kritiky a dohady, pomluvy a vyhrady
hadek radej zanechat
cislum pravdu prenechat
nabizim zde srovnani
tem co k pravde hledani
potrebuji srovnani:
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
zde male srovnani kolik je kterych a kolik toho v cem dosahli:
------------------------------------------------------------------------------------------
The Global Islamic population is approximately 1,200,000,000, to 1,800,000,000 or 20% of the world population.
They have received the following Nobel Prizes:
LITERATURE:
1988 - Najib Mahfooz
PEACE:1978 - Mohamed Anwar El-Sadat
1994 - Yaser Arafat:
1990 - Elias James Corey
1999 - Ahmed Zewai
ECONOMICS
(none)
PHYSICS
(None)
MEDICINE:
1960 - Peter Brian Medawar
1998 - Ferid Mourad
The Global Jewish population is approximately 14,000,000, or about 0.02% of the world population.
They have received the following Nobel Prizes:
LITERATURE:
1910 - Paul Heyse
1927 - Henri Bergson
1958 - Boris Pasternak
1966 - Shmuel Yosef Agnon
1966 - Nelly Sachs
1976 - Saul Bellow
1978 - Isaac Bashevis Singer
1981 - Elias Canetti
1987 - Joseph Brodsky
1991 - Nadine Gordimer World
PEACE:
1911 - Alfred Fried
1911 - Tobias Michael Carel Asser
1968 - Rene Cassin
1973 - Henry Kissinger
1978 - Menachem Begin
1986 - Elie Wiesel
1994 - Shimon Peres
1994 - Yitzhak Rabin
PHYSICS:
1905 - Adolph Von Baeyer
1906 - Henri Moissan
1907 - Albert Abraham Michelson
1908 - Gabriel Lippmann
1910 - Otto Wallach
1915 - Richard Willstaetter
1918 - Fritz Haber
1921 - Albert Einstein
1922 - Niels Bohr
1925 - James Franck
1925 - Gustav Hertz
1943 - Gustav Stern
1943 - George Charles de Hevesy
1944 - Isidor Issac Rabi
1952 - Felix Bloch
1954 - Max Born
1958 - Igor Tamm
1959 - Emilio Segre
1960 - Donald A. Glaser
1961 - Robert Hofstadter
1961 - Melvin Calvin
1962 - Lev Davidovich Landau
1962 - Max Ferdinand Perutz
1965 - Richard Phillips Feynman
1965 - Julian Schwinger
1969 - Murray Gell-Mann
1971 - Dennis Gabor
197 2 - William Howard Stein
1973 - Brian David Josephson
1975 - Benjamin Mottleson
1976 - Burton Richter
1977 - Ilya Prigogine
1978 - Arno Allan Penzias
1978 - Peter L Kapitza
1979 - Stephen Weinberg
1979 - Sheldon Glashow
1979 - Herbert Charles Brown
1980 - Paul Berg
1980 - Walter Gilbert
1981 - Roald Hoffmann
1982 - Aaron Klug
1985 - Albert A. Hauptman
1985 - Jerome Karle
1986 - Dudley R. Herschbach
1988 - Robert Huber
1988 - Leon Lederman
1988 - Melvin Schwartz
1988 - Jack Steinberger
1989 - Sidney Altman
1990 - Jerome Friedman
1992 - Rudolph Marcus
1995 - Martin Perl
2000 - Alan J. Heeger
ECONOMICS:1970 - Paul Anthony Samuelson
1971 - Simon Kuznets
1972 - Kenneth Joseph Arrow
1975 - Leonid Kantorovich
1976 - Milton Friedman
1978 - Herbert A. Simon
1980 - Lawrence Robert Klein
1985 - Franco Modigliani
1987 - Robert M. Solow
1990 - Harry Markowitz
1990 - Merton Miller
1992 - Gary Becker
1993 - Robert Fogel
MEDICINE:
1908 - Elie Metchnikoff
1908 - Paul Erlich
1914 - Robert Barany
1922 - Otto Meyerhof
1930 - Karl Landsteiner
1931 - Otto Warburg
1936 - Otto Loewi
1944 - Joseph Erlanger
1944 - Herbert Spencer Gasser
1945 - Ernst Boris Chain
1946 - Hermann Joseph Muller
1950 - Tadeus Reichstein
1952 - Selman Abra ham Waksman
1953 - Hans Krebs
1953 - Fritz Albert Lipmann
1958 - Joshua Lederberg
1959 - Arthur Kornberg
1964 - Konrad Bloch
1965 - Francois Jacob
1965 - Andre Lwoff
1967 - George Wald
1968 - Marshall W. Nirenberg
1969 - Salvador Luria
1970 - Julius Axelrod
1970 - Sir Bernard Katz
