otevní článek pro volnou diskusi.
Předchozí volná diskuse je zde. U starších diskusí je zrušena možnost nových komentářů...
|
||||||||
|
| Kalendář Příspěvků
Search
|
Volná diskuse VIII
by
Juchelka
on Mon 09 Mar 2009 02:50 PM EDT | Permanent Link
Keywords:
juchelka
Comments
Re: Volná diskuse VIII
by
Anonymous
on Thu 12 Mar 2009 05:06 PM EDT | Permanent Link
Brasília, 11. března .- Princ Charles a jeho manželka Camilla, vévodkyně z Cornwallu přijeli do Brazílie na čtyřdenní návštěvu na své cestě po Jižní Americe. Předchozí zastávkou bylo Santiago de Chile.
V hlavním městě Brazilie, Brasília je uvítal v Kongresu předseda Poslanecké sněmovny Michel Temer a předseda Senátu José Sarney. Po návštěvě Kongresu se setkali s presidentem Luiz Inácio Lula da Silvou v presidentském úřadu Planalto Palace. Večer brazilský ministr zahraničí Celso Amorim uspořádal na počest representantů britské královské rodiny slavnostní večeři v budově ministerstva Itamaraty. Princ provázen Camillou, navštivil 12. března Rio de Janeiro, Kde měl projev o problémech klimatických změn. Prince Charles se rovněž zajímá o sociální projekt, který realizuje bývalý britský boxer Luke Dowdney ve favele, čtvrti chudých Complexo da Maré. Poté oba navštíví města Manaus a Santarém v Amazonii, která je poznamenaná bezohledným lidským kořistěním. Po návštěvě Brazílie manželé odcestují Ekvádoru. Do Londýna se vrátí 17. března. Princ z Wallesu přijel s varovným poselstvím o nutnosti koordinovat usílí v boji proti nebezpečí klimatických změn. Britská vláda považuje řešení tohoto problému za jednu z jejich nejvyšších priorit. V tom smyslu promluvil v Rio de Janeiro,, máme pouze 100 měsíců na záchranu naší planety. Během desetidenní cesty po Jižní Americe rovněž navštíví Galapagos Islas, Galapagské ostrovy, náležející Ekvádoru, přírodní reservaci, kde Charles Darwin našel podněty a inspiraci pro svou evoluční teorii . Princ i jeho manželka byli v chilském přístavu Valparaiso vítáni shromážděnými obyvateli vskutku nadšeně. Samozřejmě se při této příležitosti vybavily vzpomínky na populární princeznu Dianu. Princ mluvil s naléhavostí o nutnosti jednat společně a nyní .."pokud chceme zanechat našim dětem lepší svět ".. jak řekl doslovně chilské presidentce ( a současné presidentce Spojených národů Jižní Ameriky) Michelle Bacheletové během slavnostní večeře konané na jeho počest v pondělí 9.března. Re: Re: Volná diskuse VIIII am a geologist and very glad to see cool-headed opposition to the GW ignorant fanatics.
by
Anonymous
on Thu 12 Mar 2009 07:45 PM EDT | Permanent Link
I am a geologist and very glad to see cool-headed opposition to the GW igHere is my comment to these brief articles re: GW: http://www.onenewsnow.com/Culture/Default.aspx?id=445940
http://www.onenewsnow.com/Culture/Default.aspx?id=440562 I am a geologist and very glad to see cool-headed opposition to the GW ignorant fanatics. It is pure propaganda from the Left for control, power and (taxpayer's) money. Being an American of Czech descent I am in full agreement w/ Prez Klaus, Mr. Beisner, Innis,Ebell, etc. that the Algore crowd et al, act like the Red and Nazi commissars. They have to be stopped at all cost or they will inflict immense and wide spread global suffering reaching into many areas beside energy. Helas, the so-called MSM is parroting this nonsense daily. We have to use alternate means. Btw, in the 50's at the onset of the Cold War the Soviets pushed an insane notion: "We shall command the rain and the wind." Ignorance and arrogance are the fruits of the Devil. I am for new sources of energy but they have to come, as all progress, from the ingenuity and innovation of applied science, high-tech, and etrepreneurs, not from the inept gov. Robert S., SLC, UT preposilam se souhlasem r.s. I am a geologist and very glad to see
by
jednorozec
on Thu 12 Mar 2009 09:51 PM EDT | Profile | Permanent Link
I am a lumberjack & I am OK
I sleep all night & I work all day I cut down trees, I eat my lunch I go to the lavatory On Wednesdays I go shopping And have buttered scones for tea ..... Album: Monty Python Sings (1991) Re: Re: Re: am a geologist and very glad to see cool-headed opposition to the GW ignorant fanatics
by
Anonymous
on Sat 14 Mar 2009 01:24 PM EDT | Permanent Link
http://www.czechfp.cz/site/?p=3219
http://www.cze Re: Re: Re na prirodu nasrat I am a geologist and very glad to see cool-headed opposition to the GW ignorant fanatics.
by
Anonymous
on Sun 15 Mar 2009 09:06 AM EDT | Permanent Link
Proč by stromy staré tři století měly končit v záchodové míse?
Američané jsou dlouho kritizováni za své ekologické prohřešky (a dlužno říci, že právem), ale poslední zprávy ekologických organizací zasluhují další vážné http://www.czechfp.cz/site/?p=6253 hugo si koleduje, chce pres drzku, ani rudy sloni mu nepomuzou Venezuela a Kuba mohou hostit ruské bombardéry Venezuelský prezident Hugo Chávez nabídl Rusku jeden z venezuelských ostrovů jako dočasnou základnu pro strategické bombardéry, oznámil velitel ruského letectva generál Anatolij Žicharev http://www.czechfp.cz/site/?p=6270 ze by hamas vyheal Venezuela a Kuba mohou hostit ruské bombardéry Březen 15, 2009 · Dva komentáře Venezuelský prezident Hugo Chávez nabídl Rusku jeden z venezuelských ostrovů jako dočasnou základnu pro strategické bombardéry, oznámil velitel ruského letectva generál Anatolij Žicharev [Číst více] Read More → The Economist: Zhroucené státy a neúspěšné protidrogové politiky Březen 14, 2009 · Dva komentáře Před sto lety se v Šanghaji setkala skupina zahraničních diplomatů při prvním historickém pokusu o zavedení mezinárodního zákazu obchodu s omamnými látkami. Dne 26. února 1909 se dohodli na [Číst více] Read More → (Ne)jednání o propuštění palestinských vězňů Březen 14, 2009 · 1 Komentář Izrael souhlasí s propuštěním všech 450 palestinských vězňů, které požaduje Hamas, výměnou za osvobození izraelského vojáka Gilada Šalita, který je od roku 2006 držen jako rukojmí v pásmu Gazy. [Číst více] Read More →http://www.czechfp.cz/site/ Re: Re: Volná diskuse VIII
by
ASTR
on Fri 13 Mar 2009 12:38 AM EDT | Profile | Permanent Link
uz to vypadalo, ze jste se nam v te prevelike Brasilii ztratil:-(
Vitejte opet na Vrbe pod Vrbou :-) Re: Re: Volná diskuse VIII
by
Anonymous
on Sat 14 Mar 2009 12:46 PM EDT | Permanent Link
http://www.czechfp.cz/site/?p=5378#more-5378
http://www.tvina.sk/index.php?…http://www.czechfp.cz/site/?p=5163#more-5163 http://www.czechfp.cz/site/index.html?s=chavez&x=12&y=12 nepomuzou mu any ti jeho rudy sloni Re: Re: Volná diskuse VIII
by
Anonymous
on Sat 14 Mar 2009 01:51 PM EDT | Permanent Link
:http://noticias.uol.com.br/album/charles_brasil_album.jhtm?
http://noticias.uol.com.br/album/charles_brasil_album.jhtm?abrefoto=21 http://noticias.uol.com.br/album/charles_brasil_album.jhtm?abrefoto=21abrefoto=21 http://noticias.uol.com.br/album/charles_brasil_album.jhtm?abrefoto=21 Re: Re: Re: Volná diskuse VIII
by
Anonymous
on Sun 15 Mar 2009 09:08 AM EDT | Permanent Link
charles je porad fesak
http://noticias.uol.com.br/album/charles_brasil_album.jhtm? http://noticias.uol.com.br/album/charles_brasil_album.jhtm?abrefoto=21 http://noticias.uol.com.br/album/charles_brasil_album.jhtm?abrefoto=21abrefoto=21 http://noticias.uol.com.br/album/charles_brasil_album.jhtm?abrefoto=21 dalsi spina ?
by
ASTR
on Fri 13 Mar 2009 01:14 AM EDT | Profile | Permanent Link
na pana Halliburtona ?
