Kotevní článek pro volnou diskusi.
Předchozí volná diskuse je zde. U starších diskusí je zrušena možnost nových komentářů...
|
|||||||
Volná diskuse VI
by
Juchelka
on Tue 29 Jan 2008 07:07 AM EST | Permanent Link
Keywords:
juchelka
Comments
Comment posting not enabled for this article
Vzacna navsteva
Prezident Bush navstivi SFO ale pouze letiste a sousedici Burlingame. San Francisku se tradicne, jiz sedmy rok, vyhne. Jde mu pouze o "fund raiser" a potreseni rukou s jakymsi skolakem.
Duvod proc se mestu vyhyba jsou protivalecne demonstrace. Obcansky prukaz
by
Anonymous
on Fri 01 Feb 2008 07:04 AM EST | Permanent Link
es:
Jak vite, psal jsem o tom tady, v Anglii doposavad neexistuje "nas" obcansky prukaz. Kdyz se musi "totoznost" prokazat, dela se to tady tak jako "u nas" za Prvni republiky. Stat se ale zavazal ze co nejdrive "obcansky prukaz (ID) zavede. Tak nastala velka debata o tom zdali ano ci ne, kolik to bude stat atd. Na jedne strane debaty je "ja nedelam nic proc bych se bal tu obcanku mit". Dnes rano jsem poslouchal zpravy z Keni kde jsou nepokoje a jeden kmen cernochu se pokousi vyhladit ten druhy - pokud jsou na "jejich uzemi" - po problematickych volbach o prezidenta. Pani ktere se ptali rekla jen tak mimochodem - "tady behali mladenci s macetama a domahali se na lidech jejich obcanskych prukazu" ... Z toho bylo jasne ze ti s obcankami identifikujicimi je jako cleny toho jineho kmenu - byli zabiti a jejich domy vypalene... Nechci se vratit k situaci v Nemecku za Hitlera kdy zidum davali na legitimace cervene J Jen par duvodu pro ty co "nedelaji nic proti statu a tak se nemaji niceho bat" pri zavedeni - obcanskych dokladu... Zvedavec
by
Anonymous
on Fri 01 Feb 2008 08:09 AM EST | Permanent Link
es:
01.02.08 Alas no more?! http://www.zvedavec.org/zavreno.php Re: Zvedavec
by
Juchelka
on Fri 01 Feb 2008 08:43 AM EST | Profile | Permanent Link
To už tady bylo... Během několika dnů bude Zvědavec zpět.
Re: Re: Zvedavec
A uz zase jede.
neZvedafci se jiz potili, ze nebudou mit na koho nadavat. K americkym volbam
by
Jaromir
on Wed 30 Jan 2008 02:10 PM EST | Profile | Permanent Link
Po republikanskych primarkach na Floride je uz John McCain favoritem. Takze to bude bud McCain-Clinton (muj typ McCain), nebo McCain-Obama (doufejme, netroufam si rict). Kazdopadne stesti i bez Karla Rovea preje opet bezuzdne republikanum, kdyz v podstate z na cele care prohranych voleb to muze byt opet na postu prezidenta otevrene.
Obama, ja se priznam, ze o nem moc nevim, a na tenhle post ma trochu mensi kvalifikaci. Bush mluvil jako retard a choval se tak, Obama mluvi jako Cicero a nikdo nevi, co bude dal. Asi to neni spatna volba. Clinton, to se zase vratime do roku 1992 a Limbaugh a Coulter budou mit zne. Demokraticky Kongres a McCain je myslim dobra volba pro Ameriku i pro svet. Mimochodem, tyhle pruzkumy by se mely delat a zverejnovat podle statu a prepocitavat na hlasy volicich zastupitelu, celonarodni census je vicemene zbytecne cislo. Pan Juchelka sice McCaina nerad, ale my uz mame dost americko-bushevicke arogance, kdy Bush rozmlati hrnicky a Juchelka necha po sobe uklizet jine. Re: K americkym volbam
by
Juchelka
on Wed 30 Jan 2008 04:52 PM EST | Profile | Permanent Link
Vidím, že se snažíte : ) FYI, já nemám rád ani jednoho z nich.
Re: Re: K americkym volbam
by
Jaromir
on Wed 30 Jan 2008 05:31 PM EST | Profile | Permanent Link
Koho byste nominoval?
Re: Re: Re: K americkym volbam
by
Juchelka
on Wed 30 Jan 2008 06:08 PM EST | Profile | Permanent Link
Nejspíše nějakého fiskálně konservativního žida, který nemůže vystát Israel...
Re: K americkym volbam
by
Juchelka
on Wed 30 Jan 2008 06:25 PM EST | Profile | Permanent Link
Demokraticky Kongres a McCain je myslim dobra volba pro Ameriku i pro svet.
Problém vidím v tom, že to je pouze těsně Demokratický Kongres, tzn. jeho reálná možnost být v oposici je IMHO značně omezená... McCain...
by
vodnik
on Thu 31 Jan 2008 05:02 PM EST | Profile | Permanent Link
...by se mi býval líbil místo Bushe. Teď je mi dost protivný.
Překvapuje mě, v.p. Jaromíre, že Vás tak zajímá, který šašek bude americkým lidem zvolen, aby vykonával to, co mu Váš lobbyista nařídí. V tomto ohledu bude IMHO nejposlušnější Clintonová, ale v kapse je máte všechny, přiznejte to!...;-) V kapse je mame...
by
Jaromir
on Thu 31 Jan 2008 05:43 PM EST | Profile | Permanent Link
Ale otazka je, kdo udrzi nejdele hostitelsky organismus pri zivote. A podle meho soudu by to byl John McCain. Navic si myslim, ze je to opravdu slusny a charakterni clovek, jediny z te sebranky, ktera se o to uchazi.
Re: V kapse je mame...
Ale opravdu je skoda, ze se to nerekne narovno. Takhle se plytvaji miliony za hloupe volby a stejne tam bude "zvoleny" vudce jen saskovat pod dozorem svych poradcu.
Misto voleb by mohli udelat takovou podobnou soutez, jako je American idol. Lid by se pobavil a misto vydaju, by dokonce na soutezi vydelali. to mě pobavilo
by
gogo
on Thu 31 Jan 2008 06:28 AM EST | Profile | Permanent Link
svižný článek zabývající se hledáním instantního nácka kdekoliv a kdykoliv. Doporučuji kliknout i na zdroj toho povyražení. Být konspirátorem, viděl bych v tom prvním kus vodníkovského stylu. (Biji 18x na poplach! Začíná to nevinnými číslovkami a končí holocaustem! )
Nyní pro sichr přepočítám písmena příspěvku, snad jich nebude 88 :-) Ufff je to OK Re: Ufff je to OK
by
JK
on Thu 31 Jan 2008 06:39 AM EST | Profile | Permanent Link
No jen si nemysli. Mohli bychom zkusit spočítat např. třeba CRC tvého textu. Když to nevyjde, přimícháme do toho třeba nějaké modulo (třeba při dělení počtem slov).
