Účelem této sociologické stati je analýza ritualizace chováni Klanu Jahuů v experimentálním habitatu Sprcha.
Domníváme se, že kořeny ritualisace bylo lze spatřovat v několika jevech, jejichž výskyt na Sprše k našemu politování ustal. Prvním z nich bylo rituální kvílení Klanu ve chvíli, kdy některé z jeho Světel vyhlásilo svůj odchod, např. Boutros nebo Tomáš. Členové Klanu spustili vytí a štkaní, kterým dávali jasně najevo, jaká je to pro ně a pro Sprchu ztráta. Nelze si myslet, že by se snad Světla Sprchy bez tohoto povyku nevrátila, nicméně tyto tryzny jaksi ospravedlňovaly jejich návrat a usnadňovaly ho („no když teda chcete...“).
Návrat v prvním i druhém případě pak provázel další jev: rituální pění paján. Zde se účastníci Klanu střídali v strofách a přípěvech a dávali tak zárodečnou formu jakémusi sprchobyzantskému Akathistu. Navrátilec byl extatickými výkřiky ujišťován o radosti, jakou jeho znovuobjevení vyvolává, nechyběly ani lyrické momenty dojetí a introspekce; v ojedinělých případech spoluzapěl antifonálně i sám navrátilec.
Bohužel, vyštváním všech nepodajných elementů ustala potřeba teatrálních odchodů. Kvílení i pění paján utichlo před tím než se mohlo ritualizovat v nějakou kanonickou liturgickou podobu. Tím zůstává internetová kultura ochuzena o tento pozoruhodný proces v projevu lidové slovesnosti.
Jedinými společenskými procesy, ve kterých se Klanu ritualisaci podařilo završit, je rituální výprask a rituální čištění srsti. Jak už uvedl akademik von Schimmelmann zde a zde, chování Jahuů podstupuje proces postupné ritualisace. Původně účelový výprask ideologicky pomýleným účastníkům diskuse – ať mimo vlastní Klan nebo i výjimečně samorostlým členům Klanu – se změnil v religiosní obřad, provázený s nemenším zaujetím pro věc než když šlo mrchařům o ideovou čistotu. Tato hypotéza byla v praxi ověřena nejen empirickým pozorováním, ale též i dosazením cizího kontrolního subjektu „007“ do smečky Jahuů. „007“ disponuje názorem, který se odlišoval od oficiálního názoru Respektu i Klanu. „007“ byl ihned po zveřejnění svého článku podroben rituálnímu výprasku, přesně jak před experimentem předpovídal von Schimmelmann.
Nejčastěji je to Kapitán, který nastupuje „na krev“, jindy to jsou neopatrní nováčci, dříve i gogo. Domníváme se, že je to proto, jelikož na Sprchu čas od času zřejmě opravdu dorazí reálný přírůstek, který s sebou vždy nese nebezpečí ideologické diverse. Proto se Klan rituálním výpraskem udržuje v trvalé formě, aktivní bojové pohotovosti a je stále připraven bránit ideologii Respektu v její čistotě a své teritorium. Bojovou morálku dále též udržuje tzv. rituální čištění srsti. V přirozeném habitatu se primáti ujišťují o vzájemné náklonnosti vybíráním blech. Ve virtuálním prostředí, do kterého jsme skupinu Jahuů pro experimentální potřeby vsadili, tento rituál probíhá pomocí vzájemného pětkování. Tendence „vybírat si blechy“ se zintenzivňuje při rituálním výprasku.
S rituálním výpraskem však nelze směšovat vzájemné boje mezi samci a samicemi o místo v tlupě. Hádky Maxe s MM nebo Michaely s Andy jsou upevňováním popř. restrukturováním hierarchie v tlupě a týkají se výhradně mydlících se soupeřů, ostatní členové stojí mimo, výjimečně zasáhne alfa-samec, sezná-li to nutným. Rituální výprask Kapitána nebo Gabriela Svobody je společnou akcí celé tlupy, je povinný jako sobotní návštěva synagogy nebo nedělní návštěva kostela a kdo nebije s námi, bije proti nám. Slitování je projevem nemístné slabosti a takový člen tlupy riskuje své místo ve sprchovací hierarchii.
Tento referát je předběžnou zprávou o výsledcích studií našeho vědeckého týmu. Výzkum stále pokračuje a bude průběžně doplňován dalšími poznatky, pokud ovšem mezitím nedojde k zániku Sprchy nebo invazi místních Žžidů a rozpadu tohoto unikátního studijního kolektivu primátů.
|
||||||
|
| Kalendář Příspěvků
Search
|
Comments
od bandy kocourkovskych buliku
by
vn
on Thu 30 Mar 2006 12:53 PM EST | Profile | Permanent Link
se neda nic lepsiho ocekavat. Byl jsem na hodne forech ale nic pitomejsiho nez mrcha-sprcha jsem jeste nenasel. Jinak ztracet cas na bulicich ve sprse je skutecne promrhany cas. At se blbeckove mrchari ve sve vlastni moci utopi!
:-)))))))))))) Taky jsem pro cenzuru
by
Anonymous
on Thu 30 Mar 2006 01:41 PM EST | Permanent Link
Cenzura vzdycky vyresi problemy. Bude tadu cisto a klid.
:-x Wulf Re: Ze světa jahujských rituálů
Šmarjá, to je prča.... ale vážně, myslel jsem Vodníku, že alespoň ty máš nějakou vejšku, než do zblití opakovat jednu falešnou melodii. No, holt ne... člověk se má pořád co učit.
Re: Re: Ze světa jahujských rituálů
by
Juchelka
on Thu 30 Mar 2006 01:02 PM EST | Profile | Permanent Link
Na těch fotkách je salát?
Re: falešnou melodii
by
vodnik
on Thu 30 Mar 2006 03:48 PM EST | Profile | Permanent Link
Co je to "falešná melodie"? Některým lidem zní Debussy děsně falešně. Jobimova skladba Desafinado se ne bez důvodu anglicky jmenuje Out of Tune.
Je to na vysílači nebo na přijímači? Re: Re: falešnou melodii
by
Anonymous
on Thu 30 Mar 2006 04:25 PM EST | Permanent Link
Kdo má uši, slyší. Kdo má srdce, cítí.
A pročpak je ta melodie falešná?
"Nezlob se na zrcadlo, kdo máš křivou hubu." Gogol
Akathist?
by
Anonymous
on Thu 30 Mar 2006 01:12 PM EST | Permanent Link
An akathist (Greek, akathistos) is a hymn dedicated to a saint, holy event, or one of the persons of the Holy Trinity.
Ritualizace chovani clenu Sprchy se netyka svate trojice, je to nabozenstvi sveho druhu.Tam se nase nazory neshoduji. Wulf von Schimmelmann Re: Akathist
by
vodnik
on Thu 30 Mar 2006 03:56 PM EST | Profile | Permanent Link
An akathist (Greek, akathistos) is a hymn dedicated to a saint, holy event, or one of the persons of the Holy Trinity.
V žádném případě není ani Kánon ani Akathist vázán pouze na Přesvatou Trojici. Rituální pajány Klanu vidím jako zárodečnou formu akathistu danému navrátilci zejména ve formě (kondaky, ikosy, přípěvy atd.) Vodníku, tohle je trapné
by
Anonymous
on Thu 30 Mar 2006 01:26 PM EST | Permanent Link
Mohl bych napsat stejně kousavý, ikdyž možná ne tak "učený", článek o Vrbě a jejích návštěvnících. Byl by hodně, hodně zlý, a nemusel bych si nic vymýšlet. Neudělám to ale - hrabat se ve špíně je snadné; spíš se snažím vidět na každém tu lepší stránku. A není to vždycky lehké, ať už ze subjektivních, nebo objektivních důvodů.
Oskara by to chtělo, Oskara. Tohle počasí spoustě lidí očividně nesvědčí. Potěmkin No to by mě opravdu zajímalo!
by
Juchelka
on Thu 30 Mar 2006 01:35 PM EST | Profile | Permanent Link
Pokud něco takového někdy napíšete, neváhejte nám poslat kopii a nebo to sem dejte přímo!
"Byl by hodně, hodně zlý, a nemusel bych si nic vymýšlet." Re: No to by mě opravdu zajímalo!
by
Anonymous
on Thu 30 Mar 2006 02:01 PM EST | Permanent Link
Je to od Vás hezké gesto, ale já nemám zájem na psaní zlých článků na adresu lidí, které mám vesměs docela rád. Mně tyhle tahanice vadí, ať už se odehrávají na půdě Sprchy, Vrby, Petersově blogu nebo já nevím kde.
Re: Re: No to by mě opravdu zajímalo!
by
Juchelka
on Thu 30 Mar 2006 02:08 PM EST | Profile | Permanent Link
No zajímalo mě na tom konceptu hlavně, jak by někdo mohl z posice Sprchy napsat článek o zlých (!) Vrbařích...
Pokud jsem to špatně pochopil a Vy jste již publikoval kritiku Sprchy, která doma nepadla na úrodnou půdu, a myslíte to tedy objektivně, tak pardon... Pokud Sprcha není doma omlouvám se dvojnásobně... Re: Re: Re: No to by mě opravdu zajímalo!
by
Anonymous
on Thu 30 Mar 2006 02:22 PM EST | Permanent Link
Ten článek by nebyl o *zlých* Vrbařích, zrovna jako mi Vodníkova poznámka o kvílení při odchodu Tomáše nebo Boutrose neměla popisovat zlo, ale sama o sobě byla trošku zlá.
Hru na "ale on si začal" nebo "ti ostatní to dělali taky" tady rozehrávat nebudu, psal jsem konkrétně Vodníkovi a MM nebo někomu jinému možná zase napíšu příště. A hrát si na "já Vám nerozumím" mě taky baví jenom omezenou dobu. Co se týče mého domova, jsem něco jako virtuální tulák; ta moje cihlička v budově obnovené Sprchy je plivanec v moři. Re: Re: Re: Re: No to by mě opravdu zajímalo!
by
Juchelka
on Thu 30 Mar 2006 02:26 PM EST | Profile | Permanent Link
Z mého hlediska se ale nejedná u Vámi uvedených případů o žádnou hru. To mi bohužel neumožňuje hrát hru na "jsem nad věcí"...
Re: Re: Re: Re: Re: No to by mě opravdu zajímalo!
by
Anonymous
on Thu 30 Mar 2006 02:32 PM EST | Permanent Link
Já jsem ale neměl na mysli Váš spor s Boutrosem, přestože v tom rozchodu Sprchařů a vzniku Vrby jistě měl svůj podíl.
