V období normalisace, jak známo, neexistovala censura. Situaci měli tak zmáklou, že jí nebylo potřeba - kolaborantská autocensura snaživých kariéristů fungovala na 100%. Dnes tato mentalita řádí i v tzv. "svobodných" českých mediích.
Do ČT se plíživým způsobem podařilo vniknout exponentům velkosrbského chauvinismu a natočili pořad o Kosovu, který neodpovídá předepsané šabloně. Tzv. "mezinárodní společenství" v něm vypadá jako banda válečných zločinců. Naštěstí bdělý autocensor nespí a tak ČT včas zakázala vysílat pořad, kteří její zaměstnanci - záludní srbští agenti - natočili. No posuďte sami (první díl, klikněte si vedle na pokračování, je jich 6).
|
|||
|
Comments
Re: Nesmrtelný český bolševismus
by
ASTR
on Tue 13 May 2008 08:01 AM EDT | Profile | Permanent Link
bolsevismus coby stale hrozici a pretrvavajici nebezpeci, jakoby u nekterych lidi je nebezpeci stale nejnebezpecnejsi :-(
Treba Peters na svem blogu ZNP neopomene neustale zduraznovat nebezpeci vanouci z Kremlu a od toho odvozuje radar jako reseni atd, jini vidi nebezpeci jinde... davam zde odkaz na asijske nebezpeci a reakci na nej nebezpeci Re: Re: Nesmrtelný český bolševismus
by
Anonymous
on Tue 13 May 2008 11:00 AM EDT | Permanent Link
> ASTR
> bolsevismus coby stale hrozici a pretrvavajici nebezpeci, jakoby u nekterych lidi je nebezpeci stale nejnebezpecnejsi es: Ano je to prekvapitelne co papir (a ted pocitace) vydrzi.... Re: Nesmrtelný český bolševismus
by
Jaromir
on Tue 13 May 2008 03:22 PM EDT | Profile | Permanent Link
Ale prosim Vas, Jugoslavie, to byl normalni supply chain management.
Za druhe svetove valky vybudovala Amerika masivni prumyslove odvetvi. Sklady se plni, je treba zbozi prodavat. U nas v Israeli, my taky nechceme bojovat, ale co mame delat, kdyz nam porad ty veci cpou. Zkuste si odpovedet na otazku jak by se vyvijel Israel, kdyby se nestal (navzdory vuli lidu), zakaznikem Washingtonu. Myslite, ze bychom strileli do Gazy? Myslite, ze by se Zide s Palestinci nedohodli? Re: Re: Nesmrtelný český bolševismus
by
ASTR
on Tue 13 May 2008 07:27 PM EDT | Profile | Permanent Link
Pane Kreutzfeld, za tato moudra slova,
do kamene tesat, na HRAD s Vami, na ten uplne zglobalizovanej co povladne celymu svetu, ale pozor....na listine nepratel Israele si to takovymi vyroky jiste upevnujete :-( Re: Re: Nesmrtelný český bolševismus
by
Anonymous
on Wed 14 May 2008 01:23 AM EDT | Permanent Link
Dohodli se mohamedani nekdy s nekym? Blbnes Kreuztfelde z chlastu nebo tve vlastni nemoci? Takovehle hlouposti snad muzes publikovat pouze u nestvurneho. Trocha soudnosti bych prosil.
Re: Re: Re: Nesmrtelný český bolševismus
by
ASTR
on Wed 14 May 2008 04:19 AM EDT | Profile | Permanent Link
Samozrejme ze mate Anonymousi pravdu,
jenze bohuzel po nas Oni maji svoji a mnozi na ni trvaji:-( A rikaji ze maji s nami sve spatne zkusenosti, ze se nam neda verit:-( jako priklad uvadi (PRY) velmi nepekne zpusoby naseho zachazni a zacinaji to vyucovat uz na svych skolach sve deti:-( Jako jeden z prikladu se uvadi jak jeden NEmachometan no rekneme jmenem burzovni makler Soros predstiral nejake penize na asijskem trhu a v zemi zvane Malajsie tehdy hlava statu Mahatyr geroj zeme zlodejskemu NEmachometanovi zabranil ve sklizni urody, ktera mu nepatrila. Od tech dob je to uvadeno jako dalsi priklad jak nekteri vybrani jedinci by se chteli obohatit na ukor obyvatel jinych kraju jinych zemi jinych vyznani:-( Mahathir-Soros: Common ground for global peace sice vse skoncilo jakoby dobre, ale neduvera k Zapadnim bursovnim handlirum kteri si chteli nakrast a aby to melo spravny "tridni" prizvuk tak na ubohych mohamedanech a ucinit chude zeme Asie jeste chudsi a Zapad jeste bohatsi, tento pohled na situaci nekteri A NEJEN MOHAMEDANI svetove siri. Pro nektere lidi stale plati," cim hure, tim lepe" :-( setkani ---------------------------------------------------------------------------------------------- Ja jen dodavam, ze nastesti do dnesnich dnu nemaji zbrane a armadu, aby nam mohli odpovede vojensky, ale.. jednou ta doba muze prijit:-( zatim jen Pakistan ma bombu a pry je dobre hlidana generalem ktery ma radeji principy demokracie nez vystrkovani zadku k nebi. Ale kdo vi, kdo tam povladne priste? Co ze to rikam? Ze bychom se k nim meli chovat na startu slusne a neprovokovat byt i jen Sorosinami, presneji bursovnimi zlodejskymi machinacemi, neb Mr.Soros v tom byl nevine, to jini tajemni makleri a presunovaci penez odnikud nikam chteli vydelat:-( Pokud ale slusnost nebude respektovana, neslusnosti na slusnost odpovedi, pak ano, jestlize to dojde az tak daleko, a pujde li o to kdo z koho, tak pak je odpoved jednoznacna ! ----------------------------------------------------- Re: Re: Re: Nesmrtelný český bolševismus
by
Jaromir
on Wed 14 May 2008 09:29 AM EDT | Profile | Permanent Link
Israel je mirumilovna zeme a Zide by se se sousedy jiste dohodli. Ovsem je to ten americky zbrojni prumysl, kdo nam furt strka zbrane do ruky. Ten za vsechno muze.