1972 - Gerald Maurice Edelman
1975 - Howard Martin Temin
19 76 - Baruch S. Blumberg ;
1977 - Roselyn Sussman Yalow
1978 - Daniel Nathans
1980 - Baruj Benacerraf
1984 - Cesar Milstein
1985 - Michael Stuart Brown
1985 - Joseph L. Goldstein
1986 - Stanley Cohen [& Rita Levi-Montalcini]
1988 - Gertrude Elion
1989 - Harold Varmus
1991 - Erwin Neher
1991 - Bert Sakmann
1993 - Richard J. Roberts
1993 - Phillip Sharp
1994 - Alfred Gilman
1995 - Edward B. Lewis
The Jews are not promoting brain washing the children in military training camps,
teaching them how to blow themselves up and cause maximum deaths of Jews and other non-Muslims!
The Jews don't hijack planes, nor kill athletes at the Olympics, or blow themselves up in German restaurants.
There is not a single Jew that has destroyed a church. There is not a single Jew that protests by killing people.
The Jews don't traffic slaves, nor have leaders calling for Jihad and death to all the Infidels.
Perhaps the world's Muslims should consider investing more in standard education and less in blaming the
Jews for all their problems. Muslims must ask "what can they do for humankind", before they demand that
humankind respects them!!
Regardless of your feelings about the crisis between Israel and the Palestinians and Arab neighbors,
even if you believe there is more culpability on Israel's part, the following two sentences really say it all:
If the Arabs put down their weapons today, there would be no more violence.
If the Jews put down their weapons today, there would be no more Israel
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
ze by dalsi priklad jak nektera ta srovnani zas rozum z hlavy vyhani?
Jako lidi, nelidi, nabozenstvi, mnohozenstvi, buzeranty, simulanty, soc.demaky. lidovce, s kym jdem vzhuru, s kym s kopce,
probira tu leckdo kdekdo, zmoudrel z toho tezko nekdo:-(
Dal sem to sem k zamysleni ze to vzdycky simpl neni.........
|
||||||||
Trochu srovnani v citelnem podani
by
ASTR
on Wed 16 Apr 2008 07:25 AM EDT | Permanent Link
Keywords:
astraus
Comments
Re: trochu srovnani v citelnem podani
by
ASTR
on Wed 16 Apr 2008 07:34 AM EDT | Profile | Permanent Link
ze se se lip srovnavaji hrusky s jabkama ?
duvod jiny, duvod prosty... To jen abych rozproudit debatu a vydoloval z Vas nejakou myslenku. Cerstve jarni necht' tu zazni:-) Re: Re: trochu srovnani v citelnem podani
by
Tony
on Wed 16 Apr 2008 01:19 PM EDT | Profile | Permanent Link
1. První únos letadla uskutecnil Izrael v roce 1954; unesli syrské civilní letadlo. 2. Granáty v kavárnách: tuto formu boje poprvé použili sionisté proti Palestincum 17. brezna 1937 v Jeruzaléme. 3. Opoždená akce, elektricky nacasované miny na prelidnených tržištích: poprvé použili sionisté proti Palestincum 6. cervna 1938 v Haife. 4. Vyhození lode s civilisty na palube do vzduchu: poprvé realizovali sionisté 25. listopadu 1940 v Haife. Tito pritom neváhali zabít vlastní lidi na protest proti britské politice omezování imigrace do Palestiny. Lod se jmenovala Patria a prevážela tehdy 1 700 židovských imigrantu. 5. Vraždení vládních predstavitelu: poprvé realizovali sionisté 6. listopadu 1944, když Sternuv ganga zavraždil v Káhire lorda Moynea. Za tímto plánem stál Yitzak Šamír, clen Irgunu, pozdejší vudce Sternova gangu a izraelský premiér. 6. Používání rukojmí jako prostredku vyvíjení nátlaku na vládu: poprvé uskutecnili sionisté proti Britum 18. cervence 1946 v Tel Avivu. 