AKTUALISACE (Neděle, 2. dubna, 2006): Poslední anonymousní komentář je zde.
I když je zde v posledních době anonymů méně, rozhodl jsem se během několika dnů přejít na plnou registraci. Uvidíme, jak se to osvědčí... Pokud má někdo otázky, či pochyby o volbě jména, apd., obraťte se přímo na mě (adresa v záhlaví)... : )
|
||||||||
|
| Kalendář Příspěvků
Search
|
Upozornění...
by
Juchelka
on Thu 30 Mar 2006 01:31 PM EST | Permanent Link
Keywords:
juchelka
Comments
Uz jsem to jinde napsal
by
Anonymous
on Thu 30 Mar 2006 02:02 PM EST | Permanent Link
Ale pokud tu zrusite anonymy, zvazuji ze zde prestanu prispivat.
Nicmene Vam budu prat a obcas se zde podivam. Wulf von Schimmelmann Také přestanu přispívat.
by
Anonymous
on Thu 30 Mar 2006 02:28 PM EST | Permanent Link
Přidávám se a také to pomalu balím.
To je přesně to,
by
Anonymous
on Thu 30 Mar 2006 02:02 PM EST | Permanent Link
o co mrchaři usilují. Dosud se hrozně zesměšňovali při každé výčitce, že mažete anonymní komentáře, v kterých Vám nadávají. Taková kritika je samozřejmě úplně nesmyslná a vzbuzuje oprávněné pochyby o jejich soudnosti: na Mrše přece nemají anonymní přispívaní dovoleno vůbec.
Nyní tímto škodlivým opatřením svoji pozici oslabíte. Tolerance k názoru vyslovenému kýmkoliv je samozřejmě znakem síly. Takhle se ale zdá, že Vás jejich otravování znechutilo. Pro ně to bude povzbuzení a v dosavadní taktice budou pokračovat jako registrovaní. Trollů se nezbavíte, ty jsou neoddělitelní od debaty na kontroverzní téma, kterým je politika vždy. Jediným řešením je naučit se provokace povzneseně ignorovat, případně čas od času zesměšňovat. A řekl bych, že je to tak správně. Pokud má mít něčí názor váhu, asi by se neměl nechat vyvést z míry pokřikem několika Jahuů. But your anger is a gift
by
Anonymous
on Thu 30 Mar 2006 02:48 PM EST | Permanent Link
Now we do what they told you.
Re: To je přesně to,
by
Juchelka
on Thu 30 Mar 2006 03:10 PM EST | Profile | Permanent Link
Na to mám poněkud jiný názor a nevidím problém v tom, že bych zde použil rozumný návrh někoho ze Sprchy...
Navíc, Jezovec, Max, Zeman jsou již zaregistrováni, takže si nemyslím, že se jedná o nějaký nátlak. Proti anonymům nic nemám, ale když se jich v diskussi sejde najednou více a přestanou se podepisovat tak je v tom bordel... Uz jsem to jinde napsal
by
Anonymous
on Thu 30 Mar 2006 02:03 PM EST | Permanent Link
Ale pokud tu zrusite anonymy, zvazuji ze zde prestanu prispivat. Zdvizeny prst!
Nicmene Vam budu prat a obcas se zde podivam. ( Zase mi klesnul, ale...). Wulf von Schimmelmann STÁVKOVÁ POHOTOVOST
by
Anonymous
on Thu 30 Mar 2006 03:09 PM EST | Permanent Link
zasvěcenci vědí :)
Re: STÁVKOVÁ POHOTOVOST
by
gogo
on Fri 31 Mar 2006 02:11 AM EST | Profile | Permanent Link
originál byl i s hvězdičkou. Ta mě bavila nejvíc.
Anonymové, to se tak bojíte registrace?
by
Karels
on Thu 30 Mar 2006 02:43 PM EST | Profile | Permanent Link
dyť v tom není žádný problém...
Pro mě je těžký například sledovat, kdo kterej příspěvek napsal a kolikrát komu.... Karels A k čemu to potřebujete?
by
Anonymous
on Thu 30 Mar 2006 02:49 PM EST | Permanent Link
Musíte vědět, kdo je autor, abyste mohl souhlasit nebo nesouhlasit?