Cheney Podle negativnich komentaru to vypada, ze lidi co tohoto "top" Emericana nemaji radi, stale pribyva:-) Takove uz je lidstvo, bohatstvi a moc se zavidi ze vseho nejvic. fujtajxl :-( pritom je to tak proste: prej a bude Ti prano, dej a bude Ti dano :-) shalom :-) Re: dalsi spina ?
by
Anonymous
on Sat 14 Mar 2009 12:17 PM EDT | Permanent Link
osklivy, osklivy, osklivy http://www.zvedavec.org/klasika_3052.htm
Re: Re: dalsi spina ?
by
Anonymous
on Sat 14 Mar 2009 12:27 PM EDT | Permanent Link
se nedela http://www.czechfp.cz/site/?p=6237
Re: Re: Re: jinac to nejde dalsi spina ?
by
Anonymous
on Sat 14 Mar 2009 12:34 PM EDT | Permanent Link
http://www.czechfp.cz/site/?cat=28
Ars longa, vita brevis.
by
jednorozec
on Sat 14 Mar 2009 09:02 PM EDT | Profile | Permanent Link
Každý jsme jiný.
Já osobně na odkazy bez (stručného) vysvětlení, na co to vlastně odkazují, převážnou většinou nereaguji. Neklikám. Tudíž jsem neklikal a klikat nebudu, dokavaď mě někdo v kostce nesdělí, proč by to bylo k mé výhodě a informovanosti, abych převexloval na jinou kolej. Re: Ars longa, vita brevis.
by
zappík
on Sun 15 Mar 2009 04:34 AM EDT | Profile | Permanent Link
Ano, přesně tak, nikdy není nic tak jasné, jako se to naoko tváří, že by mohlo být. :-) Proto též nevěřím náhodně položeným odkazům :-)
Re: Ars longa, vita brevis.
by
ASTR
on Sun 15 Mar 2009 07:46 AM EDT | Profile | Permanent Link
Englicane s 1 R :-)
ja odkazy prikladam coby detailnejsi informaci k thematu, nadpisu ci za informaci o ktere se nechci dlouze rozepisovat ci opisovat, Vy take neopisete cely recept, ale date odkaz :-) a ja Vam verim a ctu vas stejne pozorne jako Vase vypraveni pred lety o.... ze tak necini Anonymous jakoz i dalsi Anonymousove viz vyse a ze davaji nic nerikajici odkazy sorry I can't help :-( Re: Re: Ars longa, vita brevis.
by
jednorozec
on Sun 15 Mar 2009 09:46 AM EDT | Profile | Permanent Link
Nemyslel jsem to osobně, byla to povšechná úvaha.
Pro zájemce o vaření a o Dvořáka upozorňuji na svůj krátký článek "Odpoledne s kuřetem a Rusalkou" na Cuketkovi. Re: Re: Re: Ars longa, vita brevis.
by
Juchelka
on Sun 15 Mar 2009 12:14 PM EDT | Profile | Permanent Link
To je legrace, zrovna včera jsem v aute poslouchal přímý přenos Rusalky z Metropolitní Opery (a měl jsem pri tom hlad : )
Tak jsem se zaregistroval,
by
Leon Kreutzfeld
on Sun 15 Mar 2009 05:26 AM EDT | Profile | Permanent Link
protože se tu za mě někdo vydává.
Anonymous Re: Tak jsem se zaregistroval,
by
vodnik
on Sun 15 Mar 2009 08:53 AM EDT | Profile | Permanent Link
Neblbni, Davide, Jaromír je někde na cestách za byznysem, až se vrátí, tak se vod tebe hlasitě distancuje!
Re: Re: Tak jsem se zaregistroval,
by
ASTR
on Sun 15 Mar 2009 10:05 AM EDT | Profile | Permanent Link
Vodniku :-)
presne toto me napadlo. Co az se ozve "pravy" Kreutzfeld :-) Re: Re: Re: Tak jsem se zaregistroval,
by
Leon Kreutzfeld
on Sun 15 Mar 2009 03:10 PM EDT | Profile | Permanent Link
A co teprve až se ozve pravý pravý Kreutzfeld?
Re: Re: dalsi spina ? osklivy osklivy osklivy
by
Anonymous
on Sun 15 Mar 2009 09:12 AM EDT | Permanent Link
on dokonce i dostojevsky nebyl koser, jak vidno z odkazu
Re: Re: Re: dalsi spina ? osklivy osklivy osklivy
by
ASTR
on Sun 15 Mar 2009 10:02 AM EDT | Profile | Permanent Link
Voni to snad Ti Anonymousove pod tu Vrbu delaj naschval ?:-(
dostojevsky nebyl koser? da rozum ze oznaceni koser prislusi nekam je jen pro nekoho, zbytek sveta KULO, spravne nekoser:-( I dalsi jina "specificka" oznaceni byla vymyslena. Asi proc ? Potreba rozliseni, odliseni, specifikace at z duvodu nejsvatejsich, az po ty rasisticky neciste:-( fuj tajxl Ale to bych jen nahraval Anonymousum co by to tu radi roztourali:-( NO PASARAN souzi ! Re: Volná diskuse VIII
by
ASTR
on Sat 21 Mar 2009 10:27 PM EDT | Profile | Permanent Link
weekend a pod Vrbou mrtvo?
a pritom se toho DOMA tolik deje :-) Z CSR pres USA (zcensurovano, schaveno, povoleno, propusteno) chodi takove zajimavosti: deda Mraz Reportaz z jizni polokoule
Neco o primitivech v dzungli, patrne jsem vam to dosud nenapsal. v jedne indianske vesnici na brezich amazonky ziji zcasti civilizovani indiani, zduraznuji zcasti, poznate pro a jak je tezke z techto divochu udelat. lidi. tato vesnice je v kontaktu se svetem , maji dokonce tv i kdyz elektrinu odmitaji. nuze divala se cela vesnicena zpravy ze sveta. zrovna probihalo humanitarni bombardovani gazy. brazilci toho ukazali vice nezli americani, cili jak my rikame severoamericani nebot americani jsme i my brazilici. ovsem kanadane jsou take severoamericani, ale jak tedy gringos yankees spisovne nazvat? byly tam zabery zmrzacenych deti , utrzene ruce a nohy atd. indiani vyskakovali, sermovali rukama, kriceli a plakali. indianky vsechny plakali a odvracely se od obrazovky , nesnesly pohled na vedlejsi ucinky humanity. a jeden indian mi rekl --my nezabijeme ani zvire, kdyz si myslime, ze by mohlo mit mladata. inu tupi divosi , jen zcasti zcivilizovani a mozna i nezcivilizovatelni.
