Provázejí mne už hezkou řádku let. Susana a Peggy. Kdysi, v mládí, měly rády trávu. Později, když jsem jim dál ovsa, oni skákaly na Take Five. Omezuji se teď obrok, ale i častěji, na kýbl širázu.
To je rozdovádí. Nutí mě, abych si dal na krk rolničky, klusal s nimi kolem a harmonisoval třetí hlas na "Jéchali na trójke s buběncámi". Takové a podobné výlety a ržání.
Původně jsem je přijal do své stáje pro jejich údajné letecké schopnosti. Dvě okřídlené kobyly. Peg a Sus. Prý jednoho povznesou.
Odpouštím jim jejich současnou opelichanost, little darlings.
Jen by jí, opravdu, neměly nahrazovat snahou o tryskový pohon.
|
||||||||
|
| Kalendář Příspěvků
Search
|
Mé dvě staré kobyly
by
jednorozec
on Thu 02 Feb 2006 08:24 PM EST | Permanent Link
Keywords:
jednorozec
Comments
Re: Mé dvě staré kobyly
by
ASTR
on Thu 02 Feb 2006 09:01 PM EST | Profile | Permanent Link
Kouzelna promena?
Z okridleneho kone promena na okridlene kobyly dokonce DVE :-) Nevim proc me napadl Ovidius Naso a jeho Metamorfosy, v anglictine to bude The Metamorphoses of Publius Ovidius Naso, (i kdyz Peggynu a Sussy tam nema ) Promeny to jsou take :-) pekne
by
Anonymous
on Thu 02 Feb 2006 09:09 PM EST | Permanent Link
inspirativni a na pomery prijemne na urovni.
b. Re: Mé dvě staré kobyly
by
Juchelka
on Fri 03 Feb 2006 08:30 PM EST | Profile | Permanent Link
jak to tam s koňma funguje? Měl/máte jste na nich kde jezdit, nebo jste je měl jen tak pro potěchu? Vím, že když jsme se dívali kdysi dávno na mezinárodní boarding schools, tak některé GB inzeráty nabízely ubytování pro poníka (taková samozřejmost!). To mi připadalo velmi anglické... : )
Kobyla má maly bok
by
jednorozec
on Sat 04 Feb 2006 07:59 PM EST | Profile | Permanent Link
Nikdy jsem Peg a Sus (Peg a Sa) nevlastnil. Ani to nejde.
Jen občas se na nich projedu. Zalítáme si - nebo se to alespoň tak jeví. Blíže k zemi: Angličani, Angličanky a koně žijí v tak blízké symbióse, že je někdy těžko, tváří v tvář, dělat mezi nimi rozdíl. Vyměnili jsme si kdysi pár večeří s tvůrcem cartoons. Mimo jiné pravil, že dvě věci, které předpubertální dívky zbožňují, je česání vlasů a poník. Takže každý cartoon s velkookou dívčinou česající poníkovu hřívu je skoro na beton přijmut do časopisů pro tento segment zdejší populace. Příběhy pak vykrádal (jak se sám přiznal) z klasiky. Romeo and Juliet, etc. Cynik protřelý, s mnoha šrámy, ale vařit uměl a neošizoval to, pokud si pamatuji. Králík s omáčkou lajsnutou hořkou čokoládou, atp. Když už tu klábosím: mírně mě nepovzbuzuje, když vidím vpravo nahoře: online:1. Některé pavilony, např voňavý Pavilon Mydlících, toto číslo neuvádí, jiné pavilony jsou permanentně ve dvou figurách. Česky (slovensky) hovořících pavilonních safáristů. Pochopitelně si uvědomuji, že kvalita a kvantita jsou dvě různé kvalifikace. Olé, Susana, Peggy. Skoro čas sedlat. Re: Kobyla má maly bok
by
Juchelka
on Sat 04 Feb 2006 08:13 PM EST | Profile | Permanent Link
No, jo... Já jsem k tomu přistoupil právě z hlediska anglické koňské reality, lehce okořeněné básnickou asociací... Vidím, že tomu bylo přesně naopak a potřeboval bych asi praštit kýblem od Širázu... : )
Teď si vlastně uvědomuji, že v Utahu se to koňma (opravdovýma) jen hemží, poníci žádní. Na narozeninovou party pro děti si ale můžete půjčit miniaturní koníčky, velikosti vlčáka, kteří jsou se smutným výrazem v oku a za doprovodu různých lidských klaunů rozváženi v pickupech po předměstích... Já teď na počítadle vidím 3. Jo, byli 3.
