motto Juchelka:
Jedno řešení mě napadá, vzít na jedné straně lůzu arabského světa a na straně druhé Neffy, Astry, apd. a nechat je ať se navzájem vybijou... Jsem sice proti násilí, ale zde bych přistoupil na výjimku.
Jak se Ti to libi, kdyz si nas luzu zametl na jednu hromadu?
tady mas od Mohamedanu dalsi odpoved:
Taliban vyhlasil odmenu 100kg zlata tomu- ci tem- ktery, kteri - zavrazdi danske karikaturisty!
--------------------------------------------------------------------------------
a odpoved moje:
Astra z toho prosim vynech!
Od ted uplne a ve vsem - please
|
||||||||
|
| Kalendář Příspěvků
Search
|
100kg zlata - dalsi projev muslimske tolerance?
by
ASTR
on Wed 08 Feb 2006 05:33 PM EST | Permanent Link
Keywords:
astraus
Comments
Re: 100kg zlata- dalsi projev muslimske tolerance?
by
Juchelka
on Wed 08 Feb 2006 05:58 PM EST | Profile | Permanent Link
Na základě předchozích skušeností vím, že když si něco umaneš, nelze Ti to jednoduše a rozumně vyvrátit...
Své stanovisko jsem jasně několikrát napsal a Tvá reakce pro mě je nepochopitelná. Skoro to vypadá, jako bys potřeboval můj souhlas s Tvým názorem. Mohu Tě ujistit, že nepotřebuješ a nabádat s Tebou k nějakému plošnému útoku na muslimy rovněž nebudu. Jsem pro to, jednotllivé viníky trestat. Ve vlastním zájmu bych ale nejraději začal u své vlády. Ty se díváš na špičku ledovce... Re: Re: 100kg zlata- dalsi projev muslimske tolerance?
by
ASTR
on Wed 08 Feb 2006 06:15 PM EST | Profile | Permanent Link
Na zaver Ti to podepisuji,
ale s vyhradou ze NIKDE NIKDY jsem nenabadal k plosnemu utoku! a pokud k nemu nekdy dojde nebudu to ja ! Nedivam se jen na spicku ledovce, jen me z ni mrazi! Vlastne jsem si do ted myslel ze pokud jde o tu zakladnu - ne o spicku ze ji vidim podobne jako TY, jakoz i podil Tvoji i moji vlady na soucasnych Mohamedanskych projevech lasky k nam! --------------------------------------------------- Tvuj souhlas s mojim nazorem:-) hi hi hi spravne jsi pochopil, ten vzdy pozaduji, skoro bez nej nemohu byt,... Ano odhalils me, na Vrbu jsem psal vzdy predevsim proto, abych sbiral Tve souhlasy ! Astře...
by
Juchelka
on Wed 08 Feb 2006 06:25 PM EST | Profile | Permanent Link
ale já si přece nemyslím, že potřebuješ můj souhlas, ale poté, co jsi sem napsal za dva dny dva články (a spoustu komentářů) na téma momentálního muslimského násilí kvůli karikaturám, a pořád se mnou nějak polemisuješ, i když jsem ti své stanovisko několikrát vysvětlil, mám prostě dojem, že tě tohle vzalo určitě mnohem víc, než naše invaze do Iráku.
Mně ne, a právě po Iráku pokládám téměř jakoukoliv reakci muslimů za pochopitelnou, i když s ní nesouhlasím a ani si nemyslím, že současná hysterie slouží jejich zájmu... Lidé, kteří se domáhají drastických nekompromisních řešení podle mě nevidí jednu věc - z jejich hlediska už to víc drastické nemůže být... Re: Astře (upřesnění)...
by
Juchelka
on Wed 08 Feb 2006 06:38 PM EST | Profile | Permanent Link
...z jejich hlediska - z hlediska muslimů...
