Gotický ambit

© 2006 Lena
Románský ambit

© 2006 Lena
Nový Kanál (Nieuwe Gracht) ze 14. stol.

© 2006 Lena
Nový Kanál (Nieuwe Gracht) s věží v pozadí

© 2006 Lena
|
||||||||
|
| Kalendář Příspěvků
Search
|
Utrechtský minisummit obrýlenců
by
vodnik
on Sat 01 Apr 2006 05:39 PM EST | Permanent Link
Fotodokumentace:
Gotický ambit ![]() © 2006 Lena Románský ambit ![]() © 2006 Lena Nový Kanál (Nieuwe Gracht) ze 14. stol. ![]() © 2006 Lena Nový Kanál (Nieuwe Gracht) s věží v pozadí ![]() © 2006 Lena
Comments
Re: Utrechtský minisummit obrýlenců
by
ASTR
on Sat 01 Apr 2006 06:35 PM EST | Profile | Permanent Link
Skvele!
Upravenec Vodnik a "z-lynch-ovany" Internetovy Hucin! To pro Ty ze sprateleneho serveru kdo by nevedel kdo je kdo. Re: Utrechtský minisummit obrýlenců
by
jednorozec
on Sat 01 Apr 2006 08:25 PM EST | Profile | Permanent Link
Fotky OK.
Napsal jsem, po tangentě, obsáhlejší stať. Nesežrala jí Vrba jako taková, ale můj InternetTáta, který spojení přetrhl. Chlamst! Nemám sil to replikovat. Jste ochuzeni/ušetřeni. Re: Re: Utrechtský minisummit obrýlenců
by
ASTR
on Sat 01 Apr 2006 09:55 PM EST | Profile | Permanent Link
Skoda-skody dve,
prvni ze ochuzeni o clanek, druhak, ze Skype-ovat i s Anglii by bylo obohacenim! No doubt... Dnes ráno
by
jednorozec
on Sun 02 Apr 2006 07:51 AM EDT | Profile | Permanent Link
je mě nad (zde jen tušené) slunce jasnější, že sežráním článku jste byli definitivně ušetřeni.
Vrátil jsem se totiž z oslav 80tin jednoho přiženěného příbuzného s velmi vytaženými stavidly své výmluvnosti, tj kecalo mě to jedna radost. Co se Skype týče - nějak mě to nepřitahuje. Asi bych na sebe prozradil, jak pomalu mě to myslí, což se u emailu a na Vrbě dá zastřít. ;-) Re: Utrechtský minisummit obrýlenců
Chlapi, slusi vam to.
Ja dyz sem byl v Amstrdamu, kdysi v cervnu, tak mi tam prselo celej tejden. Re: Re: Utrechtský minisummit obrýlenců
by
Juchelka
on Sat 01 Apr 2006 08:39 PM EST | Profile | Permanent Link
Tys nám také chyběl Jerry, ale prý jsi neměl čas...
Re: Re: Re: Utrechtský minisummit obrýlenců
Se omlouvam. Muj kluk ma narozeniny, dali jsme mu k dispozici bydlo a tak sedim v hotelu, piju vino a zabiham laptop.
Koukam, ze voli 10 lidi, tak nevim kdo se jeste nehlasi. To je škoda...
by
Juchelka
on Sat 01 Apr 2006 08:38 PM EST | Profile | Permanent Link
právě jsme skončili mezikontinentální Skypovou konferenci, Astr-Vodník & GP & Co.-já.
Chyběl jste nám, ale již jsme si zvykli, že jste takový samotář... ; ) Re: Utrechtský minisummit obrýlenců
by
Anonymous
on Sun 02 Apr 2006 04:44 AM EDT | Permanent Link
proč se ty fotografie jmenují třeba Nový Kanál (Nieuwe Gracht) ze 14.stol, když jsou vidět jen nějací dva chlapi? Rodinné foto na zahradě snad také nepojmenujete Zahrada, ale Venca a jeho tchýně. Re: Re: Utrechtský minisummit obrýlenců
zde je zajimave, ze si takoveho zbytecneho detailu vsimne prave a jen anonym, jakoby nemel nic jineho za lubem nez rypat.
