|
||||||||
|
| Kalendář Příspěvků
Search
|
Štampachova lamentace
by
vodnik
on Fri 20 Apr 2007 01:38 PM EDT | Permanent Link
V tomto drobném Štampachově postřehu jsem narazil na termín "slabé kusy". Nedalo mi to, abych se s Vámi nepodělil.
Keywords:
vodnik
Comments
Re: Štampachova lamentace
by
krabat
on Fri 20 Apr 2007 04:25 PM EDT | Profile | Permanent Link
Samozrejme vynikajici fejetonek! Ovsem Stampach trochu zavadi v tom, ze zamenuje civilizaci s kulturou. Pokud pise:
"Civilizace si po staletí uměla poradit i s těmi, kteří ještě zcela netěží z její nabídky. Rozdíl je teď už jen v tom, že si konečně poradili oni s civilizací." neni tomu tak, nebot ONI JSOU civilizace. To, co cini civilizaci lidskou je kultura, ktera brzdi civilizaci v jeji destruktivite a je to ona, co vraci zpet ty, co nedokazi tezit z civilizacni nabidky. Hezkym prikladem je zdobeni stroju v predminulem stoleti, ktere je dnes uz k smichu. Profilovane slevane hlavice zakonceni klik a hridelu vypravely o tom, ze stroj neni panem, ale jen poslusnym panackem na hrani, ze neni treba se ho bat. Ovsem doby se od tech casu ponekud zmenily :0). Diky za odkaz, Vodniku. Re: Re: Štampachova lamentace
by
vodnik
on Fri 20 Apr 2007 06:53 PM EDT | Profile | Permanent Link
Dobrá připomínka, krabate, s těmi stroji! Já jsem si zase vzpomněl na tovární architekturu z 19. stol., která pomalu mizí, vedle dnešních průmyslových aglomerací...
Re: Štampachova lamentace
by
ASTR
on Fri 20 Apr 2007 07:39 PM EDT | Profile | Permanent Link
uz Vam zbyva jen krucek k finalni otazce:
zda TRH byl vymyslen clovekem pro cloveka? ci clovekem pro TRH samotny, konecne fungujici perpentum mobile, ktere pres TRH samotny zreguluje svet k obrazu svemu??? Pro nektere CLOVEKY zcela urcite, pro zbytek CLOVECENSTVA jak ? Jak jeste jinak nez trzne seberegulacne? ze by CESTA K SEBEZNICENI CLOVECENSTVA? TO SNAD NE PRO KOHO BY PAK VYRABEL, KOMU PRODAVAL KOMU KRAD KOMU PRIDAVAL? hezky weekend :-) castecne OT:
by
krabat
on Sat 21 Apr 2007 08:23 AM EDT | Profile | Permanent Link
Neco z vatikanske statistiky:
Od roku 1967 z duvodu sve svatby opustilo knezsky urad 69000 katolickych knezi." A jeste neco: http://ilias.blog.sme.sk/c/92031/Ortodoxni-knazi-vyzyvaju-na-prehodnotenie-vztahov-k-zidovstvu.html Re: castecne OT:
by
vodnik
on Sat 21 Apr 2007 12:36 PM EDT | Profile | Permanent Link
Na ty pravoslavné kněze jsem reagoval už na Zvědavci. Pravoslaví není Vatikán a nic v liturgii měnit nebude, ostatně já jsem tam nikde ty zmíněné pasáže nenašel.
Vztahy mezi křesťany a židy by měly být korrektní, alespoň pro křesťany to je víceméně befel. To ale neznamená, že budou křesťané (nebo židé) něco měnit na své víře, aby se "podobala" nebo "přiblížila" té druhé. A už vůbec ne proto, že to ti druzí po nich chtějí. Těch několik kněží, jejichž motivace mi uniká, pokud nepřinesou pokání, budou exkommunikováni. Re: Re: castecne OT:
by
ASTR
on Sun 22 Apr 2007 08:04 AM EDT | Profile | Permanent Link
to Emericane se konecne zaobiraji trochu vaznejsimi problemy, viz zde: svedek spravedlnost musi byt nejen v Iraku i v USA kez by to slo i v Iraku tak easy :-) Jestli někdo máte
to prohlášení: "The 10-page declaration issued Thursday calls for the renunciation of replacement theology and the removal of anti-Semitic passages from Church liturgy - particularly Easter services - and endorses the eternal connection between the Jewish people and the Land of Israel. The passages appear in the standard Orthodox liturgy all over the world," sem s ním.
