|
||||
|
| Kalendář Příspěvků
Search
|
Zuřivý antikomunismus
by
zappík
on Sun 18 Mar 2007 06:24 AM EDT | Permanent Link
K sepsání tohoto článku mě donutila zloba, kterou ve mně probudil tento "článek". Přijde mi odporné napadat lidi, kteří nikomu neublížili ba naopak. Napadat Svěráka, který se podílí na výborných cimrmanovských představeních, charitativním představení Paraple, veselých písničkách pro děti s Uhlířem, pořadu Diktát, kdy se lidem u obrazovky diktuje text v češtině s těmi pravými češtinskými špíčky ;), napadat tohoto člověka je prostě hnus nejvyššího kalibru. Na české scéně si mohu vážit už jen málo lidí, ale pan Svěrák mezi bezpochyby patří. Ptám se sám sebe (Vás též :-) ), kam tohle povede ? Byla spousta přesvědčených komunistů, kteří tomu věřili a snažili se udělat pro společnost více než jiní. Onálepkovat a pošpinit lidi je snadné. Ještě více mě na Zvědavci naštvala diskuse pod článkem. Copak je možné v sobě najít takovou zlobu ? Ten šílený antikomunismus, který se v Čechách rozjel tak před dvěma lety, začíná být strašlivý. Došlo již k několika násilným přepadením levicových a komunistických politiků. Kam tohle povede ? Pamatuji si jedno heslo "Nejsme jako oni". Tohle heslo již bylo zapomenuto. Dnes jsme stejní jako oni. Mám obavu, kam tahle cesta povede. O lidech, kteří antikomunismus praktikují napíšu někdy jindy. Mám s tím už pár zážitků. Tohle měl být spíše výraz zděšení, že už jsou dnes i napadáni lidé, kteří nikomu neublížili, ba naopak snažili se nás rozesmát ve svých nesprostých hrách. Mám strach.
Keywords:
zappik
Comments
Re: Zuřivý antikomunismus
by
vodnik
on Sun 18 Mar 2007 08:28 AM EDT | Profile | Permanent Link
Výborný nápad, zappíku, upozornit na tenhle Králův výblitek. Mě to taky nasralo. Osobně si myslím, že Svěrák a Smoljak znamenají v historii české kultury totéž jako V+W nebo Suchý & Šlitr, ne-li víc. Že byl Svěrák ve straně (do r.1969!) jsem nevěděl a je mi to fuk. Tehdy to bylo opravdu jinak a sám Svěrák se ostatně za hrdinu nikdy neprohlašoval. Jejich divadlo, ač to patřilo k tomu nejlepšímu, co se tam v 70. a 80. letech dělo, naráželo nepřetržitě na nejrůznější problémy a překážky ze strany aparátu. Několikrát se o ně výrazně, byť bez úspěchu, zasazovala - světe div se! - Jiřina Švorcová. Navrch někdo v té diskusi na Zvědavci tvrdí, že Svěrák je Žid (slyším poprvé), jako by v jeho případě na tom záleželo.
Re: Re: Zuřivý antikomunismus
by
zappík
on Sun 18 Mar 2007 09:06 AM EDT | Profile | Permanent Link
S tím srovnáváním s V - W si dovolím odporovat, ale jenom takto. Kvůli Smoljakovi nesouhlasím. Ze Smoljaka je dnes velký Antikomunista, lobboval za Schwarzenberga, je pro radar a angažoval se v mnoha věcech, které mi žaludečně nepřijdou uskladnitelné. Smoljaka beru už jen jako Cimrmanologa a už i tam mám s ním problém. Zkazil se mi. Proti Svěrákovi nic nemám. Naopak stojím za ním. Jestli se někdo snaží něco udělat se vzestupem násilí a vulgarity ve filmech, divadle a tak podobně, tak právě on.
Diskuse pod Královým článkem je také o ničem. Jen mi ukazuje, že někteří lidé prostě chtějí očerňovat za každou cenu. Re: Re: Re: Zuřivý antikomunismus
by
vodnik
on Sun 18 Mar 2007 10:52 AM EDT | Profile | Permanent Link
Dovolím si nesouhlasit: já považuji Smoljakovy aktivity taky za přiblblé, ale to nemůže přece umenšit jeho zásluhy o českou kulturu a jazyk. Stejně jako Svěrákovo členství ve straně (o jeho evt. židovství nemluvě). Vždyť V+W byli taky naivní levičáci, kteří v 30. letech vychvalovali sovětské zřízení, zatímco tam řádil Jagoda a Ježov.
