Někteří ztroskotanci a samozvanci, kteří si sami říkají historičtí revizionizté, ale ve skutečnosti jsou to popírači holokaustu, tedy neonacizté a antizemité (fuj!) mají dojem, že by si mohli i podmínkách zostřujícího se boje proti terorizmu a izlámskému fundamentalizmu nárokovat svobodu projevu. To tedy ne, soudruzi, tedy pardon, pánové. Demokracii si rozvracet nedáme. Jak by k tomu přišlo těch 6 000 000 mrtvých, kdyby je každý antizemita mohl beztrestně hanobit?
Ideodiverzní centrály v Teheránu se nám pokoušejí namluvit, že svoboda slova platí i pro popírače holokaustu, samozvané kritiky jediného demokratického státu na Středním východě a podobně. Už Voltaire prý před čtvrttisíciletím řekl: "Nesouhlasím s Vaším názorem, ale udělám všechno pro to, abyste ho mohl beztrestně zastávat." Takový neonacizta jako je Voltaire nám být vzorem? Ne, správným příkladem je totálně denacifikované Německo, které vyvrhelovi Zündelovi jasně řeklo: "Nesouhlasím s Vaším názorem, a proto si půjdete na 5 let pěkně odpočinout do žaláře." Takové krásné demokratické nápravněvýchovné zařízení mu už dovysvětlí, že od popírání holokaustu je novým plynovým komorám jen krůček. Hilterové patří na smetiště dějin, soudruzi, pardon, pánové.
Kdo je Ernst Zündel? Neonacizta placený z peněz fundamentaliztů. Takový má mít svobodu slova? Pro takové výtečníky jsme svobodu projevu na bojištích druhé světové války humanitárním bombardováním nevybojovali. Teď přichází čas, že každý musí ukázat na čí straně barikády stojí. Popíráš holokaust nebo nebo ne? Kdo nejde s námi, jde proti nám. My jsme mládež nová, mládež Bushova. My jsme na Národní nedostávali po hubě jen tak pro nic za nic.
Různí neonacizté se nám pokoušejí namluvit něco o koncentračním táboře v Quantanamu, vtažení Ameriky do ostudného konfliktu s Iráčany za pomoci lží apod. Ale náš pracující lid, pardon spokojení akcionáři, dobře ví, jak s takovými ptáčky zatočit: Ty kundí šleme, víš hovno. Na Guantanamu je rekreační zařízení, které pečuje o náboženské potřeby tamních hostů. Saddám chemické zbraně opravdu měl, ale než mu přišli demokraté pomoci s rozvojem země, tak je všechny do jedné stačil zničit.
Volným trhem za mír a svobodu! S USA na věčné časy a nikdy jinak!
|
||||||||
|
| Kalendář Příspěvků
Search
|
Svoboda slova v podmínkách zostřujícího se boje proti terorizmu
by
Guy Peters
on Mon 26 Feb 2007 11:40 AM EST | Permanent Link
Comments
Podporuji linii Guye Peterse!
by
vodnik
on Mon 26 Feb 2007 12:27 PM EST | Profile | Permanent Link
Když staré římské republice teklo do bot, tak si zvolila dočasně diktátora a pak se zase vrátila k republikánskému zřízení.