take nepochopili principy volneho trhy. oni maji tradicni vymenu podle pracnosti. treba ryby za kovovove hroty sipu a pod. nekdy formou daru. cena se samoz\rejme nemeni, protoze udelat hrot sipu trva dnes stejne jako vcera a pred deseti lety a patrne stejne jako pred tisici lety. ti na brehu kupuji sul , kterou jim tam obchodnici privezou a pak ji prodavaji tem , kteri jsou dal v dzungli. zakon trhu pro ne neplati. nechapou jak nekdo muze vyuzivat zvysene potreby, nutnosti ci nedostatku k tomu, aby zvysil cenu. to tito zaostalci povazuji za nefair az podle. dokonce ani nechteji vydelavat. uschovavat maso v lednicich , nebo je palit , nicit obili apod. aby se udrzela nebo zvysila cena je pro ne jednani lidi dusevne nemocnych a zlych. kdyz jim tam muj pritel radikalni trockista vysvetloval marxe tak jim nereikal nic noveho i kdyz to jmeno slyseli poprve. normalka ne, to tady mame odjakziva. v dzungli nas zastihli drtive nesnesitelne deste, vody po kolena , nektere ostrovy zatopene , a voda prinasi hady , piranhe / tech je 20 druhu a jen jeden druh je nebezpecny/ krokodyli , pavouky atd. cili musi se pryc. tak jsme dosli k jinym indianum , dosti hluboko v dzumgli. ale nebyli jsme prvni z toho jineho sveta, ktere potkali, meli i kovove macety, noze prumyslove vyroby. u tech jsme byli pres noc a pak nas odvezli labyrintem uzkych ramen rek na breh amazonky. nekdo se zeptal naseho pruvodce , samozrejme take indiana, jak se jim odvdecit. ten rika, ze ted to spis asi ani nejde, jednak jsme meli jen to co opravdu bylo nutne a pak to nebyla ta prava situace. oni nam pomohli z normalni lidske solidarity, za to se neplati, lze se revanzovat, pri vhodne prilezitosti dat dar, treba tu macetu, urazili by se ? zeptal se nas clovek , - nejspis by se smali -odpovedel pruvodce- tak je pochopte .http://mundoacademico.unb.br/users/rachelmoraes/12368461521702741112141704181.pdf Re: Reportaz z jizni polokoule
by
ASTR
on Sun 22 Mar 2009 05:41 PM EDT | Profile | Permanent Link
Re: Reportaz z jizni polokoule
by
vodnik
on Mon 23 Mar 2009 07:33 AM EDT | Profile | Permanent Link
Tos měl postnout jako článek, tady to zapadne...
Re: Re: Reportaz z jizni polokoule
Stalo se.
Re: Volná diskuse VIII
by
ASTR
on Sun 22 Mar 2009 07:00 PM EDT | Profile | Permanent Link
Sakrble co se v te EUrope deje?
Nic se nedeje? Tak se s Vami podelim, co pritel zaslal aby se podelil o dobry pocit. I ja tak cinim se stejnym umyslem:-) ----------------------------------------------------------------------- PROČ JSOU MUŽI ŠŤASTNĚJŠÍ? Muži zkrátka patří k těm šťastnějším lidem, protože: Celý život Jim zůstane jedno příjmení. Garáž mají celou pro sebe. Jejich svatební přípravy se dějí samy do sebe. Čokoláda je pro ně jen jedním druhem svačiny. Nemohou nikdy otěhotnět. Do vodního zábavního parku is mohou vzít bílé tričko. Automechanici Jim říkají pravdu. Svět je pro jeden velký pisoár. Nikdy nemusí jet na další benzínku, protože záchod na téhleté je hrozně špinavý. Nikdy nemusí přemýšlet o tom, kterým směrem se utahuje matička. Stejná práce, lepší plat. Vrásky přidávají na charakteru. Svatební šaty 10 000; pronájem smokingu 1 000. Lidé Jim nikdy nezírají na hrudník, když s nimi mluví. Příležitostné umělecky ztvárněné říhnutí se do nich vlastně očekává. Nové boty je netlačí, nemrzačí a nedělají puchýře na nohách. Pořád stejná nálada. Na pětidenní dovolenou Jim stačí jeden kufr. V pohodě is otevřou všechny sklenice, které potřebují. Dostane se Jim ocenění I jen za trošku ohleduplnosti. Když je někdo zapomene pozvat, stále zůstává jejich přítelem. Spodní prádlo pro ně stojí 90 korun za 3 kusy. Tři páry bot je víc než dost. Nikdy Jim na veřejnosti nepadá ramínko. Prostě nevidí, že mají zmačkané oblečení. Každá věc na obličeji má svou původní barvu. Stejný účes Jim vydrží roky, NE-li desetiletí. Holit is musí jen obličej a krk. Celý život is mohou hrát s hračkami. Břicho Jim většinou schovají široké boky. Jedna peněženka, jedny boty stejné barvy, pro všechna roční období. Mohou nosit kraťasy bez ohledu na to, jak vypadají jejich nohy. Mohou is "upravovat" nehty zavíracím nožem. Mohou is vybrat, jestli chtějí nebo nechtějí nosit knír. Dárky pro 20 příbuzných nakoupí za 25 minut 24. Prosince. Není proto divu, že jsou muži šťastnější. ---------------------------------------------------------- gdepak:-(
by
ASTR
on Mon 23 Mar 2009 06:26 AM EDT | Profile | Permanent Link
tady s nikym nic nehne :-)
Co se hnulo je asi jen sam Admin, ktery bud si vychutnava snih na svazich sveho Utahu a take to mozna strida podle financniho klimatu s podvodnimi pohyby kdesi v Karibiku ci Mexiku, nejoblibenejsich to mistech emerickych zbohatliku. Byl bych stejny, tam je jedine bezpecno neb tam vladne Neptun ne nejaky Madoff. A co je noveho ve Velke EUrope se nedozvime a nedozvime:-( Jedine ze by uz prichazelo jaro, to umi divy, pak ani cas na Internet nezbyva:-) Tak at Vam slouzi:-) Amen Re: tady s nikym nic nehne :-)
by
vodnik
on Mon 23 Mar 2009 07:52 AM EDT | Profile | Permanent Link
No ten pocit tu mám už dlouho. Články nebo upoutávky, které jsem považoval za zajímavé a hodné debaty, prý takové nebyly. Ono se teď debatuje daleko víc na blozích. Servery jsou buď žumpy nebo censurované, popř. bez možnosti diskuse. Čestnou výjimkou je Délský potápěč, ale tam se nevímproč nediskutuje (a samozřejmě specialistické blogy o vaření, focení nebo počítačích).
Vem si NP: nejprve se rozprskl na Blisty a NP. Z NP odešli lidi na Pavouky. Z Blistů se oddělila Sprcha. Z té odešli lidi na Vrbu a Kapitán si udělal svůj blog. Z Vrby se oddělil Peters s LW a od něj Pecina se Slepeckou holí. A to nezmiňuju ty malé blogy, na které se moc nechodí... Dokonce i ze Zvědavce odešli lidi na Nezvědavce a Yamato si udělal svůj blog. Kdo to má všechno sledovat? Re: Re: tady s nikym nic nehne :-)
by
ASTR
on Mon 23 Mar 2009 09:49 AM EDT | Profile | Permanent Link
mas pravdu, rozprskava se to cim dal vic
nezustane z toho nic :-( ale zase neni uplne nejhur, jsou i nekteri dobri pratele v EUrope nebo gde fsude jsou po svete roztrouseni, co umi i trochu potesit:-) Nebyl si to prave Ty, co mi tajne poslal tento optimisticky obrazek ? Zivot je hned krasnejsi a krize jakoby nebyla:-) dik :-) Clovece nezoufej hned je radostneji :-) Člověče nezoufej
by
jednorozec
on Mon 23 Mar 2009 03:14 PM EDT | Profile | Permanent Link
Optimismus je v pořádku; neměl by být ale bezbřehý, IMHO.
Víme, co na dívku čeká za zatáčkou? Víme, jakou má tvář, oči, povahu? Má dukáty a od táty přislíbenou chalupu? Umí vařit? Je to vůbec dívka? (bacha na Photoshop!) Re: Kdo to má všechno sledovat?
Na jednu stranu mas pravdu ale zase, kdyz je vse pod jednou strechou a neni dobra navigace, tema se utopi a bud nenajdes cely clanek nebo mas svuj komentar pohrbeny hluboko mezi nazory na jine tema.
Cenzura, vnimejme, ze se jedna o udrzeni poradku, musi byt. Nektere rozstepeni je vlastne dobra vec. Sobe rovni se bavi spolu stale na stejne brdo a tak, ze sam majitel radeji leze jinam. Na to je dobrá RSS čtečka.
Sháním nějakou dobrou. Nevíte o nějaké? Asi dám reklamu na LW.