Kdoví, jak jsi to myslel. Ale my na to přijdem. Možností je celá řada a fantazii se meze nekladou. To by bylo, abychom tě (a když na to přijde, tak i kohokoliv dalšího) nedostali. !!!! Re: to mě pobavilo
by
ASTR
on Fri 01 Feb 2008 07:57 PM EST | Profile | Permanent Link
Biji 18x na poplach! Začíná to nevinnými číslovkami a končí holocaustem!
Do kamene tesat ! Na velke mozky mozna trochu jednoduche, na male mozky ale nelze jinak. Ritualni vyprask na Sprse
by
Jaromir
on Thu 31 Jan 2008 09:23 AM EST | Profile | Permanent Link
Koukam, v.p. Juchelka, ze jste na Sprse dostal poradny vyprask. Pote, co kapitana to uz nebavi a adrenalinovy sportovec Pavlicek vysumel do ztracena jste to alespon Vy, kdo drzi partu elitnich intelektualu pohromade. Cest vam, bylo by skoda to zajimave seskupeni rozpustit.
Re: Ritualni vyprask na Sprse
by
Juchelka
on Thu 31 Jan 2008 09:41 AM EST | Profile | Permanent Link
...bylo by skoda to zajimave seskupeni rozpustit...
Já jsem je pouze chtěl rozveselit a semknout, když na ně p. Peters na svém blogu neustále útočí. Mě nebaví neustále Sprchu kritisovat a rozhodl jsem se jako protest proti nekonečnému zpětnému bolestínskému analysování celé situace na ZMP ukázat, že Sprcha není nějakou prašivou popeluchou, která si zaslouží naše opovržení, ale že tam lze normálně postovat články, u kterých může probíhat minimálně dalších 36 hodin diskuse a výměna názorů. Není to zaručené, ale jistě to je smysluplnější čin, než opakujícící se výměny mezi p. Zemanem a p. Petersem. FYI, dnes jsem tam zveřejnil další článek, takovou visuálně fonetickou povídku... Re: Re: Ritualni vyprask na Sprse
by
Jaromir
on Thu 31 Jan 2008 11:25 AM EST | Profile | Permanent Link
Tak to ja si pockam, az vam zase vyprasi kozich a pak si to prectu v denicich neb na Sprse mi byla registrace zablokovana v dobach, kdy tam na me s v.p. Weissnagelem delali antisemitske cistky.
Re: Re: Re: Ritualni vyprask na Sprse
by
Juchelka
on Thu 31 Jan 2008 11:45 AM EST | Profile | Permanent Link
...na Sprse mi byla registrace zablokovana v dobach, kdy tam na me s v.p. Weissnagelem delali antisemitske cistky.
To je věčná škoda. --- FYI, pokud by to náhodou neprošlo hlasováním, tak článek se jmenuje Hleš a movlozkér - bezelstná tvář strojové češtiny (až to budete hledat v denících). Brzy mozna zacne i ritualni peni pajan
by
Jaromir
on Thu 31 Jan 2008 12:29 PM EST | Profile | Permanent Link
Posledni vyvoj tomu naznacuje. Ukaze se, jestli panove Vodnik a von Schimmelmann meli ve svem antropologickem vyzkumu pravdu.
Re: Brzy mozna zacne i ritualni peni pajan
by
Juchelka
on Thu 31 Jan 2008 12:33 PM EST | Profile | Permanent Link
OK, ale zdržel bych se raději jakýcholiv kontroversních výroků, než se celá situace uklidní. To je jako v diplomacii. Věty mohou zranit, i pohladit, je tomu třeba dát čas.
Re: zranit i pohladit
by
JK
on Thu 31 Jan 2008 12:53 PM EST | Profile | Permanent Link
Hlazení proti srsti?
Zaujalo mne, jak většina místních, i když by nejspíš přísahali na "nezájem o takovéto podřadné články/neužitečné diskuse", se slétli jako vosy na shnilou hrušku a hlasem společným a nerozdílným (huddled together, dokonce se tu a tam poklepávají uznale po rameni) článek odsuzují a poukazují přitom na neužitečnost diskusí o neužitečných článcích. Mohli by přitom ten neužitečný článek, co nestojí za diskusi, buď prostě jen tak nechat "vyhnít" - on by do deníků zmizel sám od sebe (pro nedostatek zájmu), případně jej bez těch diskusí, které jsou tak neužitečné, do těch deníků odhlasovat. Podle mého názoru kvedláte klackem v hnízdě sršňů. Za vydatného povzbuzování dalších pochybných existencí, na Vrbě i jinde. :-) Re: Re: zranit i pohladit
by
Juchelka
on Thu 31 Jan 2008 01:21 PM EST | Profile | Permanent Link
Podle mého názoru kvedláte klackem v hnízdě sršňů.
Je to možné, i když to nebyl v žádném případě můj cíl. Já nevím, jak to dopadne. Už teď je to ale IMHO zajímavější (a užitečnější), než nekonečné reportáže a analýzy p. Peterse o Sprše na ZMP. Re: zajímavější (a užitečnější)
by
JK
on Thu 31 Jan 2008 02:21 PM EST | Profile | Permanent Link
Zajímavé to bezpochyby je.
Počítám, že jestli tyto události sleduje nějaký psycholog, musí se přímo zalykat blahem nad množstvím studijního materiálu, který se mu tady (úplně zdarma) nabízí. Mám (samozřejmě) na mysli všechny aktéry, kteří se tohoto cirkusu jakkoliv aktivně zúčastňují, i když třeba diskutují na jiných serverech. Holt, Sprcha bude vděčným tématem diskusí dokud bude existovat. A počítám, že zřejmě i dlouho poté. No, když jsem psal o tom,
že p. Zeman vzlyká, tak mi to přišla jako zajímavá informace, že je někdo smutný z toho, co sám zavinil. Kdybych věděl, co opět rozpoutám, asi bych si to odpustil. Vždyť to bylo jen pár vět.
Proto se omlouvám, že neodpovídám na Vaše příspěvky o správné správě serveru. Nějak mne toto thema již nebaví. Re: Proto se omlouvám
by
JK
on Thu 31 Jan 2008 02:49 PM EST | Profile | Permanent Link
Omluv netřeba. Já ani žádné odpovědi nečekám. Jen mi to přišlo na mysl, tak jsem to tam napsal. Opakovaně a zbytečně. Tím hůř, že jsem si toho vědom. Všichni se zakopali ve svých vlastních zákopech (i já) a brání je "tělem i duší". Někteří si to ale odmítají připustit.
Tady padá sleet a na zemi je slush. Nuda. Člověk občas ulítne ke "starým (dobrým?) zvykům". Náhrada za bungee-jumping? Kdybych věděl, co opět rozpoutám Hmmmm. Skoro jako z knoflíkové války. Kdybysem to věděl, ... :-) (To není kritika, jen konstatování stavu. Ať si každý dělá co chce.) Re: Podle mého názoru kvedláte klackem v hnízdě sršňů
Opravdu to nestalo za to i kdyz je dobre videt na vlastni oci.
