davne minulosti?

prece vis, ze uz Rekove s tim meli problem a v jeho reseni zasli az tak daleko,
ze nakonec menili vladu kazdy den
aby k zadnemu OLOGARCHOVANI dojit nemohlo.:-)

Jsi pro opetne zavedeni?
Dej vedet ktery den na Tebe vyjde predsednictvi vlady, prijedu a jiste i mnoho dalsich .......
----------------------------------------------------------------------------------------
o soucasnosti mas pravdu !!!

Rusko dneska pry nabizi 2 vysvetleni: vladni a jeste vladnouci oligarchie financni,podnikatelska,
treba i mafianska :-)
napred to vyhravali Oligarchove financni,
ted to vypada ze boduje Oligarcha Putin:-)
treba toto:
Shoda ruské oligarchie s Putinem
25.1.2001 12:32:16
Ruský prezident Vladimir Putin se včera sešel v Kremlu s 21 zástupci ruské podnikatelské elity. Znovu je vyzval k materiální podpoře vojáků působících v ohniscích napětí a jejich rodin. Zatím bylo pro vojáky získáno na 1,5 miliardy rublů.

i jine staty jsou oligarchie, ne vzdy zase az tak moc viditelne
a vubec neni snadne odkryt prolinani, koreny a sfery vlivu!
Reply
Podle mne
by Guy Peters on Fri 03 Feb 2006 03:17 AM EST |  Profile |  Permanent Link
všechny západní demokracie.
Reply
argument postaveny na pisku??
by RON on Fri 03 Feb 2006 04:09 AM EST |  Profile |  Permanent Link
Rozhodne by se dalo vloudit pochyby o slovech "vsechny" a "zapadni"
coz jsou dve tretiny odpovedi.

US je tak jako Rusko prikladem fungujici symbiosy nejake
utopicke demogracie a oligarchie na retezu...jen s rozdilem jak je retez povolen.
Jestli...aspon podle meho skromneho nazoru vandrovanim svetem se nekdo blizi k te demokracii, tak je to Svycarsko,kde se voli o kazdem patniku u cesty.
Osobne...jelikoz jsem Californsky volic...referenda miluju
a volim s chuti rozhodnout treba o utraceni penez a ruznych pravech ktera se legislativy/vykonna moc u vesla ci soudy zdrahaji luze=mne priznat.
Coby cesky volic jsem nasran ze ta demokracie po cesku=fraska se sklsda z strceni papirku jimiz je delegovano vse nejake bande kterou volic povazuje za mene skodnou nez ty ostatni.
Reply
Mezi USA a Ruskem je zásadní rozdíl.
by Guy Peters on Fri 03 Feb 2006 01:30 PM EST |  Profile |  Permanent Link
Reply
rozdil??USA a Ruskem
by RON on Sat 04 Feb 2006 02:51 AM EST |  Profile |  Permanent Link
z ciste politickeho hlediska zajimavy,nezandbatelny... byt ne zasadni.

No ten hlavni je ze v US piti Stoly je uppity
zatimco v Russiji je to Reverend Jack.

Jak uz jsem zminil v te DEMOGRATICKE orgii
kterou je soucasny svet otrasan se samozrejme
lisi...byt velmi malo, porovname-li US s Cinou
ci Rusko s Iranem.
Reply
Re: Tak to chodí.
by Anonymous on Fri 03 Feb 2006 05:47 AM EST  |  Permanent Link
Jenže já narozdíl od Vás Petersi jsem odpůrce censury jakéhokoliv druhu, včetně zákonů proti rouhačství. Mým vzorem je Havelock Ellis (1859–1939).

A Vy jste Petersi opět zklamal, toto selhání je dalším z důkazů, že nejste schopný podávat vyrovnané výkony.
Reply
Když myslíte.
by Guy Peters on Fri 03 Feb 2006 01:31 PM EST |  Profile |  Permanent Link
Spíš si nastudujte heslo censura.
Reply
Re: Oznámení...
by Juchelka on Wed 01 Feb 2006 04:20 AM EST |  Profile |  Permanent Link
...obnovit všechny cenzorem vynulované příspěvky.