Věřte Americe, přátelé! Co Bush činí, dobře činí a pro dobro demokracie a nás všech! Některá ta opatření jako Patriot Act nebo Guantanamo se třídně, pardon, individuálně nepevnému a neuvědomnělému kundímu šlemu, mohou zdát i fašistická, ale to je proto, že jeho malý mozek k tomu nemá tu správnou optiku osobní zodpovědnosti. Teroristé nám závidí naši svobodu a tak vletěli s tryskáčema do dvou baráků na Manhattanu (byla to taková šupa, že spadl i barák třetí!), my se v Afghánistánu, Iráku a za chvíli i v Íránu jen bráníme. K tomu je potřeba omezit určité občanské svobody, na které jsme byli zvyklí, ale to je jen v zájmu větší svobody v budoucnosti! Většina např. čtenářů NP to ví a radostně vítá i americkou základnu jako záruku naši svobody a bezpečnosti. A co se popíračů týče: paní Lipstadtová správně napsala, že se s nimi nesmíme bavit, protože pak by jejich názor vypadal jako názor. Nic takového! Paní Lipstadtová je ovšem ještě stále poněkud rozmazlená liberální Američanka z doby před tím, než na nás zaútočili teroristé a tak si myslí, že by se popírači neměli zavírat do lochu. Ale jak vidíte, vrána k vráně sedá, popírač teroristu si hledá a tak se v Teheránu sešli všichni včetně Neturej Karty. Myslím, že to bombardování naši chlapci prošvihli. Mohli zabít celou řadu much jednou ranou. Guypetersovskou linií k větší svobodě a zodpovědnosti! Následujeme Velké mozky bez reptání! Tlachajícím Malým mozkům malomozkovou smrt! Re: v zájmu větší svobody v budoucnosti?
Za tim vyvozem svobody je jiste Playboy, Hustler a ostatni porno magaziny. Jiste jim jde o prodej casopisu a tamejsi trh jeste nemaji ;-)
Bravo pane Peters!
by
Jaromir
on Mon 26 Feb 2007 02:38 PM EST | Profile | Permanent Link
Vynikajici clanek, naprosty souhlas! Zda se, ze politicky dospivate. To je ten nejlepsi clanek, co jsem od Vas cetl. Zacinate chapat mechanismus pohybu dejin. Ten je porad stejny, dulezite je pouze naucit se dobre tancit dobove tanecky, shromazdit kolem sebe partu uzitecnych idiotu a Berlin, Jeruzalem i London Stock Exchange Vam brzy budou lezet u nohou.
Pamatujte si tez, ze v podminkach zostrujiciho se boje proti cemukoliv je taky nutne obcas myslet mimo krabici , realign the business model a zmenit pravidla hry, kdyz si to krajina kolem vyzaduje. Treba Skype, Microsoft, Vaclav Klaus... Je to trochu jako surfovani. Ernst Zuendel naskocil na spatnou vlnu a skoncil v kotrmelcich pod vodou. Re: Bravo pane Peters!
by
vodnik
on Mon 26 Feb 2007 03:00 PM EST | Profile | Permanent Link
To by se Vám stát nemohlo, že ne? Vy jste byl podle potřeby Žid, Čech, Němec a pak zase Žid. Ony ty principy k přežití druhu opravdu nejsou to nejvhodnější.
Kdybych byl opravdu antisemita, řekl bych, že principy jste vymysleli vy Židé, abyste na nás goyyimech mohli lépe rajtovat...:-((( Re: Re: Bravo pane Peters!
by
Jaromir
on Mon 26 Feb 2007 04:47 PM EST | Profile | Permanent Link
To vite vazeny pane Vodnik, ja mel v mladi tu smulu, ze kdyz jsme nasedli na nejaky vlak, tak on jel vzdycky spatnym smerem. My jsme puvodne chteli jet z Ukrajiny az do Svycarska, ale ty papiry porad ne dorazit, tak jsme vystoupili v Mucacevu. A trpelivy soused, co nemyslel z krabice ven, tak cekal a cekal, az si pro nej prisla Cheka. To byla predchudkyne KGB a ti strileli bez velkych cavyku rovnou do zatylku.
V Praze po letech nejdriv strelili Opletala do bricha, pak asi dvanact dalsich popravili a pres tisic studentu odvezli do koncentraku. Tak jsem utekl do Dresden a nakonec ke konci se schoval v Bodenbachu a tam se dozvedel, ze cele Drazdany byly vypaleny jako krysi hnizdo. Pak jsem se lisacky vyhnul odsunu, no a pak zase prisli bolsevici, pred kteryma jsme pred temer 30 lety utikali z Bucace. Takze ja mel v zivote do temer 40 let velkou smulu, ale na druhou stranu vam reknu, ze kdybych ja nebo muj otec ctil nejake ty principy, tak bych asi skoncil uz v te Bucaci. Klid jsem nakonec nasel az v Israeli, ale snad vas potesi, ze v tom poslednim vlaku z Haify do Ashkelonu jezdim uz pres padesat let a uz ani nepocitam, ze bych z nej nekdy vystoupil. To vite ze ted uz taky nejake ty principy dodrzuju. Ale to je takova vonava kvetinka, co roste na hromade hnoje. Re: Re: Re: Bravo pane Peters!
