Jakub Rolčík v Britských listech srovnává vedle sebe "zvací dopis" několika předních kolaborantů z r.1968 a "tzv. zvací dopis" prozákladnových aktivistů (termín prozákladnových aktivistů samotných, viz zde!!), předaný americké ambasádě 12. března t.r.
Selhávají zde i posměšné poznámky typu "podobnost čistě náhodná". To už je tak absurdní, že se přes vážnost situace popadám za břicho! :-)))))))))
A co myslíte - kolik lidí to trkne? Velké mozky doposud nezabraly a horoucně kolaborují. Nemyslím, že i takováhle rána palicí je probudí.
"Biľak a spol. přece pozvali Rusáky! Jak to můžeš srovnávat!?"
|
||||||||
|
| Kalendář Příspěvků
Search
|
Unikátní: "zvací dopis" iniciativy PRO základny :-))))
by
vodnik
on Fri 16 Mar 2007 04:46 PM EDT | Permanent Link
Keywords:
vodnik
Comments
Re: Unikátní: "zvací dopis" iniciativy PRO základny :-))))
by
NIKL
on Fri 16 Mar 2007 09:52 PM EDT | Profile | Permanent Link
Samozrejme ze se to nedava srovnavat. Rok 1968 byl uplne jiny, nez je dnesni doba.
Mimochodem Vodniku, kde jsi sehnal tu kopii zvaciho dopisu z roku 1968? Snanel jsem ji uz pred casem na foru Zvedavce a nikdo ji zrejme nemel a nebo nemohl najit. Nevis jak to bylo s tim zvacim dopisem z roku 1968 tech 99 Pragovaku? Také si myslím, že to není stejné...
by
Juchelka
on Fri 16 Mar 2007 10:09 PM EDT | Profile | Permanent Link
tenkrát apelovali na Rusáky straničtí aparatčíci, kterým šlo o moc.
Zvací dopis pro Američany je projevem post cold war hysterie zblblých konzumentů povrchně informujících českých 'demokratických' médií... Stačí se podívat na Psa, apd. Re: Také si myslím, že to není stejné...
by
ASTR
on Sat 17 Mar 2007 12:06 AM EDT | Profile | Permanent Link
SPRAVNE SOUDRUZI :-)
zvaci dopis pro Rudou armadu napsal " Bilak a spol" tedy vlada komunistu aby to bylo srovnatelne musel by zvaci dopis napsat "Topolanek a spol" tedy vlada ODS ! dale aby to bylo presne srovnatelne musela by byt v 1968 zadost ze strany CCCP u moznost umisteni a nasledovat kladna odpoved vlady CSSR, tak tomu ale nebylo, byl to zvaci dopis na zaklade pocitu ohrozeni soudruhu. Nyni to vypada na dopis proEmrickych soudruhu nikoli vsah na urovni vladni garnitury jak tomu bylo v 68. Naprosta shoda je ale v tom, ze obe skupiny se obraci na "silneho bratra". --------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Co je ne nefer( rikam IMHO-jak to vidim ze sveho pohledu) ze tehdy byla vetsina proti a LIDU se nikdo na nic neptal Podobnost dnes je v tom ze 70 % LIDU je proti a opet to vypada ze LIDU se nebude nikdo ptat. MA TO VSEM HACEK VODNIKU :-) ZATIM CO VLEZDOPRDELISMUS K RUSUM BYL TO NEJHORSI K EMRICANUM JE TO NEJLEPSI A SPRAVNE ! to je patrne to, co nechapes a nechapou fsechny "male mozky" -------------------------------------------------------------------------- Myslím, že to Vodník také ví
by
Anonymous
on Sat 17 Mar 2007 02:51 AM EDT | Permanent Link
A že se směje právě tomu.
Stejné to není Alexi,
by
Max von Sprcha
on Sun 18 Mar 2007 02:03 PM EDT | Profile | Permanent Link
to máte pravdu, protože podobné věci zdaleka nemusí být stejné jen proto, že jsou podobné. Přestože je třeba černý kaviár podobný trusu druhu Myocastor coypus, tak to ještě neznamená, že kaviár je to samé jako hovno z nutrie. Přestože je Žernosecký Mopr 2005 s přívlastkem kabinet svou žlutou barvou podobný ranní moči, tak to ještě neznamená, že Mopr kabinet je to samé jako chcanky. Přestože je pravoslavná církev autokefální, tak to ještě neznamená, že pravoslavná církev je to samé jako auto fekální. PS: A takhle je to i s tou radarovou základnou, kterou nám tu postaví Vaši spoluobčané ze země, kterou jste si zvolil za svou novou vlast Alexi. Re: Stejné to není Alexi,
by
Juchelka
on Sun 18 Mar 2007 04:30 PM EDT | Profile | Permanent Link
Maxi, jen ať ji postaví. Pokud se rozhodli, někde ji postavit musí...