To by byl, IMhO, krok špatným směrem...
Reply
Re: Re: Oznámení...
by Guy Peters on Wed 01 Feb 2006 09:59 AM EST |  Profile |  Permanent Link
Jak kde.
Reply
Re: Oznámení...
by vodnik on Fri 03 Feb 2006 05:02 PM EST |  Profile |  Permanent Link
Po týdnu je příliš brzo hodnotit, zda se to osvědčilo. Zatímní výsledek je ten, že se sem nakýblovali dva udavači, jeden z nich nás (všechny) poučuje o morálce, druhý mu přitaká. Zcela předvídatelné, přínos pro web nulový. Já osobně s nimi nekomunikuju vůbec, ale nevadilo by mi to, kdybych viděl potěšení ze smysluplné komunikace u někoho z místních vážených kolegů. Postrádám nicméně i to.
Reply
Ano. Já čekal návrat Ivana
by Guy Peters on Fri 03 Feb 2006 05:08 PM EST |  Profile |  Permanent Link
a zatím sem přišel jen Boutros.
Reply
Ivan...
by vodnik on Fri 03 Feb 2006 05:10 PM EST |  Profile |  Permanent Link
...podle mě nikdy blokován nebyl.
Reply
Re: Ivan...
by Juchelka on Fri 03 Feb 2006 05:33 PM EST |  Profile |  Permanent Link
Podle mě také ne...
Reply
Asi odešel sám,
by Guy Peters on Fri 03 Feb 2006 06:41 PM EST |  Profile |  Permanent Link
co je mi líto.
Reply
Re: Asi odešel sám,
by Juchelka on Fri 03 Feb 2006 06:55 PM EST |  Profile |  Permanent Link
Doufám, že odešel sám a že jsem to nebyl já, kdo mu nechtě neutnul přístup, protože jsem třeba nepochopil jeho ironii... : ) To by mě mrzelo.
Reply
Asi únava z nabitého, právě uplynulého, týdne...
by Juchelka on Fri 03 Feb 2006 08:42 PM EST |  Profile |  Permanent Link
...kdo mu nechtě utnul přístup... : (
Reply
Odblokovat adresy se neosvědčilo...
by Juchelka on Fri 03 Feb 2006 05:32 PM EST |  Profile |  Permanent Link
jednak jsme my sami začali opět diskutovat o Kapitánovi na Sprše, jednak sem Max, nebo kdo byl ten pitomý anonym, začal opět tahat své přihlouplé zblitky. Takže nic...
Reply
Jak s tím souvisí...
by vodnik on Fri 03 Feb 2006 05:39 PM EST |  Profile |  Permanent Link
...naše diskuse o Kapitánovi? Copak si nemůžeme diskutovat o čem chceme? S bonzáky nebo bez nich? Jak to souvisí s osvědčením odblokování?
Reply
Re: Jak s tím souvisí...
by Juchelka on Fri 03 Feb 2006 06:00 PM EST |  Profile |  Permanent Link
Měl jsem spíš na mysli Astrův článek a tendence začít opět prát do problémů Sprchy, Vrby...
Reply
Re: Re: Jak s tím souvisí...
by ASTR on Fri 03 Feb 2006 07:04 PM EST |  Profile |  Permanent Link
Prosil bych o rozliseni

Jestli sprateleny server ma ci nema POBLEM jako takovy - me nezajima.

Dvakrat jsem predlozil priklad kterak NEKTERI lide na Sprse reaguji na Cnema.
Jako priklad jak se da take nepratelsky reagovat na jasna fakta!
PROBLEM pokud by tam nejaky byl, nelze resit zvenci!
Kdysi tam PROBLEM byl .
Podle jinych nebyl. Sprcha NUL JIM NEVADILA - Odhlasovali si to!
Odesel jsem.
Tehdy jako dnes a vcera.
Jen nektere LZI a SPROSTOTY jsem pripomel.
V presvedceni, ze na lzi je nutno upozornit a reagovat.
Vim. Hrach na zed.

A diky za upozorneni, ze to lze brat i jako tendence začít opět prát do problémů Sprchy!
To je to posledni co chci !
Reply
Re: Re: Re: Jak s tím souvisí...
by Juchelka on Fri 03 Feb 2006 07:10 PM EST |  Profile |  Permanent Link
Neber si to nějak osobně Astře, byla to asi prostě jen blbá náhoda, že zrovna v době, kdy jsem přestal blokovat IP adresy známých hulvátů, přišel zde na přetřes opět Cnemo...