Re: A k čemu to potřebujete?
by
Karels
on Thu 30 Mar 2006 02:58 PM EST | Profile | Permanent Link
:-)), nee, ale chci se prokousat těmi propletenými vztahy Sprcha vs. Vrba...
Já nevím komu reaguje Peters, jestli to je Michaela, nebo je to někdo jiný... (jsem zvědavý člověk, tak snad proto..) Karels mám pro vás návrh anonymové
by
Karels
on Thu 30 Mar 2006 03:17 PM EST | Profile | Permanent Link
vytvořte si jeden nick, nazvěte ho třeba anonymus... :-)), to by byl váš erární nick a půjčujte si ho mezi sebou... :-))
Karels Re: mám pro vás návrh anonymové
by
Karels
on Thu 30 Mar 2006 03:25 PM EST | Profile | Permanent Link
... berte to jako vtip, mohla by taky nastat kolizní situace, kdyby se na ten jeden nick chtělo přihlásit víc uživatelů... :-))
Karels To je právě ta chyba.
by
Anonymous
on Thu 30 Mar 2006 03:27 PM EST | Permanent Link
Na zdejší diskusi je kouzelná právě ta anonymita, která preferuje názor před jeho nositelem. Zároveň je zajímavé odhadovat, kdo je nositelem názoru. Zavést povinou registraci je chyba.
------------------------------------------------------------------- STÁVKOVÁ POHOTOVOST Re: To je právě ta chyba.
by
Karels
on Thu 30 Mar 2006 03:30 PM EST | Profile | Permanent Link
No jo,
ale nick žije jakýmsi svým životem..., s nickem je spojený názor..., kdežto anonym je jenom taková beztvará stvůra přicházející od nikud a zase se tam navracející... Karels Re: Re: To je právě ta chyba.
by
Karels
on Thu 30 Mar 2006 03:32 PM EST | Profile | Permanent Link
asi máme jiné pojetí romantiky...
já jsem spíš pro přehlednější diskuzi, protože ji potom dělá transparentnější... Karels Re: To je právě ta chyba.
by
gogo
on Fri 31 Mar 2006 02:22 AM EST | Profile | Permanent Link
Záleží, co očekáváte. Popisujete situaci slepce, sedícího v nádražní hale. Ten člověk je ještě postižený tím, že nerozezná barvu hlasu. Pokud chce jen poslouchat hlasy kolemjdoucích, je to v pohodě. Pokud se zeptá na přesný čas nebo jestli jede rychlík do Vrutice, dostane se mu odpovědi a je jedno od koho.
Pokud by ale chtěl diskutovat, tak bude ztracen. Nepozná s kým mluví, bude mylně zaměňovat plky za odpovědi. Není to problém registrace, ale identifikace partnera. Bez toho nelze diskutovat složitější problémy než ten vlak do Vrutice. Ano, přesně.
Sice je mi líto, že už sem nebude psát Ivan a Elvis, ale to je pořád lepší, než když se nějaký troll vydává za Andy a člověk se jí pak musí omlouvat, že ji nepoznal.
Re: A k čemu to potřebujete?
by
Juchelka
on Thu 30 Mar 2006 02:58 PM EST | Profile | Permanent Link
Ne, o tom toto opatření není. Jedná se o větší přehlednost v organisaci diskuse samotné... Představte si, že se Vám u posledních komentářů zobrazí 10 anonymů... Zneužít se ale dá všechno.
Navíc nevidím na registračním procesu nic, co by mohlo skutečné identity WvS a podobných členů tajných bratrstev ohrozit... Můj názor:
by
vodnik
on Thu 30 Mar 2006 03:38 PM EST | Profile | Permanent Link
zažil jsem v posledních letech servery moderované i nemoderované, s registrací i bez ní, malé i velké. V posledních měsících jsem zažil Vrbu s Anonymy i bez ní. Těžko říct, obě formy mají svou výhodu: přispívání bez registrace přiláká jak zajímavé anonymy, tak trolly; registrace drasticky omezí počet účastníků a návštěv/komentářů, navrch i trollové jako Max jsou zaregistrovaní.