Re: Re: Re: Utrechtský minisummit obrýlenců
by
Anonymous
on Sun 02 Apr 2006 05:23 AM EDT | Permanent Link
zbytečného detailu ? Je to dominanta, ti dva.
A není to, že si toho všiml anonym, důkaz, že anonymové narozdíl od registrovaných jsou mnohem vnímavější, chytřejší a pohotovější? Re: Re: Utrechtský minisummit obrýlenců
by
ASTR
on Sun 02 Apr 2006 05:31 AM EDT | Profile | Permanent Link
Utrechtský minisummit obrýlenců
je nazev kazde fotky je pak napsano, kde ze v Utrechtu je to foceno. Jak proste a jednoduche k pochopeni. Nikoli pro jednoho Anonymouse!!! To by mnohe vysvetlovalo:-) Neni li ani tato serie fotek ve svem pojmenovani srozumitelna, neni pak divu, ze u nekterych Anonymousu dochazi k procesu nepochopeni nekterych jinych dalsich i velmi jednoduchych a srozumitelnych textu. Re: Utrechtský minisummit obrýlenců
by
Anonymous
on Sun 02 Apr 2006 05:27 AM EDT | Permanent Link
DVA NÁCKOVÉ V UTRECHTU, TO JE PĚKNÉ !
Re: Re: Utrechtský minisummit obrýlenců
by
ASTR
on Sun 02 Apr 2006 05:38 AM EDT | Profile | Permanent Link
Dovolil byste si toto napsat,
kdybyste nebyl schovan kdesi coby Anonymous? Patrne NE! Ctenar po tomto dalsim vykriku dalsiho Anonymouse(ci c stale toho sameho?) snad jiz chape, proc tu prevazily hlasy omezit Anonymousum jejich sprostarny! Re: Re: Re: Utrechtský minisummit obrýlenců
DVA NÁCKOVÉ V UTRECHTU, TO JE PĚKNÉ !
Re: Re: Re: Re: Utrechtský minisummit obrýlenců
by
Juchelka
on Sun 02 Apr 2006 08:50 AM EDT | Profile | Permanent Link
Re: Re: Re: Re: Re: Utrechtský minisummit obrýlenců
by
ASTR
on Sun 02 Apr 2006 09:32 AM EDT | Profile | Permanent Link
Ne
Je stejny sprostak zde jako byl na Sprse a jako i na jinych cesky psanych serverech! Nic nez dalsi jeho ukazka !!! Re: Re: Re: Re: Re: Utrechtský minisummit obrýlenců
by
Anonymous
on Sun 02 Apr 2006 09:37 AM EDT | Permanent Link
Urcite zalezli nekam do krovi a tam spolecne popirali holokaust!
Leon Kreutzfeld pane Kreutzfeld
by
ASTR
on Sun 02 Apr 2006 09:53 AM EDT | Profile | Permanent Link
vtipne:-)
Ted kdyz jste si zaholokaustoval je Vam urcite lepe:-) hezky den preji :-) Re: pane Kreutzfeld
by
Karels
on Sun 02 Apr 2006 10:04 AM EDT | Profile | Permanent Link
No nevím,
proč zrovna tihle dva pánové? Jediný za co bojují je, aby popírání holocaustu bylo legální a nebylo trestné... A proč zrovna do křoví...(?) (to je opravdu trapné.....), že to nemůžu akceptovat ani jako vtip.... Karels Re: Re: pane Kreutzfeld
by
Anonymous
on Sun 02 Apr 2006 10:19 AM EDT | Permanent Link
Ja myslim, ze by melo byht trestne nejen popirani holohoaxu, ale trestne by melo byt i rikat, ze by to nemelo byt trestne. To je totiz prvni krok k jeho popirani.
