|
||||||||
|
| Kalendář Příspěvků
Search
|
Západ a jeho role při rozbití jugoslávské federace
by
vodnik
on Thu 15 Mar 2007 05:03 PM EDT | Permanent Link
Tento článek v Britských listech sumarisuje fakta okolo jugoslávských událostí v 90. letech a hanebnou roli západních demokracií. Připomíná i okolnosti Srebrenické "genocidy", ač nezmiňuje přítomnost Osámy bin Ládina u Izetbegoviče v kanclu a nezabývá se smrtí Miloševiće. Je s podivem, že někteří lidé dodnes věří tehdy hlásané oficiální versi událostí.
Comments
Re: Západ a jeho role při rozbití jugoslávské federace
by
zappík
on Fri 16 Mar 2007 08:21 AM EDT | Profile | Permanent Link
To, co se stalo v Jugoslávii, je strašné. Takový malý národ ale s takovou hrdostí. Nikdy si nenechal nic diktovat a vždy za to tvrdě zaplatil. Z nich bychom si měli vzíti příklad. Ale zase v něčem na nás nemají. Dokud se u nás nstřílí na svatbách z kalachů na svatbě, tak si alespoň říkám, že jsme civilizovanější :-). Ale to je na jinou debatu.
Otázka zůstává,
by
Anonymous
on Fri 16 Mar 2007 09:17 AM EDT | Permanent Link
co je civilizace a co degenerace. Havel a Albrightová jsou příklady nejhoršího lidského odpadu. Už kvůli nim bychom si ze Srbů neměli brát příklad, to je absurdní vtip. Kvůli těmhle dvěma zrůdám se nemůžeme svým nejbližším spojencům ani podívat do očí.
Re: Otázka zůstává,
by
zappík
on Fri 16 Mar 2007 09:28 AM EDT | Profile | Permanent Link
Abych řekl pravdu vůbec jsem nepochopil, co jste tím chtěl napsat. S tím Havlem a Ölbrajtovou bych souhlasil. Koneckonců Havlova perla "humanitární bombardování" nás položila na úroveň zrádců v Mnichově 1938. Já jsem si jen chtěl trochu rýpnout do poněkud horkrevných balkánských hlav, ale to jste asi nepochopil.
Myslím, že jsem to pochopil
by
Anonymous
on Fri 16 Mar 2007 10:34 AM EDT | Permanent Link
Tvrdím ale, že si z nich nemáme dělat ani náznakem legraci. Máme se pouze stydět.
Re: Myslím, že jsem to pochopil
by
zappík
on Fri 16 Mar 2007 11:15 AM EDT | Profile | Permanent Link
Jako jedinec vinu necítím, byl jsem proti bombardování Jugoslávie, v rámci celku však pociťuji kolektivní vinu a to velkou :-(
"Všichni Jugoši jsou hrdlořezi"
by
vodnik
on Fri 16 Mar 2007 02:46 PM EDT | Profile | Permanent Link
...říkávám někdy žertem (i když...) a dopouštím se tak vědomě nepovolené generalisace, přičemž ti, kdo mě znají, vědí dobře, co a jak myslím - oproti nám, Čechům, jimi opravdu jsou.
Je to jako v tom vtipu: Potká po válce Jugoš Čecha a povídá: "U nás, když jsme někde chytli Němce v uniformě, hned jsme mu podřízli krk". Na to Čech: "Hm, to my bychom taky dělali, ale u nás se to nesmělo". (Pro spravedlnost dodejme, že když "se to smělo" v revolučních dnech v r.1945, tak Češi věšeli Němce hlavou dolů nad hořící sud dehtu, házeli z mostu kočárky s nemluvňaty do řeky apod.) Fakt je, že zrada, kterou spáchali havlovci a Albrightová na Srbech, když na ně vypustili Wesley Clarka, je srovnatelná se zradou mnichovskou. V naší rodině požíval Havel v 80. a na zač. 90. let úcty, dnes se nám z tohoto vyvrhela, malicherného ctižádostivého lokaje mocných tohoto světa dělá instantně nevolno. Není srovnatelná
by
Anonymous
on Sat 17 Mar 2007 02:42 AM EDT | Permanent Link
Je mnohem horší. Obě morální zrůdy přece proti Srbům štvali. K Srbům máme mnohem blíže než Francie nebo dokonce Anglie k ČSR.
Re: Není srovnatelná
by
vodnik
on Sat 17 Mar 2007 05:52 AM EDT | Profile | Permanent Link
Bohužel, máte pravdu. Chamberlain a Daladieu to aspoň dělali - nebo se domnívali, že dělají - pro dobro své vlasti, zatímco Havel & spol. jednají v zájmu svých pánů...:-((((
Re: "Všichni Jugoši jsou hrdlořezi"
by
josafat
on Fri 08 Jun 2007 10:23 AM EDT | Profile | Permanent Link
Když se vytahujeme svojím dobráctvím a tvrdíme , že u nás by se nic podobního stát nemohlo je dobré si přitomenout co se po skončení ,a pochopitelně až po skončení války v ČR dělo.
Re: Re: "Všichni Jugoši jsou hrdlořezi"
by
Jana Ridvanova
on Sat 27 Oct 2007 12:46 PM EDT | Permanent Link
ČR...1945...? trochu si pletete nazvoslovi nasi maticky zeme, ale jinak souhlasim:(
Re: Re: Západ a jeho role při rozbití jugoslávské federace
by
josafat
on Fri 08 Jun 2007 10:20 AM EDT | Profile | Permanent Link
Čánky pana Josefa Fronka jsou stále perfektní
Kdo rozbil jugoslávskou federaci? Archaix!
by
Max von Sprcha
on Fri 16 Mar 2007 12:08 PM EDT | Profile | Permanent Link
Lidé jako Archaix a jeho příbuzní, kteří v referendech hlasovali pro rozbití jugoslávské federace, tuto rozbili.