Myslel jsem si jen jednu chvíli, že zrovna Češi o americké základně na svém území nebudou vyjednávat s nejkriminálnější a nejulhanější americkou vládou za posledních 50 let, v situaci, kdy může být základna lehce zneužita v rámci doktríny prvního úderu, a že nepůjdou proti vůli svých vlastních občanů (a to nejen těch levicově smýšlejících). Padla jen další iluse... To je zase jinak Alexi
by
Max von Sprcha
on Sun 18 Mar 2007 04:53 PM EDT | Profile | Permanent Link
s nejkriminálnější a nejulhanější americkou vládou za posledních 50 let
Omyl Alexi, je to nejlepší vláda za posledních 100 let, co se týče úmrtí Američanů i obyvatel zemí, kam Američané přinášejí svobodu a blahobyt. kdy může být základna lehce zneužita v rámci doktríny prvního úderu Ahá, takže podle Vás Alexi to bude radar prvního úderu. No panečku. Nebo jste měl Alexi na mysli protiraketovou základnu v Polsku a nikoli u nás. V tomhle se Alexi asi moc nevyznáte, co? Podzemní sila nikdy nepatřila k doktríně prvního úderu. Této doktríně odpovídají například ponorky umožňující odpálit nukleární nosiče překvapivě zpod hladiny v blízkosti strategických sil nepřítele a tak ho překvapit. Tomu opravdu moc nerozumíte, ale proč se potom k tomu vyjadřujete? , a že nepůjdou proti vůli svých vlastních občanů (a to nejen těch levicově smýšlejících). Padla jen další iluse... To proto, že vůle občanů není nijak automaticky odborníkem na vojenskou obranu. PS: Občané nechtějí radar, oni hlavně chtějí levné žrádlo, tedy nový ještě levnější Lidl. Re: To je zase jinak Alexi
by
Juchelka
on Sun 18 Mar 2007 06:31 PM EDT | Profile | Permanent Link
"Omyl Alexi, je to nejlepší vláda za posledních 100 let, co se týče úmrtí Američanů i obyvatel zemí, kam Američané přinášejí svobodu a blahobyt."
Bohužel Maxi, s takovými názory byste zde byl dnes v naprosté menšině, a právem. "Ahá, takže podle Vás Alexi to bude radar prvního úderu. No panečku. Nebo jste měl Alexi na mysli protiraketovou základnu v Polsku a nikoli u nás. V tomhle se Alexi asi moc nevyznáte, co? Podzemní sila nikdy nepatřila k doktríně prvního úderu. Této doktríně odpovídají například ponorky umožňující odpálit nukleární nosiče překvapivě zpod hladiny v blízkosti strategických sil nepřítele a tak ho překvapit. Tomu opravdu moc nerozumíte, ale proč se potom k tomu vyjadřujete?" Ale, ale. Nic takového Maxi přece neříkám. Protiraketový 'obranný' radar v rámci doktríny prvního úderu je ale jednoznačně dalším argumentem pro první úder, ne naopak. My je napadneme, a protiraketový štít nás ubrání před jejich spravedlivou odvetou... Promiňte, ale pokud zde chcete vystupovat jako vojenský odborník, musíte IMhO prokázat o něco větší erudici. Pokud se nepletu, podle vás v Iráku vyhráváme, ne? : ) To proto, že vůle občanů není nijak automaticky odborníkem na vojenskou obranu. PS: Občané nechtějí radar, oni hlavně chtějí levné žrádlo, tedy nový ještě levnější Lidl. Podle takové logiky nemůže být vůle občanů dobrá na jakékoliv rozhodnutí, včetně voleb, apd. Co takhle občanům celou problematiku podrobně vysvětlit, aby byli informováni? Žádný rozumný argument jsem zatím neslyšel. To, že americká armáda kdysi osvobodila Plzeň je žalostně málo... Já bych kupř. uvítal více informací o domnělé iránské hrozbě. : ) No, ale aspoň je jasné, že vy osobně chcete radar a drahé žrádlo! Taky názor. Ale říkáte Alexi
by
Max von Sprcha
on Sun 18 Mar 2007 08:14 PM EDT | Profile | Permanent Link
Ale, ale. Nic takového Maxi přece neříkám.
Říkáte Alexi přesně toto: v situaci, kdy může být základna lehce zneužita v rámci doktríny prvního úderu, Alexi takhle nějak si to představují Hurvínkové z prostého lidu, ale ono to není tak jednoduché. Nikdo Vám totiž nikdy nedá stoprocentní jistotu, že systém všechno sestřelí. To zneužití tudíž tak lehké není a eventualita, že se vám odpaří pár mnohamilionových měst, tu totiž stále bude. Nebo máte Alexi nějaké věrohodné informace, že systém je stoprocentně schopný vše sestřelit? To asi nemáte, tak jak jste došel k závěru, že "může být základna lehce zneužita v rámci doktríny prvního úderu"? Jste si to vymyslel, co? Promiňte, ale pokud zde chcete vystupovat jako vojenský odborník, musíte IMhO prokázat o něco větší erudici. Znovu jste na omylu Alexi. Nikdy jsem netvrdil, že chci vystupovat jako vojenský odborník, to jste si zase vymyslel. Proč si vymýšlíte? Já zde pouze sděluji moje argumenty. Pokud se nepletu, podle vás v Iráku vyhráváme, ne? : ) Víte Alexi jak poznáte, že někdo o Iráku ví prd? Tak, že zobecňuje celý Irák. Na kurdském severu je klid, na šíitském jihu taky. Problémy jsou v sunnitském trojúhelníku, ale ani tam není síla, která by porazila spojenecké jednotky. Odboj se omezuje jen na nástrahy a střelbu ze zálohy, no a především na terorizmus proti civilistům. Každopádně obdivuji, jak nenápadně dokážete odbočit od tématu. :) Já bych kupř. uvítal více informací o domnělé iránské hrozbě. : ) To i Mezinárodní agentura pro atomovou energii by si chtěla prohlédnout íránské uranové odstředivky, takže nejste sám, kdo by chtěl víc informací. :) No, ale aspoň je jasné, že vy osobně chcete radar a drahé žrádlo! Taky názor. Radar chci, ale kde jsem tvrdil, že chci drahé žrádlo Alexi? Proč si zase vymýšlíte něco, co jsem neřekl? PS: Kdyby Vám Alexi bylo alespoň něco jasné, tak už byste dávno věděl, že pro mne je cena potravin nepodstatná. Pak byste ze "jasné" nemusel vydávat svůj omyl. ;) Re: Ale říkáte Alexi
by
Juchelka
on Sun 18 Mar 2007 08:37 PM EDT | Profile | Permanent Link
Maxi, nezlobte se, ale já vážně nemám čas zabývat se vašími verbálními výrony pokaždé, když si někdo, kdo problematice rozumí neskonale víc než vy (to zase není tak těžké) dovolí s vámi nesouhlasit...