Leon Kreutzfeld OPRAVA
by
Anonymous
on Sun 02 Apr 2006 10:21 AM EDT | Permanent Link
Pardon, chtel jsem rict holokaustu samozrejme. Prereknutim jsem se dopustil trestneho cinu, omlouvam se.
Leon Kreutzfeld vodník a Peters v křoví? :-))
by
Karels
on Sun 02 Apr 2006 10:40 AM EDT | Profile | Permanent Link
Já si ty dva vážné pány - vodníka a Peterse nedovedu totiž představit někde v křoví, kde by popírali holocaust.... jak by to dělali?? :-))
Karels Re: vodník a Peters v křoví? :-))
by
Anonymous
on Sun 02 Apr 2006 10:44 AM EDT | Permanent Link
Ja si to dovedu predstvit velice zive. Zalezli by nekam do krovi, aby je nikdo neslysel a tam by si septali - Vodnik (koutkem ust) - "a stejne zadny holokaust nebyl". A Peters (septem) - "bylo jich jen pet a pul" (milionu).
Leon Kreutzfeld Re: vodník a Peters v křoví? :-))
by
Karels
on Sun 02 Apr 2006 10:57 AM EDT | Profile | Permanent Link
Já myslím, že to není jejich hlavní téma....
A v Utrechtu si myslím tyhle otázky pustili z hlavy... Karels p.s. ten šachový program mě poráží jedna radost, ani jednou jsem nevyhrál... krám jeden plechovej... Re: trestne
by take melo byt vynechani faktu, ze zahynulo mnoho goyimu.
To odmítám.
Osobně popírám popírače popíračů.
A spadla klec,
by
Boulos al-Ashab
on Sun 02 Apr 2006 11:28 AM EDT | Profile | Permanent Link
zlořečení anonymousové!
Re: A spadla klec,
by
Juchelka
on Sun 02 Apr 2006 11:35 AM EDT | Profile | Permanent Link
Nevidím v tom nic špatného a nejde o nějaký útok na anonymousy... ; )
Sorry p. Karelsi...
by
Juchelka
on Sun 02 Apr 2006 11:42 AM EDT | Profile | Permanent Link
nevěděl jsem, zda se pánové znáte a nebo to bylo z nevědomosti...
Pokud jste si jist, že to p. Ashabovi nebude vadit, klidně to sem dejte znova... Re: Sorry p. Karelsi...
by
Karels
on Sun 02 Apr 2006 11:48 AM EDT | Profile | Permanent Link
to je jedno, mně zajímá i to, jak vznikají nicky, kde lidi berou inspiraci pro obrázky k nickům atd... (byl by to zajímavý článek...)
Boulus Al-Ashab - Pavel Šedý v arabštině... Karels Re: Re: Sorry p. Karelsi...
by
Boulos al-Ashab
on Sun 02 Apr 2006 03:05 PM EDT | Profile | Permanent Link
Střela velmi správným směrem, Karelsi! I když se Pavel Šedý nejmenuji, TAK přímočaré to zase není :)
Petr nebo Pavel,
to je jedno. Svátek mají ve stejný den.
Nevíte někdo, kam zmizela ta anketa?
Nemohl jsem se rozhodnot, zda dám ANO, NE, či NEVÍM. Asi ve 3 odpoledne to bylo 7 pro registraci a 10 proti registraci. A teď koukám, že je registrace. Jak to ptám se? Kam ta anketa zmizela?
Re: Nevíte někdo, kam zmizela ta anketa?
by
Juchelka
on Sun 02 Apr 2006 01:56 PM EDT | Profile | Permanent Link
Anketu jsem odstranil já Maxi, omlouvám se za nedorozumění a případné potíže (zmatek v duši, apd.), které Vám po jejím odstranění vznikly...