PROČ JSOU MUŽI ŠŤASTNĚJŠÍ?
by
Anonymous
on Sat 02 May 2009 09:36 AM EDT | Permanent Link
> ASTR
> Nikdy nemusí přemýšlet o tom, kterým směrem se utahuje matička. es: Sakra asi nejsem spravnej muzskej! Kdyz jsem tady (kdysi davno) poprve menil na svem aute pneu, neslo me to. At jsem se snazil jak chtel, nepovolil jsem ty srouby. Musel jsem nakonec zavolat AA (zluti andele?). Pan prijel behem hodiny, nerek ani slovo, byl zvykly ze anglicane si nezamazou ruce menenim pneu. Vyndal si naradi, zeptal se mam-li nahradni - jo mam - a pokusil se ty srouby povolit. Nic! Zkusil to jeste jednou - nic. Zavolal (radiem) kolegu, ktery za okamzik prijel. On vyndal jeho naradi, a taky nic! Znovu. Nic. Ptaji se me kdo ty pneu tam daval, kdo ty srouby utahoval? Copak ja vedel jak se ten clovek jmenoval? Ale ten druhy "andel" podle meho prizvuku poznal ze jsem cizinec. Hned se me ptal na kterou stranu jsem ty srouby "povoloval". Tak jsem mu to rekl, preci na tomhle (kole) mneu jsou srouby "v protismeru" (vint je obracene nez normalne - aby se jizdou utahoval, misto aby povolil). Pak me opatrne vysvetlil, ze tedy jo, ze kdysi to tak byvalo, ale ted (tenkrat) se to na anglickych autech uz nedela. Vsechny srouby jsou normalni s vintem na jednu stranu. Zavolali jeste jednoho kolegu ktery take prijel okamzite a mel na to vercajk - paku, jakou jsem tenkrat videl poprvne. Dal to na sroub, paku vytah na nejdelsi co mohl, stoupnul na to a sroub - povolil. Ja jsem totiz ty srouby utahoval, a utah! No, stalo to nekolik piv, ale od te doby jsem na to nezapomel. POZOR, pokud vim u (nekterych) nakladaku to stale jeste plati. > Holit is musí jen obličej a krk. To taky neni pravda! Re: Volná diskuse VIII
by
ASTR
on Mon 23 Mar 2009 10:06 AM EDT | Profile | Permanent Link
myslis Vodniku ze by GP na svem serveru uvital optimisticky obrazek?
Podobne Capitan ? Co Mr.Pecina ? Re: Re: Volná diskuse VIII
by
vodnik
on Mon 23 Mar 2009 10:27 AM EDT | Profile | Permanent Link
Myslím, že ani jeden.
Ten nemáš určitě ode mě... Vodniku Tulipanovy :-)
by
ASTR
on Mon 23 Mar 2009 08:54 PM EDT | Profile | Permanent Link
to byl jen pokus o zert, ale to rozdrobeni do mnoha malych blogu tos napsal spravne a toto soucasne internetove obdobi ktere prozivame je neco jako puberta. Ze stovek novych blogu kdy kazdy ma ten svuj se to casem zredukuje na par ktere budou neco zajimaveho prinaset.
Spravne si napsal ze se to neda FSECHNO sledovat a to bude hlavni duvod, proc to casem odezni do ztracena. Par exotu si bude povidat sami se sebou a dalsich par se najde, co si to obcas prijdou precist, ale nakonec zajet si na kole podivat se na rozkvetly lan tulipanu ci do lesa na houby prebije 1000 navstev Internetu. Moudri se k podobnemu nazoru dopracuji, pubertaci samozrejme bude i nadale prichazet a marnit hodiny a hodiny, nez to casem nekterym dojde. Rada byvalych zdejsich je onoho procesu dozravani dukazem, "fcetne" Admina co radej jezdi na kole, z kopce po snehu ci radej v Risi Neptuna nez ztracet drahocenny cas jen ctenim a dohadovanim se casto jen o nepodstatnem. Jina vec je kdyz je clovek k PC uvazan pracovne, to pak muze byt Internet i prijemnym rozptylenim v prubehu pracovniho casu. Z techto rad se patrne rekrutuje vetsina Internetovych borcu:-) S jistotou cesky popsanou jako vetsi nez malou si dovolim tvrdit, ze to necele jedno procento obyvatel panety Zeme co se nemusi zivit praci, se na Internetu nevyskytuje. Pokud nekuji pikle ve snaze upevnit svou svetovladu travi cas jiste prijemneji:-( Ale zpatky na zem, protoze pondeli poledne , pracovni tyden zacina:-( Hezky pozdne letni den, prijemnych 27 ve stinu, prochazka kolem more by byla prijemnejsi , ale... prace vola, hola hola.. ...patrit tak k tomu necelemu procentu.... ach way ach way :-) Blogy, dokumenty, deníky
by
jednorozec
on Mon 23 Mar 2009 09:48 PM EDT | Profile | Permanent Link
Hřebík udeřený Astrem poměrně zdárně na hlavičku, je můj dojem.
Být nyní ve svých dvacátých, třicátých letech, těžko bych asi odolával nutkání mít vlastní blog. Odreagovával jsem se tenkrát korespondencí. Fotil jsem jako divý, dokumentoval osobní a rodinné události. Málokdy se nyní dostaneme k tomu se na to znova podívat. Času nepřibývá, spousta věcí je na relativně nepřístupných diapositivech (slides) - a abych byl tvrdě upřímný, ani nás naše minulost tak nějak zvlášť nezajímá! Život běží dál. Pakliže nahromaděná dokumentace nás nijak nepřitahuje, proč by měla kdy zajímat někoho jiného? Coby self-confessed skip-diver (rád lovím ve velkých odpadkových kontejnerech pro stavby a adaptace) jsem našel už několik rodinných alb. Prohlédl, podumal a propustil jejich osudu - spalovně. Po mnoho let jsem si psal "deník", nikoliv každý den, ale bez dlouhých časových výpadů. To jsem shledal užitečným k sebepoznání. Například k vystopování určitých cyklických pochodů; také ke zjištění, že překvapující množství kostek bylo vrženo už kdysi velmi brzy v mém životě. Díky předpotopní technologii zůstávají tato tápání a nezralá mudrování bezpečně zakleta do formy zaprášených notesů na poličce příbytku. Dnes bych blogoval, až by se mi od klávesnice a digitálního foťáku prášilo... Re: Blogy, dokumenty, deníky
by
ASTR
on Tue 24 Mar 2009 01:18 AM EDT | Profile | Permanent Link
Dnes bych blogoval, až by se mi od klávesnice a digitálního foťáku prášilo...
cha cha cha cha houbeles, opet by zvitezila Anna s Vladenou a tak je to spravne.. ....a kdyby ne? ...tak to by bylo uplne proti prirode a uplne na hlavu :-( nebot o vice casu travi dnesni pubertalnici a pubertalnice na PC, o to vice jim unika ze zivota! howk Re: Blogy, dokumenty, deníky
by
zappík
on Tue 24 Mar 2009 05:51 AM EDT | Profile | Permanent Link
"Být nyní ve svých dvacátých, třicátých letech, těžko bych asi odolával nutkání mít vlastní blog. "
A já měl za to, že by Vám kvůli něžnému pohlaví na žádný blog nezbyl čas :-) Re: Re: Blogy, dokumenty, deníky
by
jednorozec
on Tue 24 Mar 2009 07:24 AM EDT | Profile | Permanent Link
To: Astr & Zappík:
Patří to k mládí, že spoustu času, tak jako tak, jeden prostě promrhá... ;-)) Re: Re: Re: Blogy, dokumenty, deníky
by
ASTR
on Tue 24 Mar 2009 10:13 AM EDT | Profile | Permanent Link
nejen promrha,
i jine cinnosti patri k mladi prednostne, vzdy s chuti a radostne :-) Re: Re: Re: Blogy, dokumenty, deníky
by
Anonymous
on Tue 24 Mar 2009 11:07 AM EDT | Permanent Link
> jednorozec
>Patří to k mládí, že spoustu času, tak jako tak, jeden prostě promrhá... ;-)) es: urcite preklep! Re: Re: Re: Re: Blogy, dokumenty, deníky
by
zappík
on Tue 24 Mar 2009 07:09 PM EDT | Profile | Permanent Link
Es: Také si myslím :-)))))) Ale náš čtyřnohý přítel je prostě gentleman :)
Re: Re: Re: Re: Re: Blogy, dokumenty, deníky
by
ASTR
on Tue 24 Mar 2009 09:56 PM EDT | Profile | Permanent Link
ze gentlemounem zrodil se
ze promrhal to vsadim se ze v mladi mnoho semene ze krasne bylo, mu nikdo neveme Re: Re: Re: Re: Re: Blogy, dokumenty, deníky
by
Anonymous
on Thu 26 Mar 2009 04:19 PM EDT | Permanent Link
> zappík
> Ale náš čtyřnohý přítel je prostě gentleman :) es: Asi jeden z poslednich! Bez toho "preklepu" ti gentlemani vymreli.... Re: Blogy, dokumenty, deníky
by
Anonymous
on Sun 03 May 2009 10:17 AM EDT | Permanent Link
> jednorozec
> spousta věcí je na relativně nepřístupných diapositivech (slides) es: ORWO?? Mam jich hodne a mel bych s tim neco delat. Komercni obchody to sdigitise (prevedou na digitalni fotky!), me se ale nechce tak moc platit a doma na to (opravdu) nemam cas Re: Re: Blogy, dokumenty, deníky
by
jednorozec
on Sun 03 May 2009 12:19 PM EDT | Profile | Permanent Link
ORWO - napřed jsem si myslel, že je to nějaká zkratka, jako IMHO, až po pár vteřinách mi došlo, že to byla značka filmu na diáky!