Jak v případě Iráku, tak amerického radaru v ČR, či současné americké vlády se prostě mýlíte, a to tak, že hodně. Skutečně nevím, o čem na toto téma s vámi debatovat a dnes mě již nebaví ani zkoumat hloubku vašeho neporozumění. Navrhuji abychom se dohodli na tom, že spolu ve výše uvedených věcech nesouhlasíme (to už víme...) a bavme se o něčem jiném, abychom si nemuseli vjíždět do vlasů. Mě to opravdu nebaví, již několikrát jsem vám napsal, že povolení stavby radaru v ČR považuji za vaši věc a omlouvám se, pokud si myslíte, že jsem se měl zdržet svého osobního hodnocení celé situace. V tomto jediném případě vám asi musím dát zapravdu... No když nemáte čas Alexi, tak se nemohu zlobit
by
Max von Sprcha
on Mon 19 Mar 2007 03:50 AM EDT | Profile | Permanent Link
Maxi, nezlobte se, ale já vážně nemám čas zabývat se vašími verbálními výrony pokaždé,
No když nemáte čas Alexi, tak to se nedá nic dělat. Kde nic není, ani čert nebere. To se holt nedá nic dělat. když si někdo, kdo problematice rozumí neskonale víc než vy (to zase není tak těžké) dovolí s vámi nesouhlasit... Kdo je ten někdo? Rád se od odborníka poučím. Jak v případě Iráku, tak amerického radaru v ČR, či současné americké vlády se prostě mýlíte, Je jen škoda, že tohle tvrzení nedokážete podložit faktickými argumenty, tak jak to dělám já. a to tak, že hodně. Škoda, že alespoň trochu to nedokážete podložit. Skutečně nevím, o čem na toto téma s vámi debatovat a dnes mě již nebaví ani zkoumat hloubku vašeho neporozumění. Když nevíte, tak nevíte. Kde nic není, ani čert nebere. To se holt nedá nic dělat. a bavme se o něčem jiném, abychom si nemuseli vjíždět do vlasů. Toho se vůbec neobávám. Jste silný kus a tak věřím, že se bez problémů dohodneme. Mě to opravdu nebaví, již několikrát jsem vám napsal, že povolení stavby radaru v ČR považuji za vaši věc Je to naše společná věc, vás Američanů a nás Čechů. a omlouvám se, pokud si myslíte, že jsem se měl zdržet svého osobního hodnocení celé situace. Vaši omluvu přijímám i přestože si to nemyslím, že jste se měl zdržet. V tomto jediném případě vám asi musím dát zapravdu... I to je pokrok. Když vidím (nečtu)
by
Anonymous
on Mon 19 Mar 2007 05:24 AM EDT | Permanent Link
tuto změť tučného a normálního písma, říkám si, že přežvykování textu je zřejmě vrozená potřeba "silných kusů".
Re: Když vidím (nečtu)
by
ASTR
on Mon 19 Mar 2007 05:33 AM EDT | Profile | Permanent Link
nikoli:-)
to je jen testovani a ukazka jak se serviruje malym mozkum :-) Takže Peters je taky "silný kus". - nt
by
vodnik
on Mon 19 Mar 2007 08:26 AM EDT | Profile | Permanent Link
Ad Nikl a ostatní
by
vodnik
on Sat 17 Mar 2007 05:50 AM EDT | Profile | Permanent Link
Ale já ani Jakub Roček nesrovnáváme celou situaci. Srovnáváme pouze text obou dopisů, komický fakt, že si ho základniks pojmenovali sami "zvací dopis" a skutečně i to, že se obrací na "spřátelenou" velmoc. Myslím, že už tyto analogie jsou dosti pozoruhodné a svého druhu průkazné. O totožnou situaci se nebude jednat nikdy. Tehdy bylo kolaborantství výsadou stranických špiček, dnes je doménou poněkud početnější skupiny proamerických zaprodanců. V mých očích se ale obě tato pozvání rovnají velezradě.
Re: Ad Nikl a ostatní
by
ASTR
on Sat 17 Mar 2007 07:36 PM EDT | Profile | Permanent Link
Tehdy bylo kolaborantství výsadou stranických špiček, dnes je doménou poněkud početnější skupiny proamerických zaprodanců. V mých očích se ale obě tato pozvání rovnají velezradě.
myslim ze i dnes jako drive plati , ze take nekterych stranickych spicek (mozna existuji nektere strany, ktere jsou zasadove a NIKOMU by do prdele nelezli! Je jich asi jak safranu, ale hlavne jsou vzdy snadno smeteni nalepkou NACINALISTE, nebo kazdy maly stat musi byt nekoho poddany je nepredstavitelne, aby byl sam pro sebe a nebyl neci vasal!) Re: Unikátní: "zvací dopis" iniciativy PRO základny :-))))
by
zappík
on Sun 18 Mar 2007 07:05 AM EDT | Profile | Permanent Link
Zrada zůstává zradou byť se obalí sebelepší ozdobou a zahalí do hezkého kabátku.
Tak to souhlasím
by
Max von Sprcha
on Sun 18 Mar 2007 05:00 PM EDT | Profile | Permanent Link
Zrada zůstává zradou byť se obalí sebelepší ozdobou a zahalí do hezkého kabátku.
Tak to můžu jen podepsat a zrádce, kteří chtějí zabránit vybudování protiraketové obrany a tak vystavit nás a naše spojence nebezpečí, že nás bude moci kdokoli zasáhnout, by měli střílet. A ten, kdo si nekoupí
by
Anonymous
on Mon 19 Mar 2007 01:46 AM EDT | Permanent Link
náš patentní otvírák na konzervy (a vystavuje tak své dítky nebezbečí poranění při otvírání konzervy nůžkama na plech), je lotr a darebák.