Nejedná se nutně ani o Boutrose...
by
Juchelka
on Thu 30 Mar 2006 04:39 PM EST | Profile | Permanent Link
ale o jiné lidi, Sprchaře, kterých jsem si vůbec nevšímal, ale kteří mě neváhali osočovat, když jsem se bránil, uplatňovali na své prohřešky jiná kritéria, která používali u druhých, známkování, apd. Jako pozorovatel tomu nemůžete rozumět...
Oprava
by
Juchelka
on Thu 30 Mar 2006 04:42 PM EST | Profile | Permanent Link
...než která používali...
Re: Vodníkova poznámka o kvílení
by
vodnik
on Thu 30 Mar 2006 04:32 PM EST | Profile | Permanent Link
Rozhodně nebyla pronesena poprvé: jindy a jinde podobný žertík ocenil pětkou dokonce i exekutor Klanu Prokop.
Rozhodně nebyla pronesena poprvé
by
Anonymous
on Thu 30 Mar 2006 04:37 PM EST | Permanent Link
No a?
Re: Rozhodně nebyla pronesena poprvé
by
vodnik
on Thu 30 Mar 2006 04:44 PM EST | Profile | Permanent Link
Nemám nejmenší důvod si myslet, že by mohla být "zlá", jestliže ji ocenil pětkou i řeznický pes.
Re: Re: Kontext?
by
vodnik
on Thu 30 Mar 2006 05:08 PM EST | Profile | Permanent Link
Jeden z nás to musí vědet líp, není-liž pravda, anonyme?...;-)
Re: Vodníku, tohle je trapné
by
JK
on Thu 30 Mar 2006 01:39 PM EST | Profile | Permanent Link
Nojo, on takový podobný článek už předtím napsal MM (něco o kultivaci plísní pod pokličkou na Vrbě a jak se na ty vzorky čas od času zajde podívat). Škádlí se to tu navzájem a se mi zdá máslo mají na hlavě obě strany.
Komentář, ne článek.
by
JK
on Thu 30 Mar 2006 01:40 PM EST | Profile | Permanent Link
Ale z hlediska živení vzájemné nevraživosti to vyjde celkem nastejno.
Re: Re: Vodníku, tohle je trapné
by
Anonymous
on Thu 30 Mar 2006 01:55 PM EST | Permanent Link
Já vím, že MM taky rýpe, Boutros, Prokop a jiní si taky občas rádi přisadí. Jenže Vodník, na rozdíl třeba od MM, nemá IMO nutkavou potřebu se do lidí navážet. Proto mě docela překvapilo jamující kverulantské trio AJ, Peters, Vodník (v abecedním pořadí), jak si tady někdy (falešně) notuje na účet Sprchařů.
Re: Re: Re: Vodníku, tohle je trapné
by
Juchelka
on Thu 30 Mar 2006 02:23 PM EST | Profile | Permanent Link
V prvé řadě, oceňuji, že jste považoval za nutné napsat, že se jedná o pořadí abecední...
Jinak o falešnosti se můžeme na stejné rovině pobavit bohužel až poté, když za sebou budete mít zkušenost zážitku, kdy se do Vás nejmenovaný Sprchař bude několik let soustavně na internetu navážet pouze proto, že jste s ním jednoduše přerušil styk a máte na jisté, s politikou související, věci jiný názor (I am guessing), vydávat se za Vás pod stejným jménem, nadávat Vám pod pseudonymy, apd. Re: Re: Re: Re: Vodníku, tohle je trapné
by
Anonymous
on Thu 30 Mar 2006 02:30 PM EST | Permanent Link
Pane Juchelko, já jsem na Sprše četl stručnou Boutrosovu verzi a ta se od Vaší mírně liší; já to rozseknout nedokážu, to se na mě nezlobte. O jednom jsem ale skoro přesvědčen (na základě té jím psané verze), Boutrose jste nenaštval tím, že jste s ním přerušil styky A protože máte na něco jiný názor. To by bylo docela nelogické, ne?
Vždycky mi přišlo
by
Anonymous
on Thu 30 Mar 2006 02:42 PM EST | Permanent Link
že je naštvaný na všechny lidi, kteří mají vůbec nějaké názory. On se jich musel vzdát a nahradit je ideologií, kterou mu z orwelizované televize káže falešný patriot. Pan Juchelka zřejmě odnesl, že se dříve na mnoha věcech shodli. Podobný druh nepřátelství zakoušel na Sprše Husita, který byl na řadě. Postupně by si ale svojí zpupnou nezávislost odnesli všichni hajzlové s vlastním přesvědčením.
Protože když si on nemůže myslet co chce, tak proč oni ano??? Re: Vždycky mi přišlo
by
Anonymous
on Thu 30 Mar 2006 03:01 PM EST | Permanent Link
Boutros je všechno jiné, jen ne "patriot" zfanatizovaný Bushem. Docela mě překvapuje, že někdo něco podobného může napsat.
Obtížný slovosled
by
Anonymous
on Thu 30 Mar 2006 03:12 PM EST | Permanent Link
nebo hraná nechápavost? Tvrdil jsem, že je to ovce zotročená falešným patriotem Georgem Bushem jr., nenávidící všechny, kteří se zlomit nenechali. O fanatismu napadlo ani slovo.
Ivan Re: Obtížný slovosled
by
Anonymous
on Thu 30 Mar 2006 03:16 PM EST | Permanent Link
Myslím, že se mýlíte. Boutros je alergický na (z jeho pohledu) zjednodušující odsudky; nemám dojem, že by byl ve při s Alešem Zemanem nebo s Gogem, kteří Bushově válčení rovněž nejsou nakloněni.
Potěmkin aka JzP Oportunisté
by
Anonymous
on Thu 30 Mar 2006 03:23 PM EST | Permanent Link
Snadno manipulovatelní. Jako Vy.
Re: Oportunisté
by
Anonymous
on Thu 30 Mar 2006 03:34 PM EST | Permanent Link
Ha ha, teď jste mě odhalil. ;-)
Re: Re: Oportunisté
by
Anonymous
on Thu 30 Mar 2006 03:54 PM EST | Permanent Link
To je věc pýchy. Přiznat si, že jste byl za blbce nějakým pokrytcům jistě není snadné.
Re: Oportunisté
by
Anonymous
on Thu 30 Mar 2006 04:49 PM EST | Permanent Link
Pane Ivane, nemůžu říct, že by Vám chyběl důvtip. Jako by Vám ale do mozaiky vždycky pár kamínků nesedělo. Což neznamená, že část obrázku nemůže být správně.
Re: Re: Obtížný slovosled
by
Juchelka
on Thu 30 Mar 2006 03:33 PM EST | Profile | Permanent Link
(Svůj původní komentář jsem vymazal - nepochopil jsem dobře komentář, na který reaguji... : )
Důvod, proč si nevjeli na základě Iráku Zeman z Boutrosem do vlasů je IMhO zcela jiný, než Boutrosova tolerance (Zeman se neposunul nikdy za pouhé konstatování, že s naší okupací nesouhlasí [nebo něco podobného], nikdy snad nenapsal proč, apd.). Re: Re: Re: Obtížný slovosled
by
Anonymous
on Thu 30 Mar 2006 03:40 PM EST | Permanent Link
Nemyslím, že to je hlavní důvod. Aleš Zeman je osoba, která na Sprše i jinde požívá z několika důvodů obzvláštní vážnosti (třeba se nenechává vyprovokovat k laciným protiválečným výkřikům).
To byste musel definovat laciný výkřik...
by
Juchelka
on Thu 30 Mar 2006 03:47 PM EST | Profile | Permanent Link
BTW, já si pana Zemana pamatuji třeba lacině pokřikovat několikrát... Třeba mu je to jedno, protože se nejedná o jeho zemi...
Laciný protiválečný výkřik...
by
Juchelka
on Thu 30 Mar 2006 03:52 PM EST | Profile | Permanent Link
To by mě opravdu zajímalo...
Re: Re: Re: Obtížný slovosled
by
Anonymous
on Thu 30 Mar 2006 03:58 PM EST | Permanent Link
Já si, podobně jako Ortega y Gasset, myslím, že válka je řešením určitého problému; že má v kontextu doby nějakou funkci. Volání po míru samo o sobě vůbec nic neřeší. Ano, válka je špatná, nemoci jsou špatné, chudoba je špatná. A dál?
Re: Laciný protiválečný výkřik
by
Anonymous
on Thu 30 Mar 2006 04:02 PM EST | Permanent Link
Důkaz, jak některé snadno manipulovatelné ovce bezmyšlenkovitě opakují idiotizmy, které zaslechli v orwellizovaných masmédiích. I když něco podobného se snad ani tam nedá zaslechnout. To musel vymyslet pravý český podkovbojenec.
Re: Válka je řešením určitého problému
by
Juchelka
on Thu 30 Mar 2006 04:05 PM EST | Profile | Permanent Link
Tento pohled bych respektoval, kdyby se jeho nositelé obtěžovali vyargumentovat, jak by irácká okupace na základě lží mohla něco řešit...
Dovoluji si upozornit, že nadávky a zesměšňování oponenta se kvalitativně řadí pod pouhé zjednodušování (které může být navíc výrazem omezenosti média diskusních fór)... Re: Dovoluji si upozornit
by
Anonymous
on Thu 30 Mar 2006 04:23 PM EST | Permanent Link
Jestli to bylo na mě (předpokládám), řekl bych že se jedná o snesitelnou parodii.
Ivan Re: Ivan...
by
Juchelka
on Thu 30 Mar 2006 04:55 PM EST | Profile | Permanent Link
ne, to nebylo na Vás...
Měl jsem pocit, že mě JzP 'obviňoval' ze zjednodušování iráckého problému, čímž má nějak (?) být odůvodněno Boutrosovo chování vůči mě... Pouze hádám... : ) Re: Re: Re: Zeman se nikdy neposunul za pouhé konstatování
by
ales zeman
on Thu 30 Mar 2006 05:21 PM EST | Profile | Permanent Link
Pane Juchelko, nemyslím, že bych se Vám tu musel zpovídat a zdůvodňovat, proč jsem od samého začátku nesouhlasil s americkou válečnou invazí do Iráku. Též nemyslím, že jsem kdy projevil sympatie pro vládu amerického prezidenta Bushe. Mimo jiné, před více než třemi roky, 12. 3. 2003, jsem v článku na Sprše upozornil na dopisy, které psali američtí neocons Clintonovi, že má svrhnout Saddáma, v době dlouho před teroristickými útoky 9/11.