by
vodnik
on Tue 27 Feb 2007 07:13 AM EST | Profile | Permanent Link
Moje poznámka se Vám asi nebude líbit, pane Jaromíre, ale kdybyste býval skončil v tom Bučači, tak byste nabyl posmrtně úcty a vážnosti a principy by byly zachovány, ba posvěceny Vaší smrtí. Nyní je veta po obojím.
Ale uznávám, že sám nevím, jak bych se choval ve Vaší situaci. Za mlada jsem se bolševikovi stavěl, ale utekl jsem dřív než mi to stačil pořádně spočítat. Re: Re: Re: Re: Bravo pane Peters!
by
Jaromir
on Wed 28 Feb 2007 01:59 PM EST | Profile | Permanent Link
Vy jste se vazeny pane Vodnik zachoval stejne neprincipielne jako ja. Qualitativne mozna jeste hure nez ja, protoze me slo o kejhak a vam o dziny a bigbeat.
Quantitativne jsem ale vetsi svine ja, protoze ja utekl 4x a vy jen jednou. Re: Re: Re: Re: Re: Bravo pane Peters!
by
vodnik
on Wed 28 Feb 2007 03:46 PM EST | Profile | Permanent Link
No já nemyslel to utíkání, to by Vám snad nikdo nevyčítal. Já jsem ale nikdy nepřevlékal kabát: v Česku, Rakousku, Americe a Holandsku jsem byl vždy napůl Čechem a napůl Slovákem. Ale o kejhák mi nešlo, teda ne tak jako Vám, to musím uznat.
Díky, díky,
ale nerad bych se chlubil cizím peřím. Ve skutečnosti je od mé nemocné sousedky, která mi ho dala těsně před tím, než jí odvezli do Bohnic, a zapřísala mne přitom, abych ho šířil mezi lid. Původně jsem uvažoval, že bych ho publikoval na Sprše, ale zjistil jsem, že tam mají zájem pouze o sprosté nadávky, protože jsou od srdce. Toto je však výplod choré mysli.
Zbývá rozřešit nejdůležitější otázku: jaký je spravedlivý text pro ty zkurvysyny, kteří popírají holocaust. Je známo, že ten, kdo popírá něčí vraždu, vraždí oběť podruhé. Proto by za popírání holocaustu měl být trest jako za vraždu. Kdo popírá holocaust 6 000 000, měl by dostat trest za vraždu 6 000 000. Re: Díky, díky,
by
ASTR
on Wed 28 Feb 2007 06:33 PM EST | Profile | Permanent Link
...nemocna sousedka by me prilis neznepokojovala,
mnohem vice znepokojuji mocni pravnici, kteri nesmyslne zakony uvadi do zivota. ..a co kdyz do Bohnic patri ti, kteri upiraji lidem pravo na svobodu slova? nehodi se na celou situaci co se povoluje a co se zakazuje vyraz .. ad absurdum ? Re: do Bohnic patri ti
Tohle je ale smutne, jak to na svete chodi.
Bohnicke sanatorium je ale peknej kus nemovitosti. Dal by se z toho udelat krasny park nebo nevim co. Ale ze tam vezni blazny nebo za blazny vyhlasene intelektualy, je uzasna skoda, protoze ti chudaci si tu krasu moc neuziji. Re: Svoboda slova v podmínkách zostřujícího se boje proti terorizmu
by
ASTR
on Mon 26 Feb 2007 06:12 PM EST | Profile | Permanent Link
konecne spravny clanek na thema: Svoboda slova
Svoboda slova v podmínkách zostřujícího se boje tak to uz brali "souzi" kdyz nam ONI vladli. jen ten zostřující se boj byl proti nekomu jinemu, ale v tom se asi diskutujici postizeny "slemem" tezko zorientuje :-( slovo "osobite' presentovane
by
ASTR
on Tue 27 Feb 2007 09:26 PM EST | Profile | Permanent Link
chapu vase rozhorceni ci minimalne prekvapeni z nekterych vyrazu, ale...