Re: Tak to souhlasím
by
zappík
on Wed 21 Mar 2007 09:00 AM EDT | Profile | Permanent Link
Je mi samozřejmě jasné, že víte jak jsem to myslel, ale přesto napíšu, že zrádce je ten kdo chce vydat svou vlastní zemi do rukou cizích vojsk. Tak to prostě je a vyargumentovat se to nedá. Snad jen tak, že mi to řeknete stokrát a stokrát opakovaná lež se stává pravdou :-), jak řekl pan Gébls.
Ještě radar (jen na okraj)...
by
Juchelka
on Sun 18 Mar 2007 11:26 PM EDT | Profile | Permanent Link
Na Psu zveřejnili článek o údajném neuvěřitelném množství fám s radarem spojených (napočítal jsem jich v článku 4, možná to bude na pokračování...).
Jedna z odpovědí na fámy ze zabývá vlivem radaru na rušení provozu televize a mobilů a zmiňuje Marshallovy ostrovy... Zdálo by se, že s radary na Marshallových ostrovech žádné problémy nejsou. Dokud si ovšem člověk nevyhledá informace, jako je kupř. tato nebo tato, z roku 2003, z nichž je zřejmé, že negativním vlivem vojenských radarů na okolí se nezabývají pouze lidé v Trokavci, ale i v americkém Everettu (stát Washington) a nebo i na oněch zmíněných Marshallových ostrovech... Ve výše uvedených případech se jedná sice o poněkud jiný typ radaru a je jistě možné, že obavy jsou neoprávněné. Poukazuji pouze na rozpravy, které dnes ovládají český web a na nichž jsou lidé, kteří vznášejí jakoukoliv námitku proti radaru označováni šmahem za komunisty, apd. 'Soudruzi', zdá se, nejsou sami...! : ) Re: Ještě radar (doplňující informace)...
by
Juchelka
on Sun 18 Mar 2007 11:53 PM EDT | Profile | Permanent Link
Zajímavý vojenský dokument o možných hazardech XBR (viz zde [PDF]).
Po zběžném nahlédnutí to (podle vojáků) nevypadá tak strašně: hlavní problémy se zdají být zplodiny z generátoru, chladící kapalina a EM emise, které sice teoreticky mohou ovlivnit příjem televize až do 4km, ale prakticky k těmto poruchám údajně téměř nedochází... Re: Re: Ještě radar (doplňující informace)...
by
Juchelka
on Mon 19 Mar 2007 12:01 AM EDT | Profile | Permanent Link
OK, v závěru se ještě píše, že radar může ovlivnit civilní elektroniku v okruhu 30km, ale pravděpodobnost něčeho takového je údajně mizivá (0.05%). Rovněž možný hazard pro avioniku - tzn. omezení oblasti kolem radaru pro lety rekreačních pilotů, apd.
Vy už si asi Alexi nepamatujete,
by
Max von Sprcha
on Mon 19 Mar 2007 03:31 AM EDT | Profile | Permanent Link
jaká hysterie provázela dokončení žižkovského vysílače?
Až do převratu v roce 1989 se proti vysílači nikdo neozval, ale pak si Aulický užil. Nejvíc mu spílali občané, kteří se báli "škodlivého" záření vysílače. Měření ukázalo, že české limity jsou mnohem přísnější než zahraniční, navíc výkon vysílače zůstal hluboce pod jejich povolenou hranicí. PS: Hysterie to ale tenkrát byla srovnatelná s hysterií kolem "škodlivého" záření radaru, která probíhá dnes. Re: Vy už si asi Alexi nepamatujete,
by
Juchelka
on Mon 19 Mar 2007 08:54 AM EDT | Profile | Permanent Link
Ne, to si opravdu nepamatuji, Maxi, takže ani nevím, zda byli tenkrát oni spílači označováni za komunisty. Byli?
Re: Vy už si asi Alexi nepamatujete,
by
zappík
on Wed 21 Mar 2007 09:05 AM EDT | Profile | Permanent Link
Mimochodem víte pane Všeználek, že pod Žižkovem se rodí jen holčičky ? Nám Ypsiloňákům se nějak tam nedaří...
Re: Ještě radar (jen na okraj)...
by
ASTR
on Sun 18 Mar 2007 11:56 PM EDT | Profile | Permanent Link
jeste to a jeste ono:-)
jeste pred kratkou dobou FSICNI klidne spali:-) Fcera nam pratelsti Emericane sdelili tajemnstvi, jake strasne nebezpi nam hrozi? Ne jake se rysuje kdesi v dali a jak je potrebne se pripravit! A maji v CR hned 2 tabory z nichz od fcerejska ani jeden klidne neusne pokud nezvitezi :-) Vehemence s jakou nastoupili do boje je ukazkova:-) opet jako vzdy v dejinach lidstva male mozky proti velkym? ale nikoli jen to opet bude MOCNI PROTI MALO MOCNYM :-( Re: Re: Ještě radar (jen na okraj)...
by
Juchelka
on Mon 19 Mar 2007 12:03 AM EDT | Profile | Permanent Link
Vidím to podobně Astře, já tomu říkám, po zdejších zkušenostech, moc nemocných... : )
Re: A maji v CR hned 2 tabory
To uz maji jako v USA :-))
Alexi, mě ani nějaké splodiny netrápí...
by
vodnik
on Mon 19 Mar 2007 12:59 PM EDT | Profile | Permanent Link
...navrch o nich nic nevím.