Autorovi článku, na který odkazuje pan Vodník - Danielu Veselému bylo v době, kdy Archaixové rozbíjeli jugoslávskou federaci dvanáct let. Jen jeho nízký věk může omluvit nekonkrétní a nepodložené žvásty tohoto typu: Píše: byla západním společenstvím podkopávána teritoriální integrita země a podporováno rozdělení unitárního státu Ale nenapíše ani náznakem, jak konkrétně to probíhalo. Asi to před námi mladý autor tají. A zase: byl Západem usměrňován a rozdmýcháván konflikt rozdělující znepřátelené státy A opět nám student zatajil, jak konkrétně tomu bylo činěno. Je to asi velký tajnůstkář. A opět: byla Západem soustavně podkopávána a ignorovány možné následky A zase nenapíše jak. Asi se domnívá, že to nemusíme vědět. Svobodné volby, které následovaly po pádu komunismu v listopadu 1990, byly v podstatě založeny na etnickém konsensu. Ale tak to Archaixové chtěli. Vláda Spojených států a otec balkánské privatizace George Söros měli eminentní zájem na tom, aby byla bývalá federace rozdělena na etnické státy, které by tak byly snáze podmaněny západními investory a připraveny na implementaci neoliberálních reforem. Jo ahá. Tak proto se mají ve Slovinsku a Chorvatsku tak dobře, protože jsou podmanění. A stateční nepodmanění Srbové zatím rejou držkou ve svém paranoidním nacionalismu. :) I ti Černohorci nad Srby zlomili hůl. Teď zrovna jednoho chytili. Dobře to Veselého "dílo" zhodnotil na Blistech autor tohoto článku. Jestli bys raději
by
Anonymous
on Sun 18 Mar 2007 10:34 AM EDT | Permanent Link
neměl posilovat. Takhle z Tebe nástupce Schwarzeneggera nebude.
A nějaké argumenty
by
Max von Sprcha
on Fri 08 Jun 2007 05:18 PM EDT | Profile | Permanent Link
by pane prosrbský nebyly? Asi ne, co?
PS: Kde nic není, ani Arkan s Miloševičem nebere... Re: Kdo rozbil jugoslávskou federaci? Archaix!
by
josafat
on Fri 08 Jun 2007 10:33 AM EDT | Profile | Permanent Link
ČLÁNEK BY SE ROZROSTL V KNIHU, KTEROU MOŽNÁ PAN VESELÝ NAPÍŠE.
Napsali jiní a Vy jste je nečetl. kOLIK MU BYLO LET V DOBĚ VÁLKY NIC NEZNAMENÁ A JAKO ARGUMENT JE TO = MINUS 0. Závěr Vaší poznámky /o podmaněných a nepodmaněných/ je naprosto nesmyslný a nemorální. mimochodem v Chorvatsku se zas tak moc dobře nemají Re: Re: Kdo rozbil jugoslávskou federaci? Archaix!
by
Max von Sprcha
on Fri 08 Jun 2007 05:40 PM EDT | Profile | Permanent Link
ČLÁNEK BY SE ROZROSTL V KNIHU, KTEROU MOŽNÁ PAN VESELÝ NAPÍŠE.
Napsali jiní a Vy jste je nečetl. Co to je za blábol? kOLIK MU BYLO LET V DOBĚ VÁLKY NIC NEZNAMENÁ A JAKO ARGUMENT JE TO = MINUS 0. Znamená. Chybí mu dobová realita. To je fakt. Vám zase chybí znalost funkce klávesy Caps Lock. To je taky fakt a také s tím jak vidno nic nenaděláte. :) Závěr Vaší poznámky /o podmaněných a nepodmaněných/ je naprosto nesmyslný a nemorální. A že jste své tvrzení podložil sakra argumenty! Kde zrovna Vás ten Alex vyhrabal? To je dílo. :) mimochodem v Chorvatsku se zas tak moc dobře nemají Kdy jste tam byl naposledy? V Chorvatsku se mají tak dobře, že se vůbec nechtějí spojit zase se Srby. Naopak chtějí do EU. PS: Jste schopný na jeden příspěvek reagovat třikrát, jak koukám. Potřetí je naposledy nebo mám ještě počkat na další reakce. Čtvrtou, pátou či šestou? Re: Re: Re: Kdo rozbil jugoslávskou federaci? Archaix!
by
josafat
on Sat 09 Jun 2007 07:19 AM EDT | Profile | Permanent Link
Tím chci říci mimo jiné , že jste o tom jednoduše moc nečetl .
Podle Vaší theorie by o 1.světové mohli psát jen století a o husitství jen duše z onoho světa. Poznámka o podmaněných a nepodmaněných žádný argument nepotřebuje Vaše tvrzení je výmluvné. O Chorvatsku vím dost. Jestli se Chorvati chtějí nebo nechtějí spojit se Srby je absurdní a nemá to nic společního s tím zda se mají nebo nemají dobře. Přečtěte si taky odpovědi Daniela Veselého v Britských listech Kdo rozbil jugoslávskou federaci? Archaix a jemu podobní!
by
Max von Sprcha
on Sat 09 Jun 2007 07:56 AM EDT | Profile | Permanent Link
Tím chci říci mimo jiné , že jste o tom jednoduše moc nečetl .
Jednoduchost je zřejmě Vaší doménou, jedině snad proto se může takhle vyjadřovat o někom, koho neznáte. Pro začátek si tedy přečtěte mnou faktograficky popsaný začátek Jugoslávské krize. Podle Vaší theorie by o 1.světové mohli psát jen století a o husitství jen duše z onoho světa. Nikoli, opět se mýlíte, že bych měl nějakou Vámi mi podsouvanou takovouto teorii. Že by mohl někdo psát z onoho světa je další Váš naprostý nesmysl, protože není ani jisté, zda nějaký onen svět existuje. Doboví pamětníci však mohou poskytovat opravdu cenné informace. To je pravda a pravdou také je, že lidé kteří nejsou pamětníci musí své informace získat z jiných zdrojů, než z vlastní zkušenosti. S touto skutečností pane jossafate nic nenaděláte, ani kdyby jste se zbláznil. Poznámka o podmaněných a nepodmaněných žádný argument nepotřebuje Vaše tvrzení je výmluvné. Ano Slovinci a Chorvati jsou na vzestupu a Srbové se plácají ve svém paranoidním nacionalismu a nezaměstnanosti. O Chorvatsku vím dost. Dost a možná ještě o kousek víc, co? :) Jestli se Chorvati chtějí nebo nechtějí spojit se Srby je absurdní a nemá to nic společního s tím zda se mají nebo nemají dobře. To není vůbec absurdní. Chorvati a Slovinci nechtějí o Srbech ani slyšet a jsou rádi, že se tohoto stále ještě komunismem prolezlého státu zbavili. Přečtěte si taky odpovědi Daniela Veselého v Britských listech To jsem přečetl a jsou to nekonkrétní a fabulovaná obvinění. Je mi líto. Ty seš prostě
by
Anonymous
on Sat 09 Jun 2007 08:07 AM EDT | Permanent Link
takový mozkový tajtrlík.
