|
||||||||
|
| Kalendář Příspěvků
Search
|
Další zajímavý článek, od Scotta Rittera...
by
Juchelka
on Wed 15 Feb 2006 10:49 PM EST | Permanent Link
o Iráku a americké mentalitě, je možno najít zde.
Keywords:
juchelka
Comments
Re: .... they chose instead to watch a football game.
by
vodnik007
on Thu 16 Feb 2006 10:33 AM EST | Profile | Permanent Link
Amerika byla, po nahodnem "objeveni", pozvolna osazena lidmi, kteri hledali lepsi zivot nez ve svych domovinach. Primitivni podminky nutili tyto lidi myslet a postupem vybudovali zem moznosti. Dalsi vlna pristehovalcu se skladala z Einsteinu, Braunu Teslu a podobnych, kteri nemohli sve znalosti uskutecnit ve sve vlasti.
WW1 a WW2 doslova vtahlo USA na pomoc. Nasledovala Studena valka a uzasne zbrojeni. Americky genius vybudoval fantastickou valecnou silu ale celkem pohodlny zivot okradl vetsinu populace o schopnost porozumeni okolniho sveta. Lide se jaksi izolovali svym odlisnym zpusobem zivota. Americka kultura se lisi od ostatnich tim, ze je odriznuta od svet. Footbal a basebal jsou sporty, ktere temer nikdo jiny nehraje. Americke filmy jsou odlisne od svetovych, ktere se v USA temer nehraji. I hudba, pokud neni anglicky se zde neposloucha. To je pouhy priklad ale jiste to vse pomaha isolovat americany od okolniho sveta. Nabozenstvi je take unikatni v USA. Diky svobode ktera zde panuje nekolik stoleti, lide si vytvorili sve nabozenstvi. Dnesni president veri ze je Bohem zvoleny ale pochybuji, ze si je vedom co vlastne dela. Verim, ze americani sami jsou natolik oslepeni, ze svetu nuti svoji demokracii aniz by vedeli ze jiny kraj, jiny mrav a ze kazda zeme nemusi zit podle americkeho modelu. Problem je v hrstce tech kteri jsou zodpovedni za propagandu, ktera se zde stale jednostranne lidem cpe. Amerika byla...pozvolna osazena lidmi,
by
jednorozec
on Thu 16 Feb 2006 01:01 PM EST | Profile | Permanent Link
kteri hledali lepsi zivot nez ve svych domovinach.
Nejsem vůbec expert, ale pokud je mě známo, Anglie do Severní Ameriky "vyvážela" velké množství kriminálních živlů. Vězení zde byla přeplněná k prasknutí. (Nutno dodat, že tenkrát byl kriminál za každou drobnou krádež, atp.). Když později už nešlo odsouzené odlifrovat do Ameriky, vzikla dost prekérní situace. Vyřešilo to posléze "osidlování" Austrálie. (Opravte mě, pokud se mýlím. Když nic jiného, doufám, že to třeba vyburcuje Astra z letního spánku...) vyvoz lidi
by
RON
on Thu 16 Feb 2006 01:37 PM EST | Profile | Permanent Link
Puritani i kriminalni trida kteri emigrovali do Ameriky v jejich zacatcich, stejne jako brain importation v 20 stoleti jsou velmi rozdilni lide od generalni populace Evropy odkud prevazna vetsina prisla.
Proste doslo k zduraznovani( neco jako "slechteni") jistych genetickych znaku. A tak se to taky muselo v necem ukazat...jinak by ta Darwinova teorie nefungovala. Kdyz se pak vezme Evropa i Amerika coby celky jsou si podobni i rozdilni treba jako kone : dostihovy vuci taznemu Re: Amerika byla...
by
Anonymous
on Thu 16 Feb 2006 07:45 PM EST | Permanent Link
To je sice pravda ale zde je diskuse o chteni vyvazet "demokracii" zemim, ktere ji asi ani nechteji.