Na rozdíl od JK dávám lehkou přednost fóru bez registrace. Pokud se registrace zavede, nepřestanu sem, na rozdíl od Wulfa, přispívat, ale je mi jasné předem, že tu bude mrtvo jak na Sprše. Re: Můj názor:
by
Karels
on Thu 30 Mar 2006 03:41 PM EST | Profile | Permanent Link
Co o tom hlasovat? Nechci ale rušit pane Juchelko vaše rozhodnutí...
Karels Re: Ano hlasovat!
by
Karels
on Thu 30 Mar 2006 04:02 PM EST | Profile | Permanent Link
možná by to chtěl upřesnit, dovoleno jenom zaregistrovaným...
Re: ze bude mrtvo jak na Sprše ?
Pochybuji, protoze je zde dost zaregistrovanych.
Nezaregistrovani anonymove, at jsou podepsani nebo ne, sem vetsinou pisi blaboly a snazi se rozrusit konverzaci. Re: Re: ze bude mrtvo jak na Sprše ?
by
Anonymous
on Fri 31 Mar 2006 10:00 AM EST | Permanent Link
Všichni zaregistrovaní jsou klan, který se snaží diskriminovat ty nezaregistované!
STÁVKOVÁ POHOTOVOST! Re: Re: Re: ze bude mrtvo jak na Sprše ?
by
Juchelka
on Fri 31 Mar 2006 10:05 AM EST | Profile | Permanent Link
Diskriminovat čím? Tím, že jim umožňuje se zaregistrovat, psát články, zveřejňovat fotografie a nemuset vyplňovat ověřovací kód?
Berte registraci jako vyšší formu anonymity, nic jiného to totiž není... Došly Vám argumenty...?
by
Juchelka
on Fri 31 Mar 2006 10:34 AM EST | Profile | Permanent Link
Dobře Vám radím, zaregistrujte se... Nic Vás to nebude stát, nebolí to a obratem získáte členství v malém, ale poctivém společenství lidí, kteří důsledně vystupují proti všem formám zjednodušování.
Člověka není možno ohodnotit na stupnici od nuly do pěti, stejně tak, jako americkou politiku není možno vyjádřit heslem 'kdo není s námi je proti nám'. Staňte se jedním z nás! Zradit nás můžete vždycky... Re: Re: Re: ze bude mrtvo jak na Sprše ?
nedoslo ti, ze nezaregistrovani se chovaji jak vetrelci a zaregistrovani tetno server dali dohromady.
Zase placas voloviny. Chováte se jako klan nevolených vyvolených.
by
Anonymous
on Fri 31 Mar 2006 11:55 AM EST | Permanent Link
Chováte se jako klan nevolených vyvolených. Jste jako Izrael vůči Palestincům. My Anonymousové-Palestinci jsme vyhánění z území, které jste prohlásili za svoje, protože na něj máte historický nárok a protože je to vaše území. Prohlašujete, že jsme se sem navandrovali.
Práva Anonymousů jsou pošlapávána, jako práva Palestinců. STÁVKOVÁ POHOTOVOST! Re: Chováte se jako klan nevolených vyvolených.
by
Juchelka
on Fri 31 Mar 2006 12:01 PM EST | Profile | Permanent Link
Jmenujte mi jedno právo, které zde bylo anonymousům pošlapáno. Jediné!
Tak vidíte... Právo být Palestincem!
by
Anonymous
on Fri 31 Mar 2006 12:38 PM EST | Permanent Link
Právo být Palestincem. Chcete z nás udělat poslušné občany Izraele. Nasadít nám jarmulku a do ruky vtisknout tóru.
Re: Právo být Palestincem!
by
Juchelka
on Fri 31 Mar 2006 12:47 PM EST | Profile | Permanent Link
Kdybych měl použít Vaší analogie (které bych se normálně rád vyhnul), po registraci se stanete Palestincem s Israelským občanstvím, budete moci volně cestovat za zeď (login), pracovat ve sklenících na území Israele (publikování článků a fotografií), vyhnete se silničním blokádám (nemusíte vyplňovat ověřovací kód) apd. Vaše zvyky a názory Vám nikdo brát nebude, klidně zde (v diskusi) můžete explodovat - (v rámci Vaší analogie) jsme přece všichni Semité!