ma to i sve kladne stranky. osobne mam radeji cloveka ktery kdyz mysli sracky tak je i rekne, ano davam prednost FSEM tem kteri se neskryvaji a projevi. vidi a citi slem? tak to napise jiny male mozky? napise jiny simpletony ? napise vlastne to tak ma byt:-) co na srdci- to na jazyku :-) jeste se prebirat v jinotajich a recech o lasce kdyz uz ma kver pripraven konecne jsme si prestali hrat na skovavacku, vod ted s votevrenym hledim tedy alespon mezi virtualnimi prateli:-) staci ze se na nas domlouvaj terroristi a jeste se k tomu skovavaj:-( blizi se doba kdy,... jeste radi v jednom siku.. to jako nazor jestli pomalu uz nenastava cas zacit trenovat :-) mozna rychle na hranici TABU ?
by
ASTR
on Thu 08 Mar 2007 11:24 PM EST | Profile | Permanent Link
co rekli
biskupove Tabu určitě...
by
Juchelka
on Thu 08 Mar 2007 11:48 PM EST | Profile | Permanent Link
a vsadil bych se, že autoři následujících výroků:
Having listened to a nurse explain the difficulties mothers faced because of local security restrictions, Bishop Gregor Maria Hanke vented his anger to journalists, the paper said. "In the morning we see the photos in Yad Vashem of the inhuman Warsaw ghetto, in the evening we drive to the ghetto in Ramallah. It really makes you mad," the paper quoted him saying. Hanke, one of a party of 27 German bishops on the pilgrimage in early March, said many bishops were deeply affected by the "existential drama" they witnessed. The paper reported Hanke as saying "yes, to Israel's right to exist -- but it cannot be that this right to exist is so brutally asserted that another people is unable to live." His colleague Bishop Walter Mixa described the conditions as a "Ghetto-like situation... bordering on racism," the paper said. biskupové Hanke a Mixa, jsou rovněž majiteli obzvláště malých mozečků. Re: Tabu určitě...
by
ASTR
on Fri 09 Mar 2007 07:20 AM EST | Profile | Permanent Link
Mistre Juchelko:-)
dik za hezke foto a rozsireni knihovny ve Vancouver o knihovnu od mesta u Slaneho jezera, ktery jsi racil postovat mezi Pabouky do Flasky :-) Jerry co knihovna v Sa-Fra? Co vybetonovani z NY po Gugenheimerofsku? a dalsi moderny, ........... ozivte prodeni pod Vrbou:-) Re: Re: Tabu určitě...
tady take mame novou modernu ale neni to kni hovna.
Posledni otresy tehle planety vyzadovaly mnoho oprav a nektere stavby proste udelali nove. Zname De Young muzeum je ted ultramoderni z pruhledne medi, ktera ted tmavne ale postupne jiste zezelena. Jeste jsem tam nebyl, ostuda ale pro vas vzdalene mam zde ukazku, dve male videa. Posudte sami zdejsi modernu, ktera je vlastne evropskeho puvodu. |
Login
Poslední články
Utrecht hardcore (8)
Poslední Komentáře
Let's go Dutch! (jednorozec)
Re: Re: Re: Re: Utrecht hardcore (vodnik)
Re: Re: Re: Utrecht hardcore (jednorozec)
Re: Re: Utrecht hardcore (vodnik)
Re: Utrecht hardcore (jednorozec)
Re: Re: Utrecht hardcore (vodnik)
Re: Re: Utrecht hardcore (vodnik007)
Re: Utrecht hardcore (ASTR)
Odkazy
Osobní blogy
Badger's Hole
Politika
Antiwar.com
Věda|Technologie
|
||||||
|
||||||||