7. Vyhazování vládních budov do vzduchu i s civilními zamestnanci a návštevníky: poprvé uskutecnili sionisté proti Britum 22. cervence 1946 v Jeruzaléme. V hotelu Král David tehdy zahynulo 91 Britu a 46 bylo zraneno. Menachim Begin - který útok naplánoval, uskutecnil a pozdeji se stal izraelským premiérem - priznal, že masakr koordinovali pod vedením sionistického gangu Haganah. 8. Kufríky s nastraženými bombami: poprvé použili sionisté proti britskému velvyslanectví 13. ríjna 1946 v Ríme. 9. Nastražené bomby v autech v civilních oblastech: poprvé použili sionisté proti Britum 5. prosince 1946 v Sarafande (na východ od Džaffy). 10. Bití rukojmí: poprvé použili sionisté 29. prosince 1946 proti Britum v Tel Avivu, Netanjane a v Rišone. 11. Bomby v dopisech, zasílaných politikum: poprvé použili sionisté proti Británii, když 4. a 6. cervna 1947 poslali 20 listových bomb z Itálie do Londýna. 12. Zavraždení rukojmí jako pomstu za reakci vlády: poprvé použili sionisté 29. cervence 1947 proti Britum v oblasti Netanjana. 13. Bomby v poštovních balících: poprvé použité sionisty proti Britum v Londýne 3. zárí 1947. 14. Masakr v Qajbýji, severozápadne od Jeruzaléma, uskutecnila 14. ríjna 1953 "Jednotka 101" pod vedením Ariela Šarona. V tomto prípade šlo o najkrvavejší a najbrutálnejší zlocin od smutne proslulého masakru v Deir Jássin. Vyhodili do vzduchu 42 domu, školu a mešitu i s lidmi v ní. Pri útoku zahynulo 75 žen, mužu a detí. 15. Bombardování atomové elektrárny: 7. cervna 1981 osm F16 a šest F15s zaútocilo na Iráckou atomovou elektrárnu Osirak a vyradilo ji z provozu naštestí tesne pred zavezením paliva. Re: Trochu srovnani v citelnem podani
by
Juchelka
on Wed 16 Apr 2008 08:43 AM EDT | Profile | Permanent Link
Já nevím... Jak by vypadalo srovnání Židů se Slovany, nebo asiaty? Zřejmě by to Židé také vyhráli... To je OK, já jim to přeji, ale jaké závěry by z toho někdo vyvodil pro nás? Jistě by si někdo mohl domyslet cokoliv, podle toho, co by se mu zrovna hodilo do krámu...
Další otázkou je, nakolik se nositelé Nobelovy ceny židovského původu ztotožňují s moderním Israelem a jeho politikou. Většina jich jistě žije mimo Israel a narodila se většinou jako občané suverénních, demokratických států. Jsem si vědom unikátní židovské sounáležitosti, ale znám poměrně dost Židů, kteří s Israelem nesouhlasí a podobná srovnání by (IMHO právem) odmítli, jako sionistickou propagandu. Je to čirá demagogie (a zárodečný rasismus... Hodnota člověka/národa se nedá posuzovat podle toho, kolik kdo dostal cen!). Počet Nobelových cen nemá přece nic společného s křivdami, kterých se Israel dopustil na svých sousedech od svého vzniku až do současnosti - obojí existuje a nedá se ignorovat, i když je jistě do očí bijící, že se aparthaidní, brutální přístup židovského Israele k řešení svých problémů od nějakého Nobelova ideálu značně liší a je divné, že nějací židovští géniové již dávno nepřišli s mírovým řešením... Na druhé straně, kdybych měl někomu udělit Nobelovu cenu za okupaci nebo parazitismus, neváhal bych ani minutu... ; ) --- Jinak, považuj mě za malicherného, ale opravdu mě nebetyčně sere, když začínáš nadpisy svých článků malým písmenem... Nešlo by s tím něco udělat, abych to nemusel donekonečna opravovat? (Sorry, už jsem to nemohl vydržet : ) Re: Re: Trochu srovnani v citelnem podani
by
ASTR
on Wed 16 Apr 2008 09:45 AM EDT | Profile | Permanent Link
Nadpisy clanku, zacatky vet, maly pismeno veky pismeno, prechod od reci lidove k jazyku spisovnemu a naopak, mas pravdu.