Re: Re: Re: Re: Nesmrtelný český bolševismus
by
ASTR
on Wed 14 May 2008 06:41 PM EDT | Profile | Permanent Link
pane Kreutzfeld:-)
dalsi z rady Vasich komentaru ktery je nutno nazvat "obdivuhodny" :-) Mate stesti ze jste zde na pratelskem serveru, kde si Vas FSICHNI povazuji :-) Jinde by Vam jiste nasali, zda nejste z tech kteri maji ulozeny svoje penize prave ve zbrojarske industrii a jako spoluvlastnikovi Vam z toho zbrojniho kolotoce tecou proudem prevelike penize. Ale nic si z toho nedelejte, penizku si uzivejte, pokud jste zde na zemi, v nebi ani v pekle tuhle lidskou currency neznaji, s penezi tam nehraji. salom:-) Re: Re: Re: Nesmrtelný český bolševismus
by
Anonymous
on Thu 15 May 2008 08:05 AM EDT | Permanent Link
> Anonymous
> Dohodli se mohamedani nekdy s nekym? es: Jiste, a byli vice "mirumilovni" nez katolici. Na priklad po padu Jerusalem, od kud vyhnali krizaky, nechali (obycejne) katoliky na pokoji, zit na miste. Krizaci po porazce muslimu vsechny muslimske ci mohamedanske zajatce (i obyvatelsto) popravovali... Jen tak mimochodem Sadam rekl OSN ze Irak nema zbrane hromadneho niceni. Dorucil do jejich kancelari velice detailni hlaseni/protokoly. Dnes o tomto nikdo nic nerika ci nepise, jako by se to vubec nestalo.... Máte pravdu, pane es
by
vodnik
on Thu 15 May 2008 10:13 AM EDT | Profile | Permanent Link
Připomněl bych, že "mohamedáni" soužili po staletí s exotericky polytheistickými hinduisty v Indii - a to, prosím, pro muslima není větší hřích než věřit v jiné bohy než toho Jednoho! V Israeli soužili mírumilovně po staletí s Židy, bordel tam nastal se zvýšeným počtem židovských přistěhovalců po r. 1900.
Re: Máte pravdu, pane es
by
Kníže
on Tue 27 May 2008 04:24 PM EDT | Profile | Permanent Link
Ahoj Vodníku, řekl bych, že muslimům nic jiného nezbylo, protože se jim nepovedlo Indii dobýt a vliv si udržet. Nedělám si iluze, že by nechali hinduisty, džinisty a spol. na pokoji, kdyby jim něco jiného zbývalo.
Re: Re: Máte pravdu, pane es
by
vodnik
on Tue 27 May 2008 04:35 PM EDT | Profile | Permanent Link
Vítám, Potěmkinu! Inu, jak víš, v historii "kdyby" neexistuje víc než v jiných oborech ;-)
Re: Nesmrtelný český bolševismus
by
Kníže
on Tue 27 May 2008 04:26 PM EDT | Profile | Permanent Link
Jinak musím říct, že jsi tenkrát s tím Kosovem měl pravdu. Za sebe se stydím, že jsem tenkrát Havlovi ty vepřové řeči žral. Schwarzenbergovi a spol. 3x fuj!
Re: Re: Nesmrtelný český bolševismus
by
vodnik
on Tue 27 May 2008 04:36 PM EDT | Profile | Permanent Link
To už je teď jedno. Teď máme z ostudy kabát, ne vlastní vinou, a s odporem a skřípějícími zuby smekám klobouk před tím ješitným hovadem v čele státu.
Deset let zpoždění
by
Anonymous
on Wed 28 May 2008 12:09 PM EDT | Permanent Link
není až takové opoždění.