Tvůj zvyk míchat do textu trapné poznámky a juchat nad nimi a zdůrazňovat, jak strašně moc jsou pravdivé nemá chybu. Re: Ty seš prostě
by
Max von Sprcha
on Sat 09 Jun 2007 08:20 AM EDT | Profile | Permanent Link
takový mozkový tajtrlík.
Pokud se nevzmůžete na protiargumenty, ale jen na ubohé soudružské tykání a nadávání, tak to raději běžte plakat Miloševičovi na hrob a neznemožňujte se tady veřejně. Každý tu nemohoucnost vidí. :) Tvůj zvyk míchat do textu trapné poznámky a juchat nad nimi a zdůrazňovat, jak strašně moc jsou pravdivé nemá chybu. Pokud se Vám daří jen soudružsky tykat a nadávat, místo toho abyste má fakta vyvrátil pomocí argumentů, tak jste zřejmě jen troll stvořený k mému pobavení. Díky, bavím se dobře tím, že na víc nemáte. :))) Re: Kdo rozbil jugoslávskou federaci? Archaix a jemu podobní!
by
Anonymous
on Tue 26 Jun 2007 07:34 PM EDT | Permanent Link
Kmotra neviděla jste tu děti ?
Max von Sprcha : ,,Pleju len". Re: Re: Kdo rozbil jugoslávskou federaci? Archaix a jemu podobní!
by
Juchelka
on Tue 26 Jun 2007 08:51 PM EDT | Profile | Permanent Link
: )))))))))
Re: Re: Franz von Sprcha, Kdo rozbil jugoslávskou federaci? Archaix a jemu podobní!
by
Anonymous
on Wed 27 Jun 2007 10:36 AM EDT | Permanent Link
Můj schovanec Max je značně heboidní. Zmatenost je u něj sice značná, ale až druhotná . Původně jsme usuzovali na tzv. zastydlou pubertu , žel.... Taktní avšak důsledné ignorování , nebo jemná ironie mu pomáhají nejvíce. V nejhlubší úctě Franz von Sprcha Pane Franz,
by
Max von Sprcha
on Thu 28 Jun 2007 12:29 PM EDT | Profile | Permanent Link
stále jsem čekal, že se zde na Vrbě objeví někdo, kdo se mnou bude schopen diskutovat o rozpadu Jugoslávie.
Sále jsem čekal, že někdo bude schopen argumentovat a sdělovat své výhrady k mému článku o rozpadu Jugoslávie, kolem které se tato diskuse točí. Místo toho jsem se dočkal komančského tykání po vzoru soudruhů, urážek a teď k tomu jeden oponent místo argumentace začal přidávat fragment z pohádky. Chápu, že kde nic není ani srbský nacionalismus nebere, ale zdá se, že Vy chcete, pane Franz tyto ještě překonat. Jinak si Váš text nelze vysvětlit. Můj schovanec Max je značně heboidní. Dobrá, ale kde jsou Vaše argumenty k tématu diskuse, pane Franz? :( Zmatenost je u něj sice značná, ale až druhotná . No dobrá, ale kde jsou Vaše argumenty k tématu a k tomu co tvrdím? :( Původně jsme usuzovali na tzv. zastydlou pubertu , žel.... Původně jsme usuzovali? Vás tam je víc, pane Franz? Ach tak to jo. Víc hlav = větší šance, že se dočkám nějakých argumentů místo směšného tykání, urážek a pohádek. :) Taktní avšak důsledné ignorování , nebo jemná ironie mu pomáhají nejvíce. :) Zatím tu "důsledné ignorování" ani "jemnou ironii" nikdo místo argumentů na mne nezkoušel. ;) Zkoušeli tykání, urážky, pohádky, ale "důsledné ignorování" a "jemnou ironii" ne. Koukám pane Franz, že jste propagátor "nových metod" místo argumentů a dále koukám, že tu i nadále bude zábava. :) V nejhlubší úctě Franz von Sprcha Takže si už musím udělat soupis toho, čeho jsem se místo argumentů tady na Vrbě už dočkal: -tykání -urážky -pohádky -důsledné ignorování -jemná ironie Co ještě místo argumentace může přijít? Sám nevím. Možná snad jen výhrůžky, to už jsem na internetu taky zažil. Vždy vyhrožujícímu nabídnu osobní setkání a ještě nikdy nikdo, kdo mi vyhrožoval, této nabídky nevyužil. No, ale kdo ví, třeba se tady někdo najde. :))))))))))) PS: Třeba všichni nejsou ... : )))))))))
by
Max von Sprcha
on Thu 28 Jun 2007 11:49 AM EDT | Profile | Permanent Link
Také jsem se tomu Alexi zplna hrdla zasmál.
Po tykání a urážkách, kterých jsem se tu dočkal od oponentů v diskusi, místo faktické argumentace jsem už ani nečekal, že by mohlo přijít něco jiného. Trochu mi bylo líto, že soudružské tykání a urážky od mých oponentů na mé slušné argumenty nám dělají z Vrby diskusní žumpu. Asi Vám Alexi toto bolševické tykání nevadí a urážky také ne, ale jako správce Vrby jste pak zodpovědný za to, že to tady zavání septikem. Ale zpět k tématu. Opravdu mně překvapilo a o to více rozesmálo, že po vnitráckém tykání, kterým mne zde častují oponenti, kterým vadí mé názory, kterým nedokáží oponovat, a po urážkách od těchto přijde ještě něco nového. Ale je to tady!!! Místo argumentů na mne vytáhli fragment z pohádky! Místo argumentů vyvracejících mé tvrzení o událostech vedoucích k rozpadu Jugoslávie na mne tahají kousky z pohádky. :))) Když jim místo argumentů nepomohlo tykání a urážky, tak na mne jdou s pohádkami. Ano, pohádky znají asi dobře, v tom mým oponentům nemohu konkurovat, protože já se zabývám fakty. PS: A faktem je, že pohádkáři jsou opravdu k smíchu, to máte Alexi pravdu. ;)))) Re: : )))))))))
by
Juchelka
on Thu 28 Jun 2007 01:25 PM EDT | Profile | Permanent Link
Já jsem se ani tak nesmál vám, jako tomu úsloví samotnému. Pleju len... No, není to k popukání? To je lepší, než -ot... : )
Mimochodem, já to zde sice sleduji, ale nemám momentálně moc času souvisle odpovídat. Všiml jste si mé poznámky pod vaší fotografií? Asi nevšiml.... Re: Re: : )))))))))
by
Max von Sprcha
on Thu 28 Jun 2007 03:57 PM EDT | Profile | Permanent Link
Já jsem se ani tak nesmál vám, jako tomu úsloví samotnému. Pleju len...