Re: protest proti ... analysování celé situace na ZMP
by
vodnik
on Thu 31 Jan 2008 01:59 PM EST | Profile | Permanent Link
rozhodl jsem se ... ukázat, že Sprcha není nějakou prašivou popeluchou, která si zaslouží naše opovržení, ale že tam lze normálně postovat články, u kterých může probíhat minimálně dalších 36 hodin diskuse a výměna názorů.
Podařil se Ti pravý opak a to tak spektakulárním způsobem, že Tě podezřívám právě z toho! :-)))) Re: Pavlicek vysumel do ztracena
by
vodnik
on Thu 31 Jan 2008 02:02 PM EST | Profile | Permanent Link
Pavlíček byl vyšuměn elitními intelektuály, protože nesnesli to, že vyhrál všechny diskuse, a to tak, že tam nemůže psát, postovat, kommentovat známkovat - prostě nic. Někdy se ptám, jestli může vůbec Sprchu číst...
Vidíte někdo
kommentář, který ti elitní diskutéři vynulovali?
Re: Vidíte někdo
by
vodnik
on Thu 31 Jan 2008 02:45 PM EST | Profile | Permanent Link
Nevidíme. Snad leda gogo. Pavlíček to nebyl, ten tam nemůže nic. Ivan?
Napsal jsem pouze,
by
Anonymous
on Thu 31 Jan 2008 03:10 PM EST | Permanent Link
že jim p. Juchelka nastavil zrcadlo a že se zase předvedli. No a na to jsou ohromně háklíví.
A nemohl byste sem postovat
originální text? Abychom zrcadlo Masturbačnímu památníčku zmrdů nastavili dvojnásobně?
Re: A nemohl byste sem postovat
by
Juchelka
on Thu 31 Jan 2008 03:21 PM EST | Profile | Permanent Link
Raději ne... Já si to dokážu představit, ale dejte to klidně na ZMP. Tam už pro to je tématický článek...
Proč ne?
Na ZMP je místa dost.
Opravdu jsem napsal pouze toto:
by
Anonymous
on Thu 31 Jan 2008 04:59 PM EST | Permanent Link
Pan Juchelka vám tedy nastavil zrcadlo.
To jste se zase předvedli. A i když to smažou tak jim vůbec nepřipadá hloupé na to odpovídat. Sám Velký Matlák mě oslovil, prý poprvé a naposledy. Všimněte si, že on může klidně nadávat. Mamlas...
by
vodnik
on Thu 31 Jan 2008 05:04 PM EST | Profile | Permanent Link
..stojí nad zákony, uvědomte si to. On Vám možná vysvětlí, když bude mít dobrou náladu, proč Vás může třeba i zabít.
Díky.
Myslel jsem, že to bude něco naprosto nezávadného.
Jinak u Magna nepřekvapuje zupáctví poručíka Duba: "Byls vubec na neco tazan?" Re: p. Ivane
by
Juchelka
on Thu 31 Jan 2008 03:43 PM EST | Profile | Permanent Link
Oni mi už vymazali naprosto normální odpověď na váš komentář : ( Dal jsem ji tam znovu, ale nevím, jak dlouho vydrží.
Re: Čemu se divíte? - nt
by
vodnik
on Thu 31 Jan 2008 04:25 PM EST | Profile | Permanent Link
Zajímalo by mě, jak tohle budou okecávat ti "rozumnější" Sprchaři - Zeman, jezovec, pajout... Ti mohou Boutrosovi, Mamlasovi a Prokopovi opravdu poděkovat za elitní visitku! Satorické mlčení jim sluší věru lépe...:-(((
Vida, hmyz vyleza by Michaela
Pravidelni ctenari Vrby hodnoti:
"...nepochopeni vladnouci na cele VRBE. Jak jsou tam vsichni jednodussiiii." Rehorek by pouzil jina slova ale vyznam je stejny. Re: Vida, hmyz vyleza by Michaela
by
Jaromir
on Fri 01 Feb 2008 05:53 PM EST | Profile | Permanent Link
Bylo by to srandovni kdyby... takze radsi ne, nerad bych byl nekde nabonzovan.
Re: Vida, hmyz vyleza by Michaela
by
ASTR
on Fri 01 Feb 2008 08:29 PM EST | Profile | Permanent Link
Vodniku z Cali,
jednoduchost jako prirozena reakce na slozitosti ktere predvadi treba Bohem vyvoleny a jinymi dosazeny Wolfowitz a jeho Vlci smecka. Z poradce pres svetovou banku zpatky na poradce, to je sila rozhodne ne jednoducha, ale super slozita:-( S vysledkem, ze ten svet kurvi tak jednoduse:-( I kdyz samozrejme slozite stopy zanechava. Ne pres platby sve milenky, ale treba viz priklad pres vyklubany palec na ponozce, kdyz s dobrymi az nejlepsimi umysly vstupoval do turecke mesity presvedcovat tamnejsi ze je nevyssi cas vstoupit do Velke Evropy a svymi dnes nebo jiz brzy temer 80 milliony muslimu ji pozvednout. Takove slozitosti ofsem Vy jednoduche mozky pod Vrbou nejste schopni pochopit. Pak se nediv nebo dif:-) Tedy v.p. Juchelka
by
Jaromir
on Thu 31 Jan 2008 04:23 PM EST | Profile | Permanent Link
Ted jsem si precetl na Sprse vas kommentar "Re: Otazka nakonec", a tomu tedy mi u nas rikame chutzpah. Ze vy jste se poucil od Wolfowitze? :-)))
Re: Tedy v.p. Juchelka
by
Juchelka
on Thu 31 Jan 2008 04:42 PM EST | Profile | Permanent Link
Mě spíše mrzí, že nebyla přijata moje nabídka k usmíření : (
Re: Re: Tedy v.p. Juchelka
by
Jaromir
on Thu 31 Jan 2008 05:03 PM EST | Profile | Permanent Link
Ja jen nevim, jestli byla minena uprimne, protoze vy jste v.p. Boutrosovi rozmazal ty fekalie po obliceji neobycejne elegantnim zpusobem. Co Sprse trvalo nekolik let, v.p. Pavlickovi nekolik mesicu, Vam trvalo nekolik hodin. Jinak samozrejme souhlasim, nabidka miru je vzdycky dobra vec, i kdyz u Vas mi prisla jak ta nase Palestincum. Ale i takova je lepsi nez zadna, a proto ji podporuji.
Re: Re: Re: Tedy v.p. Juchelka
by
Juchelka
on Thu 31 Jan 2008 06:16 PM EST | Profile | Permanent Link
Nemusíte mi věřit, ale byla, i když konkrétně s tím jsem na Sprchu nepřišel. Rád bych za tím udělal defiitivní čáru, ovšem ne pouze z mé strany. Já jsem se nikdy nechtěl hádat a už vůbec ne s Boutrosem...
Re: nebyla přijata moje nabídka k usmíření
Borgove to jinak neumi.
Synchronizovana mysl jim to nedovoluje. Re: Re: nebyla přijata moje nabídka k usmíření
by
zappík
on Thu 31 Jan 2008 06:19 PM EST | Profile | Permanent Link
My jsme Borgové!!! Budete asimilováni!!!
Česká parodie: Jsem borg!! Já Tě asi miluji. Re: Tě asi miluji.