I když poté, co byl Balkánský řezník bez výsledku usouzen k smrti a jeho pronásledovatelka obrátila o 180° a říká že hajzlové jsou vlastně ty druhý by to trklo i vola. Re: Deset let zpoždění
by
Kníže
on Wed 28 May 2008 02:42 PM EDT | Profile | Permanent Link
Děkuji Ti, náčelníku, že jsi se mě zastal. ;-)
Cítím z vašich slov jistou hořkost
by
Anonymous
on Wed 28 May 2008 04:31 PM EDT | Permanent Link
Očekával jste snad slavobrány? Všobecný úžas a jásot kvůli tomu, že jste se Vy sám rozhodl opustit sebemrskačské blouznění naordinované nepřítelem a nastoupit cestu moudrosti?
"No konečně", nic lepšího neuslyšíte. Re: Cítím z vašich slov jistou hořkost
by
zappík
on Wed 28 May 2008 04:50 PM EDT | Profile | Permanent Link
Pořád si myslím, že je lepší prohlédnout alespoň někdy, než když tu máme u nás v ČR lidi, kteří vědí, kde je pravda, ale tupě papouškují tu nejnechutnější propagandu. :-(
Re: 3x fuj!
Odstavec : Z nepublikovaného rozhovoru historika a europoslanca M. Randsdorfa pre týždenník Reflex
"MILOSLAV RANSDORF: Zamatová revolúcia, o ktorej vravíte, nebola revolúcia, ale vlastnícky prevrat....Viem, že o tom novinári neradi počujú, ale napríklad od Ladislava Adamca, ktorý už zomrel, som sa dozvedel, že mu volal Michail Sergejevič Gorbačov, že má zariadiť, aby sa prezidentom stal Václav Havel. Keď to odmietol, nasledoval nátlak a táto zmena sa realizovala. Pôvodne mu tlmočil túto sovietsku požiadavku veľvyslanec ZSSR Viktor Lomakin, po ňom nastúpil sám Gorbačov. Viete, že to dopadlo napokon tak, že komunisti v roku 1989 zvolili Havla za prezidenta, a aby to bolo poistené, bola zabezpečená požiadavka aklamácie. Teda nie tajná voľba, ale aklamácia, aby to bolo absolútne isté. Zamatová revolúcia bola vyjednaná mocenská zmena." Re: Re: 3x fuj!
by
Jaromir
on Wed 28 May 2008 02:08 PM EDT | Profile | Permanent Link
Soudruh Ransdorf by na to tema mel publikovat nejakou studii, kdyz toho tolik vi. Tim nemyslim nic zleho, on je opravdu velice vzdelany clovek. Samotneho by zajimalo, jak to bylo, a ani si nejsem jist, jestli v Kocourkove existuji nejake archivy jako v USA, ktere by po 30 nebo 50 letech mohli byt odtajneny.
Ze to tak nejak bylo jak rika Ransdorf je celkem jasne. Ani to nemeni nic na tom, ze to byla pro kocourkovske velka vyhra. Porad lepsi budovat spolecensky souhlas mizernou propagandou, nez obusky. Co si myslí Miloš Zeman:
by
Anonymous
on Sat 31 May 2008 06:36 AM EDT | Permanent Link
Domnívám se, že Kosovo je teroristická islámská diktatura, financovaná narkomafiemi. Z toho jednoznačně vyplývá neuznat.
I když se domnívám, že íránská hrozba existuje, tak se naopak nedomnívám, že radar je účinným prostředkem proti této hrozbě. Považoval jsem za přirozené, že Jan Kavan bude lídrem české sociální demokracie ve volbách do Evropského parlamentu, protože si – s výjimkou Miloslava Ransdorfa – nedokážu představit uvnitř české levice lépe vybaveného člověka. Můj přítel a ministr životního prostředí v mé vládě Miloš Kužvart je předseda spolku proti větrným elektrárnám, zdůrazňuji, proti větrným elektrárnám, protože je to jeden z největších nesmyslů, který může tomuto kraji, který miluji, velice uškodit. Prostě jediný opravdový český politik
by
Anonymous
on Sat 31 May 2008 06:39 AM EDT | Permanent Link
Ne jako ta verběž, která by zasloužila narazit na kůl za velezradu nebo useknout ruce za zlodějnu. Případně obojí.
Re: Prostě jediný opravdový český politik
by
vodnik
on Sat 31 May 2008 06:48 AM EDT | Profile | Permanent Link
Jeho názor na radar a Kosovo je o.k. (je otázka, jak by mluvil, kdyby teď stál v čele státu), ale zas přirovnal Arafata k Hitlerovi, což je faux pas jakým se hned tak někdo pochlubit nemůže...
Ano, Češi by se měli méně srát do záležitostí domorodců
by
Anonymous
on Sat 31 May 2008 07:15 AM EDT | Permanent Link
Ze zahraničních problémů je pro nás důležitý především vznik Terroristánu na území našich přátel. Co je dál, nás vůbec nemusí zajímat. Proto Zemanovi poznámky o Arafatovi nemají význam.