Ano vzalo me to !
by
ASTR
on Wed 08 Feb 2006 07:28 PM EST | Profile | Permanent Link
mám prostě dojem, že tě tohle vzalo určitě mnohem víc, než naše invaze do Iráku. Mně ne, a právě po Iráku pokládám téměř jakoukoliv reakci muslimů za pochopitelnou,
Pokud jde o Irak je to nejak vzdalenejsi pokud jde o Mohamedanskou agresivnost vzalo me to vice! Mozna proto, ze jsem byl jen par minut a metru od jejich najezdu! a ze se nas to tu zacalo tykat najednou primo:-( Lidé, kteří se domáhají drastických nekompromisních řešení podle mě nevidí jednu věc - z jejich hlediska už to víc drastické nemůže být... Nesouhlasim, muze to byt horsi! po paleni vlajek a ambasad, si mohou v dalsim kole pockat na ambasadora a obaleni trhavinou snazit se s nim odejit do sveho Mohamedanskeho pekla ci nebe! Pokusit se udelat Palestinu Afganistan Irak i z dalsich zemi. Tady mam pocit, ze Ty mas spatnou predstavu o tom jak je to s Astrovymi pocity:-) Neberu jim jejich pocit, stejne jako TY si umim predstavit ze stejne tak jako jsme jim dovezli svoji demokracii do Afganistanu a Iraku, oni mohou mit podobnou snahu v opacnem smeru:-( z jejich hlediska už to víc drastické nemůže být... nechci byt spatnym prorokem, ale jsem mozna teprve na zacatku a zatim neni jeste tak zle aby nemohlo byt jeste hure! TO by mozna nekteri Nasi i Jejich radikalove chteli? Ja ne ! Re: Ano vzalo me to !
by
Juchelka
on Wed 08 Feb 2006 07:39 PM EST | Profile | Permanent Link
Mozna proto, ze jsem byl jen par minut a metru od jejich najezdu! a ze se nas to tu zacalo tykat najednou primo :-(
A když takto vyvádějí fotbaloví fanoušci, tak to ti nevadí? Já toto chování považuji do jisté míry jako jeden z důsledků Iráku... Jinak, pokud vím, tak muslimové se po karikaturách takto chovali především ve svých zemích, ne v Evropě. A i v jejich zemích jim v tom jejich vlády většinou bránily. Myslel jsem horší, ve smyslu pro muslimy, ne pro nás... Re: Re: Ano vzalo me to !
by
ASTR
on Wed 08 Feb 2006 08:56 PM EST | Profile | Permanent Link
A když takto vyvádějí fotbaloví fanoušci, tak to ti nevadí?
? kteri? Slepej nejsem a deda s nemeckym jmenem me jeste nenavstivil, stale jeste rozpoznam kdo je kdo ! obcas i vidim vic nez spicku ledovce:-)alias co je za cim! demolovani vypalovani ublizovani riots obecne- ty rozlisujes i podle pohnutek, ktere k tomu vedou, vedly? Já toto chování považuji do jisté míry jako jeden z důsledků Iráku... to souhlas Myslel jsem horší, ve smyslu pro muslimy, ne pro nás... i pro ne by mohlo byt horsi, kdybyste se prestali chovat v Iraku a Afganistanu jako demokrate a lidumilne jak pry se tam chovate dodnes a misto toho strileli na potkani. Misto 100tice mrtvych civilistu by mohlo byt uz million? Bylo by hure! a co kdy nejaky Vas jestrab hodil nuklearni bombu? Bylo by jeste hure! Sorry neber to jako snahu se hadat. Proste jen jsem to napsal jako vysvetleni k predeslemu prohlaseni, ze jeste neni tak spatne aby nemohlo byt hure! A hure by mohlo byt i u nas a kolem nas. Misto aby zautocili na podzemni drahu v Londyne, Sydney nebo v NY ci v jinem velkem meste, by stacilo jen nekolik koordinovanych lidi, kteri by odpalili elektricke sub-station a vyhodili do povetri par trafo-stanic a hlavnich vodovodnich rozvodu. Millionova mesta bez elektriny, bez vody, v chaosu! Jiste souhlasim ze rozpalene hlavy to mohou jen zhorsit! Jen ja o tom nerozhodnu.Asi ani Ty ne. Sorry neznam Tve moznosti, Ty mozna millionkrat vice nez ja:-)? who knows:-) klidne me pouc:-) na jednom se snad shodnem, ze Ty na muj souhlas necekas a nepotrebujes, stejne tak jako ja Tvuj mej se a Mir s Tebou:-) To je jedno kteří fotbaloví fanoušci...
by
Juchelka
on Wed 08 Feb 2006 09:06 PM EST | Profile | Permanent Link
ti, co prohrajou a pak jdou rabovat v cizím městě... Angličtí... Ožralí... Frustrovaní... Rozbíjejí a zapalují auta. Dělají to občas i studenti některých universitních měst v USA... Pak je zase klid. Je teď u vás klid?