Cesti Borgove zarucene nejsou!
Ale ještě než odejdu...
by
Juchelka
on Thu 31 Jan 2008 11:11 PM EST | Profile | Permanent Link
tak jsem chtěl postovat pár ukázek, které mě po dlouhé době zaujaly na YouTube. Můj hudební záběr je poměrně široký a tak se předem omlouvám Jednorožcovi a Zappíkovi za nějakou nemožnou komerci, ale prosím pánové vydržte a dejte tomu chanci (Zapíku, FYI, kytarista je [mimo jiné] obdivovatelem Zappy a božského Johna Mc.)
Jedná se o ex-zpěvačku britské popové skupiny Moloko (rovněž doporučuji), Róisín Murphy, která názorně ukazuje jak může vypadat moderní inteligentní pop/taneční hudba. Daleko v prachu zůstavají hvězdy amerického nebe Madonny, Britney Spears, různé Ashleys, Christiny nebo Beyonces a Rihanny. Jak hudebně a zpěvem, tak osobním vystupováním a celkovým humorem a šarmem. V tom jsme IMHO daleko za Brity, i když oni 'naši' hudbu vlastně skoro vždy kopírovali. Obávám se, že s větším úspěchem... Let Me Know Let Me Know (Acoustic Version) Primitive (Live at BBC2) Všechny skladby jsou z poslední desky (Overpowered) vydané v říjnu minulého roku. Doporučuji shlédnout v uvedeném pořadí... Re: Ale ještě než odejdu...
Me docela chytlo tohle.
Jeste tam je delsi studiova verze. Re: Ale ještě než odejdu...
by
ASTR
on Fri 01 Feb 2008 12:25 AM EST | Profile | Permanent Link
Re: Re: Ale ještě než odejdu...
by
Juchelka
on Fri 01 Feb 2008 07:00 AM EST | Profile | Permanent Link
Jo, to je také dobré...
Re: Re: Re: Ale ještě než odejdu...
by
ASTR
on Fri 01 Feb 2008 08:13 PM EST | Profile | Permanent Link
21 century
nova tvar s novymi efekty nove v 21 stoleti:-) Chcete zablokovat na Sprše?
by
Anonymous
on Sat 02 Feb 2008 08:04 AM EST | Permanent Link
Napište, že jim Juchelka nastavil zrcadlo a že se zase předvedli. Mělo by to fungovat.
Re: Chcete zablokovat na Sprše?
by
Jaromir
on Sat 02 Feb 2008 09:25 AM EST | Profile | Permanent Link
To je jeste dobry, mohli by vas taky ale bonznout v praci, elitni intelektualove! :-))
Re: Chcete zablokovat na Sprše?
by
Juchelka
on Sat 02 Feb 2008 12:04 PM EST | Profile | Permanent Link
Mě by spíš zajímalo, zda ti 'normálnější' (na Sprše) vůbec vědí, že Boutros et al. napadá Vrbu a některé její účastníky bez přestání (a bez jakýchkoliv provokací) na serverech jako je Nezvědavec, nebo NP a čas od času i na Sprše, i když musím uznat, že tam se v poslední době (realtivně) více krotí...
FYI, zde jsou momentálně blokováni také někteří trollové, i když je jistě nelze srovnat s p. Ivanem. Blokované jsem stejně časem vždy postupně odblokoval. Moje představa byla, že když na Sprchu občas všichni v dobré vůli něco napíšeme (místo abychom se podíleli na nekonečných rozborech a kritikách), tak jako třeba Jezovec občas přispěje sem, mohou se někteří ostatní přidat a časem by se možná podařilo největší hulváty, jako je MM, Prokop nebo Boutros marginalisovat. Já si myslím, že jejich chování vadí dnes už i Maxovi, ale jsou to jeho dlouhodobí kamarádi, takže se proti nim neodváží přímo vystupovat. Druhá věc je, zda to někomu zde stojí zato... Odpověděl jste si sám.
Nestojí.
Re: Odpověděl jste si sám.
by
Juchelka
on Sat 02 Feb 2008 04:42 PM EST | Profile | Permanent Link
No zrovna u vás mě to nepřekvapuje, neb jste to byl právě vy, kdo v poslední době Sprchu opět vytáhl na světlo Boží... : )
No, protože mne zaujalo
vzlykání p. Zemana. Netušil jsem, že Vaší zásluhou Sprcha jako zombie vstane z hrobu.
Re: No, protože mne zaujalo
by
Juchelka
on Sat 02 Feb 2008 06:41 PM EST | Profile | Permanent Link
Já myslím, že ve světle dostupných informací o tom, k čemu tyto analýzy a komentáře vedly v minulosti, jste přece musel vědět, jakou rekaci to na Sprše vyvolá. Myslel jsem, že když v naší malé sub-blogosféře byl po nějakou dobu klid, vydrží to přece jen delší dobu.
Já vám samozřejmě nemohu nic vnucovat a rozhodně chápu vaše pocity, že když zvážím ty sračky, kterými nás někteří Sprchaři na jiných serverech častují. V tom je ale Zeman, přes svou selektivní kritiku, přece jen nevinně. Nemá faktickou moc nad Sprchou a není ani psycholog (na to už je pozdě) ani psychiatr... Možná mám malou představivost,
ale skutečně ne. Stejně jako jsem kdysi netušil, že když budu na Sprše reagovat na Postavu (v přestávce mezi starou a novou Vrbou), že budu takovým předmětem nenávisti. Stejně tak Vám věřím, že jste na Sprchu svůj text postoval upřímně, jako podnět k diskussi, když tam přes Zemanovo vzlykání chcípnul pes, nikoliv jako provokaci Boutrose. Lidi jako Zeman dlouho nosí svou žluč v sobě, až jednoho dne vyvře. Kdyby si nehráli na takové falešné slušnáky a své negativní emoce v sobě nepotlačovali, nemuseli by nás překvapovat svým hulvátstvím.
V tom je ale Zeman, přes svou selektivní kritiku, přece jen nevinně. Byl, až do dnešního dne. Nyní je z něj ubohý bonzák na úrovni těch starých známým firem. Přiznám se, že jsem to nečekal. Vy ano? Nemá faktickou moc nad Sprchou Ale má. Kdyby nechal vymazat adresu sprcha.com z DNS, tak tato adresa přestane fungovat. Nedělejte z něj neviňátko, dobře víte, co vše má svou nečinností na svědomí. Re: Možná mám malou představivost,
by
Juchelka
on Sat 02 Feb 2008 09:02 PM EST | Profile | Permanent Link
Já z něj nedělám neviňátko, sám Zemana moc nemusím a jeho věčné poučování obětí Boutrosových sprosťáren o slušném chování mi lezlo/leze/bude lézt krkem minimálně stejně jako vám. Ale na druhé straně si rozhodně nemyslím, že je plný žluči. Na to jsou tam jiní...