Flakam to tam, pardon sem na Vrbu, kydam to sem tam hur nez neporadnej Rednek vidlema, forma zadna, myslenky chci vydolovat od jinych, sam do toho dam minimum, jsem vlastne take "parazit". Parazituji, prizivuje se, jen myslenky zatim jeste nevykradam, ale ano zajimaji mne nazory jine a jinych, proto jsem to sem dal, nesourode, je to vlastne vytrzeno z engicky psaneho serveru a debaty o FSEM vcetne nazoru na Zzidy, lide tu vnimaji dejiny nejak jinak a zcela jasne je to videt v pristupu k Evrope, take i k Zzidum pokud jde o jejich vyznam, vliv, osud. Ani zde mnozi "vzdelanci" nechapou nutnost ci potrebnost zakonu o zakazu zpochybnovani, nechapou , vidi to odlisne, vyjadruji se odlisne o mnohych vecech ktere nam prijdou samozrejme. Jiste to plati i opacne. Pri prijezdu sem jsem narazel az moc casto:-( Samozrejme jsou odlisnosti a odlisnosti. Ty ktere zasahuji do osudu cloveka az tak, ze vidi reseni v odchodu na onen svet obalen trhavinou, hlavne kdyz sebou vezme co nejvetsi pocet nenavidenych nepratel je stav duse a mysli, ktery pochopit, nasledne se bud ztotoznit ci odsoudit a presentovat vse na urovni Internetove vymeny tak aby to vice vyzyvalo ke kultivovane vymene nez k emocim, takovy clanek ci prispevek napsat si zada nejen um pisatele, to potrebuje i ctenare na urovni. Obojiho je na Internetu jakoby nekdy stale mene. Nektere servery jakoby sbiraly exemplare diskuteru kde FSEM se vari krev:-( Samozrejme jak kdo. Ja si ani na Vrbu ani jinam nechodim pro souhlas s tim co vkladam ci komentuji, jen mi dela na nekterych serverech stale vetsi potize probrat se houstim tu sprostaren tu i spisovne prazdnoty, abych si vybral a precetl lidske slovo. Ale konec dobry, FSECHNO dobre:-) Ti z cesky psanych serveru, kteri sva Internetova setkani prokladaji osobnimi setkanimi jsou na tom idealne. Theoreticky mohou doufat i v moznost, ze se ve sve hospudce ci klubu setkaji i s moudrym poslancem, ktery je nejen vyslechne, ale dokonce bude jejich nazorem tak zaujat, ze ho vezme za vlastni:-) No reknete, mohlo by Vas potkat neco krasnejsiho? cha cha cha Nam zde (jak to vidim ja IMHO samozrejme) staci ke spokojenosti ze komentare plynou jak voda tece o slusnost ze netreba tu zadat v klece, slusni jsme a nespilame, zapravdu i jinym dame ..... a navic i na hezkou fotku se tu a tam podivame, ....... a tak sup sem... s dalsima comment ama :-) ----------------------------------------------------------------------- a nejvic me sere gdys nevim proc me neco sere:-( Treba cim dal vic Veke Pismeno na zacatku kazde vety. Priom to pravidlo ze veta je ukoncena teckou a zacatek vety se zacina Vekym Pismenem zni tak nevinnnnnne :-) Ale to uz jsme u dojmu a o tech byl mel byt clanek extra. Tak priste :-) Re: Re: Re: Trochu srovnani v citelnem podani
by
Juchelka
on Wed 16 Apr 2008 09:51 AM EDT | Profile | Permanent Link
Vidím, že tě to vzalo víc, než jsem očekával. To je dobře! : )))
Re: Re: Trochu srovnani v citelnem podani
by
Jaromir
on Wed 16 Apr 2008 10:52 AM EDT | Profile | Permanent Link
A povazujete nas vp. Juchelka za parazity ektokrini (jako pijavice), nebo endokrini (jako tasemnice)? Ja bych spis rekl, ze zijeme ve stavu fakultativne a mutualisticky symbiotickem, treba jako kolibrici a orchideje.