Mě to také vadí, jak se k němu chovají, ale jistě by tam nebyl, kdyby mu to připadalo nesnesitelné a v podstatě je to old news...
Reply
Re: Re: Re: Re: Jak s tím souvisí...
by ASTR on Fri 03 Feb 2006 07:47 PM EST |  Profile |  Permanent Link
souhlas
neslo mi o to, ze si z nej nekteri udelali fackovaciho panaka,
ale jak lzou !
Je li on sam tak naivni a domniva se ze je presvedci,
ze jeho fakta prijmou ?
Po tak dlouhe dobe vymen na ruzna themata
by cloveku melo byt jasne ze to je marne,
takze asi tam jde o neco jineho :-)
Reply
Mně : ( -nt
by Juchelka on Fri 03 Feb 2006 08:10 PM EST |  Profile |  Permanent Link
Reply
Re: Mně : ( -nt
by ASTR on Fri 03 Feb 2006 08:45 PM EST |  Profile |  Permanent Link
neslo mi o to - neslo Mně o to
jde mi o to - jde Mně o to
jemne mi ho mni - jemne Mně ho mni(mam krec v palci na noze)
dej mi podej mi- dej Mně podej Mně
za mojich, mejch, mych casu, pravidla Ceskeho Pravopisu
pro vyjadreni ve vztahu a smyslu pro (moji) osobu - priznavala moznost pouziti ( mi-me-mne-Mně )
Reply
Post comment:
Format Type: 
  Convert newlines
Subject: 
   
insert bold tags insert italic tags insert underline tags insert strikethough tags insert link insert blockquote tags
Comment: 
Loading...
Comment verification:

Please enter the text you see inside the graphic to post your comment:
You are not currently logged in. If you would like your user information to be displayed with your comment, please enter your login information below.
Login information:
Username: 
Password: 
If you would like to post contact information on your comment, please enter your information into the optional fields below:
Contact information:
Name: 
URL:  example: http://yourdomain.com
Email: 
Please note: email will not be displayed on the site, only for the blog owner. If logged in, URL will only be used.
 
Posting...
 
Login
User name:
Password:
Remember me 
Create an Account
Why Create A Reader Account?
Hlavní stránka
Poslat heslo
Notifikační služba|RSS
E-mail
Help
Poslední články
Utrecht hardcore (8)
Analýza jednoho sporu (13)
Google WikiKomentáře (2)
20 let duvodem k oslave ? (19)
prasečí chřipka a prasacky business :-( (16)
svoboda projevu v Anglii (12)
Konec spikleneckých theorií o 11. září (8)
Jak dal "MULTIKULTURNE" ? (11)
Aktuální poselství Václava Budovce z Budova současné Evropě (6)
z CR r.2009 aneb signatarka Charty (5)
Poslední Komentáře
Re: Re:JARNI VITR NAD BOTANY BAY (NIKL)
Let's go Dutch! (jednorozec)
Re: Re: Re: Re: Utrecht hardcore (vodnik)
Re: Re: Re: Utrecht hardcore (jednorozec)
Re: Re: Utrecht hardcore (vodnik)
Re: Utrecht hardcore (jednorozec)
Re: Re: Utrecht hardcore (vodnik)
Re: Re: Utrecht hardcore (vodnik007)
Re: Utrecht hardcore (ASTR)
Re: Re: Re: Re: TRH SPOTREBA SAMOREGULACE POLITICKA KOREKTNOST (ASTR)
Odkazy
Kultura|Umění

Banksy
Český Rozhlas|Svět kolem nás
Kulturní týdeník A2
Kyoto Journal|Selections

Osobní blogy

Badger's Hole
Cuketka
Hungry Hedonist
Lucerna Wikipedie
Matesola
Nautilus
Pavouci ve Flašce I|II
Slepecká Hůl

Politika

Antiwar.com
Britské Listy
ConsortiumNews.com
Neviditelný Pes|Diskuse
PBS|Frontline
The Huffington Post
Zvědavec|Diskuse

Věda|Technologie

Česká Astronomická Společnost


BlogHarbor
© Copyright 2005-2008 Vrba.NET