Já bych ho láskyplně charakterisoval jako clueless... --- Moje vise historického urovnání mezi servery by fungovala, pokud by neexistoval Boutros, to je zaručený psychopat, a možná by se našel někdo i na 'naší' straně : ) Prostě by všichni museli chtít. Ovšem k tomu by se musely tolerovat opačné názory jiných, a to byl problém, který IMHO existoval již od počátku... Tolerační minimum = nereagovat na opačný názor okamžitě ad hominem bez argumentů, apd. Nadechnout (se) a počítat do pěti. Re: Re: Možná mám malou představivost,
by
ASTR
on Sun 03 Feb 2008 04:17 AM EST | Profile | Permanent Link
K Alesi Zemanovi negativne minimalne az uplne nejmene, afsak pro Canadu maximalne positivne :-)
Pan Ales Zeman na spratelenem serveru napsal: Kdo by však jel navštívit kvůli nějaké turistice v této roční době Kanadu? spatne spatne SPATNE az nejhure !!! Tisice az mozna desetitisice lyzaru z Klokanie od Listopadu ci Prosince do Dubna-Kvetna miri do Vancouveru a tam odsud se rozprsknou do lyzarskych strediskem a lyzuji a lyzuji ci take snow boarduji, abych skoro polovinu jezdcu a jezdkyn po snehu nevynechal:-) Banff a Jasper take, ale vevodi a vevodi a vede o tisic konskych delek jedinecny bajecny nejlepsi Whistler, bajecny kouzelny nelepsi na svete komplex Whistler-Blackcomb ..se svymi metry a metry snehu je to nefantastictejsi komplex pro lyzare just prumernych kvalit jako moje malickost, milujici snih a lyzovani. ....samozrejme nehodlam vstupovat do debat s zadnym take lyzarem, ktery vyhledava strane 80 az 89 stupnu :-) ale pane A. Zemane, Canada od listopadu do kvetna je Raj pro lyzare. pro Klokany obvzlast. AT ZIJE WHISTLER:-))))))))))))))))))))))))))))))) Whistler at zije lyzovani na WHISTLERu :-) (Canada je tak velka, ze tento detail podstatny pro tisice lyzaru pan Ales Zeman prehledl) je omluven :-) Re: Možná mám malou představivost,
by
Juchelka
on Sat 02 Feb 2008 09:50 PM EST | Profile | Permanent Link
A ještě: Takový ten 'mikroskop', přiložený na objekt zkoumání, tak jak to děláte třeba vy na ZMP v posledních reportážích o Sprše, by fungoval za normálních okolností, protože kdyby lidem, kterým jsou vaše texty určeny nejvíce, nechyběl smysl pro zpětnou vazbu, tak by se snažili jisté věci od počátku s dobrou vůlí napravit a vy byste poté již nic dál psát nemusel (nejspíš byste to vyřešil napřed jen normálním dialogem, bez reportáží a bez 'mikroskopu').
To se nestalo (nemá cenu dnes rozbírat proč) a tak jsou zde dva tábory, z nichž každý si myslí, že má pravdu (jak je to možné, při existenci tolika důkazů, se mě neptejte, sám to nechápu...). Za takové situace jsou vaše reportáže ovšem zcela zbytečné, v tom smyslu, že nevedou k žádnému smysluponému řešení. Vy je jen prostě chcete napsat, tak to uděláte, konec. Takový přístup pak zákonitě a na základě výše uvedných důvodů vede k dalšímu zhoršení sitauce. BTW, říkám vám to proto, že jsem něčím podobným prošel také a dnes se na to dívám jinak, ne abych vás poučoval... Za takové situace je jediným řešením IMHO udělat za vším tlustou čáru, přestat útočit a hledat vinu. Zopovědnost by měly oba tábory a na obou stranách by musela existovat aktivní chuť status quo změnit. Všichni by si oddychli. Dnes máme ovšem situaci, kdy jsou Vrbaři s chutí uráženi za své názory, či z osobních důvodů a ti co urážejí jsou ve svém chování na Sprše ještě podporováni... Re: Re: Možná mám malou představivost,
by
Juchelka
on Sat 02 Feb 2008 10:05 PM EST | Profile | Permanent Link
Dnes máme ovšem situaci...
A samozřejmě nejen 'dnes', ale už od počátku, akorát jsem byl hlavním terčem já. Názor
by
Anonymous
on Sat 02 Feb 2008 03:20 PM EST | Permanent Link
z diskuze
Ale k zamyšlení mě přivádí jedno: jseš-li Ami, nikdy za nic nemůžeš a vždycky zdůvodníš svoje použití síly a dostaneš za to metál. Jseš-li proti Ami, pak se vždycky vystavuješ riziku a musíš nést odpovědnost i za chybu Ami. No a jseš-li cestující v letadle, nebo třeba civilista na svatbě, nebo prostě Pepik někde na louce, kde si Ami zrovna hraje na vojáky - pak máš prostě jenom smůlu. Nevím, ale zdá se mi to trochu černobílé nahlížení na svět. Pamatuji takové lidi z dětské party - dříve nebo později je začali všichni nesnášet. Takové chování nejde ustát dlouho. A pozor - to je vyjádření pouze k jejich způsobu řešení vzniklých průserů, kdy to podělají Ami - skoro napamatuju, kdy naposledy přiznali chybu a stáhli ocásky.... A přesně tak to bude fungovat i v případě, že se do něčeho zaplete americká obsluha radaru na Brdech. A proto tu radar nechci. Tak to vidí normální lidi, tak tomu rozumí většina. Nic víc není třeba dodávat. Prostá moudrost dnešní doby. Oč je lepší než žvatlání samozvaných geopolitiků, velice sečtělých a o to blbějších. Schválně koho teď mám na mysli, budoucí nový Kissingere. Inu, tato lidová moudrost
bude zase tak dlouho vítězit, dokud se opět nestaneme gubernií Ruska. Ale pak bude těmto lidovým mudrcům jejich moudrost na prd.
Re: Inu, tato lidová moudrost
by
ASTR
on Sun 03 Feb 2008 02:39 AM EST | Profile | Permanent Link
...drzte se zabradli, lod se sice pohupuje, ale jste na nejlepsi ceste:-).....
nebot mate moudre vlady, ktere se " lidovým mudrců" neptaji a co sami chteji si delaji, Jednou si particka u vlady proti vuli Lidu pozvala soudruhy z Vychodu, ted to bude zase z opacneho smeru :-) Ze vetsina obcanu o to nestoji dnes stejne jako o to nestal LID v r.1968 ? A pritom je to tak jednoduche, jen jedna zadkladna (zatim) jen jeden radar a nebezpeci z gubernie Ruska uz neni:-) A ty blbe male mozky v CR to nechapou a nechapou! Sakrbleee, ale ono ze je v CR 70% obyvatelstva blbcu? Neni to zalovatelne? Na pripady kdy se vlady sveho Lidu nepta a dela si co chce se to nevztahuje? Jenom kdyz nekdo zpochybnuje simpletonsky, rasove holocaustove a politicky nekorektne ? To pak tvrde zasahnou, v kriminal Vas zatahnou :-( Ale jinak samozrejme oprit se o USA nebo to alespon zkusit je lepsi nez se zkouset bratrickovat se soucasnou Nemeckou vladni garniturou. Jak jiz kdosi napsal, politicky to jsou prizdisraci, kteri se troofnou jen na slabe a male sousedy. Z tohoto pohledu je spravne vice se uchazet o prizen velkeho bratra USA.:-) God bless You Ano, radar nás ochrání před Ruskem
by
Anonymous
on Sun 03 Feb 2008 03:52 AM EST | Permanent Link
Tady má někdo rád pohádky. Infantilní představy a rady pro celý svět v jedné hlavince. Tak to chodí v Čechách.