Re: Re: Re: Re: Zuřivý antikomunismus
by
zappík
on Sun 18 Mar 2007 11:01 AM EDT | Profile | Permanent Link
OK to beru, nesnižuji jeho aktivity, ale zařadil se do skupiny lidí, o které rozumní lidé po ostatních stránkách ztratili zájem. Vysvětlím. Koukám na televizi, je tam Svěrák, vždycky se rád podívám. Vidím Smoljaka, mektá něco o podpoře USA a radaru..přepnu..Skončil u mě po této stránce... VW byli takoví příjemní a nebyli tak aktivističtí jako Smoljak...Ale to tady tlacháme o hovně..
Zatímco
by
Anonymous
on Sun 18 Mar 2007 11:05 AM EDT | Permanent Link
Západ si pěstoval Hitlera, aby to sovětské zřízení zničil. Také je otázka, jestli by bez bolševismu nedošlo k orwellizaci Západu o mnoho let dříve.
Re: Re: Zuřivý antikomunismus
by
Juchelka
on Tue 20 Mar 2007 08:03 AM EDT | Profile | Permanent Link
Bohužel nemám možnost nějak důsledně sledovat televizi v ČR, takže se ke Svěrákovi a Smoljakovi nemohu vyjadřovat, ale stačí mi, když si uvědomím, jak jistý dav reaguje na Psu, když si člověk dovolí jakkoliv oprávněně kritisovat USA. Ti lidé si nevidí na špičku nosu.
--- Podle mě, na tom, zda je někdo Žid nezáleží vůbec. V USA je kupř. většina Američanů židovského původu proti válce s Irákem a ještě větší většina : ) volí Demokraty... Re: Re: Re: Zuřivý antikomunismus
by
zappík
on Tue 20 Mar 2007 08:51 AM EDT | Profile | Permanent Link
Bohužel situace v Čr je už taková. Ani moc nepřeháním. Vím, že to není moc slušné, ale pokud se odkážu na Zvědavce, tak ten se v hodnocení domácí politiky přibližuje MF Dnes, Lidovkám a dalším německým médiím.. :-((
P.S. škoda, že tu nemáte smajlíky Re: Re: Re: Re: Zuřivý antikomunismus
by
Juchelka
on Tue 20 Mar 2007 09:03 AM EDT | Profile | Permanent Link
Kdo to tam (na Zvědavci) hodnotí? Pan Král? Já sám nevím, kde bych stál politicky, kdybych v ČR dnes žil...
Re: Re: Re: Re: Re: Zuřivý antikomunismus
by
vodnik
on Tue 20 Mar 2007 09:06 AM EDT | Profile | Permanent Link
Já sám nevím, kde bych stál politicky, kdybych v ČR dnes žil...
Ani já ne a to tam pravidelně jezdím...:-(( Vyloučit mohu snad jen ODS. Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zuřivý antikomunismus
by
zappík
on Tue 20 Mar 2007 09:09 AM EDT | Profile | Permanent Link
Vyloučit mohu snad jen ODS.
Snad ? Ta strana se snaží český národ zničit... Nevím na čí příkaz, ale jejich extrémně účinné destruktivní výsledky dokazují, co jsou zač. ODS nikdy !!!! Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zuřivý antikomunismus
by
vodnik
on Tue 20 Mar 2007 01:14 PM EDT | Profile | Permanent Link
No, KSČM vůbec neberu jako eventualitu, ty do toho výběru nezapočítávám, Ne proto, že by byli (moc) levicoví, ale proto, že je to zločinecká strana, která se měla rozpustit. Je to stále strana Gottwalda, Slánského, Reicina, Švába, Picha-Tůmy, Pelnáře, Obziny a Lorence. Ale kdyby tam byla nějaká opravdu slušná levice nebo opravdu slušná křesťanská partaj, asi bych je volil. Bohužel, obě tyto alternativy v ČR chybí.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zuřivý antikomunismus
by
zappík
on Wed 21 Mar 2007 09:37 AM EDT | Profile | Permanent Link
Je vidět, že každý člověk vychází z určitého základu, ve kterém vyrůstal.Jen málokdo si to však odváží připustit. Vidím určité vlivy na tobě Vodouchu i mně :-)
Základ nezáklad-
by
vodnik
on Wed 21 Mar 2007 06:15 PM EDT | Profile | Permanent Link
- mně nevadí na KSČM její "levicovost". A ani se nebojím, že kdyby komunisti vyhráli volby, že by se vrátili časy předrevoluční, to je samozřejmě naprostý nesmysl a absurdní paranoia české "pravice". Mně vadí to, jak jsem psal výše, že je to stále ta KSČ Gottwalda, Biľaka a dalších. Ty prostě slušný člověk volit nemůže. A pokud se Filip skutečně hlásil k Leninovi, zavolal bych ho na kobereček, protože jestli to myslel(i) vážně, jedná se o ohrožení systému, pracovně nazývaného "demokracie", a bylo by na místě uvažovat o zákazu této strany.