Vám však asi vrtá hlavou, proč jsem se, pokud vzpomínám, nikdy nehádal s Boutrosem jako Vy. Zřejmě proto, že i když problematiku války v Iráku Boutros viděl, a snad dodnes vidí, dosti jinak nežli já, vždy se ke mně choval slušně a korektně, jiné vysvětlení nemám. Pochopitelně, že zdejší kádrovací oddělení Sprchy může o tom sepsat další poučný a humorný elaborát. Re: Aleš Zeman
by
Juchelka
on Thu 30 Mar 2006 06:19 PM EST | Profile | Permanent Link
Pane Juchelko, nemyslím, že bych se Vám tu musel zpovídat a zdůvodňovat, proč jsem od samého začátku nesouhlasil s americkou válečnou invazí do Iráku.
To nikdo netvrdí Vy pompézní osle! To, že jste se 'neposunul', nebo 'nenapsal proč' není výtka, ale konstatování... Též nemyslím, že jsem kdy projevil sympatie pro vládu amerického prezidenta Bushe. Mimo jiné, před více než třemi roky, 12. 3. 2003, jsem v článku na Sprše upozornil na dopisy, které psali američtí neocons Clintonovi, že má svrhnout Saddáma, v době dlouho před teroristickými útoky 9/11.M Ditto Vám však asi vrtá hlavou, proč jsem se, pokud vzpomínám, nikdy nehádal s Boutrosem jako Vy. Zřejmě proto, že i když problematiku války v Iráku Boutros viděl, a snad dodnes vidí, dosti jinak nežli já, vždy se ke mně choval slušně a korektně, jiné vysvětlení nemám. Pochopitelně, že zdejší kádrovací oddělení Sprchy může o tom sepsat další poučný a humorný elaborát. Ne, to mi hlavou opravdu nevrtá... Proč se k Vám Boutros chová slušně je mi celkem jedno (i když mám svou teorii), rozhodně mě zajímá víc, proč se ke mně Boutros choval zle, i když já jsem mu naprosto nijak neublížil, osobně jsem se na něj neobracel a pouze jsem vyslovoval svůj názor... Jinými slovy, já jsem se ním před svým odchodem ze Sprchy o Iráku nijak zvlášť nehádal a po svém ochodu jsem jej, až na malé výjimky zcela ignoroval... (Pokud si tedy [naivně] myslíte, že Boutrosovo chování ke druhým je podmíněno tím, jak se k němu zachová někdo jako první...) Re: Re: Vždycky mi přišlo
by
Karels
on Thu 30 Mar 2006 03:15 PM EST | Profile | Permanent Link
Já jsem mohl Boutrose teďka poznat osobně a jako fanatik mi nepřipadal,
jo fanatik do piv, kořalky a lyžování.. :-) , ale to já taky... Karels To bych do Vás neřekl
by
Anonymous
on Thu 30 Mar 2006 03:17 PM EST | Permanent Link
Já myslel, že Vaší parketou jsou jazyky, teologie, šachy apod.
Re: To bych do Vás neřekl
by
Karels
on Thu 30 Mar 2006 03:20 PM EST | Profile | Permanent Link
Máte pravdu,
mě spíš zajímají jazyk a teologie atd..., ale když se naskytla příležitost, tak jsem tam taky "slopal" pivka... i na tu kořalku došlo.. (Tomášovi jsem rovnou řekl, že tolik co vypiju za ten den, tak jsem nevypil za celý rok...) Karels Re: Re: To bych do Vás neřekl
by
Karels
on Thu 30 Mar 2006 03:22 PM EST | Profile | Permanent Link
Taky mám zase nejmíň na rok vystaráno...., co se alkoholu týče, jsem spíš příležitostný konzument..
Karels p.s. na druhou stranu, se zase nad pivem může vyřešit to, co na netové diskuzi nee Re: Re: To bych do Vás neřekl
by
Anonymous
on Thu 30 Mar 2006 03:32 PM EST | Permanent Link
O tom, Karelsi, žádná. Posezení s dobrými společníky se virtuální setkání rovnat nemůže.
Já jsem byl dříve docela náruživý piják, ale v poslední době mám toho alkoholu jako šafránu. Kdyby se mi známí v relativně krátkých intervalech neženili a neplodili děti, už bych ani nevěděl, jak chutná pivo. ;-) Ale je to moje rozhodnutí, tak si stěžovat nemůžu. Re: Re: Re: Vždycky mi přišlo
by
Juchelka
on Thu 30 Mar 2006 03:37 PM EST | Profile | Permanent Link
To jsem tvrdil již od začátku - na první pohled sympaťák. Lyžovat jsem ho neviděl, ale vím, že o tom rád mluví... Měli jsme spolu jen několik tequil/piv, na stojáka... ; )
Přesná analysa
Boutros ke svému životu potřebuje nepřítele. Z toho důvodu je škoda, že existuje Vrba a Zvědavec, protože mu tuto potřebu saturují. Kdyby jich nebylo, musel by hledat ve vlastních řadách, tedy na Sprše.
Re: Re: Re: Re: Re: Vodníku, tohle je trapné
by
Juchelka
on Thu 30 Mar 2006 02:48 PM EST | Profile | Permanent Link
Pokud narážíte na nějaké moje prozrazování Boutrosovy identity, z něhož mě tento notorický lhář myslím na Sprše obviňoval, tak Vás mohu ujistit, že jsem nic takového neudělal.
Boutrose jsem nazval jeho 'pravým' jménem pouze poté, co jeho jméno bylo již na webu jeho vlastní vinou známo, po varování a po letech urážek, na něž jsem v 90% nereagoval. Zamyslete se nad tím... To, že by Vám Boutrosovo chování připadalo, v případě, že bych měl pravdu já (a já ji mám), "...docela nelogické...", jen podtrhuje to, že se jedná o naprosté hovado Pokud narážíte na něco jiného, nemám ponětí, co si tato webová stvůra vymyslela nového... : ( Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vodníku, tohle je trapné
by
Anonymous
on Thu 30 Mar 2006 03:07 PM EST | Permanent Link
Ne, nenarážím na Vaše prozrazování jeho identity. To, co kdysi dávno napsal, Vás myslím nikterak neuráželo a na 100% nepoužíval tak expresivních výrazů. Tímto je pro mě, s dovolením, tohle téma uzavřená záležitost, k ničemu dobrému bychom se asi stejně nedostali.
Ne, neuzavírejte to...
by
Juchelka
on Thu 30 Mar 2006 03:16 PM EST | Profile | Permanent Link
zajímalo by mě, jaké výhrady ke mně toto individuum může mít.
Pokud máte odkaz nebo nějakou jinou stopu, budu Vám vděčný! Nemusí to být ani zde - pošlete mi soukromou email. Slibuji Vám, že na toto téma s Vámi nadále již diskutovat nebudu. Je mi od počátku jasné, že to nemá smysl... To, co Boutrose k tomuto chování vede je pro mě ale naprostou záhadou a uvítám cokoliv, co by mi pomohlo Boutrosovu motivaci vysvětlit... Děkuji. Potěmkinu, co je to Oskar?
by
vodnik
on Thu 30 Mar 2006 04:06 PM EST | Profile | Permanent Link
"Kousavý" není "zlý". Osobně bych kousavý článek o Vrbě od někoho jako Ty uvítal jako velmi vděčné téma k diskusi. Zlý by v žádném případě být neměl.
"hrabat se ve špíně je snadné; spíš se snažím vidět na každém tu lepší stránku" To je chvályhodné. Ovšem mrchaři vidí (jenom) tu lepší stránku (jenom) na sobě a na svém serveru. Tato studie nepředstírá, že by mohla elitům otevřít oči, každopádně se ovšem na situaci nedívá očima samotných Jahuů. Always look at the bright side of life
zpívá Brian, když ho právě ukřižovávají.
Re: Re: To bych do Vás neřekl
by
Karels
on Thu 30 Mar 2006 03:36 PM EST | Profile | Permanent Link
Já vám to schvaluju...
protože znám plno lidí, co alkohol zlikvidoval jejich zdraví i jejich rodiny... Můj známý bere tři léky od psychiatra... každý den byl v lihu. Navíc to dneska stojí nehorázný peníze. Jedna humorná scénka, která se opravdu stala. (má v sobě tragickou příchuť) Chlap byl tak nalitej, že když byl na wc a potom si umýval ruce a koukl se na sebe do zrcadla, tak konstatoval: "Ať tu televizi přepnou na jiný program..." :-))) Karels Re: Re: Re: To bych do Vás neřekl
by
Anonymous
on Thu 30 Mar 2006 03:44 PM EST | Permanent Link
Dobrý fór, já se v opilosti taky moc v zrcadle nepoznávám. ;-)
Ten Váš známý měl pravděpodobně navštívit psychiatra dřív, než začal pít. Alkoholismus je obyčejně následek psychické poruchy, ne příčina. Tím nechci říct, že to je "magor", ale minimálně nějaká ta neuróza tam asi byla. Re: Re: Re: Re: To bych do Vás neřekl
by
Karels
on Thu 30 Mar 2006 03:46 PM EST | Profile | Permanent Link
vystihl jste ho dokonanale, nejhořší je, že se hlásí ke křesťanství....
ano má neurozu, to je pravda... a snaží se to léčit alkoholem Re: Re: Re: Re: Re: To bych do Vás neřekl
by
Anonymous
on Thu 30 Mar 2006 03:54 PM EST | Permanent Link
Myslím, že ten příklon ke křesťanství zdaleka není to nejhorší, co ho mohlo potkat. Jeho problémy to ale zřejmě nevyřeší.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: To bych do Vás neřekl
by
Karels
on Thu 30 Mar 2006 03:56 PM EST | Profile | Permanent Link
to máte pravdu, nechci ho tady moc rozebírat, ale dělá ostudu nejenom církvi, ale i vlastní rodině..
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: To bych do Vás neřekl
by
Anonymous
on Thu 30 Mar 2006 04:01 PM EST | Permanent Link
A nemáte někde "mezi svými" někoho, kdo něčím podobným prošel nebo má třeba i psychoterapeutický výcvik?
P Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: To bych do Vás neřekl
by
Karels
on Thu 30 Mar 2006 04:05 PM EST | Profile | Permanent Link
Vodník to není,
je to můj známý, který mě přiváděl ke Kristu.... Já nikoho takovýho neznám, on je ještě takový rozhozený, má komplexy z lidí... Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: To bych do Vás neřekl
by
Anonymous
on Thu 30 Mar 2006 04:38 PM EST | Permanent Link
Jak jste v tomto threadu přišel na Vodníka? Moc Vám nerozumím.
Re: Jak jste v tomto threadu přišel na Vodníka?
by
vodnik
on Thu 30 Mar 2006 04:45 PM EST | Profile | Permanent Link
To je reakce na ten komentář tady níž.
Re: Re: Jak jste v tomto threadu přišel na Vodníka?
by
Anonymous
on Thu 30 Mar 2006 04:52 PM EST | Permanent Link
Už chápu. Pokud to nebyla chyba autora komentáře, je v řazení příspěvků slušná bota.
P Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: To bych do Vás neřekl
by
Anonymous
on Thu 30 Mar 2006 04:02 PM EST | Permanent Link
vida, je řeč o Vodníkovi:)
Re: Re: Re: To bych do Vás neřekl
by
Anonymous
on Thu 30 Mar 2006 03:46 PM EST | Permanent Link
Jenom je otázka, zda se dá dohromady jenom za pomoci psychofarmak. Podle mě by to chtělo trochu proklepnout hlavně software.
Potěmkin Re: Ze světa jahujských rituálů
by
ASTR
on Thu 30 Mar 2006 06:10 PM EST | Profile | Permanent Link
Vazeni nevim...
Vitam Admine ze zavadis registraci, ale nejsem si jist zda registrace sama uklidni vody ve vztahu lidi Vrba-Sprcha. Verim ze odboura nektere Anonymouse, ale asi nic vic. Sedovat to pro mimojdouciho je zajimave, jak mi bylo sdeleno: -uz toho nechme -nevsimejme si -nereagujme (a proto si lide rozmysli vstoupit sem nebo na Sprchu) chvili klid a znovu staci jedna poznamka od nekoho z te ci one strany a je to jako pichnuti do vosiho hnizda!!! Re: Admine ze zavadis registraci
Mnoho serveru vyzaduje registraci a bez ni nejde psat komentare.
Tomu se rika poradek. I tak jsou hovada, kteri se zaregistruji nekolikrat a stejne zlobi. Nas Alex je ale natolik chytry, ze jiste pozna duplikaty. Re: Re: Admine ze zavadis registraci
by
Juchelka
on Thu 30 Mar 2006 07:00 PM EST | Profile | Permanent Link
To mě možná přeceňuješ Jerry - nejde o to, poznat duplikáty, jde o to, zdejší dění pořád detailně sledovat a to mě nebaví. Můj ideál byl, že po čase všichni pochopíme, že o nic nejde a přestaneme se hádat. Tohle ale musí uznat obě strany.
Re: Admine ze zavadis registraci
;-)
dobré ráno
by
Karels
on Thu 30 Mar 2006 10:25 PM EST | Profile | Permanent Link
U nás je ráno, tak dobré ráno lidičky, vy snad vůbec nespíte...
Karels Re: dobré ráno
by
Karels
on Thu 30 Mar 2006 10:29 PM EST | Profile | Permanent Link
Zrovna poslouchám U2 - How to Dismantle An Atomic Bomb vynikající hudba..
Re: Re: dobré ráno
by
Karels
on Thu 30 Mar 2006 10:31 PM EST | Profile | Permanent Link
Jo a piju k tomu kává (na lačno), což vůbec není zdravý....
Ale člověka to nějak nastartuje na celý den... Karels Re: káva (na lačno)
Neni zdrava? Slysel jsem za naopak.
Tak travim kazde rano sam, takze tomu radeji verim. Bez dobre kavy se vlacim a nemam energii. Re: Re: káva (na lačno)
by
Karels
on Thu 30 Mar 2006 10:52 PM EST | Profile | Permanent Link
No já mám zažívací problémy - Ulcerosni colitis (dost nepříjemná nemoc).. :-)
Ale bez té kávy, nevím.. Dneska jsem slíbil známýmu, že mu odnesu na Finanční úřad daňové přiznání...., tak proto jsem už vzhůru. Karels Dobré ráno p. Karelsi...
by
Juchelka
on Thu 30 Mar 2006 10:47 PM EST | Profile | Permanent Link
Vy jste vůbec začal po styku se zdejší 'partou' žít víc nezdravě, ne? V Prostějově alkohol, na Vrbě kafe... ; ) Ještě vajíčka na slanině Vám k tomu chybí. A U2?!?
Re: Dobré ráno p. Karelsi...
by
Karels
on Thu 30 Mar 2006 10:55 PM EST | Profile | Permanent Link
že byste mě skazili? :-)) Každopádně se mi tady diskutuje líp, než na Sprše.., když jsem se potkal s Tomášem, tak mě poprosil, abych aspoň hlasoval, že jim tam články někdy "leží" i dýl než 24 hodin....
Karels Re: Re: Dobré ráno p. Karelsi...
by
ASTR
on Thu 30 Mar 2006 11:12 PM EST | Profile | Permanent Link
taktez dobre rano:-)
zde uz 3 odpoledne u Vas 6 rano(teprve) Ta poznamka že jim tam články někdy "leží" i dýl než 24 hodin.... aby nektere clanky nelezely dlouho, snadna pomoc snizit latku z nevim kolika treba jen na 3 kladne hlasy! Petersovi taktez stacilo 3 x ano na otisteni clanku na Zvedavci:-) Osobne musim rici, ze kdysi na Sprse jsem vzdy hlasoval pro clanek, ac byli jini kteri radi zablokovali! Re: Re: Re: Dobré ráno p. Karelsi...
by
Karels
on Thu 30 Mar 2006 11:20 PM EST | Profile | Permanent Link
Na novinkách jsem oslovil jednoho človíčka z Nového Zélandu, myslel jsem si, že posílí naša řady....
Ale asi ho něco odradilo... Karels No hlavně...
by
Juchelka
on Thu 30 Mar 2006 11:12 PM EST | Profile | Permanent Link
ten výběr hudby... To je ještě horší, než slanina. Bono to jistě myslí s rozebíráním atomové bomby dobře, ale přece jen to je povrchní muzika. Doporučil bych Vám spíše něco povznášejícího od estonské skupiny tradiční staré hudby Rondellus... Skladba je z jejího alba Sabbatum. ; )
BTW, když někdo z anonymů uhodne, kdo skladbu napsal, ještě chvíli počkám s registrovanými diskusemi. Je to ale (pro Evropské znalce tradiční hudby) příliš, řekl bych až dětinsky, snadné... Re: No hlavně...
by
Karels
on Thu 30 Mar 2006 11:18 PM EST | Profile | Permanent Link
Tu hudbu neznám....
já poslouchám hlavně muziku z 80. let, ta současná se snad nedá ani poslouchat, Rap a podobný styl mi není vůbec blízký. Dokonce tam mám jednu skladbu od Iron Maiden - Fear ot the Dark... to si pouštím, když mě někdo naštve (i když to tvrdý vůbec není), já byl vždycky proti této muzice, ale po letech můžu říct, že je to poctivá kytarová muzika... Re: Re: No hlavně...
by
Juchelka
on Thu 30 Mar 2006 11:21 PM EST | Profile | Permanent Link
I kdybyste ji znal, tak to neříkejte jako registrovaný uživatel nahlas - nechte anonymy, ať bojují sami o svůj jepičí život...!
Re: No hlavně...
by
ASTR
on Fri 31 Mar 2006 12:06 AM EST | Profile | Permanent Link
navrat do 14 predchoziho zivota?
hudba ze 14 stoleti? Can You imagine what Black Sabbath would have sounded like if Ozzy Osbourne, Tony Iommi, Geezer Butler and Bill Ward would have formed the band in the 14th century? Would "War Pigs" or "The Wizard" have been as powerful if played on medieval instruments like lute, fiddle and harp? Curious? So was Rondellus, the renowned Estonian medieval music band. They took 12 Black Sabbath classics and turned them into something totally unheard. You don't have to take history lessons to get the feeling. It's all on the the new CD Rondellus recorded - "Sabbatum". An amazing collection of Black Sabbath tunes played on medieval instruments and sung in Latin language. Podobna skupina ucinkovala v Ceskoslovensku v 60letech- Trubaduri- Jmena jsem zapomen, jen pamatuji zpevacku-Heda...... kdo chce vice nez jednu Alexovu nahravku pak zde Re: Re: No hlavně...
by
ASTR
on Fri 31 Mar 2006 12:35 AM EST | Profile | Permanent Link
Trubaduri
by
ASTR
on Fri 31 Mar 2006 12:40 AM EST | Profile | Permanent Link
Trubadúři
Éra trubadúrství nedělitelně souvisí s obdobím po prvních křížových výpravách a Occidentem – Languedokem a Provance. První trubadúři se v Arabském světě setkali s poarabštěnými zbytky římské kultury, u nás už skoro zapomenuté. A začali psát milostnou poezii, opěvovat krásné ženy, opěvovat lásku, rozkvetlé jaro, hezký život. Jejich poezie je zpravidla velmi lyrická, něžná a svým způsobem naivně čistá. Když si ji dnes přeložíme a přečteme, většina lidí ji označí za kýč. Ale pozor – na rozdíl od dnešních kýčařů, oni nijak nekalkulovali s lascívností, neměli potřebu zvýšit prodej svých desek… oni svou poezii dokonce adresovali většinou poměrně omezenému okruhu lidí. Trubadúrskou poezii nepsali kmáni, ale nobilita, šlechta… a to ne nějací primitivní hrdlořezové, jak si někdy představujeme středověké rytíře ve Střední Evropě – okcitánská šlechta byla kulturním dědicem římské aristokracie, stará okcitánština byla skoro latinou, životní zvyky okcitánského panstva (a tedy trubadúrů) připomínaly zvyky římských senátorů – bydleli v palácích ve městech, navštěvovali lázně, pečlivě o sebe dbali, milovali život a dopřávali ho sobě i ostatním. Trubadúři byli kulturní elitou Evropy – fakt, že uměli číst a psát a to zpravidla hned v několika jazycích, byl v této společnosti považován za stejně samozřejmý, jako byl tehdy ve Střední Evropě výjimečný. Kromě řady jmen hrabat, jimž vděčíme za nejkrásnější hudební památky na toto období (Bernard de Ventardon (1130-1195), Jaufré Rudel comté de Blaye v Perigord († 1150) Raimbault de Vaqueiras († 1207), Giraut de Bornelh († 1220), Marcabru atd.) sem patřili i Aquitánští vévodové, nebo třeba vnuk posledního aquitánského vévody, Guilhelma IX. (1080-1120), - Richard Lví srdce. Celkem máme doloženo asi 450 jmen trubadúrú žijících v časovém úseku necelých dvou staletí (12. a 13.). .......................................................... cele zde Re: Re: Re: No hlavně...
by
Anonymous
on Fri 31 Mar 2006 04:03 PM EST | Permanent Link
Jeden můj známý zase docela dost poslouchá třeba Corvus Corax. Tyhle věci jsou docela v kursu a je to fajn.
Re: Black Sabbath in the 14th century ?
Lepsi je otazka, co by skladal Mozart v dnesni dobe?
Byl by neco jako Frank Zappa? otazka, co by skladal Mozart v dnesni dobe?
by
jednorozec
on Fri 31 Mar 2006 06:49 PM EST | Profile | Permanent Link
To asi záleží na tom, co vy sám posloucháte!