Re: Inu, tato lidová moudrost
by
Juchelka
on Sun 03 Feb 2008 07:12 AM EST | Profile | Permanent Link
Vás opravdu vůbec neznepokojuje fakt, že hlavní důvod udávaný pro stavbu radaru, tzv. 'iránská hrozba' (s čímž přišla nejulhanější vláda USA v moderní historii) byl v poslední NIE (kompilátu 16 amerických zpravodajských organisací) zcela zdiskreditován (jinými slovy žádné 'iránské rakety' nikomu nehrozí)?
Proti čemu je radar dnes a proč jej vaši politikové chtějí mermomocí prosadit ke konci volebního období neschopného amerického presidenta, který má v samotných USA minimální podporu a proti vůli většiny Čechů? Re: proč jej vaši politikové chtějí mermomocí prosadit
by
JK
on Sun 03 Feb 2008 07:40 AM EST | Profile | Permanent Link
ke konci volebního období ... amerického presidenta
To je přece jasné. Chtějí si posichrovat sféru amerického zájmu než bude pozdě. Příští administrativa by mohla mít jiné priority. Říká se tomu kout železo dokud je žhavé. Re: Re: proč jej vaši politikové chtějí mermomocí prosadit
by
Juchelka
on Sun 03 Feb 2008 07:48 AM EST | Profile | Permanent Link
A nemají za to spíše nějaké osobní provize stranou? Myslel jsem, že ČR již ve sféře amerického zájmu je, díky NATO...
Re: A ještě...
by
Juchelka
on Sun 03 Feb 2008 07:53 AM EST | Profile | Permanent Link
Proč by si někdo (kdekoliv) chtěl posichrovat zájem Ameriky representované zrovna takovým grázlem, jako je Bush??? Pokud se očekává, že se příští vláda zachová jinak (což vůbec není jisté), měl by to být automatický signál, že radar v ČR je nesmysl...
Re: příští vláda
Ona ta pristi vlada bude poslouchat stejne poradce, kteri casto slouzi v pozadi republikanu i demokratu.
Staci si vzpomenout na karieru Henry Kissingera: http://www.fdrs.org/henry_kissinger.html Re: To je přece jasné.
"Chtějí si posichrovat sféru amerického zájmu než bude pozdě. Příští administrativa by mohla mít jiné priority. Říká se tomu kout železo dokud je žhavé."
Presne tak. Nezapomente, ze i za hodneho Clintona se bojovalo, i kdyz se moc neudavaly detaily. Jak v Brdech jednou radar bude, prinejmensim na tom nejaka firma vydela. Parodie je, ze Wolfowitz bude pracovat na "odzbrojovani" Stavba novych instalaci a popuzeni Ruska k podobnym akcim je pravy opak. Nedivil bych se, kdyby Rusko postavilo podobne na Kube. Ale to už se tady přece vysvětlovalo
by
Anonymous
on Sun 03 Feb 2008 07:42 AM EST | Permanent Link
Přítomnost radaru zvýší zájem USA o ČR a zajistí kolaborantům americkou podporu. Každý šmejd, pokud bude pro radar, bude Američanům dobrý. Radar náš stát samozřejmě neochrání. Ochrání pouze zaprodané politiky před zlobou vlastního lidu.
Neví někdo...
by
Juchelka
on Sat 02 Feb 2008 06:18 PM EST | Profile | Permanent Link
o nějakém dobrém online italském slovníku (alternativně je někdo vlastníkem tištěné kopie; můj kapesní je někde zašantročen)?
Chtěl jsem se původně rovněž zeptat u Petrarků na Sprše, ale nerad bych u těch paranoidů opět vyvolal starou kopřivku... Výraz, který hledám je ardresio a má se vztahovat k barvě... Re: Neví někdo...
by
Juchelka
on Sat 02 Feb 2008 06:27 PM EST | Profile | Permanent Link
Pokud ale nevíte o nějakém konkrétním slovníku, který už používáte, nezačněte jej díky mé prosbě hledat v Google, apd. To jsem již částečně udělal sám, bez valného výsledku. Díky.
Re: Neví někdo...
by
jednorozec
on Sat 02 Feb 2008 07:05 PM EST | Profile | Permanent Link
Ardesia = břidlice
(Jaroslav Rosendorfský, Italsko-český S, 1964) Re: Re: Neví někdo...
by
Juchelka
on Sat 02 Feb 2008 08:51 PM EST | Profile | Permanent Link
to by mohlo být..., i kydž mě mate to další 'r' v mé versi (pokud to ovšem není překlep). Děkuji.
Re: Neví někdo...
by
Anonymous
on Mon 04 Feb 2008 05:49 AM EST | Permanent Link
> Juchelka:
> hledám je ardresio a má se vztahovat k barvě... es: a taky ze ano! Sedo-cerna - jako bridlice (ardesia) - tedy barva bridlice, coz je ovsem nepresne protoze bridlice ma ruzne barvy. Zalezi na tom od kud je. ted, prosim, neco tezsiho ... Re: Re: Neví někdo...
by
Juchelka
on Mon 04 Feb 2008 07:03 AM EST | Profile | Permanent Link
Well... : )
Nici těžšího (zatím) nemám a za překlad děkuji! FYI, já vím, jak ta barva vypadá, skutečně je to taková lehce nahnědlá břidlice, pouze jsem nevěděl, co to italské slovo znamená. Myslíte ale, že to ardresio je překlep a nebo je to italský tvar toho přídavného jména? Re: Re: Re: Neví někdo...
by
Anonymous
on Mon 04 Feb 2008 07:34 AM EST | Permanent Link
Google mi dal:
http://www.purseblog.com/totes/prada-glace-zippers-tote/ The Prada Glace Zippers Tote is available in either ardresio/talco (brown/tan) or black leather with Barva je na obrazku. To lustite italskou krizovku? Jan Novotny Re: Re: Re: Re: Neví někdo...
by
Juchelka
on Mon 04 Feb 2008 07:47 AM EST | Profile | Permanent Link
The Prada Glace Zippers Tote
Ano, přihořívá... : ) Re: ardresio/talco (brown/tan)
by
JK
on Mon 04 Feb 2008 07:48 AM EST | Profile | Permanent Link
Hmm, z toho odkazu to vypadá, jako že "ardresio" znamená "hnědý" pokud se buď pohybujete v lepších kruzích, nebo nabízíte něco, co je luxusní a stojí těžký prachy; "doublespeak" pro zdůvodnění té ceny (Italian == fashionable :-).