Re: Co je dál, nás vůbec nemusí zajímat.
by
vodnik
on Sat 31 May 2008 08:08 AM EDT | Profile | Permanent Link
Tak s tímk, bohužel, nemohu souhlasit. Nepíšeme rok 1400, ba ani 1900, svět se zmenšil a Australie je "přes ulici"...
Ne, není přes ulici
by
Anonymous
on Sat 31 May 2008 09:16 AM EDT | Permanent Link
ale přes oceán. Podívejte se na mapu.
Re: Ne, není přes ulici
O to jiz rec byla ;-)
Re: Re: Prostě jediný opravdový český politik
by
Anonymous
on Sat 31 May 2008 08:22 AM EDT | Permanent Link
to je pravda, Hitler byl podstatně méně křivý než Arafat. Každý z těch dvou byl naprosto bezohledný zmetek, ale každý jinak. Arafatova ukňouraná krvavá tlama se Hitlerovi nemohla rovnat, cíle ale měli úměrně svým schopnostem oba stejné.
AndyO Já teda nejsem žádný Arafatův fanda...
by
vodnik
on Sat 31 May 2008 08:30 AM EDT | Profile | Permanent Link
...a nikdy jsem jím nebyl. Ale pokud se podívám na ty válečné zločince v čele israelského státu, musím přirovnání Hitlera právě k ukňouranému Arafatovi považovat za přinejmenším velmi neprozřetelné!
Re: Já teda nejsem žádný Arafatův fanda...
Oba zprvu usilovali o stejne: Originally opposed to Israel's existence. Tim vsak podobnost konci. Hitler, silenec, valku prohral ale vlastne se tak zaslouzil o stvoreni Izraele.
Re: vlastne se tak zaslouzil o stvoreni Izraele.
by
vodnik
on Sun 01 Jun 2008 01:04 PM EDT | Profile | Permanent Link
Pšššt!!! Nebo si pro Tebe přijdou!!
Re: Re: Re: Prostě jediný opravdový český politik
by
Juchelka
on Sat 31 May 2008 09:42 AM EDT | Profile | Permanent Link
Cíle měli stejné? Pokud vím, tak Arafat neusiloval o žádnou světovládu, či obnovení nějakého historického stavu. Zatímco Hitler byl agresor, Arafat se agresi bránil. Můžeme se shodnout, že oba byli násilníci a i jinak nám mohou nevyhovovat, ale přímé srovnání je IMHO blbost.
Bohumil Doležal
k věci: "Česká televize zatím váhá s vysíláním jakéhosi televizní filmu o Kosovu. Podle toho, co o něm píší v Právu, kde rozhodně proti němu nejsou zaujati, jde o nestydatou prosrbskou propagandu pod demagogickým názvem Uloupené Kosovo. Seriál je o tom, jak zlí Albánci ubližovali a ubližovali hodným Srbům. Ani slovo o tom, že Miloševičovo Srbsko poslalo do provincie vojáky, kteří vraždili a znásilňovali minimálně stejně intenzivně a navíc s průhledným záměrem donutit co nejvíc kosovských Albánců utéci do sousedních zemí, do Albánie a do Makedonie. V českém nacionalistickém ptydepe se tomu říká „divoký odsun“ a máme s ním bohaté zkušenosti. I proto jsou nám Srbové tak blízcí a sympatičtí. Jsme zahrabáni v podobném hnoji. Ve filmu se říká, že ještě na začátku první světové války v Kosovu prý Srbové převažovali. Jednak jsem přesvědčen, že je to kec (pravda je pouze, že jich tam bylo o hodně víc než dnes), a jednak, to bylo před sto lety! Mezitím vyrostly přinejmenším čtyři generace. Rozhoduje dnešní situace. Pokud je to, co o filmu píše Právo, pravda, měla by ČT projevit výjimečně zmužilost a tu hnusárnu nevysílat."
Re: Bohumil Doležal
Ono jak se to jednou zacne rezat, je tezke soudit kdo je horsi.
"Jednak to bylo před sto lety!....Rozhoduje dnešní situace." Podle toho by nemel existovat Israel, kdyz "to bylo pred 1900 lety" kdy tam meli zide domov. Re: Bohumil Doležal
by
vodnik
on Sun 01 Jun 2008 06:23 PM EDT | Profile | Permanent Link
Tuto směsici lží a polopravd ponechám k rozsápání Ivanovi.