Původně jsem ji plánoval na Vrbě ponechat pouze do soboty a dnes od evropského rána již 'povolit' pouze registrované komentáře, ale nějak se to všechno posunulo včerejší diskusí na Skypu, jejímž účelem bylo zlepšení koordinace popírání hc. na třech kontinentech ; ) V době, kdy bych anketu včera normálně odstranil, bylo 7 hlasů pro, 2 proti. Já jsem hlasoval neutrálně. Všiml jsem si, že tam ráno přibylo několik nesouhlasných hlasů, ale ty jsem považoval za další druh trollování, podobně, jako aktivity marxistického magnuse, apd. Re: Re: Nevíte někdo, kam zmizela ta anketa?
Už jsem tu anketu nalezl tady.
Tak vy se chováte stejně jako ten Džorž Buš. Ten taky kašle na své voliče. Já tam vidím, že váhaví čtenáři Vrby se jednoznačně rozhodli proti násilné registraci. Trolle, tyhle anonymní
ankety jsou na prd, jak ukázala podobná kausa už na Sprše. Zkušenosti z Wikipedie jasně dokazují, že v podmínkách Internetu musí být hlasování veřejné, nebo se speciálním softwarem pro zalogované uživatele.
Zkrátka a dobře: Zatímco hlasování na Sprše byl podvod pravděpodobný, ač o tom gogo dodnes pochybuje, toto je podvod zjevný. Re: Trolle, tyhle anonymní
by
Kníže
on Sun 02 Apr 2006 04:38 PM EDT | Profile | Permanent Link
Petersi, měl jsem dojem, že jste uznal, že výsledek toho hlasování byl možný a snad i připustil, že hlasování bylo čestné. Nechápu, proč teď najednou obracíte.
Možný byl,
stejně jako tento. Ale pouhá možnost nestačí. Aby hlasování mohlo být závazné, musíme mít jistotu. Nesnažte se objevovat Ameriku.
Re: Možný byl,
by
Kníže
on Sun 02 Apr 2006 05:58 PM EDT | Profile | Permanent Link
Guyi, ani v té Americe nemají jistotu správnosti všech hlasů, když se volí do parlamentu atd. Kromě toho, řeč nebyla o závaznosti, ale o podvodu. Kličkováním si neposloužíte.
Potěmkinova vesnice
Přestaňte, probůh, flameovat. Nejistota v rámci statistické chyby nemá význam.
Ano, řeč byla o podvodu. Trollové ze Sprchy chtěli zmanipulovat i pouhou anketu. Re: Potěmkinova vesnice
by
Kníže
on Sun 02 Apr 2006 06:46 PM EDT | Profile | Permanent Link
Co se týče té statistické chyby, tak mám pocit, že současný am. prezident vyhrál první volby rozdílem hlasů v rámci statistické chyby; kromě toho to byl jenom příklad. Co se týče mého "flamingu", přestanu hned, jakmile se přestanete chovat jako Bobošíková po nástupu do n@vy.
---------------------- Srážková pohotovost Bobošíková je můj vzor. - nt
Díky za zveřejnění Maxi...
by
Juchelka
on Sun 02 Apr 2006 02:37 PM EDT | Profile | Permanent Link
ale já tu anketu (nebo její výsledky) přece nijak neskrývám... Dokonce jsem uvažoval ji zde archivně umístit jako součást článku a povolit k ní diskusi... Tolik anket zde ale zase nemáme, tak mi to zatím připadalo zbytečné a byly by s tím i jiné, čistě technické problémy, spojené s designem samotné ankety na BB...
Z mého článku navíc od počátku jednoznačně vyplývá, že jsem se již rozhodl... Ne, že mé rozhodnutí bude záviset na anketě... Mimochodem, GWB zásadně nepřikládá průzkumům veřejného mínění žádnou váhu, v tom jsme si skutečně podobní. O žádné volby, nebo voliče zde samozřejmě nešlo (v tom se zásadním způsobem mýlíte, jako ostatně téměř vždy...) Vaše paralela se mnohem více hodí na situaci v San Hedrinu, kde milenka Magnuse {He} Guevary Maxima, sličná Miguela (Michelita), v minulosti bez rozpaků (a beztrestně) anulovala výsledky demokratického hlasování tohoto lidového orgánu jedním švihem své známkovací machety... (Je jasné, že hlavním viníkem je MM, který takto, skrze Michaelu, 'vymrdává' s celým San Hedrinem - to ale není podstatné a nám na Vrbě do toho ani nic není...*) --- * Jistě Vám oba poděkují, že jste mi je svou chybnou analogií s el presidente opět připomněl. Adios... Ano, sprší pokrytci nám nemají co vyčítat.