Můj problém je ten, že se jedná o cizí vojenskou základnu. A to mě sere, i kdyby byla zdravá jako řepa. Odmítnutím nic neriskujeme, nikdo nám nehrozí, jak zde vyhrožoval "silný kus" zastřelením, odhalujíc tak své militantně fašistické ledví. Jakákoli velmoc je naším "spojencem" nebo "ochráncem" tak dlouho, jak se jí to hodí. A tuhletu velmoc, tu Tvoji slavnou vlast, která se momentálně předvádí jako rogue state, tu bych do ČR teď opravdu nezval. Re: Alexi, mě ani nějaké splodiny netrápí...
by
Juchelka
on Mon 19 Mar 2007 01:38 PM EDT | Profile | Permanent Link
Já s tebou v podstatě souhlasím (jen bych nerad, aby se časem tvá nenávist k mé vlasti nepřenesla i na mě ; ).
Já bych normálně chápal i legitimní širší strategické zájmy mé vlasti (Bush zde za pár let již nebude...), kdyby tam nebyla ta nová klausule preventivního útoku, nebezpečná anti-Iránská rétorika, apd. S tím bych, jako Čech opravdu nechtěl mít nic společného. Nejde o Tvou fucking vlast
by
vodnik
on Mon 19 Mar 2007 07:56 PM EDT | Profile | Permanent Link
Ta cizí základna by mě srala, i kdyby byla ruská, řecká, israelská nebo íránská; snad jedině Slovákům bych to nabídl ;-)
Re: Nejde o Tvou fucking vlast
by
ASTR
on Mon 19 Mar 2007 08:44 PM EDT | Profile | Permanent Link
Ta cizí základna by mě srala, i kdyby byla ruská, řecká, israelská nebo íránská;
tohle zni pro cloveka s mozkem mensim nez Velkym srozumitelne a celkem bez potreby nazvat Te malym prislusnikem maleho naroda. Tim nerikam ze k velkemu mozku nutne patri do vybavy presvedceni o nutnosti podrizenosti malych velkym I kdyz by stejne popirani toho ci onoho mohlo byt rozsireno i o popirani vasalstvi jako skrytou a zakuklenou ideologii, ktera dlazdi cesticku k plynovym komoram. ze by byla jeste kratsi nez byla popsana na spratelenem serveru? kdo vi kdo vi jen Velke mozky umi posoudit hlavne ze vudci mozky vedi pan plesident prave vyzval v projevu k trpelivosti God bless You , opakuji po nem Mezi námi, simpletony, Astře:
by
vodnik
on Mon 19 Mar 2007 09:23 PM EDT | Profile | Permanent Link
s tím (jakýmkoli) popíráním (čehokoli) móc vopatrně, jo? Strážní psi svobody a demokracie nespí, a já věřím, že chceš nadále pokračovat ve své práci...
Re: Mezi námi, simpletony, Astře:
by
ASTR
on Tue 20 Mar 2007 12:49 AM EDT | Profile | Permanent Link
TY JAKO MYSLIS ZE NA DALSICH QUANTANAMECH, KTERA SE PRIPRAVUJI PRO NEPOSLUSNE, ZE NEBUDE DOVOLENO PRACOVAT?
NAOPAK BUDE TAM POVINNOST PRACOVAT TVRDE, JEN TEN NAPIS NAD BRANOU ARBEIT MACHT FREI NEBUDE V NEMCINE :-) AZ PRIJDE CAS , TAK V NEMECKU ABY PRILIS NEPROVOKOVALI DAJI JINY, DON'T WORRY:-) KDO VI KDO VI CO MA ZUNDEL NADE DVERMI A JAKY "SUPERBEHANDLUNG" MU ORDINUJI. SPIRALA DEJIN SE TOCI:-( Re: Re: Mezi námi, simpletony, Astře:
by
ASTR
on Tue 20 Mar 2007 12:51 AM EDT | Profile | Permanent Link
co fsechno tak klavesnice neumi,
i VELKA cismenka umi:-) Re: Nejde o Tvou fucking vlast
by
Juchelka
on Mon 19 Mar 2007 08:48 PM EDT | Profile | Permanent Link
Proč? Pokud by to byli spojenci a základna byla čistě obranná a sloužila by prokazatelně i zájmům hostitelské země, či by tato byla za základnu jinak spravedlivě kompensována... Nevidím problém. Samozřejmě, ne proti vůli většiny obyvatelstva.
Re: Re: Nejde o Tvou fucking vlast
by
vodnik
on Mon 19 Mar 2007 09:21 PM EDT | Profile | Permanent Link
Spojenci? To leda v rámci NATO. Mimo tento rámec by to muselo být tak, jak píšeš (což v případě amerického radaru není), a mělo by se to projednávat otevřeně, nikoli v kuloárech, s nedostatečnou otevřeností vůči obyvatelstvu. Navrch by ta země musela být zhruba stejně velká a silná, jinak by takové "spojenectví" bylo vždy zástěrkou jisté "protekce", resp. "protektorátu", "národního hostování" apod.
Re: Nejde o Tvou fucking vlast
by
Anonymous
on Sun 01 Apr 2007 06:38 AM EDT | Permanent Link
proč Slovákům? Čím ti si zasloužili taková privilegia ? Nejsou o nic lepší. A co třeba kdyby si Češi od Američanů nakoupili součástky a postavili radar sami a pak ho Američanům prodali. To by vás taky sralo?
Když vás sraly ruské základny, co jste proti nim dělal ? Utek a tím váš boj skončil. Tak se teď neserte do toho, co se děje tam, odkud jste utekl jako dezertér. Pak jste se jako kolaborant upravil a teď je z vás velezrádce. Re: Re: Nejde o Tvou fucking vlast
by
vodnik
on Sun 01 Apr 2007 07:04 AM EDT | Profile | Permanent Link
Zavřete hubu, anonyme, a neplácejte nesmysly, když nevíte, co to znamenalo "upravit se".