Re: Re: ardresio/talco (brown/tan)
by
Juchelka
on Mon 04 Feb 2008 08:03 AM EST | Profile | Permanent Link
To je právě to, co mě zajímalo, neb italských výrazů pro hnědou může být několik, ale ani jeden z nich není IMhO ardresio... Takže ten překlad 'hnědý' je podle mě pouze jakýsi 'marketingový' překlad - tak jak ta barva na první pohled může působit/působí, aby to nebylo příliš komplikované...
--- Jinak, abych nenapínal, v 'lepších kruzích' se myslím rutinně nepohybuji, ale moje drahá polovička, jinak velice skromná a veskrze příjemná osoba (rozhodně žádná 'Paroubková'), má takových luxusních předmětů několik (možná rovněž z tohoto důvodu zatím stále nevlastním Mark XXX nebo 5D ;). Blíží se Valentýn... : ) Re: A místní výraz...
by
Juchelka
on Mon 04 Feb 2008 08:14 AM EST | Profile | Permanent Link
pro břidlici - slate, IMHO rovněž evokuje především (tmavě) šedou... A to se prodavačům asi také nehodilo do krámu. Ona je ta barva ve skutečnosti něco mezi tím, i když rozhodně ne tak hnědá, jak vypadá na obrázku...
Re: ardesio
by
JK
on Mon 04 Feb 2008 07:37 AM EST | Profile | Permanent Link
já vím, jak ta barva vypadá, skutečně je to taková lehce nahnědlá břidlice,
Že se ptám, je to tedy něco jako obecně přijatý název barvy? Bez ohledu na to, jak vypadá (může vypadat) skutečná břidlice? Já jen že jsem viděl i břidlice bez teplých tónů (lehce nahnědlých), s různým stupněm tmavosti ("šedosti"). Re: Re: ardesio
by
Juchelka
on Mon 04 Feb 2008 08:04 AM EST | Profile | Permanent Link
Že se ptám, je to tedy něco jako obecně přijatý název barvy?
Nevím, nakolik je to obecně přijatý název barvy. Kdybych třeba já podobný výraz (břidlicová barva) použil v češtině, určitě bych popisoval něco s převládající šedou, bez hnědých odstínů. Re: ardesio - barva
by
JK
on Mon 04 Feb 2008 08:21 AM EST | Profile | Permanent Link
http://www.homeportfolio.com/catalog/Product.jhtml?prodId=140245
Jinak, soudě podle počtu odkazů které google najde pro "ardresio", jde skutečně nejspíš o překlep (navíc se zdají být všechny o tom samém předmětu). Re: Re: Re: ardesio
by
Juchelka
on Mon 04 Feb 2008 02:20 PM EST | Profile | Permanent Link
asi jsem nepochopil původní otázku. Myslel jsem, že máte na mysli italštinu. V angličtině je slate color běžná a v češtině IMHO také.
Re: Re: Re: Neví někdo...
by
Anonymous
on Mon 04 Feb 2008 07:57 AM EST | Permanent Link
>Juchelka
> Myslíte ale, že to ardresio je překlep a nebo je to italský tvar toho přídavného jména? es: jste hodnej ze se me nevysmivate. To je muj preklep (co to rikam - to je preklep me sekretarky!!)- Proste "festina lente" stale plati .. Samosebou - ardresio Jen jeste k te barve kdyby to byla bridlice tady od nas (Welsko) byla by skoro cerna bleskava jako antracit.. Barvy šálí
by
jednorozec
on Mon 04 Feb 2008 08:49 AM EST | Profile | Permanent Link
kdyby to byla bridlice tady od nas (Welsko) byla by skoro cerna bleskava jako antracit..
No vidíte to! Já jsem ve Walesu nejméně jednou ročně na dovolené a řekl bych, že břidlice je tam modrošedá, někdy zelenošedá. Ale když holt prší, tak každá barva ztmavne. Proč? Póry a skuliny předešle vyplněné vzduchem jsou nyní vyplněné kapalinou. Ta má větší index lomivosti, tudíž světlo proniká hlouběji do pórů, kde se ztrácí. Míň se ho odráží = povrch se jeví tmavší. Tak teď víte, proč být na WC opatrný a nepostříkat si kalhoty vodou, neboť by to mohlo vypadat, že jste se.... [zvonek] Konec lekce. Re: Barvy šálí
by
Anonymous
on Mon 04 Feb 2008 09:43 AM EST | Permanent Link
> jednorozec
> Já jsem ve Walesu nejméně jednou ročně na dovolené a řekl bych, že břidlice je tam modrošedá, někdy zelenošedá. > Ale když holt prší, tak každá barva ztmavne. es: Lamu si hlavu a nechapu jak jste ve Walesu mohl videt suchou bridlici. No ale kdyz to rikate... Proto jsem uz psal ze popsat barvu jako "bridlicovou" vlastne nema zmysl protoze to neni jen jedna barva. Jsou totiz ruzne "bridlice", podle toho, ceho je to usazenina. Jsou, tak jak pisete, dokonce i zelene bridlice, ale takovou jsem jeste ve Welsku (Walesu) nevidel (ani suchou a ani mokrou od deste). Zrovna tuto nedeli (tady) ukazovali v TV (ch4?) porad kde si nekdo daval do domu (vylestene) dlazdice z cerne bridlice ktera ma v sobe bile pruhy. Od kud z Anglie ta bridlice byla - to jsem uz zapomenul, ale vypadalo to hezky. Ja mam welskou bridlici u (pod) krbu, asi tak metr na dva. Je cerna (no ne 9999). Kdyz na ni manzelka podle navodu strikne WD40 - uplne se bliska tou cernou barvou.. Pocurat se me ji jeste nepodarilo, v komine od krbu nam (zaplatpambu) jeste nehorelo a tak jsem Gullivera doposavad nemusel delat! Pockam az manzelka odejde nakupovat, pak to jako experiment pomocim a kdyz z toho neco bude, svedu to na Vas a pana Juchelku a jeho barvy mimoto - jinak se pouziva bridlice treba jako zaklad kulecnikovych stolu A kdyz uz jsme u toho (slovickari) je Walesko Welsko ci jak(?) aby se z toho Valasi neblaznili... Re: Re: Barvy šálí
Komercni jmena barev neznamenaji, ze tak vypada veskera verze stejneho materialu. Staci se zamyslet nad napriklad "midnight blue".
Proc pouzivate WD-40 na vyblyskani? Tento pripravek ma kratkou vydrz a neustale jej musite obnovovat. Na kamen se prodavaji pripravky, ktere vydrzi nekolik let. Muzete si vybrat leskly ci pololeskly a zaroven se vam bude pred krbem snadneji cistit prach. Re: Re: Re: Barvy šálí
by
Anonymous
on Mon 04 Feb 2008 11:49 AM EST | Permanent Link
> vodnik007
> Komercni jmena barev neznamenaji, ze tak vypada veskera verze stejneho materialu. es: Samosebou. Kdysi jsem znal vetsinu barev od 0000 - bila, az do 9999 cerna - podle jejich cisel. To je vice vedecke, ale mene romanticke... > Proc pouzivate WD-40 na vyblyskani? Delame to podle doporuceni tech co to sem dali (specialista na krby). Cena 0 a vysledek pekny. Ono to snad neni ani tak na vybliskani jako vic na ochranu. Tak jako ty pripravky o kterych se zminujete. Nevim jak by ony prispevky vydrzeli pod zhavym popelem. Tohle se da jednoduse umyt a (trosicku) postriknout ... Kdysi jsem dal nejake takove "ochrane" pridavky na kamen u nas v kostele na vezi, moc nam to nepomohlo. Kamen se stale, kdyz prsi, nasakne vodou A na parkety jsem dal "uz nikdy nebudete muset lestit" a od te doby to stale sundavam (s hroznymi potizemi) protoze po nasaknuti do dreva se ten "lesk" da snadno poskrabat a to poskrabane se neda vylestit... Re: Re: Re: Re: Barvy šálí
Nektere vyrobky jsou dobre jine ne.