Re: Re: Bohumil Doležal
by
ASTR
on Mon 02 Jun 2008 01:38 AM EDT | Profile | Permanent Link
Gdys kamarad Dolezal a jeho srovnavani nesrovnatelneho,
jeho tu zvelicovani, tu zkreslovani, tu zamlcovani tu prekrucovani :-) ..zdalipak genosse Dolezal uz napsal sepsal co objevil, ze tootis ti hrosni Serbove to vyhaneni a vyvrazdovani Albancu okookali od chaueuvinistickych Cechacku a z jejich tech onech jak jim mi Sudetegau Czecho-nemcove alias Sudetaci sikame z Peenesofych teekretuu:-( jinak to neny mosna, ze ty Serbova delat to same co Cechove -:( ------------------------------------------------ a tak pro zlepseni nalady nabizim chtip neni to tak Tolezalofsky poucne ale fuubec nee nemravne, naopak moralne napravne :-) poucne f tom jak muze byt a jak je casto jinak vysvetlovano, nahlizeno, srovnavano az prekrucovano, tedy jak pro koho...... jako napriklad pokus o srovnavani do jedne roviny, jak vyhaneni Albancu tak i Nemcu zijich v Ceskem pohranici :-) enjoy:-) ---------------------------------------------------------------------------------------- An 85-year-old man was requested by his doctor for a sperm count as part of his physical exam. The doctor gave the man a jar and said, take this jar home and bring back a semen sample tomorrow. The next day the 85-year-old man reappeared at the doctor’s office and gave him the jar, which was as clean and empty as on the previous day. The doctor asked what happened and the man explained, well, doc, it’s like this - first I tried with my right hand, but nothing. Then I tried with my left hand, but still nothing. Then I asked my wife for help. She tried with her right hand, then with her left, still nothing. She tried with her mouth, first with the teeth in, then with her teeth out, still nothing. We even called up Arleen, the lady next door and she tried too, first with both hands, then an armpit, and she even tried squeezing it between her knees, but still nothing. The doctor was shocked! You asked your neighbour? The old man replied, Yep, none of us could get the jar open. to nic:-)
by
ASTR
on Mon 02 Jun 2008 09:12 AM EDT | Profile | Permanent Link
jen nesmelej pokus zesmesnit srovnavani nesrovnatelneho,
Arafata s Hitlerem, Nera s diktatorem v nejmenovane Africke demokracii, atd atd, az treba Vodnika z Cali s Vodnikem z Tulipanova... :-)???? A stejne tak nelze davat do blizke roviny UBLIZOVANE Albance a Nemce odsunute dle Benesovych dekretu. Ono nejenze ublizeni je nesrovnatelne, ale ani reakce Albancu a jejich zlocinnost az po jejich zlocince ministry vrahy a drogove dealery v jejich dnesni Kosovske vlade, to se neda srovnat s nicim ze strany Nemcu kteri byli vystehovani. Samozrejme pokud nekomu v jeho bezedne nenavisti staci jen podoba v tom, ze Srbove chteli vystehovat Albance podobne jako Cesi vystehovali Nemce, pak tu jakoby nejaka podoba je:-( To ovsem najdu podobnou podobu v nesrovnatelnych Vodnicich. Nahodou jsem zjistil ze oba pili pivo stejne znacky ve stejnem PUBu v Sa-Fra, pozor na ne ! jen s rozdilem 20 let, takze srovnani a podoba tu je :-) Kdyz se chce vzdy se nejake srovnani najde :-) CO ze to rikam? Jen to, ze od takovych lidi, rovnacu, prirovnavacu, porovnavacu radeji dal, protoze ma-li nekdo potrebu az takoveho srovnani, nutno se ptat proc, protoze mu dochazi rec v dukazech a tak nutno pribrat na pomoc emoce, pocity necity? To uz pak ale nelze mluvit o argumentaci ci vymene nazoru a proto rikam, od toho radeji dal a nereagovat:-) Re: to nic:-)
xakru, co nato rict?
Re: Re: to nic:-)
by
Juchelka
on Mon 02 Jun 2008 03:01 PM EDT | Profile | Permanent Link
Nevím. Můžu přejmenovat Pozdní jaro na Noční jaro ; ) ?
Re: Re: Bohumil Doležal
by
Anonymous
on Mon 02 Jun 2008 03:15 PM EDT | Permanent Link
Tuto směsici lží a polopravd ponechám k rozsápání Ivanovi.
Podle mě se prostě mladý prolhanec vzhlíží ve starém a doufá, že po něm jednou přebere živnost. Samozřejmě že ve skutečnosti nikdo o tak tupého přisluhovače nestojí, bohatá fantazie ale udržuje naději při životě. Ovšem my, kteří nepatříme mezi obdivovatele olezlé doležalovské kurvy, necítíme žádnou potřebu polemizovat s jejím důležitým mektáním o filmu, který ona vůbec neviděla. Re: Re: Re: Bohumil Doležal
by
vodnik
on Mon 02 Jun 2008 05:44 PM EDT | Profile | Permanent Link
Pokud tím "mladým prolhancem" myslíte Peterse, tak to se ho musím zastat. Nevěřím, že by Peters vědomě lhal. On prostě Doležalovi věří a až jednoho dne prokoukne, bude jeho zklamání přetrpké.
To jsou hlouposti
by
Anonymous
on Tue 03 Jun 2008 10:42 AM EDT | Permanent Link
Klidně může v danou chvíli věřit svým žvástům, přesto ale klame. Proč? Protože lže celým svým smýšlením jako ostatní orwellovští liberálové. To ale není tento případ. Nyní jen provokuje, už mu to totiž bylo bylo vysvětleno.