To zacalo az po skonceni studene valky. V 18 a 19 stoleti byla Amerika dosti slaba co se tyce namornictva. Re: Amerika byla...pozvolna osazena lidmi,
by
ASTR
on Mon 20 Feb 2006 08:10 PM EST | Profile | Permanent Link
...že to třeba vyburcuje Astra z letního spánku...)
yes, jen bych rad upresnil rozdil mezi letnim a zimnim spankem. v sobotu bylo 35 i vice a jako v saune ! v nedeli o par stupnu mene a i sauna o neco mene obtizna. V takovych podminkach se jedna o vse mozne, jen ne o "normalni"spanek. Proto mam stale radeji Tasmanii a New Zealand! Kdo nema v techto podminkach klimatisaci - proziva utrpeni. Pred chladem se ochranis lepe nez pred nesnesitelnou teplotou ! ---------------- Yes trestanecka Klokanie vrah vedle hladovejiciho chudaka, ktery ukradl housku na krame !! Anglani kdysi jakoby postradali smysl pro jemnejsi rozliseni. A vlny pristehovalcu. Jak je idea multikulturalismu krehka se ukazalo a ukazuje cas od casu i zde. Najezdy Libanonske mladeze (muslimske) na pobrezni oblasti, a gangy multikulturnich pristehovalcu, kteri jako svoji praci maji pasovani a prodej drog.:-( Neni velky rozdil zda Middle East appearance nebo s asian background - vso rovno! Snad jen ze ti Asiati jsou mene agresivni ke svemu okoli a vrazdi se predevsim mezi sebou v boji o posice! KVALITA lidi jakoby sla do haje celosvetove. Pred kratkym casem 3 milliardy, dnes vice nez 6! Volani po kvalite a urovni ma pak i podobu volani po lidech jinych ! Jakoby podprumernost rostla geometrickou radou? Jen opet a opakovane dodavam, ze ja osobne netrvam na Indigovem vyzarovani. I jine barevne spektrum bych byl ochoten akceptovat, :-) Nelze poprit, ze vidime stale vice RUBBISHE kolem sebe ! Pocinaje nekterymi kategoriemi lidi a konce nekterymi vladami ! howk Krutá kriteria
by
jednorozec
on Mon 20 Feb 2006 08:33 PM EST | Profile | Permanent Link
vrah vedle hladovejiciho chudaka, ktery ukradl housku na krame !! Anglani kdysi jakoby postradali smysl pro jemnejsi rozliseni.
Bylo to o držku. Dnes jsme, relativně, v bavlnce. Panstvo nad námi si činí svoje, ale my máme chleba. Máme se čím bavit. My...se... máme. OO My...se... máme.:-)
by
ASTR
on Mon 20 Feb 2006 10:03 PM EST | Profile | Permanent Link
well ve veku internetu se i dozvim jak si pripravit upravit a si pochutnat na cerstve jarni kedlubnicce
kulo... jen si ctu korenovej cerel jakoz i ty super evropske kedlubnicky sem kolonialni Anglani zapomeli exportovat ! Tak jedine vice nez 100km za mesto nekam na farmu a tam si to sam vypestovat! :-( pokud priteli vzpominate- nevzpominate na priblble poznamky nekterych ze sprateleneho serveru, kdy ze jsem to byl naposledy v Sydney, pak Vas musim ujistit ze me cas od casu sejri, ze bydlim prave zde!!! 100km nez se clovek vymota z mesta do prirody. jedina kompensace ze toje jen 5minut autem k Pacifiku! jinak kulo... ani cerstve kedlubnicky tu clovek nema na krame ! a pak, ze My...se... máme. vidim ze jste v dobrem rozmaru:-) zavidim :-) ale abych to nepre-pohanel stupnu 27 pro Emericany prijemnych 80 farnhajta -humidita snesitelna vlastne bych si nemel prave ted stezovat, tak si jdete pripravovat sklenik na jaro at nas muzete provokovat s jarnima kedlubnickama :-) at se Vam dari:- Jojo...