Proto já si myslím, že by hrál jazz. Naprosto výborně, technicky úžasně na výši a s tak jiskřivými nápady, že by mě příjemně běhal mráz po zádech a byl bych u vytržení. Re: otazka, co by skladal Mozart v dnesni dobe?
Co posloucham ja? No prece Mozarta :-))
Ale ten fakt, ze on byl jakysi excentrik, si myslim, ze by by i dnes takovy neobycejny. Mozna, ze by ho zajimala i hudba z Tuvy. Ondar je tak unikatni, ze se do neho zamiloval i genius Richard Feynman. Feynman se take ukazal na skladbe Kargyraa Rap. Nas konci je bonus trak, kde se vysvetli o co jde. Jinak budete myslet ze tato huda pochazi odnekud z druhe strany galaxie. Takze posloucham nejen Mozarta ale i velmi neobvykle melodie. Vidím, Astře...
by
Juchelka
on Fri 31 Mar 2006 09:11 AM EST | Profile | Permanent Link
že ses rozhodl nedat anonymům za žádnou cenu šanci...
Re: No hlavně...:-))))))
by
vodnik
on Fri 31 Mar 2006 01:31 AM EST | Profile | Permanent Link
Myslel jsem za začátku: Guilliam Machault? :-)) Jsou to nějací Sabbati, ale nevím jací (z Master of Reality?)
Re: Re: No hlavně...:-))))))
by
Juchelka
on Fri 31 Mar 2006 03:29 PM EST | Profile | Permanent Link
Funambulus domesticus - A National Acrobat.
Nevím ale z kterého alba to je... Zlatej google!
by
vodnik
on Fri 31 Mar 2006 03:38 PM EST | Profile | Permanent Link
Je to z Pětky (Sabbath Bloody Sabbath).
Nevím, mohu-li z nostalgie riskovat spásu duše a těch prvních pět desek si někde půjčit, to bylo největší maso první půle 70.let... Re: Re: Re: No hlavně...:-))))))
by
Anonymous
on Fri 31 Mar 2006 03:46 PM EST | Permanent Link
Jo, Vodníku, Iommi byl génius. Tohle by Ti snad mohlo projít. ;-)
Mimochodem,
by
vodnik
on Fri 31 Mar 2006 03:54 PM EST | Profile | Permanent Link
zcela paradoxně některé texty Black Sabbath jsou skutečně duchovní lekcí, to s úžasem konstatovali i američtí pravoslavní kněží. Kupř. After Forever a další věci, právě z Master of Reality.
Re: Re: Re: No hlavně...:-))))))
by
Anonymous
on Fri 31 Mar 2006 04:12 PM EST | Permanent Link
Dík, Vodníku, až dočtu Berďájeva, Akvinského, Kirkegaarda a spol., pustím se do Sabbathů. Tyhle temné věci poslouchám už docela zřídka a většinou při práci, takže ten text se vnímá docela těžko.
P Re: Re: No hlavně...:-))))))
by
Anonymous
on Fri 31 Mar 2006 03:41 PM EST | Permanent Link
Sabbath, Bloody Sabbath, moje oblíbené album. http://www.black-sabbath.com/discog/sabbathbloodysabbath.html
Ale jinak fajn trefa. Re: Re: Re: No hlavně...:-))))))
by
Anonymous
on Fri 31 Mar 2006 03:43 PM EST | Permanent Link
Druha... ;-)
Re: No hlavně...
by
Anonymous
on Fri 31 Mar 2006 03:17 PM EST | Permanent Link
Tak tohle je bomba, s tou latinou dvojnásobná! A další čtyři fláky se tam dají stáhnout zdarma. Jsem ještě zvědav na "Dark Side of the Moon A Cappella", "Dream Theater Tribute" a kdoví, co zajímavého se tam ještě skrývá!
Re: Re: No hlavně...
by
Juchelka
on Fri 31 Mar 2006 03:22 PM EST | Profile | Permanent Link
Mám to celé, pokud budete mít zájem...
Re: Re: Re: No hlavně...
by
Anonymous
on Fri 31 Mar 2006 04:12 PM EST | Permanent Link
Díky za nabídku, kdyžtak se ozvu.
Rondellus
by
jednorozec
on Fri 31 Mar 2006 06:33 PM EST | Profile | Permanent Link
když někdo z anonymů uhodne, kdo skladbu napsal, ještě chvíli počkám s registrovanými diskusemi. Je to ale (pro Evropské znalce tradiční hudby) příliš, řekl bych až dětinsky, snadné...
Vidím, či vlastně slyším, že ač Evropan durch-und-durch, nejsem znalec tradiční hudby. Nějaký pentatonálně orientovaný? Že by Bartók? Vlastně nejsem ani anonym, takže stejně hádám vniveč. A není to ani můj šálek čaje. Jó a kafe jsem nechal, spolu s cigaretami, jednoho krásného dne minulého tisíciletí. Pouze ke kafi čichám. Voní. Cigarety páchnou. Hnus. jednorožec Mně taky spletli, jednorožče,
by
vodnik
on Fri 31 Mar 2006 06:38 PM EST | Profile | Permanent Link
a právě ta pentatonická fráze - typický hardrock 70.let - mi ty Black Sabbath prozradila. Nakonec jsem rozeznával i ten zpěv, třebaže je latinsky.
Re: Mně taky spletli, jednorožče,
by
jednorozec
on Fri 31 Mar 2006 06:58 PM EST | Profile | Permanent Link
Díky, cítím se trochu lépe. :-))
Já ale nepoznám Black Sabbath od Modrého Pondělí či Deštivé Neděle. Jsem totální rockový ignorámus. Sorry. Teď už to nedohoním. Na stará kolena látám díry v klassické hudbě a udýchaně se snažím držet krok s vývojem jazzu. To je na moje uši dostatečný záhul - jak už jsem tu možná sdělil, mám také velice rád ticho. Re: Re: Admine ze zavadis registraci
by
Anonymous
on Sat 01 Apr 2006 06:01 AM EST | Permanent Link
Tak tak. Za tohle si Dzeryku zaslouzis nejem oliznout adminovu holinku, ale mozna dostanes cuchnout i k jeho podelanejm trenclim. Ty jsi jeste vetsi jelito, nez jsem si kdy myslel. V porovnani s tebou se i lejno jevi chytrakem.
Re: Ze světa jahujských rituálů
by
Anonymous
on Fri 31 Mar 2006 04:20 PM EST | Permanent Link
ČTK: Nizozemsko otevře svůj pracovní trh občanům nových členských zemí Evropské unie od roku 2007. Také pracovníci z ČR se budou moci ucházet o zaměstnání v Nizozemsku od 1. ledna příštího roku a využívat tak stejných možností, které už platí pro občany Malty a Kypru.
Re: Re: Ze světa jahujských rituálů
by
vodnik
on Fri 31 Mar 2006 04:28 PM EST | Profile | Permanent Link
Vás nám byl čert dlužen...:-(((
Re: možnosti pro občany Malty i Ceska
Doufejme, ze Nizozemi je chytrejsi nez USA s registraci navstevniku odvedle.
Re: Re: možnosti pro občany Malty i Ceska
by
Anonymous
on Sat 01 Apr 2006 01:55 AM EST | Permanent Link
Zase jednou úplně mimo, ale my anonymové už jsme si na značku jerry zvykli....
Re: Re: Re: Ze světa jahujských rituálů
by
ASTR
on Fri 31 Mar 2006 08:41 PM EST | Profile | Permanent Link
Doufam ze myslis Malty a Cypru vcetne :-)
Přijdou mladý fysiotherapeuti a starý pudou do starýho železa.
by
Anonymous
on Sat 01 Apr 2006 12:42 AM EST | Permanent Link
Tak to je.
Re: Přijdou mladý fysiotherapeuti a starý pudou do starýho železa.
by
ASTR
on Sat 01 Apr 2006 01:31 AM EST | Profile | Permanent Link
a starý pudou do starýho železa.
Nekdy mladý znamena take jeste blby:-) A proc ne, ...at se mladi vydovadi....... PS starý železo- je pro Vas - od kdy? Astře,
by
vodnik
on Sat 01 Apr 2006 02:54 AM EST | Profile | Permanent Link
mladým českým pravicovým trotlům by ani tak nevadilo zavést povinnou euthanasii pro dědky, jako jsou zde na Vrbě. No uznej, co s nimi? Jaká je jejich tržní hodnota?
A starý železo odkdy? To přece určí trh! Ty si ovšem nedělej iluse, ty jsi záporný ekonomický přínos v každém případě a koukej si vybrat rakev! Re: Astře, ano Vodniku
by
ASTR
on Sat 01 Apr 2006 07:03 AM EST | Profile | Permanent Link
Rakev vybrana :-)
Problem je zde: A starý železo odkdy? To přece určí trh! starý železo to je snad na clanek:-) pamatuji casy kdy teenager-i meli heslo starcum od 30 never:-) Jenze casy se meni a TRH to byl, kdo naucil rikat vsechny governmenty ze uredni oznaceni stari a odchodu do pense v 60 je trzne neunostne tak to posunuji a posunuji a dnes jiz jim nestaci ze lide si 40 let plati a plati, aby se pak dozvedeli ze platit si jen 40 let od 20 do 60 je malo, ze musi pracovat do 65 a platit45 let, aby pak mohli brat duchododovou almuznou cca 5 let a neco ???!!! (prumerny vek muzu v CR dnes stoupl na 70 let !) Ano pensiste kteri odesli do pense v 60 se denne dozvidaji, ze to bylo spatne, ze ac jim bylo 40 let strhavano , statni pokladna pro ne penize nema!!!! 20az30 leti mudrcove budou za 40-30 let v podobne situaci! Cas leti vazeni! Ve starem zeleze, driv nez se nadejete! Pokud se vubec dozijete..... Vase trzni moudra- tot opravdu pocteni:-) Re: Přijdou mladý fysiotherapeuti a starý pudou do starýho železa.
by
vodnik
on Sat 01 Apr 2006 02:51 AM EST | Profile | Permanent Link
Co svět světem stojí, chodili, chodí a budou chodit staří do starého železa a mladí přicházeli, přicházejí a budou přicházet na jejich místa.
Jakou to má souvislost s otevřením místního pracovního trhu postkomunistickým zemím? Žádnou. Prostě pitomé flamování přiblblého anonymního trolla. Přijdou mladý trollové a starý pudou do starýho železa.
by
jednorozec
on Sat 01 Apr 2006 08:14 AM EST | Profile | Permanent Link
I na pitomě flamující přiblblé anonymní trolly jednou dojde.