Už jsem pozapomněl, co jsem to tenkrát používal. Ektachrome určitě a nakonec myslím Fuji. Ale i ORWO zvoní zvonečkem. (Jsem líný škatule vydolovat a podívat se.) Exponovaný 35mm film se posílal poštou v přiložené obálce a za týden či deset dní přišla zpět krabička s diapositivy. Musím dodat, že se mi nikdy nic neztratilo. Jo, to byly doby. Dnes je to jiný fofr - něco vyblejsknu a za minutu či dvě se na to může, současně, podívat někdo v Austrálii, v Kanadě a v Horních Kotěhůlkách a sdělit mi, co si o tom snímku myslí. Nu vot kakaja těchnika! Re: Re: Re: Blogy, dokumenty, deníky
by
Anonymous
on Mon 04 May 2009 12:12 PM EDT | Permanent Link
es:
Proc jsem se ptal jestli to bylo ORWO (NDR): Barevne vyvazeni je tam z nejakeho duvodu trochu jine nez v "zapadnich" pozitivech. Snad aby ty chladne barvy z dovolenych u Severniho more vypadaly trohu tepleji! Kdyz me tady ukazovala jedna firma (zrovna se to zavadelo a to uz je moc davno) jak se jednoduse delaji fotografie primo z diapozitivu, dal jsem jim muj ORWO negativ a trvalo mu to moc casu nez ty fotky vysly. Na ty zapadni mej poucku kolik a jakeho filtu, na ORWO nic a tak se cvicil... Nakonec ten papir byl pro me moc drahy a nic jsem od nich nekoupil! Ted bych si ty diapozitivy rad preved na digitalni, ale z hore uvedeneho duvodu se trochu bojim a take nemam cas.. Polemika, ci vlastne jen kratka uvaha na slovo "cerstve"
by
Anonymous
on Sat 02 May 2009 09:06 AM EDT | Permanent Link
es:
Unaveny po sekani travniku (trva to skoro cely den, cim vic starnu tim se ten travnik nejak zvetsuje) jsem prochazel kuchyni zrovna v momente kdy manzelka vyndavala to co koupila v mistni samoobsluze. Do oka me padl igelitovy balicek masa, s hrdym napisem CERSTVE JEHNECI MASO z NOVEHO ZEALANDU. Zdejsi ctenari si budou pamatovat ze v NZ neziju. Naopak, bydlim vice mene na druhe strane sveta a kazdopadne na druhe polokouli a tak me ten napis trochu zarazil. Cerstve maso? Z Noveho Zealandu!? Jak je to mozne? Cerstve maso? Kazdy kuchar ci kucharka prece vi ze z "cerstveho" masa si (vetsinou) nic neuvari. Proc tedy "inzeruji" a jsou "pysni" na to, ze tohle maso je "cerstve"? Nebo to slovo "cerstve" pro maso znamena ze je, po sesti ci sedmi tydny poveseni, a ceste z Zealandu sem - teprve ted opravdu "cerstve"? Uz davno jsem si vsimnul ze na chlazene policky kde se maso vystavuje sviti cervene zarivky, aby masu daly "cerstvou" cervenou barvu a ne tu hnedou barvu masa dobre vyveseneho .. Co vlastne to slovo "cerstve (fresh)" - znamena!? Da se rict o syrecku ze je to cerstve zbozi? Co takhle salam ci burt?? Kazdopadne v obchode inzeruji "cerstva vajicka", "cerstve mleko", "cerstve ryby" atd. Tak jako to maso co jelo lodi z Noveho Zealandu k nam nekolik tydnu, cerstva vajicka jsou dost "stara" nez se dostanou do obchodu. Jeden den je slepice snesou a jsou z kurniku sebrana. Druhy den je nekam odvezou, kde je tridi (a tady na ne tisknou cerveneho lva), pak je vezou do centralniho skladu velkoobchodu a pak... No a co mleko? To je preci to same. Rano je doji krava. Hned se chladi a teprve pak se prevazi do centralni sberny/mlekarny, kde se pasterizuje a odstreduje. Potom se naleva do lahvi nebo tech pytlicku co se nedaji postavit), podle toho jak to odstredeni bylo silne (tucne, polotucne ("modry zavoj"), vubec netucne, vubec ne uz "mleko" atd). Lahve jsou vezeny pres noc do centralniho skladu a pak ... A ryby? Ja bydlim u more, kde mohu koupit primo od rybaru. Takze rozdil mezi cerstvou rybou a "cerstvou" rybou poznam... Chleba taky! "Cerstvy" chleb je casto po upeceni centralni pekarnou zmrazen, aby pri prevozu netrpel, v obchode je rozmrazen a prodavan behem postriku vzduchu obchodu chemikalii ktera "voni" jako cerstve peceny chleb... Nedavno tady v tisku psali ze jablka koupena ve zdejsich obchodech dnes, mohou byt az dva roky stara.. Tak jsem se rychle z unavy vzpamatoval. Ani kafe jsem si nedal a sel jsem zpet do zahradky okopavat zahonky s budouci cerstvou zeleninou ... Re: Polemika, ci vlastne jen kratka uvaha na slovo "cerstve"
by
ASTR
on Sat 02 May 2009 09:22 AM EDT | Profile | Permanent Link
Hi es :-)
mate to spravne :-) take jste zminil New Zealand:-) Prijedte touto dobou, na podzim na jizni polokouli a je jedno zda na severnim ci jiznim ostrove NZ, zastavte u nejake ovocne farmy:-) Nekde vice jinde mene, jinde skoro vubec jsou nejsou zarizeni na navstevy, nekde vas uvitaji jinde mene, ale cerstva jablka poznate podle vzhledu, vune, chute :-) Opakovane se dopoustim stejne chyby:-) Tam si pochutnavam a po navratu odmitam ten "shit" ze supermarketu kozumovat. A nebo alespon mit vlastni zahradu ci zahradku kdyz ne farmu ci farmicku :-) Re: Polemika, ci vlastne jen kratka uvaha na slovo "cerstve"
by
jednorozec
on Sun 03 May 2009 05:07 AM EDT | Profile | Permanent Link
Pane "es", moc hezky jste se rozepsal (míním i následující vaše články o větrovce a o sklenici napůl). More power to your elbow!