Vzdyt bez nas by nebyl Hollywood ani valky a bez vas by nemel kdo do kina na ty shity chodit a kdo v tech valkach strilet. Svobodne, z vlastniho rozhodnuti, in pursuit of liberty and happiness. Re: Re: Re: Trochu srovnani v citelnem podani
by
Juchelka
on Wed 16 Apr 2008 11:37 AM EDT | Profile | Permanent Link
Řekl bych, že jste typickými ektoparasity. Mám samozřejmě na mysli stát Israel a na osobní úrovni všechny ty, kteří se na okupacích a aktech parasitizmu ve jménu Israele podíleli - ne všechny Židy. Ti jsou mi neutrálně/positivně lhostejní - kdyby v čele Israele stáli Číňani, reagoval bych stejně (BTW, jsem zásadně proti bojkotu Olympiády - bad for business... Tibet není Palestina. Považte tu drzost, ti násilníci se považují za buddhisty! Kolik mají v Lhase nobelovek?).
Jinak, jsme jistě nějakým způsobem propojeni, zhruba tak, jak popisujete. Za největší rozdíl ale považuji skutečnost, že Israel si je plně vědom své role v těle hostitele, kdežto americké telátko pouze občas žalostně zabučí, ale jinak se jen bezradně rozhlíží po vyrabovaném kravíně... Re: Řekl bych, že jste typickými ektoparasity.
by
vodnik
on Wed 16 Apr 2008 02:01 PM EDT | Profile | Permanent Link
Omyl.
Re: Re: Řekl bych, že jste typickými ektoparasity.
by
Juchelka
on Wed 16 Apr 2008 03:49 PM EDT | Profile | Permanent Link
Jistě, mohu se mýlit. Je to asi hlavně proto, že se vyjadřuji pouze k pletichám Israele jako státu, a nebo těch, kteří jej zjevně a na náš úkor podporují. Jednotlivé židovstvo mě nezajímá a beru je, jako kteroukoliv jinou menšinu v USA a nebo je prostě beru...
Re: ne všechny Židy
Presne tak.
To ovsem ti co hned krici antisemitismus umyslne prehlizi. Re: Vzdyt bez nas by nebyl Hollywood
Jo jo, ten se povedl. Mentalni prejebani mozku 300 milionu ovci severoamerickeho kontinentu. Ve skutecnosti nejde jen o Hollywood.
Nastesti existuje moznost sledovat jine programy, nebo dokonce cteni knih, coz mnozi znovu objevuji. Re: The Global Jewish population is 0.02%
Ale i toto cislo je klamne.
Pravych zidu je malo a ti co jsou mene nez 100% jeste mene. Mnozi ziji po celem svete ale pocitaji za zidy. Na obrat, kdyz nekdo neco dokaze, napriklad starocech, uspech se pocita za americky, nemecky, ci za ten ve ktere ten pan "Novak" zije. Einstein byl nemec/ american ale jeho uspechy jsou zidovske. Richard Phillips Feynman byl zid ci american? Po 2000 letech pronasledovani se nedivim, ze zide dbaji na vzdelani. Vzdelani ale take pozvedlo orientalce, indy, kteri take dosahli spickovych vysledku. Mince se da prohlizet z obou stran. Byla zde zminka o Wolfowitzovi a podobnych, s kterymi se zide moc nechlubi! |
Login
Poslední články
Poslední Komentáře
Re: Kdyz jsme e zde bavili o Kreuzigerovi... (Juchelka)
Kdyz jsme e zde bavili o Kreuzigerovi... (Jaromir)
Re: Re: Re: Re:Vrba :-) (vodnik007)
Re: Re: Re:Vrba :-) (zappík)
Re: Re:Vrba :-) (zappík)
Re: Re:Vrba :-) (vodnik007)
Re:Vrba :-) (ASTR)
Re: topper headon leave it to luck (vodnik007)
Odkazy
Osobní blogy
Politika
Antiwar.com
Věda|Technologie
|
|||||||
|
||||||||