To je jasné, že jste se Alexi smál správně. No, není to k popukání? To je lepší, než -ot... : ) No jak myslíte. Mimochodem, já to zde sice sleduji, ale nemám momentálně moc času souvisle odpovídat. To upřímně gratuluji a jak jste si mi minule stěžoval, že daněmi přispíváte vládě už čtyři roky na její činnost jen nepatrně, že se to zlepší. Tenhle týden jsem slyšel, že firma S. co prodává kafe a dobrůtky k němu vstupuje do České republiky. Už vůbec nevím, kdo u nich bude dělat. Neznám ve svém okolí nikoho nezaměstnaného. Snad jen v okolí Ostravy, kde si už od roku 1946 stále volí 61 let komunisty jsou v Česku ještě nějací nezaměstnaní. Všiml jste si mé poznámky pod vaší fotografií? Asi nevšiml.... Všiml Alexi a napíši na Vrbu časem asi článek o výletě na Cínovecký vrch nad Teplicemi a spoustu dalších fotografií. Sice to nebude žádné umění, ale to tady umí fotit jenom snad Jerry. Loni jsem probrouzdal Teplice po caa 18ti letech. Za komančů jsem do Teplic často jezdil do obchodu, co se jmenoval TUZEX. To proto, že jsem hrál závodně házenou a nemohl jsem sehnat sportovní obuv velikosti 13. Soudruzi prostě ve výrobě obuvi nepočítali s velkými lidmi. TAk jsem si koruny vyměnil za peníze co se jmenovaly BONY a občas boty sehnal. Dnes zajdu do Megasportu a mohu si vybrat jestli Ády, HI-TECHy, Kangerousy, pumy, Najky či jiné značky. Ale o tom někdy příště. Re: Re: Re: : )))))))))
by
Juchelka
on Thu 28 Jun 2007 06:24 PM EDT | Profile | Permanent Link
"To upřímně gratuluji a jak jste si mi minule stěžoval, že daněmi přispíváte vládě už čtyři roky na její činnost jen nepatrně, že se to zlepší."
A jste si jist Maxi, že to nebyl někdo ze Švédska, nebo Francie? Nevzpomínám si, že bych s vámi někdy o daních, či podobné problematice diskutoval, pokud jste ovšem nevystupoval na Psu pod nickem AndyO, a neznám ve svém okolí nikoho, kdo by si stěžoval, že přispívá vládě na její činnost jen nepatrně... ; ) V každém případě vás ale musím varovat, že pokud začnete diskusi přenášet zbytečně do osobní roviny, budu nucen vám v tom zabránit. Osobně by mě to mrzelo, byl bych mnohem raději, kdybych si od vás mohl přečíst nějaké zajímavosti z ČR nebo prohlédnout fotky, apd., ať už zde nebo na Sprše, ale je to na vás... A jste si jistý Alexi?
by
Max von Sprcha
on Wed 04 Jul 2007 03:37 PM EDT | Profile | Permanent Link
"To upřímně gratuluji a jak jste si mi minule stěžoval, že daněmi přispíváte vládě už čtyři roky na její činnost jen nepatrně, že se to zlepší."
A jste si jist Maxi, že to nebyl někdo ze Švédska, nebo Francie? Jsem si jistý Alexi. Já hosipa zatím nemám. ;) Nevzpomínám si, že bych s vámi někdy o daních, či podobné problematice diskutoval, pokud jste ovšem nevystupoval na Psu pod nickem AndyO, a neznám ve svém okolí nikoho, kdo by si stěžoval, že přispívá vládě na její činnost jen nepatrně... ; ) Vy si Alexi zřejmě si již nejen nepamatujete, co jste kdy vlastně známkoval, ale taká i to o čem jste diskutoval. Je mi lito Alexi, ale já nemám problém svá slova dokládat důkazy. Slova: "Maxi... máte jen částečně pravdu, platí to hlavně Jerry, já jsem toho za poslední 4 roky moc nevydělal..." jste napsal Vy Alexi třináctého ledna tohoto roku. Tak buď jste 13.1.2007 mluvil nepravdu jako věž nebo si již nepamatujete, co jste vlastně napsal. Je mi líto. V každém případě vás ale musím varovat, že pokud začnete diskusi přenášet zbytečně do osobní roviny, budu nucen vám v tom zabránit. No nejprve byste Alexi mněl především zabránit sám sobě říkat informace, která Vám samotnému z nějakého důvodu vadí. Já jsem pouze zopakoval to, co jste sám 13tého ledna tohoto roku zde na Vrbě napsal. Každopádně Vám Alexi nemohu bránit v tom, čemu jste nucen bránit, ale zkuste nejdříve přemýšlet o tom, co píšete a vzpomínat, co píšete. Hlavně vzpomínat. Osobně by mě to mrzelo, byl bych mnohem raději, kdybych si od vás mohl přečíst nějaké zajímavosti z ČR nebo prohlédnout fotky, apd., ať už zde nebo na Sprše, ale je to na vás... Mne by zase mrzelo, že Vaši příznivci zde na Vrbě by museli zatajovat a v sobě tutlat podezření, že máte Alexi hosipa. Oni by mlčeli a drželi by basu, toho se nebojím, ale neznám žádného silného kusa, který by stál o takovéto pohůnky a lokaje. Tak abych to ukončil. Nebraňte Alexi ničemu, co si nepamatujete, když tak mne požádejte o připomenutí a já link obratem dodám. PS: Silné kusy se vždy dohodnou. Tak to bylo, tak to je a tak to bude. Re: Re: Re: Re: : )))))))))
by
Juchelka
on Wed 04 Jul 2007 09:35 PM EDT | Profile | Permanent Link
"...Maxi... máte jen částečně pravdu, platí to hlavně Jerry, já jsem toho za poslední 4 roky moc nevydělal..."