Chcete nám vzít naše Kalašnikovy
by
Anonymous
on Fri 31 Mar 2006 02:19 PM EST | Permanent Link
Chcete nám vzít naše Kalašnikovy a dát nám za ně občanský průkaz Izraele.
Neděkujem. Nechte nám náš život! STÁVKOVÁ POHOTOVOST! Re: Chcete nám vzít naše Kalašnikovy
by
Juchelka
on Fri 31 Mar 2006 02:32 PM EST | Profile | Permanent Link
Ano, svých primitivních Kalašnikovů se budete muset vzdát. Dostanete za ně ale naše (lepší) registrované Uzi s omezovačem dávek, abychom se zde mezi sebou nepostříleli... Zvyknete si, všichni si zvyknou...
V současné době probíhá...
by
Juchelka
on Fri 31 Mar 2006 02:45 PM EST | Profile | Permanent Link
v Knessetu debata (formou ankety) o Vašem osudu... Kdybyste se již dávno zaregistroval, mohl jste ji ovlivnit.
Re: Právo být Palestincem! (Dodatek)
by
Juchelka
on Fri 31 Mar 2006 12:55 PM EST | Profile | Permanent Link
Pokud něco chci, tak je to vrátit Vám zpět vaši důstojnost, která je s důslednou, zevšeobecňující anonymitou neslučitelná, a do ruky Vám vložit klíče od bran Jerusaléma... Otázkou je, zda na to máte dost sebevědomí? Jste schopni přijmout otevřenou dlaň registrace?
Re: Právo být Palestincem!
by
Anonymous
on Fri 31 Mar 2006 01:07 PM EST | Permanent Link
Jdete k sipku vy virtualni teroristo. Kvuli vam co se nepodepisuji, chce lidovy komisar Jerry zavest evidenci. Pripomina mi to trochu derne stitky, ktere IBM v r. 1942 zavadelo v Buchenwaldu.
Leon Kreutzfeld Re: chce lidovy komisar
Ty hnusnej smejde, beres si moje jmeno do tlamy ale protoze placas nesmysly nema to zadnou vahu.
Zid nejsi a i kdyby, ta jim delas ostudu. Re: Re: chce lidovy komisar
by
Anonymous
on Fri 31 Mar 2006 02:31 PM EST | Permanent Link
Soudruhu lidovy komisari, naparujes se tu jako kohout na smetisti. Ty bys furt nekoho vyhanel, nejdriv Mexicany z jejich domoviny, ted zase Zidy z Vrby. Jenze Vrba ti nepatri, tak prestan chrochtat a snaz se o necem rozumne diskutovat, zatim si toho moc nepredvedl, jen se tu chovas jak fasista a antisemita.
Leon Kreutzfeld Re: Re: Re: Re: ze bude mrtvo jak na Sprše ?
by
Anonymous
on Fri 31 Mar 2006 01:01 PM EST | Permanent Link
No jo, lidovy komisar, zaregistrovany anonym Jerry zase promluvil. Co vy jste daval dohromady prosim vas? Chovate se stejne jako tyrani na Sprse. Diky panu Juchelkovi alespon Zide mohou diskutovat zde, nez jim to samozvany patriot Jerry zatrhne.
Zavedeni registrace, to je prvni krok k virtualnimu holokaustu. Pak zas budu dostavat na mail reklamy na prodlouzeni penisu ne? Leon Kreutzfeld Děkuji pane Kreutzfelde...
by
Juchelka
on Fri 31 Mar 2006 01:06 PM EST | Profile | Permanent Link
"...zaregistrovany anonym Jerry..."
Jste rozumný a slušný člověk a správně jste pochopil, že tyto dvě věci se nevylučují... Re: anonym?
nevim jak jsem se stal anonymem, kdyz mam vyplneny profil.