A co Tigrid? Ten taky "desertoval"? :-))) Z Vašeho komentáře usuzuji, že Vy americký radar podporujete. Mám tedy za kolaboranta já Vás. Vy připravujete novým generacím situaci, kdy budou možná muset kvůli těmto spojencém někam utíkat a jiní, Vám podobní zbabělí anonymové je obviní z toho, že desertovali. Někteří lidé --- ale, darmo mluvit... Re: Re: Re: Nejde o Tvou fucking vlast
by
Anonymous
on Sun 01 Apr 2007 07:47 AM EDT | Permanent Link
Tigrid zachraňoval holý život, aby ho antisemiti jako vy s pomocí komunistů neutýrali.
Americký radar nepodporuju, podporuju spolupráci amerických a českých armád, stejně jako NATO a jeho mise. Jsem z té nové generace, o kterou mají dědkové jako vy takovou starost, že klidně zemi znova prodají Rusákům a muslimům, jen aby jejich staré bolševické ideály neutrpěly. Vy nemáte právo někoho hodnotit, zradil jste jednou, zradíte pokaždé. Re: zemi znova prodají?
Ta uz je davno prodana! A kdo ji prodal?
Radar v Cesku na obranu USA proti Iranu kolosalni nesmysl. Iran zatim nemuze nikoho na takovou dalku ohrozovat a pochybuji, ze se k tomu dostane. To je jeste mnoho let vzdalene a do te doby se tam muze zmenit politika a nebo jim to tam zase Zionisti rozbouraji. Re: Re: zemi znova prodají?
by
Anonymous
on Sun 01 Apr 2007 03:40 PM EDT | Permanent Link
není vás tu vodníků nějak moc? No jo, Vrba. Slova zatím, nesmysl a vzdálené nebo může nejsou argument. Může být času dost, ale nemusí. Až bude moct, tak bude pozdě. Můj nepřítel není USA a jestli je radar nesmysl, tak proč ta panika? Komu ublíží radar ?
Re: tak proč ta panika?
Neni to panika ale odpor. Radar je nesmysl co se tyce obrany Izraele proti Iranu. Zaprve Cesko s tim nema nic spolecneho a zadruhe ten radar je vnucovan pod natlakem.
Dva vodnici je nahodny stret na jinem serveru. Vrba stvorena az po spolecnem presunu na novy server. Re: Re: Re: Re: Nejde o Tvou fucking vlast
by
vodnik
on Sun 01 Apr 2007 03:59 PM EDT | Profile | Permanent Link
Za prvé, jak jste přišel na tu myšlenku, že jsem antisemita?
Za druhé, jestli jste opravdu z té nové generace, doučte se dějepis. Tigrid (mimochodem ze zaintegrované, snad dokonce katolické rodiny, rozhodně ne praktikující žid) utíkal v době, kdy ve vedení strany seděla celá plejáda Židů; ti byli oběšeni až 3-4 roky po jeho odchodu, takže těžko mohl "zachraňovat holý život před antisemity". Za třetí: nevím jak jste stár, ale pokud už jste v r.1989 bral rozum nebo se dokonce zúčastnil nějakých demonstrací, tak vězte, že jste bojoval předem vyhranou bitvu. S vědomím, že je předem vyhraná, že je to jen otázka času. Jak vypadal odboj proti režimu v beznadějných 70. letech, o tom evidentně nemáte ani páru, tak si laskavě strčte ty kydy o zradě do prdele. Za čtvrté, Rusáci se o naši zemi neucházejí a Vaše doměnka, že bych jim ji prodal, je z prstu vycucané šprkání. A pokud Vy sám radar nepodporujete, pouze spolupráci armád v rámci NATO, tak nevím, nad čím se tu s tou celou záplavou nepodložených pomluv na moji adresu vlastně rozčilujete. Takže Peters je taky "silný kus". - nt
by
ASTR
on Mon 19 Mar 2007 08:55 AM EDT | Profile | Permanent Link
Takže Peters je taky "silný kus". - nt
by vodnik on Mon 19 Mar 2007 08:26 AM EDT | Profile | Permanent Link ----------------------------------------------------------------------------------------------- s vyse uvedenym prikladem ma spolecneho jen to , ze vyrok oponenta je v horni casti a odpoved pod tim:-) Podstatny rozdil ja vidim v tom, ze Peters se od vyse uvedeneho prikladu lisi predevsim rozdilnym zpusobem, kterym odpovida:-) vcetne detailu jako sloh, gramatika a zpusob vyjadrovani predevsim ! ----------------------------------------- sorry Vodniku ze odpovidam takto, ale nenaskocilo mi Reply pod tvym prispevkem Re: Takže Peters je taky "silný kus". - nt
by
Jaromir
on Mon 19 Mar 2007 10:36 AM EDT | Profile | Permanent Link
Panove, kdyz jste tady same silne kusy, nemohl by mi nekdo nalozit cca 3 tisice tvarnic? To vite bourali jsme garaz a potrebuji to hodit na smetiste a ja ve svem veku musim pozadat pribuzne, ale ti to pro me zadarmo neudelaji, to vite jsme Zide. Tak treba by nejaky silny kus tady...
Re: Re: Takže Peters je taky "silný kus". - nt
>>>potrebuji to hodit na smetiste, to vite jsme Zide<<<
To tam nemate nejaky chudy palestince? My tady na takovou praci mame mexikany! Re: Re: Re: Takže Peters je taky "silný kus". - nt
by
Jaromir
on Mon 19 Mar 2007 02:53 PM EDT | Profile | Permanent Link
Jerry, takovi Palestinci, kteri tu tu praci radi udelali, jsou za ohradou. Najmu asi par ukrajinskych Zidu. Bohuzel i oni uz chytaji ty moresy a mysli si, ze je to pro ne prilis podradna prace.
Re: Re: Re: Re: Takže Peters je taky "silný kus". - nt
Coze, Izraelsti Palestinci nemakaji?