by
jednorozec
on Sat 04 Feb 2006 08:42 PM EST | Profile | Permanent Link
Pak jsem stisknul Ctrl+R a smrsklo se to na 2.
Prostě nával. Ale pořád lepší, než smečka šelem plus jeden fackovací paňáca pozvolna trhaný pro zábavu. Trochu tvrdé safári. Tvrdili i šafáři. Kolik těch bylo, nevím. Která bije, taky ne. But happy. :-) Re: Jo, byli 3.
by
Juchelka
on Sat 04 Feb 2006 09:04 PM EST | Profile | Permanent Link
jasně, byli, já jsem nikdy nevěřil v masovost Internetu - jen v ten masochismus... ; )
BTW, Poslouchám po dlouhé době Oscara Petersona - Exclusively for my friends... Oscara Peterson
by
jednorozec
on Sun 05 Feb 2006 07:21 AM EST | Profile | Permanent Link
Exclusively for my friends
Nevím zdali toto mám, OP pochopitelně zbožňuji. Pokud vím, každý rok ho nějaký super-bohatý Němec zval do svého sídla, kde se OP rekreoval a lehtal slonovinu (tickled the ivories) pro vybranou hrstku lidí. Něco z toho snad bylo nahráváno. Není to náhodou to ono? Re: Oscara Peterson
by
Juchelka
on Sun 05 Feb 2006 08:00 AM EST | Profile | Permanent Link
Jo, to je ono. Je to na 4 discích, pokud byste měl zájem... A včera jsem objevil, že z toho období existuje také disk 'ztracených' nahrávek...
Jak jsem již napsal, jazz pro mě representuje především atmosféru, životní styl, apd. Mám ho rád, ale není to moje hudba. To mi ale nebrání spoustu jazzových věcí milovat. Třeba Gerryho Mulligana. S Petersonem mám spojen pořad o Václavu Hraběti, který jsme kdysi dávno provozovali... "Pánové věčně skeptičtí a přezíraví kteří své smutky vážete do kytek..." Re: Jo, byli 3.
by
Anonymous
on Sun 05 Feb 2006 06:57 AM EST | Permanent Link
A to dost možná 2 z těch tří mají od Alexe zablokovanou IP adresu, takže nemohou přispívat, ale jenom si číst. Ale i kdyby ji neměli zablokovanou, tak proč přispívat na server, kde jsou slušné příspěvky Alexem mazány? On prostě smaže, když ho někdo upozorní na nejakou nesrovnalost, protože je ješitný a samolibý.
je ješitný a samolibý.
by
jednorozec
on Sun 05 Feb 2006 07:35 AM EST | Profile | Permanent Link
Méně chápaví a bystrozrací, mezi které se počítám, nemohou být jinak, než vděční za podobné psychologické rozbory. Pomáhají nám orientovat se ve světě a objevovat pravdy, na které bychom třeba sami, prostoduší, ani nepřišli.
Zejména od anonymů mají podobná pozorování cenu přímo nedozírnou. Nechci hřešit na dobrosrdečnost a kájndnes milého přispěvatele, ale bylo by v jeho silách a možnostech publikovat víc podobných psychologických profilů a odhalení, kupříkladu osob a elit i z jiných Pavilonů? Děkuji předem, Jednorožecozír Re: je ješitný a samolibý.