A vstanou noví, neboť blbost je věčná. K tomu rozhraní stáří: Můj malý Collins kapesní slovníček latiny uvádí senex = old (over 45). Re: Re: Přijdou mladý fysiotherapeuti a starý pudou do starýho železa.
by
Juchelka
on Sat 01 Apr 2006 11:06 AM EST | Profile | Permanent Link
Také si myslím, že se jedná o přihlouplé zjednodušování... Něco mi ale říká, že na toto se Boutros neozve. ; )
A vy chcete zakázat anonymy.
by
Anonymous
on Sat 01 Apr 2006 11:29 AM EST | Permanent Link
Jeden karťoučký příspěvek a jak se tu rozjela diskuse. A vy chcete zakázat anonymy?
Re: A vy chcete zakázat anonymy.
by
Karels
on Sat 01 Apr 2006 11:32 AM EST | Profile | Permanent Link
Když se zaregistrujete, nejste o nic míň anonymní - do tváře vám nevidím, nevím jak se skutečně jmenujete... atd...
Akorát se změní to, že přece jenom váš nick začne žít svým životem...., což u anonyma nejde... Karels Vy rád vnucujete druhým
by
Anonymous
on Sat 01 Apr 2006 12:04 PM EST | Permanent Link
své názory. Co? Prostě musí být po vašem a neberete ohledy na druhé. Když chcete mít nick, tak si ho mějte, ale proč vnucujete svou vůli druhým? Žij a nech žít.
Re: Vy rád vnucujete druhým
by
Karels
on Sat 01 Apr 2006 12:24 PM EST | Profile | Permanent Link
Ale nee,
já to stejně nerozhodnu - to rozhodne pan Juchelka, ale pokud jde o hlasování, které probíhá, tak jsem dal hlas k registraci.. Karels Dopadnete stejne jako smecka Jahuu
by
Anonymous
on Sat 01 Apr 2006 01:04 PM EST | Permanent Link
Kdyz to tak sleduji, jste stejni tyrani jako na Sprse. Vodnik si to dokonce odbyl dvakrat, jednou v Sanhedrinu a jednou v Knessetu. I kdyz je mu treba pricist k dobru, ze podruhe hlasoval proti registraci.
Mozna by meli vsichni Palestinci se zaregistrovat, hlasovat proti registraci, a pak prispivat znovu jako anonymove. I kdyz nevim, jestli pouhou registraci se lze dostat do Knessetu. Dopadnete stejne jako smecka Jahuu, navzajem si vybirat blechy a vetrelcum udelovat ritualni vyprask. Wulf von Schimmelmann Re: Dopadnete stejne jako smecka Jahuu
by
Juchelka
on Sat 01 Apr 2006 01:16 PM EST | Profile | Permanent Link
Stejně IMhO nedopadneme - chybí zde známkování, které je pro Jahuůovské trendy na Sprše podstatné...
Osobně mi anonymové nevadí, ale jejich přílišná přítomnost spolu s nedůsledným podepisováním prostě ruší diskusi. Zkusit něco jiného mi proto připadá normální. Vůbec neočekávám, že po registraci dojde k omezení Maxových provokací, nebo že nebude možno zneužít registrace jiným způsobem, apd. Re: Dopadnete stejne jako smecka Jahuu (Dodatek)
by
Juchelka
on Sat 01 Apr 2006 01:19 PM EST | Profile | Permanent Link
V anketě může hlasovat kdokoliv, kdo se zaregistruje... K termínu Knesset jsem byl dohnán zdejším židovským žertováním...
smecka Jahuu pro p. Juchelku
by
Anonymous
on Sat 01 Apr 2006 01:26 PM EST | Permanent Link
No, to zalezi na tom, jaka je definice slova "stejne." Pokud to definujeme ritualnim cistenim srsti a ritualnim vypraskem (dnes Palestincu, a kdo to bude zitra), troufam si predpovedet, ze dopadnete stejne.
Vase znamkovani, Boutrosovy reci o Husitove pastovani, to je jen vymluva slabych a neduzivych - last men at the end of Sprcha history. Re: Dopadnete stejne jako smecka Jahuu
by
Juchelka
on Sat 01 Apr 2006 01:31 PM EST | Profile | Permanent Link
Zatím sem mohou anonymové přispívat, takže nevím, o co Vám jde...
Re: svorni anonymove
"Vase znamkovani, Boutrosovy reci o Husitove pastovani, to je jen vymluva slabych a neduzivych - last men at the end of Sprcha history."
To opravdu nemuzete najit blog, kde neni Boutros, cleni Klanu a zli Vrbari? Vam zde nelibi, to uz je nam celkem jasne. Zkuste sem dat zajimavy prispevek a prestante kydat stale to same. Re: O to slovíčko 'zatím'...
by
Juchelka
on Sat 01 Apr 2006 02:31 PM EST | Profile | Permanent Link
Jde Vám o to, že (pouze z Vašeho pohledu...) to vypadá, že Vás k něčemu nutím a nebo o skutečnou obavu, že registrace znamená nějaké reálné ohrožení Vaší anonymity???
Oba případy mi připadají zcela bezpředmětné a začíná mi taková tvrdohlavost připadat poněkud dětinská... Jak by se to podle Vás mělo řešit??? p. Juchelko, ja bych to nechal bezet
by
Anonymous
on Sat 01 Apr 2006 02:37 PM EST | Permanent Link
Ja jsem pouze z principu proti Velkemu bratru. Tyhle veci se mi nelibi, a nechapu lidi, kteri utikali pred komunismem (jestli tomu tak skutecne bylo), proc se do toho porad montuji. Na Sprse, na Vrbe, control, control, control.
Wulf Re: anonymita
nechapu proc maji strach, ze registrace nejak narusi jejich tajnou existenci.
Tak detinsti, ze maji stale strach. To se asi take boji zvednout telefon :o) Tys na to kápl Jerry..., díky...!
by
Juchelka
on Sat 01 Apr 2006 02:50 PM EST | Profile | Permanent Link
Co Vy potřebujete Wulfe je odhalit (svou identitu)! Říkám to bez jakéhokoliv sarkasmu a narážek na 'minulost'. Je to těžší cesta, ale v konečné bilanci mnohem více poctivá a osvobozující...
Re: snad to neni tak tezke pochopit
ze kdyz dam do profilu, ze me bavi foto a chutna pivo, ze me nekdo nejak postihne.
Strach z registrace s prezdivkou Wulf neni plna adresa. Zrejme zbity pes nikdy nezapomene. Ja jsem prece Elvis, vsichni uz to vi!
by
Anonymous
on Sat 01 Apr 2006 03:13 PM EST | Permanent Link
Tak proc se nemuzu podepisovat jako Wulf von Schimmelmann v prispevku?
Wulf Re: ono je to opravdu tezke pochopit
ze se muze dole podepsat kazdy jak chce ale nahore je to vzdy anonymous.
Hank Williams Jahujský rituální výprask v novém hávu
by
vodnik
on Tue 18 Apr 2006 10:26 AM EDT | Profile | Permanent Link
Na Sprše došlo v uplynulých dnech k rituálnímu výprasku, který se odlišoval od předešlých. Do klece vtrhl neznámý tvor in disguise a Jahuové byli zmateni: ti slušní reagovali vstřícně, známí matadoři se ale uprostřed bití a kopanců snažili odhalit identitu neznámého, přičemž vypouštěli rachotně neobyčejně smrduté větry. V podezření je Jerry a já, tentokrát kupodivu ne Elvis, kterého tam vidí pomalu za každým nickem. Jak byli Jahuové v ráži, hnedle uštědřili výprask také Kapitánovi, který se odvážil vystoupit s takovým názorem na homosexuály, jaký má např. Stwora. Nyní nastal klid a kultivované pobrukování civilisovaných jedinců vytváří kleci mimikry seriosního serveru.
Knížeti Potěmkinu:
by
vodnik
on Tue 18 Apr 2006 10:34 AM EDT | Profile | Permanent Link
jestliže jsem svědkem takového pokrytectví, nesmíš se divit, že si z nich dělám srandu. Aspoň je neodhaluji, zatímco oni si z toho udělali osobitnou charakteristiku - nazývají to ovšem "analýzou Vodníkovy identity"...:-((
Re: Knížeti Potěmkinu:
by
Kníže
on Tue 18 Apr 2006 03:58 PM EDT | Profile | Permanent Link
Já jsem dospěl do stavu, kdy se nedivím ničemu, minimálně co se vztahů mezi (ex)Sprchaři týče. Nezlob se na mě, ale já fakt nemám v úmyslu hodnotit, co kdy komu Boutros, co kdo kdy Boutrosovi apod. V tomto stadiu existuje podle mého názoru jenom jediné rozumné řešení a to na onen spor se vykašlat, pokud možno oboustranně.
Re: Re: Knížeti Potěmkinu:
by
vodnik
on Tue 18 Apr 2006 06:09 PM EDT | Profile | Permanent Link
Žádné hodnocení od nikoho nevyžaduji. Mám za to, že je to nad slunce jasnější. Ostatně i tento referátek jsem postoval po Boutrosově útoku a ublíženeckém pokryteckém kňourání.
na onen spor se vykašlat
by
jednorozec
on Tue 18 Apr 2006 07:59 PM EDT | Profile | Permanent Link
Na melodii "Sentimental Journey":
V Texasu žil sentimentál Džony Povoláním krejčí byl Protože měl pistolnické sklony Šerifu se znelíbil Na zdi mu visel tuberácký chrchel ....... (dál si to rané puberťácké drsňáctví nepamatuji) Leč připomělo se mě to s tím vykašláváním se na "kdysispory", s kteroužto radou/podnětem souhlasím. Dosti kdysisporáctví, vstříc novým držkopleskům! Kdyby takový přístup zvítězil
v ČSSR, tak máme dodnes kommunismus. "Spor mezi chartisty a kommunisty mne nezajímá, já fakt nemám v úmyslu hodnotit, co kdy komu Husák, co kdo kdy Husákovi apod. V tomto stadiu existuje podle mého názoru jenom jediné rozumné řešení a to na onen spor se vykašlat, pokud možno oboustranně."
Re: Kdyby takový přístup zvítězil
by
gogo
on Wed 19 Apr 2006 03:27 AM EDT | Profile | Permanent Link
Domnívám se, že poněkud přeceňujete vliv Vodníka a Boutrose na naše životy. Přece jen Husák míval mnohem větší vliv.
Měl byste před takhle příkrým hodnocením vždycky napřed překontrolovat měřítka. Základní principem astrologie
je: "Jak ve velkém, tak v malém; jak v malém, tak ve velkém". Kdybyste se trapně nepokoušel nacházet v mém textu to, co v něm není, tak byste netvrdil, že přeceňuji vliv Vodníka a Boutrose na naše životy. Jediné, co jsem tvrdil bylo, že Potěmkinovo jednání v mikro je to samé, co bylo Novákovo jednání v makro.