Re: Základ nezáklad-
by
NIKL
on Wed 21 Mar 2007 06:23 PM EDT | Profile | Permanent Link
Take ja bych se pripojil za zakaz KSCM. Uz jenom ten jejich nazev me "desi", asi jsem paranoidni. Re: Re: Základ nezáklad-
by
vodnik
on Wed 21 Mar 2007 07:29 PM EDT | Profile | Permanent Link
Abych to upřesnil: o tom zákazu jsem poprvé zauvažoval až v momentě, kdy se Filip přihlásil otevřeně k Leninovi. To je jako kdyby se v SRN nějaká partaj přihlásila k Hitlerovi. Pokud se od toho výroku distancují, jsem ochoten je brát jako "normální" parlamentní stranu.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zuřivý antikomunismus
by
NIKL
on Wed 21 Mar 2007 04:39 PM EDT | Profile | Permanent Link
Myslis si ze CSSD byla lepsi? Ja v Cechach neziju, takze samozrejme toho ani o politice nemuzu moc vedet. Vim ale urcite, ze KSCM se moc politicky nezmenila. Zmenili se jen tvare. Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zuřivý antikomunismus
by
zappík
on Wed 21 Mar 2007 07:55 PM EDT | Profile | Permanent Link
ČSSD je "menší zlo" (některé výzkumy však vylučují pojem menší zlo, neboť zlo je vždy zlem a nezáleží na počasí a míře alkoholu v krvi) byť je to volba zaťatých zubů :-((
Re: Re: Re: Re: Re: Zuřivý antikomunismus
by
zappík
on Tue 20 Mar 2007 09:07 AM EDT | Profile | Permanent Link
Ač nedobrovolně byl jsem vyhnán k preferování české levice, byť má mnoho chyb. Vzhledem k tomu, že ODS je taková jaká je, nic jiného než volit menší zlo nezbývá :_(( Ať žije anarchie :-)))
Zappíku, já jsem kdysi napsal...
by
vodnik
on Wed 21 Mar 2007 04:59 PM EDT | Profile | Permanent Link
...článek na Sprše o nevhodnosti mj. termínů "levice" a "pravice". V Čechách se na to ještě dost drží, zejména tzv. "pravičáci" spílají - z nedostatku argumentů - oponentům do komoušů, rudochů apod. Dnes zcela absurdně tato sběř, poturčenci horší Turka, resp. židovštější než Žid, nadává do levičáků Lahavovi za to, že ve svém jako vždy kvalitním článku tento israelský občan nedští dost rozhodně oheň na Palestince.
Zde to je zcela jinak ("a výjimky existují na obou stranách", dodal by nejmenovaný udavačský troll na nejmenovaném serveru): znám pravoslavné křesťany nebo milionáře, kteří volí socdemáky, a nikoho - zřejmě s výjimkou českého "pravičáka" - by nenapadlo nazývat je levičáky. Re: Zappíku, já jsem kdysi napsal...
by
zappík
on Wed 21 Mar 2007 07:52 PM EDT | Profile | Permanent Link
Ano trochu jsem si naběhl, ale účelově :-)))) !!! Ona žádná levice u nás není levice (dokonce už ani Ti komunisti!! ) a žádná pravice už není pravice. Programy obou stran jsou si vlastně hodně podobné. Takže jde o přístup k citlivějším otázkám než ekonomický, třeba americký radar ;-)
Naprostý souhlas!!
by
vodnik
on Thu 22 Mar 2007 11:29 AM EDT | Profile | Permanent Link
Ona žádná levice u nás není levice (dokonce už ani Ti komunisti!! ) a žádná pravice už není pravice.
Nejen u vás, i když u vás je ještě pořád víc lidí než tady, kterým tohle ještě nedochází. Proto se ty programy sobě stále více podobají: všechny ty partaje slouží stejnému ďáblu a vymožeností demokracie je to, že se lid může zvolit, který z těch bezpáteřních otroků bude vůli pánů vykonávat, tzv. v jeho (lidu) zastoupení a jeho (lidu) jménem, a přitom si mastit svou hnusnou, umaštěnou a bezednou kapsu! :-((( Re: Naprostý souhlas!!
by
Anonymous
on Tue 31 Jul 2007 09:44 AM EDT | Permanent Link
Tak to je naprosto nepochybné
Svěrák je u lidí oblíben
by
Max von Sprcha
on Wed 21 Mar 2007 09:15 AM EDT | Profile | Permanent Link
a v listopadu v roce 1989 jezdil po severních Čechách a na náměstích pěkně nakládal komunistům. Pamatuji si, jak říkal: "Situace v našem státě připomíná letadlo, které se řítí bez pilota k zemi. A komunisté místo toho, aby vzali knipl do ruky a pád vyrovnali, tak vezmou pendreky a rozmlátí palubní desku."