by
RON
on Sun 05 Feb 2006 08:52 AM EST | Profile | Permanent Link
Smarjaaa.... aby nam tady neprasknula osa
na zebrinaku pod tihou tech dobrocinne dorucenych pravd. A co potom... A já budu tentokrát výjimečně hulvátský:
by
vodnik
on Sun 05 Feb 2006 07:49 AM EST | Profile | Permanent Link
když jsou tady tak šílené poměry, že se gumují slušné příspěvky, tak co sem lezeš??? Nikdo tu na tebe a na tvoje navážení se do správy serveru není zvědavý! Já bych si takovou otázku: "...proč přispívat na server, kde jsou slušné příspěvky Alexem mazány?" ani nepoložil - prostě bych tam nepřispíval. Nedovedu si představit, že bych napsal i jen řádku na nějaký blog, který by si otevřel nějaký udavač ze Sprchy!
Pokud chceš diskutovat o něčem, prosím, ale pokud jen flamuješ, tak táhni do řiti!! Řekl ti to Ron a opakuju ti to já. Můžeš si nás klidně považovat ze komunisty, kterým "censura" nevadí, já tě ubezpečuju, že je nám to v tvém případě všem úplně u prdele. Klídek pravoslavný sprosťáku,
by
Anonymous
on Sun 05 Feb 2006 09:10 AM EST | Permanent Link
uklidněte se, přestaňte hulvátsky tykat a nadávat. Nikdo tady na Vaše vulgarnosti není zvědavý!
Klídek anonymni sprosťáku,
by
RON
on Sun 05 Feb 2006 09:20 AM EST | Profile | Permanent Link
jednak mluv za sebe a potom si prezvykej:
po-si-la-ji mne do pr-de-le. Hned ti bude lip, vedet na cem jsi. Re: Klídek anonymni sprosťáku,
by
Anonymous
on Sun 05 Feb 2006 09:50 AM EST | Permanent Link
Která slova v příspěvku na který reaguješ považuješ za sprostá? Žádná tam nejsou co? Tak se běž vybrečet paňmámě pod sukni.
Klídek anonymni sprosťáku,
by
RON
on Sun 05 Feb 2006 10:03 AM EST | Profile | Permanent Link
:-)))))
Re: potreba se vnucovat
by
vodnik007
on Sun 05 Feb 2006 11:06 AM EST | Profile | Permanent Link
"Im Mr. Lonely, I have nobody for my own, I am so lonely, I’m Mr. Lonely, Wish I had someone ..."
Re: Re: Jo, byli 3.
by
Juchelka
on Sun 05 Feb 2006 07:53 AM EST | Profile | Permanent Link
Adresu nemá zablokovanou nikdo...
Ad Anonymous
by
vodnik
on Sun 05 Feb 2006 11:43 AM EST | Profile | Permanent Link
Anonymní flamer nepochopil jednu základní věc: tady nejsme na "otevřeném veřejném serveru, který má poskytnout virtuální prostor pro otevřenou kultivovanou diskusi", jak lže ve svém disclaimeru Sprcha, z níž tento anonymní flamer zřejmě přicválal. Tady jsme na soukromém prostoru pana Juchelky, na jeho soukromém blogu, on je tady absolutním pánem a on rozhoduje, jestli vůbec bude moderovat, a když ano, tak koho. Jestli bude "nadržovat" Ronovi, jednorožcovi nebo mně, tak je to jeho choice, anonym se může jít vybrečet na Sprchu a už sem ani nepáchnout (přisámbůh, všichni bychom to uvítali!!).
Nehrajeme si tu na demokracii, nemáme žádný kolektivní orgán, který jakoby o něčem rozhoduje a který je ve skutečnosti jen zástěrkou oligarchie několika internetových hulvátů, kteří ovládli "veřejný" diskusní prostor. Tady nám Mr. Juchelka dává příležitost pokecat si, čerta starého záleží na tom, je-li diskuse otevřená, kultivovaná a elitní, resp. rozhoduje o tom na svém prostoru jeho vlastník. Pokud se mi tu přestane líbit, přestanu sem chodit, tak jako jsem přestal chodit na Sprchu. Cpát se permanentně někam, kde nejsem vítán, svědčí o nanejvýš odpuzující hrošokožní nátuře a pokud tak činím flamerským upozorňováním na ty neb ony "nedostatky" (a tento server si nečiní nárok být bezchybným elitním diskutištěm), pak prozrazuju i notnou dávku mimořádně zlé vůle. Lezt nekam, kde nejsem vitan
by
Anonymous
on Sun 05 Feb 2006 12:07 PM EST | Permanent Link
s flamerskymi umysly?