by
Juchelka
on Mon 20 Feb 2006 10:16 PM EST | Profile | Permanent Link
Dnes jsem zimu (a jiné nepříjemnosti) proklínal, když jsem vyšel od holiče s vylepanou hlavou do mrazivého dne, cestou do banky, která byla zavřená, neb zde byl President's Day, po návratu domů automaticky zkontroloval poštovní schránku, která byla ze stejného důvodu prázdná, apd. Už aby zde bylo léto, nebo aspoň jaro! Ještě, že ty mladé kedlubničky jsou zde všude... ; )
Zima jak svina
by
RON
on Mon 20 Feb 2006 10:36 PM EST | Profile | Permanent Link
Tady bylo v noci asi 5C a pres den krapet
pres 15C. A vcera kroupy a lijak jak z konve. Fuj fuj fuj. A ted ctu ze bude zas v kotline zima a jeste snezit. Ne moc pekny vyhlidky pro pristi tyden na Vysocine. Kořenový celer
by
jednorozec
on Tue 21 Feb 2006 06:57 AM EST | Profile | Permanent Link
aneb celeriac je zde nyní k mání v každém blbém supermarketu. (Nebývalo tomu tak; Angličani se v tomto směru zlepšují mílovými kroky.)
Kedlubny se vidí už řidčeji. Mimochodem, kdy že jste to byl naposled v Sydney?? :-))) Já dosud nikdy, ale měl jsem (třeba mylný?) dojem, že je to kosmopolitní město se spoustou vážných restaurací - a tudíž i s korespondujícím trhem, který různorodá etnika a restaurace zásobuje tím, co žádají. Poptávka = nabídka. Kde to vázne? Re: Kořenový celer
by
ASTR
on Tue 21 Feb 2006 07:25 AM EST | Profile | Permanent Link
..aneb celeriac je zde nyní k mání v každém blbém supermarketu. (Nebývalo tomu tak; Angličani se v tomto směru zlepšují mílovými kroky.) Kedlubny se vidí už řidčeji.
tak to je ten rozdil mezi starou Anglii a jeji byvalou kolonii Klokanii :-( ze Kořenový celer zde není k mání v každém blbém supermarketu. !, ale jen obcas v nekterych vybranych! dojem, že je to kosmopolitní město se spoustou vážných restaurací - a tudíž i s korespondujícím trhem, který různorodá etnika a restaurace zásobuje tím, co žádají. dojem spravny spoustou vážných restaurací i mene vaznych jiste nabidne treba i celerovy salat, o tom zadna pochybnost, mluvim o bezne nabidce pro bezneho zakaznika! spravna otazka kdy že jsem to byl naposled v Sydney?? ..verte neverte, nektere veci v predstave ze to bylo naposledy mohou cloveka naplnit spokojenosti :-) nuti me vzpomenout pritele co se odstehoval na Tasmanii a jednoho dne rekl : Sydney dnes naposled! Casto si na tohle vzpomenu:-) Jeden ze stastnych , kteremu se podarilo uspesne zakoncit zivotni drahu - z vesnice pres mesto zpet na ves a k prirode...............a nikdy jinak :-) howk Naposledy
by
gogo
on Tue 21 Feb 2006 08:15 AM EST | Profile | Permanent Link
To slovo a jeho odvozeniny může být zdrojem nepochopení.
- Soudruhu, jak to žes nebyl na poslední schůzi? - Kdybych věděl, že to bude skutečně poslední schůze, byl bych přišel klidně s celou rodinou. Re: Naposledy
by
ASTR
on Tue 21 Feb 2006 08:35 AM EST | Profile | Permanent Link
:-)
jsem rad ze mi nekdo rozumi pokud jde o naposledy. Ano- predstava neceho naposledy muze byt za urcitych okolnosti i krasna predstava:-) O te schuzi gogo
by
RON
on Tue 21 Feb 2006 08:35 AM EST | Profile | Permanent Link
budu mrznout v kotline od prvniho aspon 14 dni
a zacinam mit trochu chut na to oblozeny prkynko u Jecminka. Mozna by se dalo neco domluvit nekdy kolem 13/14?? Re: O te schuzi gogo
by
gogo
on Tue 21 Feb 2006 09:19 AM EST | Profile | Permanent Link
V zásadě souhlas, předběžně pondělí nebo pak až středa. Úterý a čtvrtek mám pravidelné rodičovsko povinnosti - dělám rikšu.