An your point is...? Nemohu za to, jaké si pro sebe z této věty učiníte závěry. Každopádně nevidím, že bych tvrdil, že platím vládě na její činnost jen nepatrně, že bych si na něco stěžoval a nebo doufal v nějaké zlepšení... Re: Dane atd
by
Anonymous
on Thu 05 Jul 2007 05:28 AM EDT | Permanent Link
nekdo:
> že daněmi přispíváte vládě es: No vidim ze zde jsou lide z "celeho" sveta (i "od nas") Mam rad fakta, jak uz jsem psal. Co kdyby kazdy kdo bydli v zemi Z ci Y a i Z napsal zde co po nem (ni) ta jejich vlada chce (vcetne tamejsiho prumerneho platu, ceny zbozi napr bramory chleba, ceny domku ci bytu a nebo najemneho, benzinu/nafty atd atd). Pak by se to dalo dat do tabulky a .... A nebo je to az moc prace? Re: : )))))))))
Na druhou stranu bylo na Sprse nadhozeno tema o 9/11 a Vy nejste schopen pokracovat a rozume rozebrat technicke parametry, o kterych se diskutuje na mnoha a mnoha strankach. Mnohe argumenty nejsou laicke. Narazka na mne mi pripada zbabela, kdyz se pouze vykrikne a dal se uhyba navrzene diskusi. Ja se pouze priklanim k verzi, kterou jsem si sam nevymyslel ale podporuji to co si muze kazdy precist. Rad bych se poucil a nestaci mi clanek z Popular Mechanix.
Já to Jerry všechno nestíhám.
by
Max von Sprcha
on Thu 28 Jun 2007 04:41 PM EDT | Profile | Permanent Link
Na druhou stranu bylo na Sprse nadhozeno tema o 9/11
Já naprosto chápu, že co je nadhozeno na Sprše, že je strašně důležité a že bych měl, na to odpovědět pane Jerry. Ale zaprvé nejsem Děd vševěd, přestože mé znalosti stačí na spousty Anonymousů, kteří umí jen tykat, urážet, pohádkařit, důsledně ignorovat, jemně ironizovat a engličtinařit, tak přesto nestíhám vše číst. To se omlouvám. a Vy nejste schopen pokracovat a rozume rozebrat technicke parametry, Na Sprše se asi popisovaly parametry všeho možného, ale já se nikdy nepouštím do diskusí o věcech, o kterých nemám důvěryhodné informace. To nechávám čecháčkům a jejich malým mozkům. Nezpochybnitelným znakem silných kusů je, že neplácají o věcech, o kterých nic neví. To je pak problém malých mozků a nezbude jim než tykat, urážet, pohádkařit, ignorovat, ironizovat a engičtinařit. Není to můj problém. o kterych se diskutuje na mnoha a mnoha strankach. Dejte Jerry odkazy, přečtu a stručně podle času zhodnotím. Mnohe argumenty nejsou laicke. To pro laiky jistě nejsou. Narazka na mne mi pripada zbabela, kdyz se pouze vykrikne a dal se uhyba navrzene diskusi. Nevím o čem pane Jerry mluvíte. Zpravidla si lidi na internetu nepletu a podle obsahu jejich příspěvků dokáži poznat, i když mění nicky. Mohu zde napsat svůj názor na 9/11, ale bude to jen názor laika, který se na událost kouká z České země a má nějaké informace dějin minulých století. Ja se pouze priklanim k verzi, kterou jsem si sam nevymyslel ale podporuji to co si muze kazdy precist. Rad bych se poucil a nestaci mi clanek z Popular Mechanix. Jerry, Vy si mne asi pletete s Prokopem, jako si mne silný Alex pletl s Magnusem Maximusem. To nicméně nevadí. PS: Tak abych to zakončil. Klidně svůj názor na 9/11 řeknu, ale já s touto událostí, stejně jako s bombardováním Srbska a válkou v Iráku nemám mnoho společného. Ani s radarem v ČR. Pouze sděluji své názory. Od hlupáků na oplátku dostávám, tykání, urážení, pohádky, engličtinu a další kecy. S Vámi Jerry budu rád debatovat, doufám, že se zde zase nenajde nějaký čecháčkovský hlupák domestikovaný v Anglii, který pod sebe sepíše sedm bezobsažných příspěvků jenom proto, že svou malost nedokáže potlačit se slovy, že šlape zelí. Re: Já to Jerry všechno nestíhám.
Ja vim, vse se stihnout neda, i kdyz je to jiz nejaky rok co zde i na Sprse bylo neco pripomenuto o spiknuti a nesrovnalostech okolo toho.
Pravda "pohádkařit, důsledně ignorovat, jemně ironizovat a engličtinařit" neni zrovna dobre pro hlubsi diskusi a je to jeden z duvodu proc jsem odesel ze Sprchy. Nekolik nepresnych narazek, ze ja verim ve spiknuti je takova vychytrala strategie, ze se jako uz o tom nebudem bavit. "To nechávám čecháčkům a jejich malým mozkům." To znamena co? Ze proste budeme verit vsemu co nam vudce v Bilem dome rekne? Snad je dost zname, ze i on nema zrovna nejvetsi mozek. Takze muze se cesky clovek zabyvat necim co se stalo daleko za vodou? Proc ne, vzdyt jsme chytry narod. Osobne za vodou ani nejsem a k padu vezi mam jaksi blizky vztah. Proto me to zajima a proto jsem stravil mnoho hodin studovanim ruznych technickych parametru a logickych spojeni. To nas prece uci od doby Sherloka Holmese do dnesnich piplavych serialu o kriminalni laboratori, mentalite zlocincu, motiv a pro koho mel vyznam. Zajimave, ze vlada mela vysvetleni behem prvniho dne a mnoho detailu bylo receno jiz v prvni hodine v primem prenosu. Uredni vysvetleni, ze pad budov zpusobila vaha stlacujici dolni patra ma velke mezery. Zaprve vynechali dulezity strukturalni detail, centralni jadro a prave zde verim, ze umyslne lhali o slabosti vnejsich sten, jako duvod, proc veze sli dolu. Budova byla poskozena vysoko nahore a presto se sesula umernou a velkou rychlosti volneho padu, jakoby tam to jadro nebylo. Logicky i laik musi videt, ze jadro je mohutne a cim doleji, tim silnejsi. Vaha cele budovy nehraje roli, protoze se odshora drolila, takze vlastne tonaz ubyvala. Spodni cast jadra byla tak silna, ze by mela zustat trcet nekolik desitek poschodi nahoru. Presto se rozpadla az do podzemi. Navic druha budova byla zasazena stranou, jadro nebylo vazne poskozene a vez by mela spadnout jen na te oslabene strane. Presto se sesula, opet az do zakladu. Zde jsou velke nesrovnalosti, na ktere clovek nepotrebuje velky mozek! Pokud mate cas si pozorne prohlednout tyto videa, rad bych videl Vas nazor, jak je to mozne. Nemicham se ruzne spiklenecke dohady, ktere se sahaji az do nebes (UFO). Take by se mel pridat Prokop & spol, i ostatni Vrbari, kteri maji jakysi prehled o materialech a jejich vlastnostech. Re: Kdo rozbil jugoslávskou federaci? Archaix a jemu podobní!