Neco jako kdyz Vodnik leze na Sprchu vyrizovat si ucty? Nee- v jeho pripade je to krestanska laska ;-))))) b. Re: Lezt nekam, kde nejsem vitan
by
vodnik007
on Sun 05 Feb 2006 12:22 PM EST | Profile | Permanent Link
Co takhle zaridit pravidlo ignorovani jakekoliv pripominky o nespratelenem serveru a jeho clenech?
To nefunguje, Jerry,
by
vodnik
on Sun 05 Feb 2006 12:26 PM EST | Profile | Permanent Link
Boutros je pathologická mentalita, kterou když ignoruješ, tak stejně za tebou leze, pořád ji máš na prdelí, pořád otravně poštěkává a člověk si musí držet nos poněvadž ji smrdí z huby. Zeptej se na to Alexe. Nakonec příspěvek, na nějž reaguješ, je jednoznačně takový typicky překroucený blábol, které zaplaťpámbu už prostě neřeším.
Re: To nefunguje ?
by
vodnik007
on Sun 05 Feb 2006 12:51 PM EST | Profile | Permanent Link
Neleze za mnou ale za tebou, protoze na to stale reagujes!
Osobni nenavist, nutnost mit za kazdou cenu pravdu a vnucovani se, je slabost. Byt Alexem, zaridil bych rubriku pro anonymni komentare aby se to nepletlo do diskusi. Kdo si chce takove blaboly cist at si uzije. Ale kdepak!
by
vodnik
on Sun 05 Feb 2006 12:57 PM EST | Profile | Permanent Link
Já reaguju na Tebe nebo na Alexe, popř. mluvím neutrálně "ke všem", s bonzáky se nebavím, ačkoli ten flamer, kterého jsem poslal expressis verbis do prdele je podle všeho Max.
Ostatně mám pocit, že jelikož jejich aktivita je zcela zřetelně pouhé flamování, nelze jejich další životnost zde na Vrbě příliš přeceňovat. Nepřekvapilo by mě, kdyby se počítala na hodiny či minuty. Už tak si myslím, že má vlastník webu trpělivost hodnou jiných cílů... Re: pokud musi byt cenzura
by
vodnik007
on Sun 05 Feb 2006 01:03 PM EST | Profile | Permanent Link
mela by se tykat cisteni flamovani, osobnich urazek a blbosti, ktere se netykaji originalnich clanku.
Re: Ale kdepak!
by
Juchelka
on Sun 05 Feb 2006 01:04 PM EST | Profile | Permanent Link
Ano, pokud narážíš na mou kytaru, měl bych určitě víc cvičit... ; )
Já počítám, že ty nějvětší blbiny budu asi nějakou dobu mazat, ono je to přestane za chvíli bavit. Pokud se bude jednat o vyslovené flames, doporučuji před zmizením ignorovat (to platí hlavně pro mě...; ). Na druhé straně není problém odpovídat na něčí kontroversní komentáře. Myslím, že je nám rozdíl mezi těma dvěma kategoriemi poměrně jasný... Ne, na kytaru ne,
by
vodnik
on Sun 05 Feb 2006 01:11 PM EST | Profile | Permanent Link
i když cvičit Ti jistě prospěje (v 21:00 jdu dát žákovi další lekci a jestli mu budou koktat prsty, vytahám ho za uši).