Zatím jen odkaz na kritiku ekumenismu. Re: Jestli někdo máte
by
vodnik
on Wed 25 Apr 2007 07:36 AM EDT | Profile | Permanent Link
Nemam. Ale dival jsem se do Sborniku a v paschalni liturgii ani jinych sluzbach jsem zminena slova nenasel. Pokud je muj Sbornik neuplny, predpokladam s pravdepodobnosti, ktera hranici s jistotou, ze ta slova zneji jinak nez citovano onim sionistickym zdrojem.
Jsem si jist, ze Cirkev nic menit nebude. Pokud na to nektere lokalni cirkve pristoupi, dojde k dalsimu schismatu v pravoslavi; mozna jde tem, kteri s timto drzym pozadavkem prisli, prave o to. Nikdo prece nechce po zidech, aby odstranili z Talmudu ty rasisticke a nenavistne vyroky, pokud maji rozumny vyklad a prokazatelne je neuznavaji v doslovne rovine. Totez plati o Koranu. Mně ten článek přijde dost jako kachna.
Myslím, že v době Internetu by každý pisálek měl odkazovat na své zdroje.
Re: Mně ten článek přijde dost jako kachna.
by
vodnik
on Wed 25 Apr 2007 02:37 PM EDT | Profile | Permanent Link
Jako zdroj je uveden Jerusalem Post. Ale já bych rád věděl, v jaké službě se ty údajné výroky vyskytují. Já jsem je nikde nenašel.
Re: Re: Mně ten článek přijde dost jako kachna.
Myslel jsem článek v JP.
Re: castecne OT:
by
ASTR
on Wed 25 Apr 2007 06:58 AM EDT | Profile | Permanent Link
s prehodnocenim vztahu souhlasim
oboustrane a vseobecne krestane k zidum a opacne vsech nabozenstvi k tem ostatnim, nekteri vice jine mozna mene ale vsichni moc by to pomohlo v mezilidskych vztazich. Vyhrad vuci Zzidum by celosvetove ubylo, kdyby prehodnotili sve soucasne chovani: ----------------------------------------------------- holocaust holocaust holocaust z toho predevsim Zzide ziji a jak dlouho jeste chteji? ano a je tragedie, ze mnoho Zidu, obhajuji modlu holocaustu jen proto, ze se domnivaji ci obavaji , ze bez holocaustu by nemeli pravo na Israel, ze by nemeli pravo delat to co delaji:-( zasadni nesmysl!!! reseni: stejne tak jak byl ucinen natlak mezinarodniho spolecenstvi na Jihoafrickou republiku aby skoncili s rasistickym rozdelenim zeme, ukazuje se dnes byt nezbytne, aby stejny natlak byl ucinen vuci Israeli aby skoncili s rasistickym rozdelenim zeme. s holocausem samotnym to ma spolecneho - NIC jeden stat Zidu a Palestincu, kde vsichni maji stejna prava jeresenim. howk OT pro Vodnika a Astra
by
krabat
on Wed 25 Apr 2007 03:46 AM EDT | Profile | Permanent Link
Nasel jsem zajimavy clanek, mohl by vas zajimat:
http://geon.bloguje.cz/526677-torpedoing.php Vynikajici odkaz, krabate!
by
vodnik
on Wed 25 Apr 2007 07:26 AM EDT | Profile | Permanent Link
Peters se z toho vosype!! :-))))
Re: Vynikajici odkaz, krabate!
by
ASTR
on Wed 25 Apr 2007 07:40 AM EDT | Profile | Permanent Link
Peters je prijemny mlady muz, ktery jen obcas podlehne vlivu nejakeho "silneho kusu"
tady jde jen o to, aby se nesesypal genialni pan.D nebot rozbor je v rozporu s genialnim rozborem pana D. jako "nejlepší český politolog" to snad prezije, politologicky:-) pardon takto :-( K Jirsovým čtyřem bodům...
by
vodnik
on Wed 25 Apr 2007 01:18 PM EDT | Profile | Permanent Link
...bych připojil pátý: Britské listy okamžitě otiskly korrekturu a upřesnění původní nepřesnosti; totéž v zápětí provedl Vodník ve svém komentáři.