by
Anonymous
on Wed 27 Jun 2007 11:17 AM EDT | Permanent Link
> Max von Sprcha
> Jednoduchost je zřejmě Vaší doménou, jedině snad proto se může takhle vyjadřovat o někom, koho neznáte. es: V tom je ale take ta nadhera. Zdejsi ctenar soudi pisatele pouze podle toho co je zde napsane a ne podle nejakeho jineho hlediska (na pr je plesaty, tlusty "inzynyr" atd) ktere ovlivnuje vnimani jinde, pri jine prilezitosti... > pamětníci však mohou poskytovat opravdu cenné informace. To je pravda a pravdou také je, že lidé kteří nejsou pamětníci musí své informace získat z jiných zdrojů, než z vlastní zkušenosti. Je tohle pravda? Je a neni. Casto pametnici mysli ze si neco pamatuji a neni tomu tak. Sice vec prozili a co o ni vi, na co se "pamatuji" (ci zapominaji) je ovlivneno na pr ctenim novin, poslouchanim radia atd, takze vlastne jako ti lide co nejsou "pametnici" jejich informace sly "z druhe ruky", jenom si to neuvedomuji. Mimo to: Pamet klane - TO je fakt! Pro historiky je tezke oddelit pameti pametniku a "pametniku" Paměť klame
by
jednorozec
on Wed 27 Jun 2007 06:24 PM EDT | Profile | Permanent Link
Souhlas s pragmatismem pana "es" v příspěvku výše.
(BTW, kdy už se přihlásíte pod nějakým nickem? To "es" drhne a špatně se cituje. Ale alespoň je nesklonné...) :-) Casto pametnici mysli ze si neco pamatuji a neni tomu tak. Lze to pozorovat i v domácích situacích. Často moje paní vypráví někomu nějakou příhodu, která se nám oboum stala a já jen valím oči - slyším tu věc poprvé. Pamatuji si to úplně jinak. Pochopitelně 30+ let manželsví mě naučelo nenabízet hned na fleku svoji verzi, ale mlčet a potichu si myslet své. Vždyť jde většinou o prkotiny. Také je známo, že tu stejnou situaci, událost, lze vnímat velmi různě, z jiných pohledů. Na tomto principu bylo úspěšně postaveno několik filmů. (Filmy mě jdou jedním okem dovnitř a druhým ven a tak neuvádím příklady. Třeba někdo kovanější doplní? Patřilo by sem "12 rozhněvaných mužů"?) Re: Paměť klame
by
vodnik
on Wed 27 Jun 2007 06:42 PM EDT | Profile | Permanent Link
Hordubal, Povětroň a Obyčejný život Karla Čapka.
Re: Paměť klame
by
ASTR
on Wed 27 Jun 2007 08:22 PM EDT | Profile | Permanent Link
Také je známo, že tu stejnou situaci, událost, lze vnímat velmi různě, z jiných pohledů. Na tomto principu bylo úspěšně postaveno několik filmů.
vycet filmu Ale vocat pocat az vocamcat pocamcat. Az budete licit toto leto za 30 let jako destive a Vase zena jako maximalne teple a slunne, jiste to bude dukaz o tom ze pamet klame. To jen jako dukaz ze pamet maji nekteri lide stejnou jen podle jmena. Pamatovat si ci zapomenout. Jak co. Jak pro koho . K Capek kdysi napsal, ze spravne noviny se musi behem jednoho dne vymyslet, vytisknout, precist a zapomenout. Je tragedie, kdyz to nekomu v horni polovine hlavy preskoci a on si pamatuje detaily zcela presne stale jeste i po 50 letech a jine veci podstatne na ktere by nutne potreboval si vzpomenout, ne a ne :-( Po prihodach a nekterych rozporech na Internetu o vecech jak zasadnich tak zcela banalnich si netroufam tvrdit s urcitosti zcela nic ! prikladem budiz rada ukazek z TV o zaplavach z Anglie, kdy se dozvim ze to je jinak. Chapal bych opravnenost protireakce kdyz napisi, ze mesto je ci mesta jsou zatopena a spatne odhadnu litry ci cl az ml a spravne melo byt ze only streets and suburbs jsou zatopeny! ND mesta NE mesta! Vidim li v TV zatopene ulice a nasledne se dozvim, ze to tak neni ze to je jinak, pak je to na povazenou:-( Jen si v takovych pripadech vubec nejsem jist jde li o pamet jako takovou:-) V praktickem zivote muze byt dosti neprakticke, kdyz si 2 lide vzpomenou zcela presne stejne jak v kvetnu1945 kvetly a vonely seriky, ale uz po nekolikate se v posledni dobe do krve pohadali o to kde vlastne zaparkovali auto, ktere neni k nalezeni. Z detstvi pamatuj dedecka, ktery s laskou vzpominal na doby stareho mocnarstvi, kdy slunce svitilo jinak a krava byla jen za zlatku:-) Problem s takovymito pripady je v tom ze se najdou experti kteri i tu prokazatelnou zlatku bezpecne zpochybni zatimco lepe svitici Slunce dedeckovi klidne priznaji:-( Tim chci rici ze mozna jde o neco uplne jineho nez o pamet? Paměť klame vs zpravy v mediich
by
Anonymous
on Thu 28 Jun 2007 05:38 AM EDT | Permanent Link
> ASTR