Jak už jsem uvedl, s udavači nekomunikuji vůbec, ani na kontroversní komentáře, takže jestli je smažeš nebo ne, mě netrápí. Spíš si myslím, že pokud jsou tu s těmito zlými úmysly, nebudeš dělat nic jiného, a to zřejmě i po zablokování: přilezou sem z jiných IP-éček a otravovat vzduch svým smradem nadále. Re: Ale kdepak!
by
vodnik007
on Sun 05 Feb 2006 01:18 PM EST | Profile | Permanent Link
"mluvím neutrálně "ke všem"
To je stale odpoved i kdyz neprima a povzbuzuje dalsi narazky. Jenže když Ti pak chci něco říct...
by
vodnik
on Sun 05 Feb 2006 01:22 PM EST | Profile | Permanent Link
...na téma těchto hovad a jejich chování zde, tak abych se uchýlil k e-mailu nebo Skype. Tak to tedy pak tady můžeme zavřít, že jo. Tak to ne! Nechceš přeci, aby to došlo tak daleko, aby hovada zvítězila tím, že zlikvidují něčí soukromý web?
Re: Jenže když Ti pak chci něco říct...
by
vodnik007
on Sun 05 Feb 2006 01:31 PM EST | Profile | Permanent Link
"Tak to tedy pak tady můžeme zavřít, že jo."
Naopak, vyrizeni osobnich veci osvobodi Vrbu od pitomosti a zlepsi kvalitu tema. Popripade se sem podiva vic lidi, ktere bude zajimat cista diskuse. Pokud se anonym podepise fiktivnim jmenem a napise neco zajimaveho, nebude nikomu vadit. Vodník se šel na Sprchu pochlubit...
by
Juchelka
on Sun 05 Feb 2006 12:25 PM EST | Profile | Permanent Link
ne flamovat, pokud vím... Nešlo tedy o žádné vyřizování účtů. Reakce některých Sprchařů byla ale zlá a zbytečně zlomyslná - prostě přehnaná. To je už ale za námi a nechci, aby se to zde opět začalo donekonečna rozviřovat. Ze stejného důvodu zde nechci s Maxem donekonečna polemisovat o nechat si od něj 'vysvětlovat' podrobnosti výpadů, kterých jsem byl (já) terčem, apd. : )
Že Ti to stojí za reagování...
by
vodnik
on Sun 05 Feb 2006 12:30 PM EST | Profile | Permanent Link
Já jsem skutečně někde použil termínu, že jsem si při té příležitosti "vyřídil účty". To ovšem - na rozdíl od pitomého smrdění těchto flamerů - nebylo v žádném případě hlavním obsahem onoho mého příspěvku. Nicméně flamující udavač na tom rajtuje jak kozák na kobyle, zřejmě mu při tom topoří.
Až je odsud zas vyhodíš, tak budou žalovat na Sprše a jinde s vítězným šmajlíkem: "Tak nás Alexej zase vyhodil!"... Re: Že Ti to stojí za reagování...tak budou žalovat
by
vodnik007
on Sun 05 Feb 2006 12:40 PM EST | Profile | Permanent Link
Kdyz tam nebudes chodit, nebude ti to vadit!
Re: Re: Že Ti to stojí za reagování...tak budou žalovat
by
Anonymous
on Sun 05 Feb 2006 12:44 PM EST | Permanent Link
Ale on tam musí chodit.
Mně to ale, Jerry, vůbec nevadí.
by
vodnik
on Sun 05 Feb 2006 12:50 PM EST | Profile | Permanent Link
Ať se tam třeba poserou. Mně vadí, že otravují tady a předpokládám, že je to jen otázkou času, kdy odtud zas vyletí.
Re: Mně vadí, že otravují tady
by
vodnik007
on Sun 05 Feb 2006 12:55 PM EST | Profile | Permanent Link
To snad vadi vsem.
I kdyz ne, jiste to odrazuje ostatni, kteri sem ani nechteji nic psat. a co tedy bylo
by
Anonymous
on Sun 05 Feb 2006 01:13 PM EST | Permanent Link
hlavnim obsahem a ucelem onoho prispevku?
b. Trackbacks
TrackBack URL: |
Login
Poslední články
Poslední Komentáře
Odkazy
Osobní blogy
Badger's Hole
Politika
Antiwar.com
Věda|Technologie
|
||||||
|
||||||||