Moc jsme mu tleskali za tohle pěkné přirovnání. Pak Svěrák zmlknul a jenom hýbal pusou. Za krátko jsme zjistili, že nějaký tlustý komunista středního věku rozpojil prodlužovák s elektřinou provizorně natažený z drogerie. Tak jsme ho šli s bráchou spojit, ale komunista se výhrůžně postavil a řekl nám, že on to nedovolí. Byl to pěknej pořízek a opravdu se nedal ani za nic přesvědčit, že rozpojený prodlužovák chceme spojit. Tak mu brácha dal pěstí, až si tam ustlal. Pak teprve pochopil, že sametová revoluce umí být taky pěkně vostrá a už raději nedělal problémy.
Re: Svěrák je u lidí oblíben
by
zappík
on Wed 21 Mar 2007 09:35 AM EDT | Profile | Permanent Link
Hmmm..kdo jsou ty slečny ? :-) ;)
Re: Re: Svěrák je u lidí oblíben
by
jednorozec
on Wed 21 Mar 2007 12:11 PM EDT | Profile | Permanent Link
Hmmm..kdo jsou ty slečny ? :-) ;)
A esli už jim je 16, nebo vod kerýho věku smí mládež kouřit. Re: Re: Re: Svěrák je u lidí oblíben
by
NIKL
on Wed 21 Mar 2007 03:03 PM EDT | Profile | Permanent Link
Ze se tady pise o tom koureni tech mladych divek. Ja na to znam vtip. Jede auto a najednou vidi ridic peknou stoparku. Zastavi a ona vleze to auta. Chvili jedou a ona se zepta, muze se tady kourit? A ridic odpovi, no proc ne, kdyz se vam vejde hlava pod volant. Re: Svěrák je u lidí oblíben
by
Juchelka
on Wed 21 Mar 2007 10:01 AM EDT | Profile | Permanent Link
Pohotové, Maxi : )))
Young Shatterhand
by
Anonymous
on Thu 22 Mar 2007 09:34 AM EDT | Permanent Link
Anebo taky Baron Prášil. Začínám mít pocit, že bez Tebe by "sametová" revoluce neproběhla.
Young Shatterhand?
by
vodnik
on Thu 22 Mar 2007 10:06 AM EDT | Profile | Permanent Link
To se ještě nosí? To na mě jukla léta 1965-7... Dnešní generace řekne spíš "young Jedi".
Re: Young Shatterhand?
by
Juchelka
on Thu 22 Mar 2007 10:25 AM EDT | Profile | Permanent Link
: )))
A nebo mladý úředníček čecháčkovského typu (viz zde [Podobnost s opravdovými postavami nebo událostmi čistě náhodná...]) Osobně dávám přednost
by
Anonymous
on Thu 22 Mar 2007 11:04 AM EDT | Permanent Link
Danielu Boonovi. To by se hodilo pro nick JN {haha}. Maxovi odpovídá spíš nějaký výmysl Karla Maye. Občas se mi zdá, že z jeho tvorby čerpá inspiraci pro svoje protirežimní i jiné historky.
Pšššt! To sem radši nepište!
by
vodnik
on Thu 22 Mar 2007 11:32 AM EDT | Profile | Permanent Link
Karel May byl oblíbeno četbou mj. Adolfa Hitlera. Někdo by mohl zlomyslně říct, že - soudě podle projevů "silného kusu" - to není až tak překvapivé...
Re: Osobně dávám přednost
by
Jaromir
on Thu 22 Mar 2007 11:40 AM EDT | Profile | Permanent Link
Myslite ze americke "in the boonies" (nemecky "im Arsch der Welt") ma svuj puvod v Danielu Booneovi?
Vidite, to jsme jine typy, ja osobne davam prednost Karlu Mayovi. Jeho Shatterhand byl nejen silny kus, ale taky laskavy a poctivy clovek. Ten se nejprve s protivnikem pokousel domluvit, az teprve kdyz to neslo, tak prisla rana na spanek. Jako vazeny pan max. |
Login
Poslední články
Poslední Komentáře
Re: Google WikiKomentáře (Anonymous)
Re:JARNI VITR NAD BOTANY BAY (ASTR)
Re: Analýza jednoho sporu (jednorozec)
Re: Můj pohled (JK)
Můj pohled (Guy Peters)
Odkazy
Osobní blogy
Badger's Hole
Politika
Antiwar.com
Věda|Technologie
|
||
|
||||