Co je to za marxism?
"Lhát svým smýšlením". To mi připadá podobné thesi o základně a nadstavbě.
Proč jsem liberál orwellovský? Myslím, že jsem liberál obyčejný. Vaše dojmy mě naprosto nezajímají, dojmologu
by
Anonymous
on Tue 03 Jun 2008 12:26 PM EDT | Permanent Link
Nejprve byste musel doložit něco chytrého, co jste kdy napsal. Vzpomínám si na samé pitomosti.
Na striktní odsudky cizí tvorby nemáte už vůbec žádný nárok. Chci slyšet pouze odpověď na otázku, které jste se úmyslně vyhnul: proč sem znovu taháte téma, které vám už bylo vysvětleno? Re: Vaše dojmy mě naprosto nezajímají, dojmologu
Není každému dáno.
Pro pravdu se každý zlobí? Mrzí Vás, že obludnou srbskou propagandu TV vysílat nebude? Ocitoval jsem výrok, který v debatě dosud nikdo necitoval. Nějak jsem si nevšiml, že by mi někdo cokoliv vysvětlil. Re: Re: Vaše dojmy mě naprosto nezajímají, dojmologu
by
vodnik
on Tue 03 Jun 2008 01:28 PM EDT | Profile | Permanent Link
Mrzí Vás, že obludnou srbskou propagandu TV vysílat nebude?
Mně to mrzí! Možná by další řada lidí prokoukla, že věřila lžím a propagandě havlovců. To, že Vy si držíte ty klapky na očích zuby nehty, je pozoruhodná úchylka, nikoli standard. Ďábla nelze vyhánět Belzebubem,
jednu propagandu nelze nahrazovat propagandou jinou. Když například nahradíme kommunism antikommunismem, tak nám nevznikne demokracie, nýbrž fašism.
Kdysi jsem v kontextu šíleného judeofilství Sprchy napsal antisemitský článek. Nebyl myšlen úplně seriosně, byl to pokus. Přesto zůstává asi nejpopulárnějším a nejvíce diskutovaným textem, co jsem kdy napsal. Antisemitský článek?
by
vodnik
on Tue 03 Jun 2008 04:57 PM EDT | Profile | Permanent Link
Který? Na žádný si nevzpomínám. Nebo už Doležal ovládl Vaše myšlení docela a taky kladete rovnítko mezi antisionismus a antisemitismus?
Blbečkovský fráze, blbečkovský analogie
by
Anonymous
on Tue 03 Jun 2008 04:59 PM EDT | Permanent Link
Podle této úvahy by bylo v době hluboké normalizace škodlivé poslouchat Hlas Ameriky, protože v něm nedostávali prostor bolševici.
Re: Ďábla nelze vyhánět Belzebubem,
Neberte to tak doslova. Někdy je dobré používat vžité pojmy, byť jsou chybné.
Mám asi kunderovské období, kdy mne baví Hra. Zajímá mne reakce p. Zemana, kdy vůči němu používám maulovsko-moulovský slovník. Zda ho to aspoň trkne v jeho pokrytectví. To jste, Ivane, nevědomky trefil hřebíček na hlavičku.
Připomínám asi nejlepší text Tomáše Peciny všech dob.
Re: Ďábla nelze vyhánět Belzebubem,
by
ASTR
on Tue 03 Jun 2008 08:08 PM EDT | Profile | Permanent Link
co vznikne kdyz zverejnite PRAVDU ?
Halliburton aneb kdo ma jaky uzitek z Iraku dnesnich casu ? :-( tech detailnejsich informaci je tam kolem mnohem vice s jednoznacnym vysvetlenim, zustat v oblasti co nejdele valcit co nejdele, nicit a "budovat" a tak stale dokola, hlavne ze penize tecou :-( kolik tece lidske krve? To Halliburtony, Cheyeny a vladnouci hyeny nezajima :-( a uz se rozhlizi kam by se roztahli dale :-( Re: Ďábla nelze vyhánět Belzebubem,
by
ASTR
on Tue 03 Jun 2008 08:28 PM EDT | Profile | Permanent Link
Nezájem
by
Anonymous
on Tue 03 Jun 2008 01:58 PM EDT | Permanent Link
Česká televize dosud stranila výhradně Albáncům. Tento dokument by byl konečně pohled z druhé strany. Co na tom nechápete? Vyčítáte autorovi cizí chyby, které se, bohužel neúspěšně, snažil napravit.
To jste si měl přečíst v tom odkaze a neotravovat. Re: Re: Re: Bohumil Doležal
No, never say never, ale zatím nepřemýšlím o tom, že bych se stal politologem či novinovým kommentárorem.