Nebudu komentovat - pouze bych stejně jen souhlasně přitakával! - ani opravovat drobné překlepy. Ale jsem si skoro jist, že byste byl rád upozorněn, že plyne (z toho vyplynulo, plynulý, etc.) je vždy s tvrdým y. Re: Re: Polemika, ci vlastne jen kratka uvaha na slovo "cerstve"
by
Anonymous
on Sun 03 May 2009 10:36 AM EDT | Permanent Link
> jednorozec
> opravovat drobné překlepy. Ale jsem si skoro jist, že byste byl rád upozorněn, že plyne (z toho vyplynulo, plynulý, etc.) je vždy s tvrdým y. es: Dekuji, ano jsem rad kdyz me nekdo opravi at je to muj pravopis ci moje uvaha. V obou pripadech vim ze nemam na rozum patent! Kdyz se s tim prispevkem za pliskanice plichtim, muj plivnik me zapomene pripomenout ze nejen plyn (a cas) - plyne, na pltich plytke reky. konjunktura ci ne
by
Anonymous
on Sat 02 May 2009 10:42 AM EDT | Permanent Link
es:
Zdejsi "media" (medialni zdroje) jsou plna zprav ze zakaznici nenakupuji, obchody neprodavaji a tudiz bankrotuji, protoze banky nas dostaly do penezni krize. Hmm, je tomu opravdu tak? Tuto zimu jsem si nestastnou nahodou znicil milovanou (starou) zimni vetrovku. Po manzelstine popichovani ze obchody maji ted, vzhledem k tem zpravam (nahore) vyprodeje, jsem se konecne rozhodl si koupit novou vetrovku (opravdu, uz se nedalo nic s tou starou delat - bude se me po ni a po vzpominkach s ni spojenych, styskat). No, koupit novou bundu by nemela byt potiz. Obchody maji opravdu vyprodej, a na zimni bundy by mela byt vyprodej jeste lepsi - konec sezony. Tak zabehnu do prvnich "sportovnich potreb" a budu venku behem nekolika minut! Jo, jak clovek mini a Pan buh meni! Obchody ktere jsem navstivil mely regaly plne bund. Obchodni prisluzi ochotne nabizeli bundy - barvy ruzne, material ruzny, ale ani jedna ne takova jako ta, co jsem mel a mnoho let miloval (tohle snad pochopi jen pani, damy tohle neznaji!). Tesetiminutovy nakup se najednou stal nakupem na cely den a pak na nekolik dni. At jsem hledal jak jsem hledal "svoji" bundu jsme nemohl najit. Zklamany, cestou domu jsem sel kolem zapadleho obchudek o kterem sice vim, ale kde nenakupuju protoze veci nemaji pekne vystavene v prehlednych regalech, ani tam normalne neni kdo by obslouzil ci kde si veci vyzskouset.. Proste (opradu) jen halda zbozi, kterym se halda lidi probira. No co, zajdu tam, kdyz uz jdu okolo. Je tu plno, u kas - fronta. Behem nekolika minut jsem nasel to co jsem chtel (no tedy ne samosebou totez, ale dost podobne), v me velikosti a za cenu mensi nez v tech druhych obchodech. Samosebou, pres dlouhou frontu k pokladne, jsem si tu bundu koupil. Snad co z teto historky vypliva je ze lide kupuji kdyz najdou to, co koupit chteji! Ze obchody ktere bankrotuji, bankrotuji proto, ze jejich nakupci koupili to co si oni mysleli ze obecenstvo bude chtit, misto toho co obecenstvo chce. Re: konjunktura ci ne
by
ASTR
on Sat 02 May 2009 11:33 AM EDT | Profile | Permanent Link
bankrotuji proto, ze jejich nakupci koupili to co si oni mysleli ze obecenstvo bude chtit, misto toho co obecenstvo chce.
----------------------------------- do prdele! proc tohle pravidlo neplati i pro politicke predstavitele ? Je sklenice na pul prazdna ci plna!?
by
Anonymous
on Sat 02 May 2009 05:54 PM EDT | Permanent Link
es:
Muj reditel me rika ze se na veci divam negativne, ze se vzdy divam na sklenici jako pul prazdnou, ze bych se mel na to divat obracene, optimisticky, protoze ta sklenice je vlastne na pul plna... Ja se mu uz leta pokousim vysvetlit ze moje hlaseni/dikuze nic takoveho nerikaji, ze o sklenici (situaci) nerikam ani ze je na pul prazdna, ani ze je napul plna - ze ja vzdy rikam - tato litrova sklenice obsahuje 1/2 litr tekutiny. Bohuzel, muj pan reditel tohle nechape a takovych lidi (jako je muj reditel) je vic. Podle toho co ted vypliva z tech ruznych vysetrovani duvodu pro zkrachovanych bank atd je ze tam existovalo totez. Manageri nechteli vedet od pracovniku ze sklenice byly na pul prazdne, jen chteli vedet ze jsou na pul plnea to proto ze jejich vedouci a reditele to take nechteli slyset, protoze jejich (vysoke) premie zalezely na tom na kolik "ta sklenice" byla plna.. A tak ty co jim hlasili ze "sklenice je na pul prazdna" a tim jim rikali pravdu, ty dostali vypoved, ci byli prerazeni do jineho oddeleni. Otevrena kritika systemu neexistovala, zrovna tak jako za komunismu u nas. Plan se plnil na 150% i presto ze nebyl toaletni papir a u obchodu staly fronty. Zrovna tak jako ten nas "komunismus" ktery se nakonec rozpadl - totez se stalo bankam atd Proc o tomhle pisu? No zrovna dnes tady rozhodl soud o jenom panovi, ktery znasilnil dvouletou holcicku. Soud - tedy podle anglickych zakonu porota, ho uznala vinnym. Pak se ukazalo ze tento pan je ten pan co pred nekolika mesici byl u jineho soudu obvinen s jeho partnerkou za vrazdu jejiho maleho syna "P". V obou pripadech nase socialni sily o te "rodine" a jejich problemech vedeli a misto zakroku, kde by sebraly ty dve deti a dali je do detskeho domova, jejich "optimisticka" hlaseni ze domaci situace u tech deti je "sklenice na pul plna", primelo k smrti jednoho ditete a k znasilneni druheho. Ted se pry bude vysetrovat proc se socialni pracovnice (ano zeny!) baly rici svemu vedeni pravdu, proc byly tak naivne optimisticke. Bohuzel, tem dvema detem takova to vysetrovani nepomohou, zrovna tak jak podobna vysetrovani v minulosti nikomu nepomohla. Jen pribudou dalsi pravidla a mozna, dalsi zakony. Kdyz je optimismus nuceny, kdyz se pracovnici boji rici svym nadrizenym pravdu, protoze "vedeni" ji nechtce slyset, zadne vysetrovani nepomuze. Vec se zmeni pouze v tom pripade ze lide se nebudou bat (napr o misto), ze pravda, at jak koli nechutna, nebude "trestana". Proste, az kdyz pravda zvitezi ... Re: Je sklenice na pul prazdna ci plna!?
by
ASTR
on Sat 02 May 2009 06:44 PM EDT | Profile | Permanent Link
a opet vazeny es,
opet mate pravdu:-( -az kdyz pravda zvitezi ... az kdyz pravda zvitezi fsichni budem vitezi casu mame velice jen co pulky sklenice doplnime na cele dobre bude po tele dobre bude na duchu ubyde fsech zloduchu co skrzeva sklenice posrali svet nejvice a az pravda zvitezi fsichni budem vitezi ---------------------------------------- Ty australský paka
by
Anonymous
on Sun 03 May 2009 04:05 AM EDT | Permanent Link
nechávaj sežrat vlasní hrdiny myším. Tu trestaneckou kolonii by měl někdo ckonečně ivilozovat.
Re: Ty australský paka
by
ASTR
on Sun 03 May 2009 08:27 AM EDT | Profile | Permanent Link
mate pravdu, je to neomluvitelna ostuda:-(
alias co nas muze potkat :-( Hlavne ze ma Australska vlada ministerstvo a ministra pro veterany :-( vice detailu zde: ostuda Autonehoda
by
Anonymous
on Fri 08 May 2009 10:43 AM EDT | Permanent Link
es:
Prisel jsem dnes do prace a mame vsichni email ze jeden z nasich ridicu lezi na chirurgii ve zdejsi nemocnici. Pry jel se svou manzelkou domu kdyz, z nejakeho duvodu, sjel ze silnice. Oba prezili ale jsou hodne pomlaceni - prerazene kosti atd. Moc jsem se te zprave divil protoze tento clovek je opravdu opatrny ridic, ktery po uzkych anglickym silnicich jezdi opatrne a pomalu. Jezdi tak pomalu ze jsem ho jednou cestou k nam na hrad na silnici predjel a nez on dojel mel jsem postaveny stan (vozim to a jine veci v kufru), varic varil vodu na kafe (teda vse bylo jen tak na oko, ale vypadalo to pekne!). On na to nikdy nezapomel vzdy a vsem rikal ze ja se svym rizenim zabiju. A ted havaroval on, ve svem oblibenem MGB (jo on sbira stara MG auta). Chudak netusil ze on sam malem zabije svou manzelku a sebe - a ze mu k tomu pomuze jeho konicek! Takovy je zivot! Re: Autonehoda
Asi jel tak pomalu, ze u toho usnull.