Nejsen straspytel jak Leonid, ktery se pred vznikem internetu musel uzasne nudit. Dnes se muze ukazovat za prezdivkou ale on se boji i toho. Kdyby mel trochu inteligence, mohl by si zalozit vlastni blog a vest tam diskuse na oblibene tema. To je ovsem otazka. Zatim jsem nevidel neco zajimaveho z jeho huby, o cem by mohla pokracovat debata. Blafani jeho stylu mi pripomina stekani pudlika. Registrace
by
Anonymous
on Thu 30 Mar 2006 03:48 PM EST | Permanent Link
je prvním krokem ke vzniku klanů.
A co je na klanech špatného?
by
Karels
on Thu 30 Mar 2006 03:52 PM EST | Profile | Permanent Link
Já si myslím, že postupem času zjistíte, že si s někým víc rozumíte a s někým míň...
Karels Re: A co je na klanech špatného?
by
vodnik
on Thu 30 Mar 2006 03:57 PM EST | Profile | Permanent Link
Pokud nemají známky (o vyšších pravomocech nemluvě), tak nic; jsou jevem zcela přirozeným.
Přesně tak...
by
Juchelka
on Thu 30 Mar 2006 04:00 PM EST | Profile | Permanent Link
i když klan anonymů zde již pomalu zvedá svou ošklivou hlavu... ; )
Re: Re: A co je na klanech špatného?
by
Karels
on Thu 30 Mar 2006 04:01 PM EST | Profile | Permanent Link
to tady nehrozí..., aspoň se domnívám...
Re: Re: A co je na klanech špatného?
by
Anonymous
on Thu 30 Mar 2006 04:06 PM EST | Permanent Link
Najdou si důmyslnější způsob jak šikanovat odpůrce. Klidně zcela podvědomě.
Re: Re: Re: A co je na klanech špatného?
by
Karels
on Thu 30 Mar 2006 04:08 PM EST | Profile | Permanent Link
To jsem už zažil na Novinkách od Nillberta, ale ten to dělal zcela vědomě...
Re: Upozornění...anonymum
Tak jsem procetl vsech 29 komentaru a musim se smat. Proc by registrovani melo ustanovit klan. Naopak, anonymove jsou klan, protoze kecaji a nekteri meni, ci nemaji vubec jmena.
Dalsi co me zarazi, ze nekteri sem nebudou psat!???! Ne ze by me to bolelo ale prece zaregistrovanim se neukazuje kde kdo bydli, jen se udrzuje stejne jmeno. Nakonec je jednodussi sem psat komentar, protoze se nemusi podepisovat. To je ale pro anonymy moc slozite pochopit. Hlavne zde jde o to, ze kdyz sem anonymujete vsichni najednou, tak je tu pekny bordel, coz je asi vas hlavni umysl. Strach se zde ukazat take odhaluje vasi povahu. Tim padem chapu proc vas nechteji na Sprse. Byt Alexem, jeste bych vyzadoval emajl, aby si nekteri mohli vyridit spory mezi sebou. Emajly jsou zadarmo, tak neni problem si udelat jeden jen pro internetove kecy. Re: Re: Upozornění...anonymum
by
Anonymous
on Fri 31 Mar 2006 02:03 AM EST | Permanent Link
No jiste. Lidovy komisar "Jerry" promluvil. Ja se alespon podepisuju svym obcanskym jmenem, na rozdil od anonyma "Jerryho". Nechtel byste nam taky vytetovat cislo na zapesti, "Jerry"?
Leon Kreutzfeld Re: Lidovy komisar
Zase blabolis nesmysly Leonide
" Re: Upozornění...anonymum (Anonymous) ??? " |
Login
Poslední články
Utrecht hardcore (8)
Poslední Komentáře
Let's go Dutch! (jednorozec)
Re: Re: Re: Re: Utrecht hardcore (vodnik)
Re: Re: Re: Utrecht hardcore (jednorozec)
Re: Re: Utrecht hardcore (vodnik)
Re: Utrecht hardcore (jednorozec)
Re: Re: Utrecht hardcore (vodnik)
Re: Re: Utrecht hardcore (vodnik007)
Re: Utrecht hardcore (ASTR)
Odkazy
Osobní blogy
Badger's Hole
Politika
Antiwar.com
Věda|Technologie
|
||||||
|
||||||||