Novákovo
by
gogo
on Wed 19 Apr 2006 04:34 AM EDT | Profile | Permanent Link
Teď zase nevím, kdo je/byl Novák. To je zase debata!
Mimo to, mikro, které se mě netýká, nutně neřeším. Makro se mě dotýká mnohem častěji, takže to řešit musím, nebo se aspoň vyjádřit. V tom je ten podstatný rozdíl. Novák je přeci průměrný Čech,
kterého Kníže stejně jako Klaus adoruje. Nedělali nic a tím svrhli régime. :-)
Mimo to, mikro, které se mě netýká, nutně neřeším. "Nehas, co tě nepálí." Tresť čecháčkovství. Re: Novák je přeci průměrný Čech,
by
gogo
on Wed 19 Apr 2006 06:41 AM EDT | Profile | Permanent Link
Novák :-) to mě nenapadlo... Nicméně i žít je třeba.
Nehas, co tě nepálí. Do jisté míry ano. Jsou skutečně věci, do kterých mi nic není. Dělají to tak všichni národové, snad kromě národa petersovského. A manipulativně jste vynechal druhou část, já Vám ji zopakuji: Makro se mě dotýká mnohem častěji, takže to řešit musím, nebo se aspoň vyjádřit. Jinak řečeno, problémy mají jistý kontext. Není třeba je nafukovat nebo naopak bagatelizovat. Jako právníkovi Vám bude také znám termín "strana zúčastněná" nebo něco podobného. Z toho bych pro začátek vycházel. "Jsou skutečně věci, do kterých mi nic není."
A proto jsme tady 40 let měli kommunismus.
Makro se mě dotýká mnohem častěji, takže to řešit musím, nebo se aspoň vyjádřit. Mno, s Vaším přístupem bych si o tom dovolil s úspěchem pochybovat. Není třeba je nafukovat nebo naopak bagatelizovat. Nejde ani o jedno, ani o druhé. Jde o to, že jsou Vám cizí problémy ukradené. Jako právníkovi Vám bude také znám termín "strana zúčastněná" nebo něco podobného. Jistě – Martin Niemoller: "Nejprve přišli pro komunisty a já jsem neprotestoval, protože jsem nebyl komunista. Pak přišli pro Židy a já jsem neprotestoval, protože jsem nebyl Žid. Pak přišli pro odboráře a já jsem neprotestoval, protože jsem nebyl odborář. Pak přišli pro katolíky a já jsem neprotestoval, protože jsem nebyl katolík. Pak přišli pro mě a v tu dobu již nezbyl nikdo, kdo by protestoval." Re: "Jsou skutečně věci, do kterých mi nic není."
by
gogo
on Wed 19 Apr 2006 09:11 AM EDT | Profile | Permanent Link
Překrucujete a účelově přeháníte, jak je vaším zvykem.
Když tak rozšafně plkáte o komunismu, jakpak jste proti němu bojoval Vy? Hádal jste se s učiteli dějepisu o rok 1968? Věděl jste tehdy vůbec oč šlo? Byl jste pionýrem? Rval jste se tak statečně a principiálně s régimem jak to teď vyčítáte Novákům? Byli tak stateční Vaši rodiče? Asi ne, když nechtěli mladému Petersovi zablokovat přístup na střední školu. Nebo snad protestovali proti zatčení disidentů a aktivně vystupovali proti komunismu jako Hučín nebo Vaši oblíbení Mašínové? Záleželo na hodně okolnostech, stačil debil co psal posudky. Mnohdy byli lidé rádi za to, že při prověrkách ohledně 1968. roku byla komise rozumná a nepožadovala od lidí jednoznačná stanoviska. Trapné to bylo pro obě strany. Jistě, kdyby všichni vzali vidle do ruky.... Nebudu předjímat a samozřejmě se nebudu zlobit, když o svém soukromí pomlčíte - respektive přímé odpovědi neočekávám a ptám se spíše řečnicky a čistě pro nastavení zrdadla. Bylo by dobře si ale na tohle odpovědět dříve, než zase začnete s Nováky, Čecháčky a úspěšným pochybováním o někom. Jinak - pro koho si přišli dnes? Komu podle Vás (kromě mě) zvoní hrana? Re: Kdo proti komunismu bojoval...
Dalo se za Totality ucelne bojovat? Ti co neco zkusili, se octli v zalari a jinak se museli v hruze skryvat.
Muj otec byl zavren 2X a pozdeji komunikoval s vnejsim svetem tak, ze byl naoko filateliasta a zbiral snamky z celeho sveta. V 68mem se ukazalo, ze zapadni svet na male Ceskoslovensko prdi, takze jakykoliv odpor proti rezimu by stejne byl marny. Ti co neco zkusili, zaplatili odnatou svobodou, karierou i zivotem. Dnes se na takove hrdniny vzpomina. Ovsem system nezmenili. Re: Novák je přeci průměrný Čech,
by
Kníže
on Wed 19 Apr 2006 01:10 PM EDT | Profile | Permanent Link
Hm, jak Vy můžete vědět, koho já adoruju (čím dál tím víc nikoho), Petersi? Co se týče mě a Klause, tak jak oba stárneme, naše názory vskutku konvergují, ale zatím ne natolik, abych tvrdil, že Nováci svrhli bolševika. Oba víme, že největší a rozhodující podíl měla změna geopolitické situace v éře Reagana a Gorbačova.
Co se týče chartistů, tak ano, pravda byla na jejich straně, na druhé straně takovou bezzubou opozici (a neschopnou připravit národ na přechod k normální společnosti) si snad komunisti nemohli ani vysnít. Sorry, ale osmašedesátníci v čele s Dubčekem, jehož největší životní zklamání bylo, že to s ním Leonid nemyslel upřímně, když mu dával francouzáky, mě vesměs kdovíjak nedojímají. Osobností jako byl Patočka si samozřejmě vážím. Co se týče sporu Vodníka a Boutrose, vnímám to trochu jako rodinnou hádku, neb jsme spolu nějakou dobu mrchařili (dokonce v Sanhedrinu) a oba znám osobně jako fajn lidi. A v rodinné hádce jaksi nebývá radno někomu příliš stranit. Re: Novák je přeci průměrný Čech,
by
Kníže
on Wed 19 Apr 2006 01:12 PM EDT | Profile | Permanent Link
Jo a dejte si, bacha, Petersi, začínáte docela pravdoláskovatět. To zcela jistě nechcete. ;-)
Re: Jahujský rituální výprask v novém hávu
Sorry, jezovcu,
by
vodnik
on Tue 18 Apr 2006 06:19 PM EDT | Profile | Permanent Link
ale mám Tě za jednoho z těch, co mají máslo na hlavě, a ne málo. Proto považuji podobné poznámky od Tebe za nepřípadné, aniž bych Ti jistě bral na ně právo (já bych se na Tvém místě jen obával, aby mě přitom někdo na tu hroudu másla na mé hlavě neupozornil).
Někdo, kdo mne ze Sprchy
osobně vyhodil a zachoval se tak jako Husák vůči Kohoutovi, nemá sebemenší právo nám cokoliv vyčítat.
Jahujský rituální výprask v novém hávu
by
RON
on Wed 19 Apr 2006 04:08 AM EDT | Profile | Permanent Link
Chachacha...
Rone prestan:-)
by
ASTR
on Wed 19 Apr 2006 04:29 AM EDT | Profile | Permanent Link
se chechtat,
a radeji mi rekni za kolik je benzin u Turku? Mluvil jsem s veteranem co bojoval u Tobruku, Pro veterany z WW2 je Tobruk co bylo Gallipolli pro Klokany z WW1! ...michodem tady v Klokanii se opakuje je Gallipolli -Gallipolli z WW1 ale Tobruk a severoafricka bojiste se uz tak nezduraznuji!, ale rikal, ze v Lybii se jezdi za 13 centu za litr benzinu! Jizni Afrika ma 22centiku!ale take stoupaji... to jenom mi sledujeme svetovy poradek a svetove ceny!!! :-) South Africa Re: Rone prestan:-)
by
ASTR
on Wed 19 Apr 2006 04:43 AM EDT | Profile | Permanent Link
v Iraku kde se drive jezdilo take levne a zadne kilometrove fronty na benzin jako dnes, maji SVETOVY tred :-)
ted se smej chi chi chi cha cha cha Protests broke out throughout the country as the price of petrol tripled from 50 to 150 dinars ($0.03 to $0.10) a litre. cele zde proti Emerice, Klokanii i Evrope - stale parada :-) chi chi chi cha cha cha Re: Rone prestan:-)
by
RON
on Wed 19 Apr 2006 05:26 AM EDT | Profile | Permanent Link
Minuly patek jsem plnil Nissana ,FILL UP TL 160.
tedy 160 lir prijde bratru na $ 122 a z toho litr na nejakych skoro 2 liry,tedy $ 1.52. Dnes jsem plnil za gallon $ 2.83 tam by to bylo okolo $5. rehtat se musim tem Sprcnim zpravam, rozvaham a novinkam. Jsou mi u prdele a osobne bych prilezle vyhazovace odsud vyhodil...ale Vrba neni moje, tak se aspon bavim. Jen at se to mydli,hovada v svych dulezitych traktatech kdo co a jak uz NAPASTOVALY vic nez co ja bych stacil za deset let :-))))) Re: Re: Rone prestan:-)
by
ASTR
on Wed 19 Apr 2006 05:30 AM EDT | Profile | Permanent Link
Rone ctu a vidim,
ze jsi Po-Velikonocne Po-hodovy:-) at Ti to vydrzi:-) Re: Re: Rone prestan:-)
by
krabat
on Wed 19 Apr 2006 06:15 AM EDT | Profile | Permanent Link
Plnte, plnte si sva auticka, za chvili je stejne odstavite. Kdyz jsem byl maly, vychazel v Kvitku, priloze Svobodneho slova scifi serial o civilizaci, kde vsichni zili jenom v autech. 1.hrdelni zlocin byl: NIKDY NEZASTAVIT!