Sao Edrin více impotentní než byla Moravská národní rada za kommunismu.
Re: Ano, sprší pokrytci nám nemají co vyčítat.
by
Juchelka
on Sun 02 Apr 2006 02:47 PM EDT | Profile | Permanent Link
: )))))
Re: Ano, sprší pokrytci nám nemají co vyčítat.
by
Kníže
on Sun 02 Apr 2006 04:56 PM EDT | Profile | Permanent Link
Jam session je v plném proudu! Vodníku, potřebujeme lead guitar, ve dvou se pořádná kakofonie uhrát nedá.
Re: Re: Re: Nevíte někdo, kam zmizela ta anketa?
Navic cele toto nedemokraticke divadlo bylo spachano bez volebniho prava anonymu. Asi jako kdyz v hitlerovskem Nemecku nesmeli volit Zidi.
Leon Kreutzfeld No ti Židé v Německu alespoň věděli, že nějaké volby probíhají. Anonymousům se tady ta anketa na titulní stránce ani nezobrazovala. Viděli ji jen "čistí registrovaní árijci". Re: Re: Re: Re: Nevíte někdo, kam zmizela ta anketa?
by
Juchelka
on Sun 02 Apr 2006 02:55 PM EDT | Profile | Permanent Link
Ano, to je zcela moje vina... Vím, že Vám to připadá nedemokratické a asi to i nedemokratické je, ale nemohu s tím nic dělat. Jsem prostě postižen nedůvěrou k schopnosti anonymů hrát fair play a tak se někdy musím snížit k jejich metodám. Je to začarovaný kruh, z něhož nás měla vysvést registrace. Pan Kreutzfeld nás ale opět zavedl z růžového paloučku ostrých, ale registrovaných diskusí na válečnou stezku chaotického trollování...
Nejdříve registrace nebyla, pak byla,
pak zas nebyla a teď zase je. V této fázi vašeho kotrmelcování, bych neprohlašoval nic za definitivní, i když to děláte v každé půlotáčce jednoho kotrmelce. Pan Kreutzfeld zde vždy prokazoval svou dobrou výchovu, která se prezentovala slušností. Ta zejména kontrastovala s nadáváním některých registrovaných. Zejména Vodníka, Jerryho a Kerlese. Re: Nejdříve registrace nebyla, pak byla,
by
Juchelka
on Sun 02 Apr 2006 03:30 PM EDT | Profile | Permanent Link
Nic proti Vám ani p. Kreutzfeldovi nemám, i když dnes je mi už jasné, že Leon je nezodpovědný hasidský jedináček... : ( Ta nekontrolovaná hravost a snaha se rozmnožit.
Kdyby vyrůstal mezi bratry a sestrami v kibucu, tak by věděl, že pravá svoboda spočívá v nalezení svého místa v komunitě. Zařazení se... Re: Kreutz a slusnost?
Jeho jedine prispevky jsou neprime urazky, kdy nas zde naziva antisemity, ze chceme jeho poslat do plynovych komor a podobne. Takovy "humor" neni slusnost. Pokud ho nekdo nazval blbcem, tak si to zaslouzil.
Nakonec stale mele, ze ho nechteji do Sprchy. Jaksi se nedivim. Černý humor
má také právo na existenci.
Re: Černý humor
o to tak nejde ale jejjich neustale kibicovani o nepsravne sprave zde je nudne.
Re: anonymove
Na fotografickych serverech, kde se hodnoti provedeni fotografii, jsou nejhorsi znamky od zbabelych anonymu. Prihlaseni maji vyssi uroven a davaji k fotce komentare.