> rada ukazek z TV o zaplavach z Anglie, kdy se dozvim ze to je jinak es: odpovim anekdotou ze sveho zivota: Mnoho let, behem jak se tady rikalo "troubles", jsem zil v Severnim Irsku. Noviny TV radio po celem svete byly plne atentatu, strileni vybuchu bomb, uvadely denne cisla mrtvych Situace vypadala jako by protestanti a katolici nemoli zit vedle sebe, ze kdyby katolik jen zasel do protestanske ctvrti ( a vice versa) hned by ho zabili... Cela oblast "horela". Pratele se ptali jak tam mohu zit.. A presto tomu tak nebylo. Ja jsem nemel vubec zadne potize. Navstevoval jsem pratele at byli katolici ci protestanti. Nikdo me nikdy nevyhrozoval, ani v hospodach kde bylo hodne opilych "vlastencu". S katolickymi prateli jsem se ucil zpivat "Sash" a protestanti me ucili zpivat "Wearing of the green". Jak je to mozne? No za A) noviny, TV atd jsou business a musi se prodavat. Zatopeni jedne ulice ve meste je tudiz katastrofou asi takovou jak slecna Parizova povazovala sve nekolikadenni uvezneni, v prima kobce pro jednu (interview s ni na jednu stranku!)... B) ruzne noviny TV atd podporuji politicke zajmy svych majitelu (na pr Murdoch) a tak v jednech novinach ta zaplava jedne ulice je drama protoze za to muze vlada ci obecnii urady (zalezi na tom jaka partaj ta vlada, ci urady jsou), v jinych mediich je to popsano naobrat ci to ma na svedomi dnes modni svetovei oteplovani (to urcite vite ze v Antarktide pod ledem nasli vedci semenka)... Konec koncu pro toho majitele domu co je zaplaven to je drama a jemu je fuk ze "za rohem" je sucho.. Samosebou ze pro nej je lepsi rikat" toto zaplaveni je nasledkem "svetoveho oteplovani", ci selhanim obecnich uradu (a dokonce vlady!) a nechce se mu pripustit ze tenhle dum byl postaven na pobrezi reky v oblasti o ktere se vi ze se zaplavuje a ze je tudiz vul kdyz to tam koupil a jeste vetsi ze se proti zaplave nepojistil. C) To vse nahore pak ruzni politici vyuzivaji pro sve zajmy.... a tak je docel mozne ze za tricet let si nekdo (koho barak byl vyplaveny) bude pamatovat ze tento rok byly VELKE potopy a ten co zil "za rohem" si bude pamatovat jen na chladne leto.. tema na nejakou pristi diskuzi - Home ownership in UK post Thatcher... Proto ja mam rad fakta. Re: Paměť klame vs zpravy v mediich
by
ASTR
on Thu 28 Jun 2007 10:17 AM EDT | Profile | Permanent Link
Proto ja mam rad fakta.
a tak v jednech novinach ta zaplava jedne ulice je drama .. v porovnani s tim co ukazuje ze se jedna o rozdila fakta. Ta Vase nezatopena a pak ta zatopena :-( copak ze se nedomluvite se mnou, zadny problem, ale asi se predevsim na thema soucasnych zaplav v Anglii nedomluvite s mistnimi obcany. Kdyz pominu fakt, ze jen TV ukazuje cele ulice a cele ctvrte zaplavene Vy jste si to prebral jako jednu ulici a rozpracoval na politickou objednavku, navic k posileni sve theorie jen jedne ulice pridate prirovnani ke "katastrofe" Paris Hilton. Na takovy kalibr a srovnani zde tezko najdete oponenturu:-) Ale muzem udelat kompromis, ja Vam priznam hezke vypraveni coby pravdive o vasich zkusenostech ze severniho Irska, Vy zase Vasi TV odpuste ze se ji podarilo nafilmovat vice ulic a cele ctvrte navic v rozdilnych mestech. na tomto odkazu vidim krizovatku 2 ulic a odkazy na mnoho dalsich zatopenych, http://www.telegraph.co.uk/news/main.jhtml?xml=/news/2007/06/27/nflood127.xml zde bych pridal nekolik dalsich ulic z jineho mesta, http://www.gulfnews.com/world/United_Kingdom/10135417.html zde poznamka: In Sheffield, 165 miles north of London, flooding left hundreds of people stranded in factories and offices. "There's several feet of water. It's contaminated with sewage and everything. We can't wade through it because it's not safe," z jineho "prolhaneho" zdroje patrne na politickou objednavku:-) cha cha cha http://www.washingtonpost.com/wp-dyn/content/article/2007/06/25/AR2007062502064.html a nebudu unavovat radou dalsich dle vas jiste nepravdivych:-) Prosim piste vice a masivneji a pokud mozno neopoustejte Vas styl ktery jste nasadil. Jste velkym ozivenim:-) God bless You:-) Re: Paměť klame
by
Anonymous
on Thu 28 Jun 2007 05:49 AM EDT | Permanent Link
> jednorozec
> (BTW, kdy už se přihlásíte pod nějakým nickem? To "es" drhne a špatně se cituje. Ale alespoň je nesklonné...) es: Nick ne, ale uvazoval jsem o tom. Po jednom prispevku ASTR jsem myslel bych se mel tady zapsat pod svym jmenem a se vsemi tituly. Kdyz jsem ale videl kolik mista to zabiralo tak jsem toho rychle nechal... Uz jste si koupil ty rybarske holinky az k pasu? Re: Re: Paměť klame
by
jednorozec
on Thu 28 Jun 2007 06:40 AM EDT | Profile | Permanent Link
Uz jste si koupil ty rybarske holinky az k pasu?
Uvažoval jsem o tom - jeden čas jsem měl půl trávníku pod vodou, jen z vytrvalého deště, nebydlíme u žádné řeky. Naštěstí jsme také tak trochu na kopci a tak to vše brzy odteklo. Směrem k těm, co si postavili domečky na nějaké té flood plane. Re: Re: Re: Paměť klame
by
Anonymous
on Thu 28 Jun 2007 07:00 AM EDT | Permanent Link
es: ci Old Nick:
nevim kde jste, ale pry hrozi sobotni a nedelni pocasi.... a ja budu na dalnici... Re: Kdo rozbil jugoslávskou federaci? Archaix!
by
josafat
on Fri 08 Jun 2007 10:44 AM EDT | Profile | Permanent Link
velmi ,,česká,, hrdost, na závěr.
vždyt vy děláte Srbům propagandu. Re: Kdo rozbil jugoslávskou federaci? Archaix!
by
josafat
on Fri 08 Jun 2007 02:07 PM EDT | Profile | Permanent Link
na toto hodnocení pan Veselý také reagoval
Re: Západ a jeho role při rozbití jugoslávské federace
by
Anonymous
on Sun 18 Mar 2007 07:36 AM EDT | Permanent Link
Je s podivem, že někteří lidé dodnes věří tehdy hlásané oficiální versi událostí.