Jak se pozná tupý přisluhovač od chytrého? Je jistě chyba, že to Doležal neviděl, je to koneckonců na Internetu. Ani já to však celé neviděl, neboť jsem to brzy znechuceně vypnul. Nač trávit čas sledováním ubohé propagandy? Dobře jste udělal!
by
vodnik
on Tue 03 Jun 2008 01:18 PM EDT | Profile | Permanent Link
"Nač bychom měli číst nějaký pomlouvačný pamflet ztroskotanců a samozvanců? Co bychom se dověděli? Jen pomluvy socialismu. My víme, že jim jde o jejich posice a znárodnění majetky!"
vyhaneni zla
by
ASTR
on Tue 03 Jun 2008 09:08 PM EDT | Profile | Permanent Link
jen otazka k tem kteri maji jasnou ideu o tom ze
Ďábla nelze vyhánět Belzebubem, ono to nekdy fungovalo, ze zlo bylo vyhnano dobrem ? Padlo zlo pred dobrem na zadek, zastydelo se a odeslo do ztracena :-) cha cha cha :-( musi proto platit, ze zlo je nutno vyhnat zlo na startu treba i jen jinym zlem, jen o vlasek lepsim nez to zlo nejzlejsi:-) Budete li kousek po kousku ubirat, jednou se az k dobru muzete dopracovat :-) Pokud ovsem nemate v rukavu nejake strasne silne a dobre dobro a to az tak, ze se pred nim zlo pos.re. K tomu Vam dopomahej Buh:-) Re: vyhaneni zla
by
ASTR
on Tue 03 Jun 2008 09:27 PM EDT | Profile | Permanent Link
jen bych chtel upozornit, ze v pohledu na dobro a zlo se mnohdy FSICHNI LIDICKOVE shodnou, ale ne vzdy, casto maji lide velmi rozdilne pohledy a zatomco jedni neco vnimaji jako dobro, jini naopak jako zlo prevelike :-( dobro co je kdo AIPAC AIPAC a tak jsme v problemu, ze k zadnemu vyhaneni zla nedochazi, i kdyz by podle mnohych melo, jenze mnozi jini maji ono zlo za dobro :-) --------------------------------------------------------------------- Ono vlastne z tohoto pohledu je na svete dost malo veci, na kterych FSICHNI lide jsou schopni a ochotni se domluvit :-( Re: Re: vyhaneni zla
by
Juchelka
on Tue 03 Jun 2008 11:18 PM EDT | Profile | Permanent Link
Astře, rád bych ti nějak odpověděl, ale s hrůzou zjišťuji, že nemám vůbec o politiku, AIPAC, apd. zájem! Aspoň tedy ne takový, jaký jsem míval.
Je to špatné? I don't know. Jednorožec by určitě řekl, že ne. : ) Snad to do voleb přejde... Re: Re: Re: vyhaneni zla
by
ASTR
on Wed 04 Jun 2008 01:54 AM EDT | Profile | Permanent Link
Pro kazdeho kdo se dokaze od techto "spinavejch sracek" oprostit je to v danem okamziku dobre:-)
ale udelaji li to FSICHNI, pak jen uvolni prostor pro jeste vetsi svinarny :-( ostatne drzet hubu a krok byl vzdy idealni stav pro kazdou vladu, cim mene demokraticka tim vice to pozaduje :-( Jinak mas samozrejme pravdu, za chvili se zivot Internetu bude pocitat na desetileti, lide na nem budou demokraticky vyslovovat sve nazory, dokonce i nadavat az besnit... a nic :-( Po case kazdy zjisti ze to je k nicemu, ze je lepe venovat se jakekoli jine cinnosti, konicku, zabave, aktivitam ktere nam dopreji trochu radosti, dobreho pocitu, treba nasetrit peniz a zajet si treba na Yucatan se ponorit do teplych vod :-) relaxem ku zdravi... od kolebky do hrobu :-) Re: Re: Re: Re: vyhaneni zla
by
Juchelka
on Wed 04 Jun 2008 09:54 AM EDT | Profile | Permanent Link
Mám na to stejný názor. Přitom zájem o diskusi by z mé strany stále byl, pouze v tom nevidím za současného stavu českého internetu, smysl. NP je dnes naprosto profláknutý plátek, kde normální diskuse není možná, Sprcha je self-imposed ghetto, na BL se diskutovat nedá a ostatní ministránky, včetně nás, jsou zcela okrajovou záležitosti pro pár čtenářů, kteří spolu většinou jakž, takž souhlasí...
Situace v USA je již zcela podřízena zájmům lobbyistů s jinými, než americkými, zájmy. Dělení na Republikány, Demokraty, Marxisty nebo Trockisty je dnes IMHO zcela bezpředmětné. Tradiční ideologie budou mít na současné a budoucí války v oblasti Středního východu minimální vliv (i když v tom bych se velmi rád mýlil a tajně doufám...) K AIPACu, ADL, apd. - pokud má Amerika zůstat Amerikou AIPAC has to go. Už včera bylo pozdě. It is that simple. Pokud nedojde k totální desionizaci zdejší politiky, tak časem dopadneme jako CCCP. Re: AIPAC has to go
Momentalne nemyslitelna myslenka. Vzdyt mnozi zastanci aipaku prosazuji, ze i myslenka o Izraeli je znameni antisemitismu. V radiu pouze Michael Savage rekl, ze je na case aby se Izrael odplatil Americe za dlouha leta podpory.