Stejne tak je to zde, kdy anonymove, vcetne Maxe, pouze blafaji o problemech aniz by se zapojili do zajimave diskuse. "Leon" pouze a neprimo urazi a je zbytecne se s nim vubec zabyvat. Originalne Vrba zacala snahou o pratelsky spolek. Vetrelci, kteri o to nemaji zajem, sem podle meho, nemusi chodit. Pane Juchelka, proč mažete slušné příspěvky
by
Starý dobrý Max
on Sun 02 Apr 2006 03:31 PM EDT | Profile | Permanent Link
pana Kreutzfelda? Smazal jste i mojí slušnou odpověď na jeho slušný příspěvek. Takhle si představujete diskusi? Mazat slušné příspěvky?
Re: Pane Juchelka, proč mažete slušné příspěvky
by
Juchelka
on Sun 02 Apr 2006 03:35 PM EDT | Profile | Permanent Link
Za vymazání Vašeho komentáře se omlouvám Maxi. Pana Kreutzfelda ale musím mazat, neboť jsem to slíbil a on se nepolepšil. Doporučuji na jeho komentáře v budoucnosti nereagovat, jedině tak se vyhnete tomu, že Vaše komentáře zmizí spolu s Leonovými...
Re: Smazal jste i mojí slušnou odpověď?
Slusne kibicovani a neustale podrazeni, je vase znamka, pokud zde ctu, na vsech serverech kam chodite. Docela bych veril, ze vy a Leon, jste stejny clovek.
Už jsem vám sem Jerry jednou slušně odpověděl, ale pan Juchelka to smazal.
Nemyslete si tedy, že neodpovídám. Já vám odpovídám, slušně a k tématu debaty, které jste navodil, ale bohužel...
...je to mazáno. Vyšší moc. Re: Už jsem vám sem Jerry jednou slušně odpověděl, ale pan Juchelka to smazal.
by
Juchelka
on Sun 02 Apr 2006 05:19 PM EDT | Profile | Permanent Link
Maxi, když se nechováte jako troll, tak jste celkem snesitelný... Napište konečně něco normálního.
Re: Napište konečně něco normálního.
To bude udalost a budeme to slavit.
Vybereme na Maxa
každý po pětikoruně.
Ne, vážně Petersi
tou hláškou o pětikoruně jste chtěl pobavit nebo urazit? Spíš bychom se měli složit na nové kalhoty. Ošoupané džíny pro návštěvu památek mohou připadat fajn čecháčkovskému vidlákovi z Mimoně, ale i baťůžkář Vodník ví, jak se má člověk oblékat. Oprané džínsy k hadrovým cvičkám možná sedí, ale k táboráku v lese. Hele, Maxo.
Jistě Vás ve škole naučili: "Chudoba cti netratí". Tak si na to laskavě vzpomeňte a chovejte se slušně. Jinak se podobáte skinheadům, kteří se posmívají bezrukým či beznohým.
Anketa stále žije
Tak dvojnásobek lidí se v anketě pana Juchelky vyjádřil proti registrovanému partnerství s diskusemi Vrby.
To není náhoda. Re: Anketa stále žije
by
Juchelka
on Sun 02 Apr 2006 05:10 PM EDT | Profile | Permanent Link
Ano, doporučuji těm, kteří se zatím ze soucitu zdrželi hlasování, ať rozhodně hlasují!
Re: Re: Anketa stále žije
Tak jste takhle neunesl prohru v anketě? Tomu se budou nejen na Sprše, ale i tady na Vrbě smát. :)))
Re: Re: Re: Anketa stále žije
by
Juchelka
on Sun 02 Apr 2006 05:38 PM EDT | Profile | Permanent Link
Já jsem myslel, že jste tohle chtěl...??? Víte, že dělám jen to, co si přejete... : (
Jo, takhle vás znemožnit se už dlouho nikomu nepovedlo.