Jinak, hůř, tak, jak to upřesňuješ, by jistě být mohlo. Jde o to, že já vidím mnohem více nespravedlnosti páchané na Arabech, než na nás... A v Iráku nejsme jen my, jsou tam i Evropané a Australané, a nemuseli by... Re: To je jedno kteří fotbaloví fanoušci...
by
ASTR
on Wed 08 Feb 2006 10:16 PM EST | Profile | Permanent Link
to mi tak jeste schazelo hadat se se s Tebou:-)
ti, co prohrajou a pak jdou rabovat v cizím městě... Angličtí... Ožralí... Frustrovaní... Rozbíjejí a zapalují auta. Dělají to občas i studenti některých universitních měst v USA... Pak je zase klid. Je teď u vás klid? Jiste u nas je kolem footbalu-rubgy a sportu klid! to jen jak pises delaji to: Angličtí... Ožralí... Frustrovaní... Rozbíjejí a zapalují auta. Dělají to občas i studenti některých universitních měst v USA abych to neprechvalil mame tu jednoho slavneho sportovce. Zdalo se mu ze v rugby slavu neudela ani do narodaku ho nepostavili a jako Aboriiginis alespon par procentni na to ma ci mel jiste narok:-) Tak se dal na box. Nekolikrat vyhral, ted ma pred dalsim zapasem. Tak se oblekl do bileho obleku vztycil prst pred kamerou a pravil ci zamumlal prelozeno do cestiny: JA NEJSEM ZADNEJ KAUKAZIAN, JA JSEM ABORIGINI MUSLIM! (patrne narazka na vzhled soupere?) ja pravim: dalsi to akt miru ze strany spravneho muslima? a vybavil se TV shot na karieru boxera jmenemCassius Clay. Kterak pred kamerou pri osloveni vykrikoval JA NEJSEM ZADNEJ CLAY- JA JSEM MOHAMED ALI ! Tak mas vlastne pravdu:-) Ale mohlo by byt hure! Treba jako u Vas nebo v Ceskoslovensku ci jiz v CR Kdy fanoskove Sparty na ceste zpet z Ostravy uspesne zdemolovali cely vlak !!! ZE TY MUSIS MIT VZDYCKY PRAVDU A NAKONEC SE TI PODARI PO EMERICKU RAFINOVANE ME PRINUTIT ABYCH TI TO ODSOUHLASIL:-( A v Iráku nejsme jen my, jsou tam i Evropané a Australané, a nemuseli by... no to mi este schazelo vysvetlovat Juchelkovi, ze jeho vojaku je ta cca 150tisicu, kdezto Klokanu jen 1 a pul(tisice) A ze 70procent Klokanu bylo PROTI stejne jako ja a presto MUJ premier tam ten kontingent poslal! Se*e na me stejne jako Tvuj president na Tvoje prani! Jenze je v tom rozdil, ze VETSINA byla u Vas pro, to na rozdil od nas Jak je to dnes u Vas nevim. Tady se o tom co nejvice mlci . Jen se obcas ukazuji hrdinove vojaci, jak se vraci stastne domu po splneni INTERNACIONALNI pomoci! TAK SES ZASE SE MNOU USPESNE POHADAL A VBYHRAL NE NA BODY ALE K.O. !!! - Knock Out) Nevim jak tohle tvoje dalsi vitezstvi prekousne Tvuj pritel ze sprateleneho serveru co Ti obcas spatne nalesti holinky a ty ho zato vzdy tvrde Internetove potrestas ! Ale to uz vlastne neni moje starost! ANO A TAKE MAS PRAVDU, ZE KDYZ JA SI NECO UMANU!!! Kdyz na neco jeste prijdu dam dodatecne vedet! Mir s Tebou! Re: Re: To je jedno kteří fotbaloví fanoušci...
by
Juchelka
on Wed 08 Feb 2006 10:35 PM EST | Profile | Permanent Link
Astře, kdyby to bylo na mě, tak jsme mohli skončit již dávno...