Za článek to nestojí...
by
vodnik
on Sun 10 May 2009 06:53 PM EDT | Profile | Permanent Link
...ale za zmínku ano. Na Psu se tentokrát objevil kommentář, který prozrazuje definitivně paranoidní psychopathii, zřejmě ještě rozjitřenou halucinogeny:
"Po republice se prohaneji dva miliony vojensky vycvicenych komunistu kteri na povel zakrouti krkem kazdemu kdo ma o korunu vyssi plat nez prumerny anebo by chtel zaplatit doktorovi aby mu dal vic nez acylpyrin..." Lepší bych to nevymyslel! :-D Myslím, kdybych psal nějakou fiction - post-apokalyptický hyperhorror... Re: Za článek to nestojí...
by
ASTR
on Mon 11 May 2009 02:55 AM EDT | Profile | Permanent Link
ani ses nam nepochlubil, ze tam na NP mas ideologickou milenku:-)
V tomto pripade bych chtel verit ze s zivotnosti "jepice" :-) A Ty si nedas a nedas pokoj :-) Bez ideologicke souloze by Tvuj zivot nebyl naplnen :-) Re: Volná diskuse VIII
by
ASTR
on Wed 03 Jun 2009 04:08 AM EDT | Profile | Permanent Link
ZEMREL POSLEDNI AUSTRALSKY UCASTNIK WORLD WAR 1
J.ROSS VE VEKU 110 LET ! Re: Re: Volná diskuse VIII
Chtel jsem rict WOW, ze byl odmenen za pomoc.
Jenze on se vubec valky nezucastnil. "Ross was 18 when he enlisted in the Australian Imperial Force in January 1918 and trained at the wireless training school, but the war ended nine months later and before he could be posted overseas. He was discharged on Christmas Eve that year. "Mr. Ross showed his willingness to serve Australia and her allies in what was an extremely tumultuous time in our history, and for that we are grateful," said Griffin in a statement. "While he did not travel overseas, he completed his training, ready for deployment." 110 je naobycejny vek a zemrit ve spanku je krasna smrt. Re: Re: Re: Volná diskuse VIII
by
ASTR
on Wed 03 Jun 2009 11:25 AM EDT | Profile | Permanent Link
podle poslednich "odbornych" predpovedi, dnesni 50 leti maji chanci se dozivat az 140 let
(pokud preziji pripadny nuklearni conflict) good luck to you :-) Re: Re: Re: Re: Volná diskuse VIII
Na druhou stranu nevim ceho dobreho by se clovek do te doby dozil!
Re: Re: Re: Re: Re: Volná diskuse VIII
by
ASTR
on Sat 06 Jun 2009 06:15 AM EDT | Profile | Permanent Link
navic ..
nestesti nechodi po horach ale po lidech :-( neco z nedavne historie, aneb zivot tropi hlouposti: ---------------------------------------------------------- Condom factory burns down in New Zealand: Helen Clarke, Prime Minister of New Zulland, is awoken at 4am by the telephone. Hillen, its the hilth Munister here.. Sorry to bother you at this hour but there is an emergincy!! I've jist received word thet the Durex factory en Aucklind hes burned to the ground.. It is istimated that the entire New Zulland supply of condoms will be gone by the ind of the week. PM: Shut !! The economy wull niver be able to cope with all those unwanted babies. W' ill be ruined. Hilth Munister: We're going to hef to shup some in from Brutain? PM: No chence. The Poms will have a field day on thus one. Hilth Munister: What about Australia? PM: I'll call Kivin Rudd. Tell hum we need one million condoms, ten enches long and eight enches thuck. That way they'll continue to rispict the "all blacks". Three days later a delighted Hillen rushes out to open the boxes that arrived at the Pist Office. She finds one million condoms. 10 enches long, 8 enches thuck, all coloured green and gold with small writing on each one. MADE IN AUSTRALIA - SIZE: SMALL Ozzie Ozzie Ozzie Oi Oi Oi. ------------------------------------------------------------ Multiculti Australia a jeji rasisticka podoba
by
ASTR
on Sat 06 Jun 2009 06:20 AM EDT | Profile | Permanent Link
a dalsi pribeh ze zivota :-(
Young Mohammed entered his classroom. "What is your name?" asked the teacher. "Mohammed".... answered the kid. " You are in Australia now and, there is no Mohammed here. From now on your name will be Bruce," replied the teacher. In the evening, Mohammed returned home. "How was your day, Mohammed?" asked his mother. "My name is not Mohammed, I am in Australia and now my name is Bruce." "Ah, are you ashamed of your name, are you trying to disown your parents, your heritage, your religion? Shame on you," and she beat him. Then she called the father and he too beat him savagely. The next day Mohammed returned to school. When the teacher saw him with all the bruises she asked: "What happened to you little Bruce?" "Well, Miss, 2 hours after becoming an Aussie I was attacked by two fuckin’ Arabs!..." Re: Multiculti Australia a jeji rasisticka podoba
Vetsina pribehu ze zivota na Internetu jsou vymysly nebo pozmenene udaje.
Napriklad koluje story, kde udajne Oliver North vyslovil obavy o nebezpecne osobe, Osama bin Laden. Pravda, az na to, ze Oliver rekl Abu Nidal a ne Osama. Typicka provalecna propaganda, kterou momentalne oplyvaji poskoci AIPACu. Špecky
by
jednorozec
on Sat 06 Jun 2009 08:38 AM EDT | Profile | Permanent Link
Dží Ziss, to je starý fór. Poprvé slyšeno tak někdy před 50ti lety v podobě: Psychologická válka mezi armádami SSSR a USA...
Re: Špecky
by
ASTR
on Sat 06 Jun 2009 09:15 AM EDT | Profile | Permanent Link
Špecky na plne pecky?
stastny to clovek ten pan Jednorozec :-) pamatuje vic nez 50 let stare fory, to ja zase nepamatuji tak pestry multi Londyn do kterezto podoby se v poslednich letech prerodil ci presneji multikurturne vyzral a to neznam celou Anglii..... take neskutecny bordel na Londynskych letistich a mnoho dalsiho neznameho pred 50 lety :-( Bohuzel ze stareho foru je skutecnost dnesnich dnu v Klokanii:-( ale s opacnym znamenkem, ze skoly by tu chteli k obrazu mohamedanskemu, uz po nekolikate byla muslimum na okraji Sydney zamitnuta vystavba jejich super skoly. Jen diky masivnimu odporu mistniho obyvatelstva a mnohatisicovym peticim ! Jenze cas pracuje pro ne, mnozi se a casem premnozi, pak to bude huste :-( jo gde ze sou ty fory z casu pred 50ti lety:-) Re: Re: Špecky
by
jednorozec
on Sat 06 Jun 2009 08:23 PM EDT | Profile | Permanent Link
Šťastný? Nemohu si stěžovat, aneb jak říkají domorodci: Musn't grumble.
Jak známo, spousta fórů pracuje na určitém evergreen principu, šabloně, do které se dají dosadit jména protagonistů, ad libitum. O to víc si jeden smlsne na nepřenosném vtipu, šitém na míru. (Lituji, konkrétní příklady mi buď momentálně unikají a nebo by vyžadovaly dlouhatánského vysvětlování místního milieu, což je vždy vtipů zabiják.) Re: Re: Re: Špecky
by
ASTR
on Sun 07 Jun 2009 07:43 AM EDT | Profile | Permanent Link
Jak známo, spousta fórů pracuje na určitém evergreen principu, šabloně, do které se dají dosadit jména protagonistů, ad libitum.
-------------------------------------------- Mezinárodní rychlík vjíždí do jedné ruské vesnice. Průvodčí naběhnou, odeženou všechny cestující od oken a okna zatemní černými závěsy. Po průjezdu vesnicí okna zase odtemní. Nikomu to nepřipadá divné, jen jeden cizinec se ptá průvodčího, co to jako mělo znamenat... "No, víte, asi před deseti roky tento rychlík pro poruchu musel zastavit v této vesničce. V té době jedno zdejší děvče šlo vykonat velkou potřebu do kukuřice a z vlaku ji při tom uviděl jeden Američan. Okamžitě se do ní zamiloval, z vlaku vystoupil oženil se s ní a vzal si ji do Ameriky." Cizinec se ptá dále: To je teda opravdu romantický příběh, ale jak to souvisí se zatemňováním oken?" "No od té doby, každý den v době, kdy projíždí tento rychlík, v té kukuřici sere celá vesnice..." The Jewish People Have Endured So Much
by
Jaromir
on Sat 06 Jun 2009 03:35 PM EDT | Profile | Permanent Link
Dobré odkazy, Jerry
by
vodnik
on Tue 09 Jun 2009 12:51 PM EDT | Profile | Permanent Link
Také odkaz páně Kreutzfeldův je výživný! :-))
Tour de France 2009
by
Jaromir
on Thu 09 Jul 2009 02:57 PM EDT | Profile | Permanent Link
Tohle ani nikoho tady nebude zajimat, mozna krome pana Juchelky, jen jsem zde chtel zalozit thread ktery se bude venovat Tour de France 2009.