Jsou lide, kterym staci pomazani majonezou. Doplňovačka
by
Anonymous
on Sun 03 Feb 2008 10:40 AM EST | Permanent Link
Amerikanofilní skřet na šest.
Taky
by
Anonymous
on Tue 05 Feb 2008 10:39 AM EST | Permanent Link
Ale i další přichází v úvahu. Třeba ten, co prohlašuje USA za Říši dobra, na americké velvyslanectví ale říct nejde, aby teda nemučili a nevraždili lidi po celém světě.
Psal jsem amerikanofilní a ne pedofilní
by
Anonymous
on Thu 07 Feb 2008 03:26 PM EST | Permanent Link
Vás nechat, tak do toho přes Havlova přítele Patočku zatáhnete Hnutí Grálu.
Re: Psal jsem amerikanofilní a ne pedofilní
by
zappík
on Thu 07 Feb 2008 04:10 PM EST | Profile | Permanent Link
:-D
No víte ono je to těžké, těch proamerických politiků je v našem státě proklatě mnoho. A mistr Švejnar je jen další v řadě. Ale jistě
by
Anonymous
on Tue 12 Feb 2008 01:00 PM EST | Permanent Link
Všichni kojoti jsou pro grizlyho. Havel ale mezi ně nepatří, nikdy se tak neprojevoval. Nenechte se zmást ani faktem, že ho platila CIA. Bin Ládin stál tuto tajnou službu víc peněz a amerikanofil to rozhodně není.
Je to jasné...
by
vodnik
on Tue 12 Feb 2008 03:31 PM EST | Profile | Permanent Link
...a Langer to říká otevřeně: Anonymous půjde bručet! :-D
Abysme si rozuměli
by
Anonymous
on Wed 13 Feb 2008 11:27 AM EST | Permanent Link
dávám přednost malému českému darebákovi jako je ministr vnitra. Je to sice podlý špinavec, co čekat při jeho funkci, ale není zřejmě úplně zkažený. Chování odpovídá osobnosti mafiánského primitiva, ale i ten může mít svůj kodex cti. Nepředpokládám například, že by rád ubližoval dětem. Havel a jeho milí zvrhlíci, to je jiná.
Re: Abysme si rozuměli
by
zappík
on Wed 13 Feb 2008 12:31 PM EST | Profile | Permanent Link
Snad se nechcete zastávat Langera ? Langerovi se povedlo, že policii opustilo mnoho kvalitních policistů, kteří nás jinak měli chránit právě i proti těm, kteří dětem ubližují. Langer spíše způsobí, že u nás začnou vznikat domobrany, protože policie dnes v mnoha případech selhává :-(.
Nepřipadá mi, že bych se ho zastával
by
Anonymous
on Wed 13 Feb 2008 01:16 PM EST | Permanent Link
Jenom razím tezi, že běžný amerikanofilní tunelář z ODS je méně odporný než pedofilní agent CIA, který má navenek k USA spoustu výhrad.
Proč si myslíte...
by
vodnik
on Wed 13 Feb 2008 01:44 PM EST | Profile | Permanent Link
...že je Havel pedofilní? Veškrnová je starší než já...
Intelekt
by
Anonymous
on Wed 13 Feb 2008 02:34 PM EST | Permanent Link
má jako pubertální kráva.
Jedná se o to, že známí pedofilové patří mezi jeho přátele. Nemusí být přímo pedofil, ale má stejnou morální úroveň. Re: pedofilové patří mezi jeho přátele
by
vodnik
on Wed 13 Feb 2008 03:51 PM EST | Profile | Permanent Link
??? To máte na mysli koho?
Re: To máte na mysli koho?
by
Anonymous
on Wed 13 Feb 2008 04:33 PM EST | Permanent Link
Patočka a myslím Opočenský jsou Havlovi přátelé. To jste nevěděl?
Opočenský...
by
vodnik
on Wed 13 Feb 2008 04:55 PM EST | Profile | Permanent Link
...je i můj když ne přítel, tak bývalý přítel a dobrý známý. Je to prasák, ale rozhodně ne pedofil. Patočku neznám - myslíte Jakuba? To je pedofil? Nebo toho filosofa jak mu estébáci ukřičeli infarkt?
Re: Proč si myslíte...
by
zappík
on Wed 13 Feb 2008 06:50 PM EST | Profile | Permanent Link
No, že byl Opočenský na lolitky, Vodníku, nezpochybníš :-)
Lolitky
by
vodnik
on Wed 13 Feb 2008 07:48 PM EST | Profile | Permanent Link
Ne, nezpochybmím. Ale to není pedofilie, tomu se říká, tuším, hebefilie nebo tak nějak (nechce se mi googlovat). On byl/je na mladý kočky, který ale vypadaj jako ženský, ne na děti. Jeho tchán je, myslím, mladší než on...:-))
Re: Proč si myslíte...
by
zappík
on Thu 14 Feb 2008 03:11 AM EST | Profile | Permanent Link
Ať tak či onak byl potrestán spravedlivě, protože ta holka byla ještě nezletilá. O tom, co se té holce na v podstatě proti ní dědečkovi líbí, je už lepší nepřemýšlet. Do extrému to dovedl Nedvěd :-)
To ja si nemyslim, ze by byl Havel spatny
by
Jaromir
on Wed 13 Feb 2008 03:26 PM EST | Profile | Permanent Link
On predsedal dekonstrukci sovetskeho socialismu, urcil tu strategii navratu Ceskoslovenska do Evropy a zaroven spojenectvi s USA. To vse bez ztrat na zivotech a relativne malych ztrat na majetku. Dle meho nazoru to byl velky Statnik. Nebyl to jiste Mesias, ale lepsiho Cesi nikdy nemeli. Jestli tedy mluvite o Havlovi, to ja nejsem schopen posoudit.
Re: To ja si nemyslim, ze by byl Havel spatny
by
vodnik
on Wed 13 Feb 2008 03:53 PM EST | Profile | Permanent Link
No pro vás určitě špatný nebyl!...;-)
Re: To ja si nemyslim, ze by byl Havel spatny
by
Jaromir
on Wed 13 Feb 2008 04:01 PM EST | Profile | Permanent Link
Ale ani pro Cechy spatny nebyl. Clenstvi v NATO a Unii je nesmirne cenne. Je lepsi byt ve spolku tech, co strkaji penis nez mezi temi, kterym je strkan. Jak byste to pro Cechy udelal lepe vy?
| |||||||