Ale nevěří, jenom to nepřiznají. Radši budou do skonání světa tvrdit, že to bylo tak, jak říkali. Re: Re: Západ a jeho role při rozbití jugoslávské federace
Potrubi a zakladna!
Re: Re: Re: Západ a jeho role při rozbití jugoslávské federace
by
josafat
on Fri 08 Jun 2007 01:54 PM EDT | Profile | Permanent Link
ano.shrnul jste to přesně.
a cesta otevřená na Východ , a Dunaj, a oslabení Ruska, a likvidace jeho levého křídla a potenciální předsunuté hlídky na Balkánu a v Mediteránu, privatizace , výprodej země a rozbití jug.systému a zbytků samosprávného socialismu,, Likvidace ideologického nárazníku a ideol. pevnůstky v týlu a trh a suroviny, a likvidace čtvrté nejsilnějši armády v Evropě, součást globální změn, signál ostatním neposlušným, zájmy Německa , Rakouska ,a velmi zaangažované katolické církve, i zcela okrajově Habsburků, Glajšachtace jako podmínka dominance a hegemonie., Silk Road Strategy,, část dlouhodobých a širších plánů expanse NATO, garance US globálního vůdcovství, nutná část plné kontroly ekonomiky, likvidace právních a psychologických překážek pro další postup ověření výsledků a možností psychologického portrétování test rekcí vyzkoušení nové vojenské strategie a techniky a možností informační , propagandistické a psychologické války , která byla předstupněm pro další.atd. ekonomická injekce válečným plýtváním to pokračuje , potřeba permanetního nepřitele a permanentni války Ehm
by
Anonymous
on Fri 08 Jun 2007 02:36 PM EDT | Permanent Link
Důvody uvedené ve druhé polovině Vašeho komentáře jsou podružné a s útokem na Srby nutně nesouvisející. Hlavní důvod byl ponížit Rusko potažmo slovanstvo, ostatní uvedené skutečnosti vyplývají ze srbské situace.
Ale houbeles
by
Max von Sprcha
on Fri 08 Jun 2007 06:02 PM EDT | Profile | Permanent Link
-zejména ekonomické a politické vítězství demokratického systému ve světě
-padl hlavní důvod soudržnosti Jugoslávie, tedy nebezpečí ze Sovětského svazu. Jednotlivé státy Jugoslávie spojovalo vědomí, že je lépe být pod Titem než pod Moskvou! -paranoidní srbský nacionalismus zneužitý srbskými komunisty k udržení se u moci ještě deset let po tom, co jinde v Evropě komunistické nomenklatury padly -neopodstatněná důvěra v armádu socialistického typu vyzbrojenou zastaralými zbraněmi východního bloku a následný výprask od NATO Následný ekonomický vzestup prvně se odtrhnuvších států zejména Slovinska. Prostě s blbými, rudými, nacionalistickými Srby nechtěl nikdo zůstat, protože táhli celou zemi do pekel. Naposledy jim to naznačili Černohorci. MAXův vzkaz všem Anonymousům a ostatním:
by
Max von Sprcha
on Thu 28 Jun 2007 01:04 PM EDT | Profile | Permanent Link
Vážení Anonymousové a ostatní přátelé z Vrby, dovolte mi, abych se Vám omluvil za určitou pasivitu v předešlých dnech. Byl jsem trochu zaneprázdněný a rozlítaný po různých akcích. Pokusím se Vás v nejbližších dnech potěšit informacemi nejen z těchto událostí, aby to nevypadalo, že diskuse na Vrbě zanedbávám.
S potěšením kvituji, že je zde na Vrbě velký zájem se mnou diskutovat. Bohužel redakční systém Vrby je špatný a nezvýrazňuje nečtené příspěvky. Všiml jsem si, mnoha nových reakcí na mé příspěvky v diskusích u mnoha článků, ale mnoho jsem také zcela určitě přehlédl. Velkou chybou je, že mnoho přispěvatelů na Vrbě z nějakého důvodu nechce používat své jméno nebo nick u svých příspěvků a přispívají jako Anonymousové. Tak se potom nedají snadno rozeznat ani vyhledat příspěvky kvalitních diskutujících od těch méně kvalitních, kteří místo argumentů používají jen tykání, urážky, pohádky, důsledné ignorování a jemnou ironii. Proto bych chtěl všechny, kdo se považují za kvalitní diskutující, aby využili možnosti registrace pod unikátním jménem či nickem. Mohu tak pomocí hledání v textu vyhledat kvalitní diskutující od nekvalitních a reagovat na jejich diskusní příspěvky. Také pak snadno mohu ignorovat tykání a urážky hlupáků v jejichž balastu se ztrácí kvalitní diskuse. PS: Alex s tím asi nehodlá nic dělat, tak si my všichni, kdo máme zájem o kvalitní diskusi musíme pomoci a různé pohádkáře Anonymousy ignorovat. Re: MAXův vzkaz všem Anonymousům a ostatním:
by
Anonymous
on Thu 28 Jun 2007 01:47 PM EDT | Permanent Link
Max von Vysychajici Sprcha: You are cordially welcome to go and perform an anatomical impossibility.
Ale nepovídejte.
by
Max von Sprcha
on Thu 28 Jun 2007 03:28 PM EDT | Profile | Permanent Link
Už jsem se tu setkal s tykači, urážeči, pohádkáři, ignorovači a ironisty, ale s engličtináři bez argumentů zatím nikoli.
To mne zase překvapuje. Čekal jsem, že přijdou vyhrožovači a vono zatím bezargumentační engličtináři. Přidávám tedy do seznamu: -tykání -urážky -pohádky -důsledné ignorování -jemná ironie -engličtina PS: Možná, že "sešlapávače zelí" bych ještě do seznamu bezargumenčáků (po vzoru bezkulčáků) měl přidat. :) Re: MAXův vzkaz všem Anonymousům a ostatním:
by
Anonymous
on Fri 29 Jun 2007 06:07 AM EDT | Permanent Link
> Max von Sprcha
> Mohu tak pomocí hledání v textu vyhledat kvalitní diskutující es: doufam ze nechcete rici ze me prispevky jsou kvalitni, to teda NE! |
Login
Poslední články
Poslední Komentáře
Odkazy
Osobní blogy
Badger's Hole
Politika
Antiwar.com
Věda|Technologie
|
||||||
|
||||||||