Pro Cechy si dobre vede a jeste lepe muze vest Roman Kreuziger a Lance Armstrong z tohoto podniku dela show. Ja jako fanousek cyklistiky si to nenecham ujit. Re: Tour de France 2009
by
Juchelka
on Sat 11 Jul 2009 07:35 PM EDT | Profile | Permanent Link
Ja to sleduji hlavne pres Twitter primo od Armstronga a Leipheimera. Vsiml jsem si, ze se Kreytzigerovi vede dobre.
Re: Re: Tour de France 2009
by
Jaromir
on Tue 14 Jul 2009 01:01 PM EDT | Profile | Permanent Link
Armstronguv twitter sleduji taky, Leipheimera ci Hincapieho obcas kdyz na ne prijde rec na Armstrongovi, ono je to dost stejne.
Armstronguv navrat je dost slibny, kdyby nemel v tymu Contadora, tak by A. v tuhle chvili asi porad byl nejvetsi favorit, to je neuveritelne. Chce tam byt i pristi rok a pokud si postavi vlastni tym, na coz sponzori urcite budou, tak mozna znovu vyhraje. Letos to povazuji za nepravdepodobne, ale snad nejzajimavejsi Tour za poslednich hodne let, pristi tyden bude velice zajimavy. Urcite bych to A. pral i zvhledem k jeho charite. Opet "Comments disabled"
by
Jaromir
on Mon 27 Jul 2009 03:55 PM EDT | Profile | Permanent Link
Postoval jsem dnes fotku, a prestoze jsem specificky vsude hledal neco jako "enable comments", tak jsem nic nenasel a fotka se postovala jako "Comments disabled".
Re: Opet "Comments disabled"
by
Juchelka
on Tue 28 Jul 2009 08:15 AM EDT | Profile | Permanent Link
Komentare jsou povoleny by default. Nevim, proc v tomto pripade nefungovaly... Uz jsem to spravil.
Re: Volná diskuse VIII
by
Anonymous
on Thu 05 Nov 2009 01:59 AM EST | Permanent Link
Na lobystiský pytel vychcaná záplata
http://byznys.lidovky.cz/pivovary-nechteji-platit-vyssi-dane-prejmenuji-proto-pivo-na-vino-1d3-/firmy-trhy.asp?c=A091104_195756_firmy-trhy_abc Re: Re: Volná diskuse VIII
by
jednorozec
on Thu 05 Nov 2009 06:37 AM EST | Profile | Permanent Link
A storm in a tea-cup. Or pullitr, rather.
Další slouha Israele v čele demokratické velmoci...
by
vodnik
on Thu 05 Nov 2009 01:42 PM EST | Profile | Permanent Link
...plní sliby, které dal před svým zvolením AIPACu...:-(( Kopretina na Psu se raduje...
Re: Další slouha Israele v čele demokratické velmoci...
by
ASTR
on Sun 08 Nov 2009 05:00 AM EST | Profile | Permanent Link
spravne :-)
sliby AIPACu se musi dodrzovat ! Koho chleba jis, toho pisen zpivej ! ve volne diskusi..
by
ASTR
on Thu 19 Nov 2009 07:53 PM EST | Profile | Permanent Link
ne jako na schuzi:-)
Tak abych nebyl off topic jak tvrdi GP nezacinal v CR a koncil v Chazarii dam jiny pohled na tu sametovou mizerii:-) Vodnikuv odkaz O.Slechta Vodnik pod Slechovym clankem (na ZMP) pise: Osobně jsem poněkud skeptický co se toho patriotismu týče. V Evropě je posledních minimálně 30 let "vlastenectví" téměř sprosté slovo a patriot = nacionalista = chauvinista = fašista (ach, kolikátá už je to zkratka v veřejném discoursu?!). Myslím, že národ jakožto nositel ethosu je minulostí, ke které nemá cenu se vracet. Obávám se však, že vývoj se tak urychlil, že nám "národ" sice zastaral, zobsolentněl, avšak žádná alternativa na obzoru není. Když v Evropě definitivně dosluhovalo křesťanství, byl už "národ" daleko důležitější než "víra". ---------------------------------------------- priteli ses mimo, si vedle jak ta jedle:-( že nám "národ" sice zastaral, zobsolentněl, avšak žádná alternativa na obzoru není si neuvedomujes ze i do Tvyho naboznyho zivota vnikly nove "hodnoty" jako TRH SPOTREBA SAMOREGULACE POLITICKA KOREKTNOST ktere prave prodelavaji svuj vyvoj a dozravaji v sametovem Kocabistanu, kde se to prave vse vari dohromady( spravne odborne cesky"melting pot") aby podobne jako v r.68 kdy byla svetu naznacena cesta cehosi s lidskou tvari, ted nad svetem trzni verse zari a moc spokojene se tvari, neva ze lide se pro mamon jen svari, hlavne ze se dari. Tedy jak komu a podle jakych kterych cich meritek. Treba podle ekonoma Klause z dob kdy jeste zivotneurovnove argumentoval musim pripomenout narod na 3 tretiny/jedna lepe/jedna stejne/jedna hure:-) Od dob jeho ministrovani uteklo vody dost abyste mohli rici zda se to nejak zmenilo. ? Jisteze k lepsimu a trzne lepe a radostneji. Vodnik by ofsem chtel misto zastaraleho nabozenstvi a ted uz i naroda neco noveho 21 stoleti hodneho misto zastaraleho a nevhodneho co doslouzilo az dobre poslouzilo:-( Tak Vodnicku trh a spotreba, stale vic je potreba, na lid blbej bez viry, od kolebky do diry:-( A vubec, co sis predstavoval? Nejaky novy idealy ci vyssi principy mravni? V trhu a ve spotrebe, spravne lid si bahni:-) jak ted dale a co vic plati, zisk ci ztraty uspech zhati, co nejvic trh obohati? ----------------------------------------------------- nesouhlas s panem Slechtou: co je tohle? Dvaceti letům polistopadového vývoje nelze vyčítat korupci, nelze jim zcela vyčítat ani politickou mizérii nebo existenci komunistů. To je nefér. Jakoby snad korupce a mizérie všeho druhu postihovaly jen svobodnou společnost. Naopak. Co je ovšem po dvaceti letech alarmující, je nepřekonané černobílé vnímání okolí a snaha za každou cenu hledat vnitřního i vnějšího nepřítele. Kdyz se neco nedari a to az tak ze to je vylozene na hovno, drzet hobo a krok? A posledni veta, "za kazdou cenu hledat nepritele" ? To ma byt duvodem k jasani ze za vzdelani i za zdravotni peci se ma podle emerickeho vzoru platit a to stale vice a radostneji? Vycet prednosti samozrejme je mnohem delsi a ejhle nespokojeny cesky chauvinista, ci jinej podobnej malej ceskej srac by furt jen hledal nepritele, misto aby by spokojen s tim jak predhanite a dohanite:-( Stale na jedno brdo tihle cechackove, drive nespokojeni s budovanim socialismu, ted s budovanim trzniho kapitalismu, az zejtra prijdou Asiati, bude zase nespokojenost :-( Sakra kdy vlastne bude ukojenej a hlavne cim, rancem penez nejvetsim ? Presne ma pan Slechta vetu posledni! Nikoli nepřítel z jiného světa (rudý nebo jiný), ale my sami jsme si často nepřítelem. howk |
Login
Poslední články
Poslední Komentáře
Re: Re: Re: domoCech. Co to jako znamena? (vodnik007)
Re: domoCech. Co to jako znamena? (vodnik007)
ve volne diskusi.. (ASTR)
Byron Bay (ASTR)
Odkazy
Osobní blogy
Badger's Hole
Politika
Antiwar.com
Věda|Technologie
|
||||||
|
||||||||