Takhle idealni to ted nevidim. Provoz aut bude jen na sakra drahou licenci, letadla zakazou uplne a spocene upachtene davy se budou tlacit ve vlacich. Mozna je Amerika jeste dost velka, ale Evropa uz ma namale. Z Evropy regionu se casem stane Evropa ghett. Re: Re: Re: Rone prestan:-)
by
RON
on Wed 19 Apr 2006 07:34 AM EDT | Profile | Permanent Link
Aleale gdepak.V tech casopisech taky meli rakety co startovaly a pristavaly v jednom kuse ...coz taky svedci kolik dotycni vedeli o energii:-)))
Ta nepricetna cena kapalne energie pomuze udrzet Cinu na retezu jeste nejaky ten rok...pokud by udrzeli tempo narustu 10%+ tak bych se este mozna dozil ze budeou juesej a cuuropa druhorady zemicky. A az bude krovak impeached a zacne se opet racionalne uvazovat,auticka budou na LNG a alkohol,elektrika z novych paru stovek atoomek. Zejtra se bude palit uran fsude:-))) Re: Re: Re: Re: Rone prestan:-)
by
krabat
on Wed 19 Apr 2006 08:07 AM EDT | Profile | Permanent Link
Nemyslel jsem ceny energii, ale pocet aut. Vydat se v lete pres Evropu autem je uplny konec a uz se to pomalu roztahuje do celeho roku. To, co drive byla pohoda, je dneska trauma na cely zivot.
Pocet aut
by
jednorozec
on Wed 19 Apr 2006 10:29 AM EDT | Profile | Permanent Link
Nemyslel jsem ceny energii, ale pocet aut. Vydat se v lete pres Evropu autem je uplny konec a uz se to pomalu roztahuje do celeho roku.
K nám do Anglie vůbec nejezděte. Blatník na blatníku skoro furt. Ještě, že jsou tu většinou stále slušňáci (nemluvím nyní o Londýně!) a každé třetí nebo čtvrté auto vás pustí z postranní ulice do štrůdlu před sebe. Re: cesty a cena benzinu
V USA je zatim mista dost a ceny benzinu, az 3.30 za galon jsou stale pomerne levne. Jenze vydat se do dalky US style dnes neni jen tak pro kazdeho.
Re: Re: Re: Re: Rone prestan:-)
by
ASTR
on Wed 19 Apr 2006 08:29 AM EDT | Profile | Permanent Link
Zejtra se bude palit uran fsude:-)))
I Klokanie se probouzi, zatim se tu nikdo neodvazil ani vyslovit ze by elektrarnu, alw, casy se meni, byli tu Cinane a poplacavali se s Klokany, ze by chteli uran, Klokanie ma asi tretinu svetovych zasob, Cinani se pripravuji na stavbu cca 50 atomovych elektraren! A dusovali se ze to bude jen uran miru :-) Doufejme ze nedopadne jako uran miru - z Jachymova z Pribrami a Mimone! At zije JADERNA energetika:-) Rone autak na alkohol neni zase nic tak hrozneho, pul Brazilie na to jezdi a take ziji:-)))))))))) A jak jim jde karneval:-) 25 tisic condomu tam letos rozdali zdarma :-) mej se:-) 25 tisic condomu
by
jednorozec
on Wed 19 Apr 2006 05:57 PM EDT | Profile | Permanent Link
tam letos rozdali zdarma, píše Astr ve vztahu k alternativní energii.
Teď ještě využít energii spermií vypuštěných do gum! Nejaké mini-chomoutky jim dát, ať hezky mrskají ocásky. Všichni by táhli v jednom směru určeném hologramem nějakého vhodného lákadla, pochopitelně z PC důvodů přijatelného pro jak hetero, tak homo praktikanty. Vijé! Re: 25 tisic condomu a priste vice
by
ASTR
on Wed 19 Apr 2006 07:19 PM EDT | Profile | Permanent Link
Pane Jednorozec- vazeny:-)
misto abyste ocenil, jak jsem plynule presel od draheho benzinu na pouzivani alkoholu (do aut) az ke karnevalu v Riu a k dalsim radostem zivota, fcetne kondomu!!!, delate si snad i legraci ze spermii ?(bez kterych by zivota nebylo!) Dovolte, abych bral Vasi poznamku jako navazani a potvrzeni, ze fse souvisi se fsim! pozdraveni do jarni Anglie:-) Re: Re: 25 tisic condomu a priste vice
by
jednorozec
on Wed 19 Apr 2006 08:17 PM EDT | Profile | Permanent Link
Opětuji sezónní pozdravy. Pupence jsou tu zduřelé jedna radost, jen pučet.
Z ničeho jsem si nechtěl dělat šprťouchlata. Jen mě připadlo, kolik energie se takto bohapustě promrhá. Re: Re: Re: 25 tisic condomu a priste vice
by
ASTR
on Wed 19 Apr 2006 09:00 PM EDT | Profile | Permanent Link
kolik energie se takto bohapustě promrhá.
Matka Priroda a Stvoritel, - MRHAJI MRHAJI MRHAJI Buh pry stvoril cloveka k obrazu svemu, - - asi plati i o tom MRHANI ... i dalsim.. Re: Buh pry stvoril cloveka k obrazu svemu
Takze tim rozumim, ze sex pro radost neni hrich, jak se driv ucilo. Kdyby Buh chtel abychom se pouze mnozili, zaridil by nam sex pouze na jare, jak to maji srnci a zbytek roku by od nas meli zensky pokoj.
Pestrost Jerry:-)
by
ASTR
on Wed 19 Apr 2006 11:13 PM EDT | Profile | Permanent Link
Ty pripominas
zaridil by nam sex pouze na jare, jak to maji srnci a zbytek roku by od nas meli zensky pokoj. abys nedostal protestni Email od JELENU kteri to maji na podzim !! ale samozrejme, mas jinak pravdu, to jen puritansti vykladaci Bible to hlasaji jen k rozmnozovani, pokud opravdu plati ze k obrazu svemu, tak co clovek vidi kolem co VSE se na svete deje, pak hlava jde opravdu kolem ceho vseho by mel byt Stvoritel schopen :-( Nesouhlas s Leonem Kreutzfeldem
by
vodnik
on Thu 20 Apr 2006 12:53 PM EDT | Profile | Permanent Link
Leon Kreutzfeld postoval na Petersově blogu pod článkem o novinářích komentář, v němž vyjadřuje tento názor:
"Na Vrbe vladne Klan smrdutych Jahuu stejne jako na Sprse. mezi ni a Sprchou z toho hlediska neni zadny rozdil, ten je hlavne v tom, ze na Vrbe kolem sebe mlati sileny frajtr v jezdeckych holinkach co se vydal na »major power trip«...Oni ted maji svoje piskoviste a tak tam ted mohou cerne vrany poradne zbusit. Funguje to tam uplne stejne jako u Jahuu." Domnívám se, že situace je zásadně nesrovnatelná. Jahuové rituálně zmydlí každého nováčka, který projeví jiný názor. "Staříci" na Vrbě nemají k "bušení černých vran" prostředky (=známky), ty má toliko A.Juchelka. Pokud je mi známo, je - v poslední době - pan Kreutzfeld jeho jedinou obětí a já se nemíním pouštět do posuzování, zda oprávněnou či neoprávněnou, neboť to není můj blog (jistě by se dala zdůvodnit obě stanoviska). Vinit ze své persekuce "staříky" a srovnávat je se sprchovacími Jahuy se mi zdá krajně nespravedlivé. Dejte "staříkům" známky, říkám, a jestli pak vynulují pana Kreutzfelda za mantinel, pak mu dám za pravdu! Do té doby prosím, nechť si vylévá zlost na administrátorovi, zbytek Vrby s jeho persekucí nemá nic společného. To, že mu tu Jerry nebo někdo jiný nadával, je zcela běžný jev na všech fórech a zrovna v případě takhle protivného sionisty se Jerrymu ani trochu nedivím. Re: Nesouhlas s Leonem Kreutzfeldem
Leon zde blaboli nesmysly, protoze jeho hlavni problem je on sam. Nikdy nenapsal slusny nestranny prispevek ale stale jen buzeruje a prevraci tema diskuse na sve.
Vrba jinak funguje klidne a pratelsky. Na Sprse se stale objevuji tamnejsi narusitele a zrovna nedavno tam byl pekny vyprask. To ze Alex vymazal Leonovy kydy bylo take na popuzeni nas ostatnich, kteri s nim take nesouhlasi. Re: Re: Nesouhlas s Leonem Kreutzfeldem
by
vodnik
on Thu 20 Apr 2006 01:30 PM EDT | Profile | Permanent Link
No já jsem Alexe k ničemu nepopouzel, leda k tomu, aby ho nemazal. Jinak "popouzet k mazání" (Vrbaři) a "mazat"(Jahuové, byť nepřímo) není totéž!
Re: Re: Nesouhlas s Leonem Kreutzfeldem
by
ales zeman
on Thu 20 Apr 2006 02:42 PM EDT | Profile | Permanent Link
Zaujalo mě, že pan Leon Kreutzfeld na Petersově blogu doporučuje četbu knihy "Manufacturing Consent". Jako kdysi jiný nick na Sprše, kterého mi nějak nápadně připomíná.
Nejste sám. :-)
Ale někdo stále potřebuje onačejší důkazy.
Ne nadarmo radí lepší advokáti
svým klientům, kteří zločin spáchali, aby radši zcela mlčeli. Vyšteřování je dnes hlavně dávání všech faktů do souvislosti. Když to někde začne skřípat, pak už se to veze. Důvěryhodnost máte jen jednu.
Jenze ja MUSIM mlcet
by
Jaromir
on Thu 20 Apr 2006 03:18 PM EDT | Profile | Permanent Link
Pan Juchelka me od Vrby naprosto odstrihl. Jinak bych Vase konspiracni teorie vyvratil jednim vrzem.
Re: Jenze ja MUSIM mlcet
Staci napsat neco zajimaveho bez provokativnich blabolu. Jsi-li toho schopen!
What the fuck is going on? Alexi?
by
vodnik
on Thu 20 Apr 2006 08:34 PM EDT | Profile | Permanent Link
Kreutzfeld si stěžuje na Vrbě, že je od Vrby naprosto odstřižen!... ???????
Takhle si kdysi stěžoval neckar na Sprše... Re: naprosto odstřižen
takze cvok proste meni jmena a navic je senilni?
Re: Jenze ja MUSIM mlcet
by
Karels
on Thu 20 Apr 2006 09:26 PM EDT | Profile | Permanent Link
No po pravdě mlčet nemusíte, kdy tady píšete příspěvky
|
Login
Poslední články
Utrecht hardcore (8)
Poslední Komentáře
Let's go Dutch! (jednorozec)
Re: Re: Re: Re: Utrecht hardcore (vodnik)
Re: Re: Re: Utrecht hardcore (jednorozec)
Re: Re: Utrecht hardcore (vodnik)
Re: Utrecht hardcore (jednorozec)
Re: Re: Utrecht hardcore (vodnik)
Re: Re: Utrecht hardcore (vodnik007)
Re: Utrecht hardcore (ASTR)
Odkazy
Osobní blogy
Badger's Hole
Politika
Antiwar.com
Věda|Technologie
|
||||
|
||||||