Tady nejde o to, kolik vojáků tam máte, ale o to, že tam jsou, totéž platí pro Evropu. Jistě chápeš, že většina muslimů nic nerozbíjela a nezapalovala, i když možná, že (stejně jako většina Australanů, kteří věřili, že Saddam byl zlej, ale byli proti posílání vojáků) brali zveřejnění karikatur, v kulturním kontextu, mezi ohleduplnými jedinci, jako urážku... U nás, jak jsi správně podotkl, s tím bohužel souhlasila většina. Pokaždé, když vidím v mallu maminku s mrzákem bez nohy, či bez ruky, apd. (to dříve nebývalo), doufám, že to byla ta, která volila pro válku a ne naopak... : ( Re: Re: Re: To je jedno kteří fotbaloví fanoušci...
by
ASTR
on Wed 08 Feb 2006 11:06 PM EST | Profile | Permanent Link
do Pr...kvancic a zase mas pravdu!
Astře, kdyby to bylo na mě, tak jsme mohli skončit již dávno.. Kdyby mohlo byt omluvou ze je to presne jak rikas KDYZ SI NECO UMANU ze pry to mam z prilisneho hledeni do nebe. Fsechno je tam na obeznych drahach, pokud se to neriti uz rovnou do... cerne diry!!! a protoze neni v mojich silach s tim neco udelat, zadnou drahu pozmenit a s cernejma dirama uz vubec ne :-( blahove obcas upadam do pokuseni alespon v duchu neco pozmenit na tehle male Zemicce. Cim starsi, tim hur snasim, ze ani ta jedna sestimilliard-tina neni podle mojich predstav.:-( neco delam spatne v tom divani se do nebe to rozhodne neni jak jsi rekl asi v tom umanuti to bude jak spravne rikas:-( kdybys alespon tu jednu sestimilliard-tinu a neco mi potajmu demokraticky priznal ze jako bych to moh jeste chvili zkouset, co kdyby se mi to nakonec povedlo:-) Treba by mi to pomohlo. Mir s Tebou i s hodnymi Mohamedy zeptejte se Dr. Savage
by
vodnik007
on Thu 09 Feb 2006 07:23 PM EST | Profile | Permanent Link
"Se*e na me stejne jako Tvuj president na Tvoje prani!
Jenze je v tom rozdil, ze VETSINA byla u Vas pro, to na rozdil od nas Jak je to dnes u Vas nevim. Tady se o tom co nejvice mlci . ?...." Co se rika a jak to vlastne je? Dopadlo by vse jinak, byli-li u vlady demokrati? Nekonecne diskuse o americkych stranach a jejich reseni politiky. Dnesni situace je takova, ze malokdo rozezna republikany od demokratu. Alespon Dr. Michael Savage ne. zeptejte se Dr. Vseveda
by
RON
on Thu 09 Feb 2006 08:21 PM EST | Profile | Permanent Link
Nekdy kdyz jedu s panmamou, tak tu mucirnu pustim...kdokoli kdo neni SPRAVNE pravicove zalozeny tam jde pro vyprask.
Ta minuta slavy se takovym masochistum sakramentsky nevyplati. Ale von ten dobry dochtoor rozlisuje mezi pravicaky...ti jsou mrskani,byt mene nez levicaci ci obycejna chamrad ktera se stara nanejvys o zvanec a sixpack..a SPRAVNYMI pravicaky kteri v boji proti dablu jsou jedini kteri zachrani US,civilizaci,svet,galaxii:-)) A sex,pokus si clovek neudelal uzel na vocasu ,pripadne se oslepil nevidet ze nektere zenske maji kozy,tak se s tim vynalezem Satana ani nevyslovit. A tak mame o zabavnou komedii postarano. Jedno se mu musi uznat..na rozdil od limburgra se obcas strefi do cerneho. Sice asi tak casto jako stojici hodiny maji spravny cas,ale kazda trocha vitana. Jeho doporuceni ALIOTO'S restaurantu mi neni po chuti, sam mam radeji Fisherman's NO.9 ale nekdo mu musi prispet na to kriky do eeteru. Re: zeptejte se Dr. Vseveda
by
vodnik007
on Thu 09 Feb 2006 11:16 PM EST | Profile | Permanent Link
ale, ale, Alioto me sve misto v historii SF.