Po té co jste prohrál svoji anketu o povinné registraci, tak jste změnil text ankety. :)
Budete se zase vymlouvat jak malé dítě, že text ankety jste nezměnil? Hahaha, bude s vámi ještě legrace, co? :))) PS: Kam až s využitím vaší ješitnosti se necháte zahnat? :) Re: Jo, takhle vás znemožnit se už dlouho nikomu nepovedlo.
To je Vas zivot tak prazdny, ze jste neschopny se bavit o necem lepsim ?
Re: Re: Jo, takhle vás znemožnit se už dlouho nikomu nepovedlo.
by
Kníže
on Sun 02 Apr 2006 06:06 PM EDT | Profile | Permanent Link
Zkuste nadhodit nějaké téma, které Maxe zaujme. Mě by třeba zajímalo, jestli je vesmír šestistrunný nebo dvanáctistrunný, zda ho někdo pravidelně ladí, nebo jej rozladit vůbec nelze, anebo jestli z nás náhodou není permanentně rozladěný.
Re: téma, které Maxe zaujme?
To ma byt vtip? Zatim se doslycham, ze ma problemy vsude jinde.
Co se strun tyce, sam si o tom musim precist vic nez jsem videl v programu NOVA. Harfa ma daleko vice strun a krasny zvuk ;-) Re: Re: téma, které Maxe zaujme?
by
Kníže
on Sun 02 Apr 2006 06:30 PM EDT | Profile | Permanent Link
Jasně, že to má být vtip. ;-) Na jednom fóru jsem kdysi debatoval s Lumem (než jsme ho urazili a už se neukázal), ten by i nějaký ten laický úvod byl ochoten sepsat. Můžete ho zkusit ho nalákat pod Vrbu, akorát nevím, na co bere. Pravděpodobně už ho podobná fóra přešla docela.
Ale na webu toho myslím bude pro začátek docela dost. Já jsem si s Maxem minule...
by
Juchelka
on Sun 02 Apr 2006 06:41 PM EDT | Profile | Permanent Link
docela dobře pokecal o salámu. Jakmile přijde řeč na zbraně a nebo etiku, tak jsme navzájem v neznámých vodách. Počítám, že s fysikou bychom na tom mohli, ve srovnání s L.M., být oba podobně (špatně)... : )
Harfa ma daleko vice strun a krasny zvuk
by
jednorozec
on Sun 02 Apr 2006 07:01 PM EDT | Profile | Permanent Link
Není-li ale zborcená.
(Bacha na to, máj je nyní přede dveřmi a tak se, Karle a Hynku, moc nemáchejte.) Mrtvé milenky dech, zborcené harfy tón... No vzhledem, že jste to sem neustále tahal...
by
Juchelka
on Sun 02 Apr 2006 06:02 PM EDT | Profile | Permanent Link
...tak to vypadá, že jste neunesl prohru v anketě... ; )
Tady všichni vědí, že jste svojí anketu prohrál.
A taky vědí, že jste to neunesl a u té svojí ankety změnil text. :)
Tím ale nakonec potvrzujete to, že Prokop měl pravdu. To jste opravdu chtěl. :))))) PS: Asi ne, co? Re: Tady všichni vědí, že jste svojí anketu prohrál.
by
Juchelka
on Sun 02 Apr 2006 06:22 PM EDT | Profile | Permanent Link
{Hahaha} Já jsem u té ankety změnil text Maxi, hlavně proto, abych se mohl kochat Vaší reakcí - zatím jste nezklamal! : )))
To vy jste nezklamal Prokopa.
To asi nepřekocháte. :)
Maxi, Vy do těch svých...
by
Juchelka
on Sun 02 Apr 2006 07:04 PM EDT | Profile | Permanent Link
zdejších šarvátek za chvíli zatáhnete celou Sprchu, člověče... ; )
Prokop je mladej kluk, který mi nikdy nic, kromě pár nadávek, neudělal, na rozdíl od mnoha jiných zbabělců se umí podepsat, a za to, že se na něm podepsala jeho nová americká rodina a špatní kamarádi ze Sprchy, IMhO nemůže. Pokud má svědomí, tak se teď už možná stydí za svého presidenta... Pokud potřebujete pomoc, tak si pozvěte Tomáše a nebo někoho s vyřídilkou, Vaše triky jsou již otřepané a začínáme se zde trochu nudit... Z toho se nevykecáte.