Jedno mozne reseni, novy Exodus. Naopak, bylo to zcela úmyslné
by
Anonymous
on Wed 04 Jun 2008 12:02 PM EDT | Permanent Link
To jste, Ivane, nevědomky trefil hřebíček na hlavičku. Připomínám asi nejlepší text Tomáše Peciny všech dob.
Hřebíček ale zřejmě hlavičku prorazil a způsobil krátké spojení, jehož následkem se snažíte tvrdit, že nemělo smysl poslouchat za normalizace západní stanice, protože v nich nedostávali prostor bolševici. Taková manipulace je Vás
nedůstojná, Ivane. Řeč nebyla o západních stanicích, nýbrž o propagandistických vysílačkách jako byla Svobodná Evropa či Hlas Ameriky.
Re: Taková manipulace je Vás
by
Anonymous
on Wed 04 Jun 2008 01:29 PM EDT | Permanent Link
Hřebíček ale zřejmě hlavičku prorazil a způsobil krátké spojení, jehož následkem se snažíte tvrdit, že nemělo smysl poslouchat za normalizace Svobodnou Evropu či Hlas Ameriky, protože v nich nedostávali prostor bolševici.
Re: Re: Taková manipulace je Vás
by
vodnik
on Wed 04 Jun 2008 02:00 PM EDT | Profile | Permanent Link
Já myslím, že tehdy to smysl mělo. Jaké zhoubné následky to v budoucnosti přinese, to tehdy nikdo nemohl tušit.
Nemělo.
Jaký smyl má jedny kecy nahradit jinými?
To tušit mohl. Přesne stejně se vymlouvají demokraté, že nemohli tušit, že to komouši dovedou až k Únoru. Ale to je zcela samozřejmé
by
Anonymous
on Wed 04 Jun 2008 04:43 PM EDT | Permanent Link
Dementi, kteří si převrátili "čtyři nohy špatné, dvě dobré" na "dvě špatné, čtyři dobré" by to jistě zvádli i bez Hlasu Ameriky. Soudní lidé zato měli možnost seznámit se s některými skutečnostmi, které se jim režim snažil zatajit.
Nešlo ani tak o to,
že tam chyběl hlas bolševiků, i když to objektivitě neprospělo, ale hlavně o to, že líčily západní i východní svět černobíle. A to je základní problém každé propagandy, včetně prosrbské, která proto nemá žádnou cenu. -1 + 1 = 0, nikoliv 1.
Milý komiku matematiku
by
Anonymous
on Wed 04 Jun 2008 04:30 PM EDT | Permanent Link
Ta nula je lepší než -1.
-1 je propaganda 1 opačná propaganda 0 od předchozího očištěný pohled na svět Re: Nešlo ani tak o to,
by
Anonymous
on Thu 05 Jun 2008 03:51 AM EDT | Permanent Link
> Guy Peters - o propagande
> -1 + 1 = 0, es; nemohu s Vami souhlasit. Ano, matematika nam rika ze -1 + 1 = 0, ovsem toto nic nevysvetli a nic neznamena (vzhledem k propagande, at je jakakoli). Navrhuju novou "rovnici" kdyz tu neco "expertniho" musi byt: -1+1= -1/3 +1/3 kde ta propaganda je 1 (- a + zalezi na ctenari a jeho "vire") a ta 1/3 (opet - a + zalezi na ctenari) a mnohdy i mene, je obsah pravdy v te propagande, protoze propaganda neni jen "propaganda"! Jen poslouchanim/ctenim atd vsech ruznych "propagand" (bohuzel objektivni spravodajstvi je dnes rarita), se clovek, po zamysleni, muze dostat k nejakemu neco znamenajicimu vysledku... Bohuzel mysleni boli a dnes mnoho lidi "sezere" "propagandu" (at je z jakekoli strany) bez kritickeho zamysleni, protoze je to jednodussi a hlavne bezbolestne. Jenze ta "bolest" je jen oddalena a dostavi se pozdeji, to si ale lide neuvedomuji... |
Login
Poslední články
Poslední Komentáře
Re: Kdyz jsme e zde bavili o Kreuzigerovi... (Juchelka)
Kdyz jsme e zde bavili o Kreuzigerovi... (Jaromir)
Re: Re: Re: Re:Vrba :-) (vodnik007)
Re: Re: Re:Vrba :-) (zappík)
Re: Re:Vrba :-) (zappík)
Re: Re:Vrba :-) (vodnik007)
Re:Vrba :-) (ASTR)
Re: topper headon leave it to luck (vodnik007)
Odkazy
Osobní blogy
Politika
Antiwar.com
Věda|Technologie
|
||
|
|||