Re: K Jirsovým čtyřem bodům...
by
Juchelka
on Wed 25 Apr 2007 03:02 PM EDT | Profile | Permanent Link
No, mě to Čulíkovo vyjádření pod Jirsovým článkem moc nepřesvědčilo... Ty podpisy českých politiků mi opravdu nepřipadají vlastizrádné, i když je jasné, že BL se, v původním textu a koneckonců i v Čulíkově korekci, snažily, aby to tak vypadalo...
Proč to dělají, nechápu, celá věc by se IMhO dala napsat zcela otevřeně a asociace jistých signatářů s PNAC by byla jasná tak, či onak, i bez vlastního čtenářova názoru... ; ) Ještě k radaru
Bohumil Doležal. Není co dodat.
Re: Ještě k radaru
by
ASTR
on Fri 27 Apr 2007 10:44 AM EDT | Profile | Permanent Link
Není co dodat.?
ale ano skromnost stranou, Vas Velky ucitel umi:-) Lahudka- politologicka jenom trochu nelogicka tresnicka na dortu moudrosti aj bububu pan politolog umi podat s gracioznosti ze i nejblbejsi cesky simpleton ci li maly mozek se zastydi. Jeste aby vyvodil dusledky, ale co neni muze byt pod moudrym vedenim .... ? nadeje umira naposled...:-) Re: Ještě k radaru
by
Jaromir
on Fri 27 Apr 2007 01:50 PM EDT | Profile | Permanent Link
Pan Dolezal zrejme spatne nastudoval NWO, jinak by vedel, ze Putin, Abramovic, Deripaska a dalsi jsou "in". Rusko nema vubec zadne vojenske ambice v Evrope.
V dnesni dobe se to ve vyspelem svete nedela tanky, ale pres burzy cennych papiru. Kde burzy nejsou, tak tam je problem (Iran, Irak). Konflikt USA a Ruska ohledne protiraketove obrany je hlavne v tom, ze ruske korporace nemaji v te americke Potemkinove vesnici zadne penize a tak je mohou ziskat jen tehdy, budou li proti nim budovat "obranu". Americane jim ucast nabizi, ale to je ucast na neexistujici obrane proti neexistujicimu nepriteli a bez tucnych zakazek placenych danovym poplatnikem. Re: Re: Ještě k radaru
by
ASTR
on Fri 27 Apr 2007 10:07 PM EDT | Profile | Permanent Link
pane Kreutzfeld ano v zasade souhlas s Vasim moudrym:
V dnesni dobe se to ve vyspelem svete nedela tanky, ale pres burzy cennych papiru sireji muze byt moje odpoved pro Vas v clanku nahore "Je jina doba" salom:-) Re: Re: Re: Ještě k radaru
by
Jaromir
on Sat 28 Apr 2007 07:41 AM EDT | Profile | Permanent Link
To vite pane Aster, ja jsem zivocisny optimista, lepe nez dnes se lidstvo nikdy nemelo. To jen stari nam naseptava, ze je to s nami cim dal horsi.
tentokrat pan Kreutzfeld a
by
ASTR
on Sat 28 Apr 2007 09:47 AM EDT | Profile | Permanent Link
a stari maji pravdu :-(
|
Login
Poslední články
Utrecht hardcore (8)
Poslední Komentáře
Let's go Dutch! (jednorozec)
Re: Re: Re: Re: Utrecht hardcore (vodnik)
Re: Re: Re: Utrecht hardcore (jednorozec)
Re: Re: Utrecht hardcore (vodnik)
Re: Utrecht hardcore (jednorozec)
Re: Re: Utrecht hardcore (vodnik)
Re: Re: Utrecht hardcore (vodnik007)
Re: Utrecht hardcore (ASTR)
Odkazy
Osobní blogy
Badger's Hole
Politika
Antiwar.com
Věda|Technologie
|
||||||
|
||||||||