Teď už je pozdě.
Admine a Alexi zvlaste:-)
by
ASTR
on Sun 02 Apr 2006 08:04 PM EDT | Profile | Permanent Link
Mam prosbu a s nejhlubsi uklonou:-)
Jako Admin si s pisatelem Maxem a vsemi odvozeninami od Maxe delej co chces- Tvoje vec. Ale jako Alexe- ne-admina te prosim o jednu sluzbu- pokud muzes. Doporucoval to tu uz myslim Ron. Sprostaky ignorovat!!! Vymena ke ktere jsi se snizil, je vlastne debata s jednim z nejvetsich sprostaku na cesky psanem Internetu. Sprcha, Vrba, Zvedavec, Pes a mozna i dalsi. Jsou opravdu jen 2 moznosti -bud vyhodit -nebo nebavit se- ignorovat Jako Admin si ho tu treba pestuj pro zabavu- Tvuj business jako jeden ze zdejsich Vrbaru opakuji svuj nazor: sprostaky bud vyhodit- nebo ignorovat! howk Astře, ber následující slova jako poslední varování
by
ASTR
on Mon 03 Apr 2006 02:55 AM EDT | Profile | Permanent Link
to nemusis, jeste neumiram:-)
to nebylo mysleno jako vazne myslena rada, to bylo pokud si to nepoznal, jako jemne upozorneni multi- Maxovi, ze to v posledni dobe vypada, ze si ho jako pestujes pro srandu - hi hi hi cha cha cha protoze jinak bys ho uz davno musel za to co tu predvadi - vyhodit ! Ze to vytvari pro nezucastneneho dojem, ze od nekoho si nechas libit vice a od jineho mene, ber jako subjektivni pohled odjinud- ne radu -vubec ne urazku! Pokud v tom mela byt jeste nejaka jina pod-myslenka, tak jiz kdysi davno me napadlo, ze ridit server je vec dvou pristupu a pohledu. Myslim v tom smyslu ze tolerance Admina (z ruznych duvodu) muze mit- musi mit- sirsi mantinely nez pohled jedince! Zatim jsem nerozeznal kde konci Tva adminovska tolerance, a kde jsi uz presel ke svemu pobaveni. Ze protivnik jeste nerozeznal ze se bavis je uz v jine dimensi:-( Ale neradim Ti- opravdu , myslel jsem, ze natolik uz me znas!!! Jiste sis jiz vsimnul, kdyz neco od Tebe chci- pozadam! i PLEASE za to rad napisi, Ty to nekdy udelas, nekdy ne. Nikdy jsme spolu nebyli ve pri- myslim zasadni, prehlceni fotkami z Las Vegas se vysvetlilo i vyresilo. Pokud by tu ale bylo neco co jsem nepostrehl, dej vedet. Beru jak si to napsal. A je to i k zamysleni! Ja jsem vlastne jeste nikdy nikomu posledni varovani nedal! Clovek se stale uci:-) |
Login
Poslední články
Utrecht hardcore (8)
Poslední Komentáře
Let's go Dutch! (jednorozec)
Re: Re: Re: Re: Utrecht hardcore (vodnik)
Re: Re: Re: Utrecht hardcore (jednorozec)
Re: Re: Utrecht hardcore (vodnik)
Re: Utrecht hardcore (jednorozec)
Re: Re: Utrecht hardcore (vodnik)
Re: Re: Utrecht hardcore (vodnik007)
Re: Utrecht hardcore (ASTR)
Odkazy
Osobní blogy
Badger's Hole
Politika
Antiwar.com
Věda|Technologie
|
||||||
|
||||||||