Muj oblibenmy je Scoma's, kam chodim uz skoro 30 let. Ale kdyz si clovek posusna, tak i Alioto neni spatny. Pobliz meho bydla je malinky restaurant kde se clovek citi jako doma, Buon Gusto se jmenuije a kdyz jsem jezdil s Alfou, majitel a cisnici je meli taky. Vari tam dobre a pri opakovene navsteve si pamatuji kdo jsme. Vseveda Savage se rad chlubi co vse vi. Casto ma pravdu. Napriklad o kulturni degradaci z Holywoodu. Musel jsem se smat, kdyz se pustil do kritiky o filmu s homosexualnimi kovboji. Pro demokraty nema hezkych slov ale posledni dobou i mu davaji husi kuzi i republikani. V kazdem pripade ma pravdu, zijeme v dobe ktera je tezko pochopit neptejte se Dr. Vseveda
by
RON
on Fri 10 Feb 2006 07:18 AM EST | Profile | Permanent Link
na nejaky glob u cizaku...tam jsou vsichni po pozreni hned liberali a to je hrich vic nez smrtelny.
Ve stredu jsem se flakal v Parizi a ackoliv to neni s vyhledem na povalujici se potvory na "slipech" jak Alioto's,losos v nekolika upravach i jine potvory more mohu doporucit . LE COMPTOIR DU SAUMON 3 avenue de Villiers - Tél : +33.1.40.53.89.00 Spécialiste du Poisson Saumon, saumon fumé, caviar, anguille, foie gras, hareng fumé, flétan fumé, truite fumée. Tarifs : Entrée et plat ou plat et dessert : 17 € Entrée, plat et dessert : 24 € projev muslimske tolerance?
by
vodnik007
on Wed 08 Feb 2006 11:19 PM EST | Profile | Permanent Link
napadlo vas, ze ty karikatury a cela afera neni nahoda?
Umele vyprovokovat, blbi hadrnici na to skoci a pude se valcit. Hura na ne!!! Re: projev muslimske tolerance?
by
ASTR
on Thu 09 Feb 2006 12:06 AM EST | Profile | Permanent Link
Neeee ,
to snad Neeee TY uz taky Jerry a tak krasnej pohled je nejen na Vas Golden gate ale i na okoli. Kriste Pane na nebi Muslimskem, Hura na ne!!! Na koho? Ty ses v dobre mood?To mi pripada jako kdyz nasi pratele v Israeli PRESNE vedeli ktery dum ma byt zbuldoserovan! Jako na potvoru ti sebevrazi pochazeli snad FSICHNI z peknych domu a zadnej jen ze stanu, ac prave ti naprosto nemajetni jsou v jejich svete uz tak na dne ze jim pripada jako vysvobozeni jit na smrt? Na ne na koho ? Na soudruha Mohamedanskyho presidenta Iranu? Nebo na oba 4 -8- 16 nebo kolik ze to maji tech nuklearnich facilities Pastunove -Iranove -Pharsi ci jeste jaci. No to se tesim na ten dalsi politickej kotrmelec i v Klokanii:-) Kdyz pres 70 procent lidi bylo proti tomu - jit do Iraku a nas asslicker premier tam presto sel, kterak ted bude vyslechnuto rozhorceneho hlasu lidu a jak rikas Hura na ne ! nebot LID si to preje LID na TV denne vidi jak jsou ti Mohamedani netolerantni nelidsti? Tak to jsem radeji pro to pivo, tuplak at uz s pipou nebo bez pipy:-) At Ti chutna! |
Login
Poslední články
Poslední Komentáře
Odkazy
Osobní blogy
Badger's Hole
Politika
Antiwar.com
Věda|Technologie
|
||||||
|
||||||||