Co se tyce ty zdi, mohli byste nam takovou postavit na jihu, mezi Meksikem a US? Re: Re: Re: Re: Re: Takže Peters je taky "silný kus". - nt
by
Jaromir
on Mon 19 Mar 2007 03:38 PM EDT | Profile | Permanent Link
Jerry, zadna zed, zadne zakony nezastavi proud dejin, spermii, a neviditelnou ruku trhu. Ja uz se toho nedoziju, ale ty mozna jeste uslysis americkeho presidenta skladat prisahu ve spanelstine.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Takže Peters je taky "silný kus". - nt
by
vodnik
on Mon 19 Mar 2007 07:22 PM EDT | Profile | Permanent Link
ale ty mozna jeste uslysis americkeho presidenta skladat prisahu ve spanelstine.
:-)))) A ne na Bibli, ale na Marxův Kapitál v Chavez Monumento Nacionale ve Washingtonu (vedle Lincolnova). ;-) Re: Re: Re: Re: Re: Re: Takže Peters je taky "silný kus". - nt
by
NIKL
on Mon 19 Mar 2007 08:29 PM EDT | Profile | Permanent Link
Co je spatnyho na spanelstine? Furt lepsi nez rustina.
Jazyky cizí
by
jednorozec
on Tue 20 Mar 2007 05:02 AM EDT | Profile | Permanent Link
Co je spatnyho na spanelstine? Furt lepsi nez rustina.
IIRC, jednoho času se rozhodovalo, zda bude officiální řeč USA němčina a nebo angličtina. Ang vyhrála - snad jedním hlasem? Zde modernější soukromé školy, které mají "čuch", nyní upouštějí od FGS (French, German, Spanish) a nabízejí HAM. Hindi, Arabic and Mandarin. (z nedělního tisku Sunday Times). Re: Jazyky cizí
by
NIKL
on Wed 21 Mar 2007 03:37 PM EDT | Profile | Permanent Link
Tady u nas v British Columbia by se me ten Hindy a Mandarin hodil. Je tady plno Indu a lidi s Honkongu. Bohuzel druhy oficialni jazyk je tady franstina, ktera me je k nicemu. Re: Jazyky cizí
Jsou ti co veri, ze nejlepsi rec je Bohem pozehnana originalni hebrejstina. Pry to bude jazyk v nove nastolenem radu, po navraceni Krista.
Re: Re: Re: Re: Takže Peters je taky "silný kus". - nt
by
vodnik
on Mon 19 Mar 2007 04:55 PM EDT | Profile | Permanent Link
To nedělejte, Jaromíre! Oni se teď ti ruští a ukrajinští Židé prý massálně vrací do Ruska a tam se vzorně rusifikují - po těch zkušenostech v Israeli, např. jakou jim hodláte poskytnout Vy. Berou si Rusky, což se nelíbí panu albertovi ze Zvědavce, protože prý špiní rasu, já ale, jak ty Rus(k)y znám, tak si myslím, že jim takové znečištění jen prospěje! Oni tam byli v isolaci, křížili se po staletí jen mezi sebou (tu a tam s Čerkesy, Mongoly nebo Burjaty, ale málo) a podle toho taky často vypadají...
zajimave:-)
by
ASTR
on Mon 19 Mar 2007 07:17 PM EDT | Profile | Permanent Link
Oni se teď ti ruští a ukrajinští Židé prý massálně vrací do Ruska a tam se vzorně rusifikují
???? nejen do Ruska nakupuji pozemky na Tasmanii, na New Zealand, taktez stale vice v Patagonii na Argentinske i Chilske strane -------------------- salom No jo, Astře...
by
vodnik
on Wed 21 Mar 2007 02:55 PM EDT | Profile | Permanent Link
...píše o tom i Šamír.
jiz million mrtvych ?
by
ASTR
on Thu 22 Mar 2007 06:35 PM EDT | Profile | Permanent Link
Re: jiz million mrtvych ?
Zrovna jsem slysel relaci v radiu, ze Sadam nenavidel teroristy, s Osamou se nekamaradil, USA nijak nehrozil a WMD se stale nenachazi.
Jo byl to spatnej bidak ale tech je na svete docela dost ale po tech se nejde. Ti mrtvi jsou jiste velmi vdecni. "Shock and awe" byla podivana. Sadám se s teroristy nekamarádil.
by
Max von Sprcha
on Fri 23 Mar 2007 03:25 AM EDT | Profile | Permanent Link
A asi proto tak aktivně podporoval desítkami tisíc dolarů pozůstalé rodiny Palestinců, kteří se odpálili v Izraeli a ještě se s tím veřejně chlubil.
Asi těmi darovanými dolary chtěl zařídit, aby se co nejvíc teroristů odpálilo a tím se sami zlikvidovali. PS: Byl to vlastně aktivní podpůrce samolikvidace teroristů a voni ho vobjesej! To je nějaká spravedlnost? Ale prosím tě, ty cynický debílku
by
Anonymous
on Fri 23 Mar 2007 04:20 AM EDT | Permanent Link
co ty asi tak můžeš vědět o spravedlnosti???