Re: Re: O te schuzi gogo
by
RON
on Tue 21 Feb 2006 10:28 AM EST | Profile | Permanent Link
No ozvu se v tom tydnu pred a uvidime jak Vam to kluci Prostejovsti vyjde.
Re: Kořenový celer
by
Juchelka
on Tue 21 Feb 2006 09:26 AM EST | Profile | Permanent Link
Ano zde je nyní také všude (nebýval). Zajímavé je, že je o dost dražší než jiné podobné (obyčejnské) zeleniny/kořeny. Za půlkila snad $3.50...
Re: Re: Kořenový celer
by
RON
on Tue 21 Feb 2006 09:33 AM EST | Profile | Permanent Link
Nevim jak s cenou,pro pul tuctu rizecku pak bastenych s tatarkou staci jeden a to je tak za buck.Kupuju to tak dvakrat do roka kdyz se ozve mlsny jazyk.
Re: Re: Re: Kořenový celer
by
Juchelka
on Tue 21 Feb 2006 09:39 AM EST | Profile | Permanent Link
U nás se dává na vánoce do bramborového salátu...
Re: Re: Re: Re: Kořenový celer
by
RON
on Tue 21 Feb 2006 10:25 AM EST | Profile | Permanent Link
Mas pravdu...nase baaba to tam davala a ja jsem prilis liny. Hned si pridam tucet slehu retezem k slave allaha:-))))))
Iran se rehta
by
RON
on Mon 20 Feb 2006 06:07 PM EST | Profile | Permanent Link
http://www.timesonline.co.uk/article/0,,7374-2049620,00.html
To co se jim ani nezdalo v ruzovych snech jim amici nahrali. Uhlavni nepritel Sadam ze sceny a pulka populace bratrici se s Iranem natolik ze si nastrkaji do vlady i sve lidi. Tohle je komedie za vsecky prachy...teda nase. Chtějí-li peníze amerických taxpayers...
by
vodnik
on Mon 20 Feb 2006 06:22 PM EST | Profile | Permanent Link
...rozumně zužitkovat, nechť táhnou do řiti! Není zřetelnějšího projevu imperiální arogance než to jejich: "MY jsme sem investovali, MY rozhodneme o tom, jak vy s tím naložíte!"
Iran se rehta jeste vic
by
RON
on Wed 22 Feb 2006 06:29 PM EST | Profile | Permanent Link
http://apnews.myway.com/article/20060222/D8FUDN9O7.html
Jak to vypada tak je to na ceste se zacit poradne mydlit. Skoda vsech tech pamatek,to je tak asi jedina skoda krome tech vyhozenych $ cpat kapsy nasich neoconskych vyrobcu valek. In the hours after the attack, more than 90 Sunni mosques were attacked with automatic rifles and rocket-propelled grenades, burned or taken over by Shiites, the Iraqi Islamic Party said. 90 mesit napadenych to uz neni jen par nasranych hlupaku. Re: zde mi neni jasno
by
vodnik007
on Wed 22 Feb 2006 07:22 PM EST | Profile | Permanent Link
jak se smichal korenovy celer se situaci Iranu?
zde mi neni jasno,nejsi sam
by
RON
on Wed 22 Feb 2006 08:40 PM EST | Profile | Permanent Link
mne taky nee:-))))
Mozna protoze ten binladik je koren(meky n na koncu) :-))) si delat z neoconu prdel??? |
Login
Poslední články
Poslední Komentáře
Odkazy
Osobní blogy
Badger's Hole
Politika
Antiwar.com
Věda|Technologie
|
||||||
|
||||||||