Re: Re: jiz million mrtvych ?
by
ASTR
on Fri 23 Mar 2007 07:09 AM EDT | Profile | Permanent Link
slysel v radiu?
tak to jeste neni s tou demokracii u Vas tak spatne :-) ..ze Sadam nenavidel teroristy, s Osamou se nekamaradil, USA nijak nehrozil a WMD se stale nenachazi. Jo byl to spatnej bidak ale tech je na svete docela dost ale po tech se nejde. reci se vedou a voda tece .. pravdy polopravdy vylozene lzi a kombinaci toho vseho to je preci ta spravna demokracie kde demokraticky panuje 99 rozdilnych nazoru... a nad tim vladnouci trida vladne. I v posledni hospode 4 cenove skupiny v Horni Dolni se spokojene rozchazi od piiva neb si v te prekourene mistnosti mohou svobodne rikat co chteji. Za komunistu nemohli, taktez za nacistu nemohli ani za Cisare Pana nemohli! I cestovat mohou "svobodne" i kdyz "mno" jak se rika ted pocesku ci "well" po emericku, i tam prituhuje a je to uz omezeno jen na 100ml tekutiny cha cha cha a bude hure obcane! Vasi bezpecnost Vam zarucime, kdybychom i poloviny z Vas i Vas fsechny meli zavrit na Quantanamo:-( a ani decanku tekutiny! Co kdyby to vybuchlo.. a bude hure... Rikas Vodniku ZHN ? uz je nehledame preci vime, ze nase Invaze byla preventivne demokraticky humanitarne spravna! Uz million mrtvych? Za Saddama by bylo jiste hure !!!! Odhaduje se se zemrelo million deti, bez lekarske pece, bez leku neb jsme spravne nasadili embargo. Ted jsme zase spravne okupovali a osvobodili zemi od tyrana ktery tyransky drzel Sity Suni a Kurdy pohromade! Az ted po nasem zasahu v ramci svobody a demokracie je jim umozneno se demokraticky vrazdit!!! Pozor je treba rozlisovat. Kdyz nase vojska hodi bombu je to jen na vybrane vojenske cile, presne navedeno nejmodernejsi technikou! Mno a well nekdy presne zasahneme Cinskou ambasadu, nekdy kolonu traktoru s prchajicimi vesnicany ale milliony to ne, jen par tisic nepratel, jsme preci demokrate! Jo ze jsme mucili? ale pozor, to neni nase provineni, to jen par jednotlivcu selhalo, ze zasadne vstupujeme do domu ne zazvonenim, ale vykopavanim a strilenim do dveri? To je nutne, je valka proti teroristum! atd atd atd... jak jsem jiz rekl, jsme tam okupanti, nemaji nas radi, a dlouho mit nebudou. Vietnam a jine zeme jakoby nebyly dost dobrym poucenim a varovanim. Dodnes nas tam nemaji radi a turismus a obchod berou jen jako nutne zlo k preziti. Jejich srdce jsme si neziskali stejne tak, jako jsme svou okupaci v Iraku ztratili duveru tamnejsich obyvatel. Vse co delame a opentlime slovem"nase demokracie" delame jiste spravne! Jen zcela jinak zni moudra statnicka slova presidenta a jeho "vyzva k trpelivosti" pro "rednecka" v USA a zcela jinak pro obyvatele okupovane zeme? Pro neho muze ta trpelivost a prodluzovani okupace znament jen dalsi million mrtvych spoluobcanu:-( Kolik millonu jeste PANI MOCIPANI uznaji za nutne cislo, nez dojdou k zaveru, ze uz je jich dost na skonceni? Dalsi million nebo dva? Dalsi roky nebo nekolik? Konec bude az zvitezi nase demokracie? nebo az vsichni obyvatele budou poslusnymi vazaly USA? nebo by stacilo jen se svobodne podvolit svobodnemu TRHU bez privlastku co si fsechno zreguluje sam? ... a jsou lide kteri se nestydi na internet napsat, ze je stale lepe a radostneji . --------------------------------------------------------------------- jiste jak pro koho:=( howk Re: jiz million mrtvych ?
by
Anonymous
on Fri 23 Mar 2007 01:37 AM EDT | Permanent Link
a kdo ten milion zabil ? Američané opásaní výbušninami ? Převlečení za Araby po vzoru poručíka Goodbodyho ?
Re: Re: jiz million mrtvych ?
by
ASTR
on Fri 23 Mar 2007 02:57 AM EDT | Profile | Permanent Link
spravna pripominka, jen to beru jako stydlivost Anonymouse napsat to na plna ust, ze:
jsou 2 druhy ozbrojencu - na jedne strane vojska USA Anglie Australie a ostatni zucastneni, kteri jsou vyzbrojeni nejmodernejsimi zbranemi, jeste se tim chlubime jak jsme uspesni, predvadime v TV presne navedenou strelu a obrovsky vybuch. proti nam stoji ti co nejmodernejsi techniku a zbrane nemaji. Zato nas maji za okupanty a takbojuji jak umi. Nasazuji zivoty , opasavaji se i vybusninami, vybusniny odpaluji primitivnimi zpusoby , nejsou to laser guided zbrane jako nase ! A bojuji nejen proti nam a nasemu vyvozu naseho zivotniho stylu, ktery oni ve vetsine odmitaji, bojuji take mezi sebou :-( Byla by zajimava otazka, zeptat se v Pentagonu, kolik se pocita, ci odhaduje ci dokonce vi, kolik ze nase spratelene armady zabili nepratel? Abychom vedeli do vyucovani dejepisu, jaka cisla pro koho uvadet. Pro nektere staty jsme nic nez okupanti, v tomto smyslu informuji svuj LID, uci ve skolach. Vychovavaji tak novou generaci nepratel proti "ZAPADU". Nasi krvavou invazi jim davame dostatek argumentu proti sobe:-( nutno jen zopakovat: jiz million mrtvych v Iraku ! ale i jinde po svete !!! bez pozvani preventivne demokraticky humanitarne smutek v dusi z toho vseho... :-( Re: opásaní výbušninami ?
Americani? Ti prece zbabele hazi vybusniny na dalku.
Shock and awe style! Sadam uz je v nebi a jiste si tam uziva ty slibene panny, tak hura na dalsi diktatory. Je jich stale dost. Suharto jim unikl a Kastra taky nechavaji dozit v luxusu. |
Login
Poslední články
Poslední Komentáře
Odkazy
Osobní blogy
Badger's Hole
Politika
Antiwar.com
Věda|Technologie
|
||||||
|
||||||||